abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203813848
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:18 schreef HowardRoark het volgende:
Elk objectief mens kan natuurlijk zien dat het twijfelachtige optreden van Biden zeker geen goede beurt maakt op het internationale podium.
De vraag was echter: was dit anders gelopen met Trump? Dat lijkt mij in dit geval zr onwaarschijnlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203813915
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:18 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft grappig dat zodra er ook maar n punt van kritiek is op Biden, de aanhangers van de Blauwen direct in de bres springen. Zo tribaal, men zal de eigen partij verdedigen.

Elk objectief mens kan natuurlijk zien dat het twijfelachtige optreden van Biden zeker geen goede beurt maakt op het internationale podium. Dit is voor landen als Rusland en China een perfecte kans om even te kijken hoe ver men kan gaan. Laatstgenoemde zullen nog wel een poging naar ondernemen bij Taiwan, daar kun je de klok op gelijk zetten.
Maar leg dan eens uit wat Biden had kunnen en moeten doen.

Prima om kritiek leveren, graag zelfs. Maar geeft dan ook tekst en uitleg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203814163
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De vraag was echter: was dit anders gelopen met Trump? Dat lijkt mij in dit geval zr onwaarschijnlijk.
Ik denk dat het niet specifiek met Trump te maken heeft.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar leg dan eens uit wat Biden had kunnen en moeten doen.

Prima om kritiek leveren, graag zelfs. Maar geeft dan ook tekst en uitleg.
Ik merk slechts deze tendens op. Het is gewoon opvallend om te zien, je ziet hier duidelijk het bekende kliekje users die altijd vinden dat men kritiek op Biden moet pareren. Waarom eigenlijk? Hoe komt dat dit constant zo'n trigger is?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203814223
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk dat het niet specifiek met Trump te maken heeft.
Ik snap niet waar dit een reactie op is. Heeft de invasie niet specifiek met Trump te maken, of hebben de posts van mensen die zeggen dat het de schuld van Biden is niet specifiek met Trump te maken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203814343
twitter

_O-
nog een grotere mongool dan George Bush.
Plaats hier uw advertentie
pi_203814682
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef HowardRoark het volgende:

Ik merk slechts deze tendens op. Het is gewoon opvallend om te zien, je ziet hier duidelijk het bekende kliekje users die altijd vinden dat men kritiek op Biden moet pareren. Waarom eigenlijk? Hoe komt dat dit constant zo'n trigger is?
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?

Jij geeft aan dat Biden zwak is en stelt dat Rusland en China daarom hun kans grijpen om te kijken 'hoe ver ze kunnen gaan'.

Maar in welk opzicht vind jij Biden zwak en wat had hij volgens jou anders moeten doen?
pi_203814910
En is de oorzaak nou Biden's zwakte of PoetinGods genialiteit?
pi_203815747
Trump was Putin's useful idiot:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203816083
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?

Jij geeft aan dat Biden zwak is en stelt dat Rusland en China daarom hun kans grijpen om te kijken 'hoe ver ze kunnen gaan'.

Maar in welk opzicht vind jij Biden zwak en wat had hij volgens jou anders moeten doen?
Als je Rusland in de kaart speelt omtrent globale gaslevering/fossiele brandstoffen, een vacum laat ontstaan in het Midden-Oosten door je ineens terug te trekken uit Afghanistan, steeds minder goedkeuring hebt in je eigen land en ook nog eens zegt dat een 'kleine inval' van Rusland in Oekrane niet erg gestraft zal worden, geef je geen beste signalen af.
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:08 schreef Kijkertje het volgende:
Trump was Putin's useful idiot:

[ twitter ]
Wat wil je hier nu precies mee aantonen? Gezien de '6.gif' ga ik er even vanuit dat je nogal in je nopjes bent met deze tweet. Maar het bijgevoegde artikel bestaat slechts uit wat hypotheses en sluit af met een zin die tegenstrijdig is met de inhoud.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 24 februari 2022 @ 16:28:29 #135
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203816124
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:26 schreef HowardRoark het volgende:
Als je Rusland in de kaart speelt omtrent globale gaslevering/fossiele brandstoffen, een vacum laat ontstaan in het Midden-Oosten door je ineens terug te trekken uit Afghanistan, steeds minder goedkeuring hebt in je eigen land en ook nog eens zegt dat een 'kleine inval' van Rusland in Oekrane niet erg gestraft zal worden, geef je geen beste signalen af.
Alsof deze invasie afhankelijk was of zou zijn geweest van de opstelling van de president van de VS...
pi_203816329
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:28 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Alsof deze invasie afhankelijk was of zou zijn geweest van de opstelling van de president van de VS...
Ik denk zeker dat de genoemde factoren een rol spelen. Vanuit geopolitiek perspectief worden natuurlijk alle aspecten afgewogen alvorens men tot zo'n invasie over zal gaan.

Trouwens wel goed dat jij je ook even meldt hier .. Twee pagina's terug had ik namelijk iets gepost omtrent een nieuwe omstreden LGBTQ wet in Florida, ik denk voor jou een perfecte gelegenheid om even in de bres te springen voor deze "oppressed minority group". Daar ben je in NWS immers ook altijd zo goed in, opkomen voor minderheden.
pi_203816335
quote:

[..]
Hoezo 'ineens'? Trump had het vertrek al aangekondigd en was bovendien voornemens om Afghanistan enkele maanden eerder te verlaten. Dus het kwam niet als een verrassing. Daar komt bij: wat is volgens jouw de relatie tussen de exit uit Afghanistan en de invasie van Oekrane? En bedoel je daarmee te zeggen dat de Amerikanen in Afghanistan hadden moeten blijven?

'Rusland in de kaart spelen omtrent globale gaslevering/fossiele brandstoffen'. Nu graag concreet. Wat bedoel je daarmee en hoe is dat aanleiding om Oekrane binnen te vallen?

Wat betreft die 'kleine inval'. Biden en andere westerse leiders hebben Poetin de afgelopen maanden duidelijk gemaakt dat de NAVO op een lijn zit en dat militaire actie in Oekrane leidt tot economische sancties. Het westen voegt het woord ook bij de daad. Poetin wist dat en het is daarom erg onwaarschijnlijk dat zijn handelen afhankelijk is van die ene opmerking van Biden. De waarheid is dat hij gewoon schijt heeft aan sancties.

Het westen had deze invasie niet kunnen voorkomen, tenzij de NAVO bereid was om over te gaan tot militair ingrijpen, en dat wil niemand. Poetin heeft Oekrane al bijna tien jaar in het vizier. Waarom hij nu aanvalt? Dat weet volgens mij alleen Poetin.
pi_203816390
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hoezo 'ineens'? Trump had het vertrek al aangekondigd en was bovendien voornemens om Afghanistan enkele maanden eerder te verlaten. Dus het kwam niet als een verrassing. Daar komt bij: wat is volgens jouw de relatie tussen de exit uit Afghanistan en de invasie van Oekrane? En bedoel je daarmee te zeggen dat de Amerikanen in Afghanistan hadden moeten blijven?

'Rusland in de kaart spelen omtrent globale gaslevering/fossiele brandstoffen'. Nu graag concreet. Wat bedoel je daarmee en hoe is dat aanleiding om Oekrane binnen te vallen?

Wat betreft die 'kleine inval'. Biden en andere westerse leiders hebben Poetin de afgelopen maanden duidelijk gemaakt dat de NAVO op een lijn zit en dat militaire actie in Oekrane leidt tot economische sancties. Het westen voegt het woord ook bij de daad. Poetin wist dat en het is daarom erg onwaarschijnlijk dat zijn handelen afhankelijk is van die ene opmerking van Biden. De waarheid is dat hij gewoon schijt heeft aan sancties.

Het westen had deze invasie niet kunnen voorkomen, tenzij de NAVO bereid was om over te gaan tot militair ingrijpen, en dat wil niemand. Poetin heeft Oekrane al bijna tien jaar in het vizier. Waarom hij nu aanvalt? Dat weet volgens mij alleen Poetin.
Ik zal hier later nog even op inhaken. Het zou je verder sieren als je ook mijn vraag nog beantwoord (post #128).
  donderdag 24 februari 2022 @ 16:49:45 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203816477
quote:

[..]
[..]
Wat wil je hier nu precies mee aantonen? Gezien de '[ afbeelding ]' ga ik er even vanuit dat je nogal in je nopjes bent met deze tweet. Maar het bijgevoegde artikel bestaat slechts uit wat hypotheses en sluit af met een zin die tegenstrijdig is met de inhoud.
Ineens terug trekken?
Ff kijken ... Ah ja nu weet ik het weren. was dat niet door de oompaloempa al in werking gezet?

Waar zegt Biden dat een kleine inval niet afgestraft word?
Want tijdens zijn speech gisteren namelijk niet..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_203816498
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zal hier later nog even op inhaken. Het zou je verder sieren als je ook mijn vraag nog beantwoord (post #128).
Die vragen slaan als een lul op een drumstel dus dat wordt hem niet.
  donderdag 24 februari 2022 @ 16:57:05 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203816577
Och jee het topic MOET en ZAL weer zonodig over bepaalde ("linksgeorinteerde"?) users en objectief observeerbare tendensen gaan hoor.
Huilen dan.
pi_203816654
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Die vragen slaan als een lul op een drumstel dus dat wordt hem niet.
Nee hoor, dat zijn hele normale vragen. Alles wat daar wordt opgemerkt klopt namelijk ook. Kortom, jij wil die vragen gewoon niet beantwoorden. Dit vanuit de veronderstelling dat jij wl antwoorden van andere users kunt eisen tot meermaals toe, maar als anderen jou vragen stellen ach, dan gelden er andere regels. Hihi, ik verwachtte het al. Ik zou dit vooral onthouden als ik jou was, de volgende keer dat je weer een reactie eist van anderen.
pi_203816676
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
Och jee het topic MOET en ZAL weer zonodig over bepaalde ("linksgeorinteerde"?) users en objectief observeerbare tendensen gaan hoor.
Jij bent de eerste die het woord 'linksgeorinteerd(e)' op deze pagina gebruikt.
  donderdag 24 februari 2022 @ 17:14:26 #144
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203816809
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk zeker dat de genoemde factoren een rol spelen. Vanuit geopolitiek perspectief worden natuurlijk alle aspecten afgewogen alvorens men tot zo'n invasie over zal gaan.
En wat is er nu precies veranderd dat Poetin daar ineens meer heil in zou zien? Dat de VS niet in zou gaan grijpen is namelijk niet iets wat een aantal jaren geleden anders was, integendeel.

quote:
Trouwens wel goed dat jij je ook even meldt hier .. Twee pagina's terug had ik namelijk iets gepost omtrent een nieuwe omstreden LGBTQ wet in Florida, ik denk voor jou een perfecte gelegenheid om even in de bres te springen voor deze "oppressed minority group". Daar ben je in NWS immers ook altijd zo goed in, opkomen voor minderheden.
Ik hoop maar dat je in bed ook zo goed bent in zuigen, want man man man, wat heb jij toch moeite met mensen die anders in het leven staan dan jij. Bijna zielig te noemen.
pi_203817024
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:14 schreef Poem_ het volgende:

[..]
En wat is er nu precies veranderd dat Poetin daar ineens meer heil in zou zien? Dat de VS niet in zou gaan grijpen is namelijk niet iets wat een aantal jaren geleden anders was, integendeel.
Alles wat ik heb opgesomd heeft zich afgespeeld in het afgelopen jaar. Daarbuiten kun je dan nog (los van de VS) de schijnbaar goede relatie met China als andere factor zien die zeker zal meespelen. Het is vanuit dat oogpunt ook erg belangrijk dat China en Rusland niet nog meer naar elkaar toegroeien.
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:14 schreef Poem_ het volgende:
Ik hoop maar dat je in bed ook zo goed bent in zuigen, want man man man, wat heb jij toch moeite met mensen die anders in het leven staan dan jij. Bijna zielig te noemen.
Dat valt heel erg mee eigenlijk. Ik merk slechts een tendens op zonder verder waardeoordeel. Waarom zou het iets negatief zijn om erg begaan te zijn met (vermeende) social rechtvaardigheid?
  donderdag 24 februari 2022 @ 17:42:27 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203817173
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij bent de eerste die het woord 'linksgeorinteerd(e)' op deze pagina gebruikt.
Op deze pagina .. ja.. en nu de rest van het topic en de vorige delen?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_203817246
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Op deze pagina .. ja.. en nu de rest van het topic en de vorige delen?
Als het relevant is wordt dat woord wel eens genoemd. Is daar iets mis mee dan? Het heeft toch geen negatieve connotatie? Linksgeorinteerd, rechtsgeorinteerd, progressief, conservatief. Het zijn slechts voorkeuren binnen het politieke spectrum. Het is eerder opvallend te noemen dat sommigen hier het woord 'linksgeorinteerd' opvatten als een aanval of iets negatiefs.
  donderdag 24 februari 2022 @ 17:52:16 #148
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203817327
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Alles wat ik heb opgesomd heeft zich afgespeeld in het afgelopen jaar. Daarbuiten kun je dan nog (los van de VS) de schijnbaar goede relatie met China als andere factor zien die zeker zal meespelen. Het is vanuit dat oogpunt ook erg belangrijk dat China en Rusland niet nog meer naar elkaar toegroeien.
De VS heeft daar verder weinig mee te maken, Trump werd zogenaamd geroemd om zijn eigenschap om zich vooral niet teveel te bemoeien met buitenlandse aangelegenheden. Dus dat het poppetje in de VS daar invloed op zou hebben valt te bezien.

quote:
Dat valt heel erg mee eigenlijk. Ik merk slechts een tendens op zonder verder waardeoordeel. Waarom zou het iets negatief zijn om erg begaan te zijn met (vermeende) social rechtvaardigheid?
Ja, die behoefte heb jij wel zo'n beetje dagelijks, om tendensen van anderen benadrukken. Logisch ook wel, daadwerkelijk inhoudelijke bijdragen leveren is immers in veel topics te ingewikkeld dus ga je maar lopen zuigen zodat je niet meer op de bal hoeft te spelen.
  donderdag 24 februari 2022 @ 17:53:13 #149
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203817348
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als het relevant is wordt dat woord wel eens genoemd. Is daar iets mis mee dan? Het heeft toch geen negatieve connotatie? Linksgeorinteerd, rechtsgeorinteerd, progressief, conservatief. Het zijn slechts voorkeuren binnen het politieke spectrum. Het is eerder opvallend te noemen dat sommigen hier het woord 'linksgeorinteerd' opvatten als een aanval of iets negatiefs.
Goeie, schijnheilige act weer.
  donderdag 24 februari 2022 @ 17:53:32 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203817355
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 17:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja gewoon heel simpel als je de oompaloempa een bakvis noemt of je deelt een andere mening krijg je gelijk de stempel mee..

Maar goed even wat anders, wat vond jij van de opmerking van troempaloempa over Putin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')