Of op iemand als ik die totaal niet gemotiveerd is. Ze kunnen me wel dwingen maar of het de kwaliteit van mijn werk ten goede komt valt te bezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:39 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dit ja. Alsof het leger zit te wachten op Jandoedels als ik, die een half jaartje getraind worden op de hei
Ja maar veel weerstand zal er toch niet geweest zijn. Een gewone burger is geen beroepsmilitair met jaren training.quote:
Oh dacht dat je op de Duitse soldaten doelde. Volgens mij zaten daar toch ook genoeg gewone burgers bij hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja maar veel weerstand zal er toch niet geweest zijn. Een gewone burger is geen beroepsmilitair met jaren training.
Omdat Rusland nog steeds oekraine is binnengevallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:50 schreef theunderdog het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Feest op de straten in Donetsk. In hoeverre kun je dan nog spreken van: 'Rusland is Oekraïne binnengevallen'?
Deden ze tijdens zijn vorige termijn ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat: veel NAVO landen niet aan de 2% norm voldoen, Trump nogal uhhh wispelturig is.
Maar dat heeft wel een prijs.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar als je de wegenwacht belt kan je aan de kant van de weg nog lid worden.
Dus landgrenzen zijn belangrijker dan wat de bevolking vindt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat Rusland nog steeds oekraine is binnengevallen.
Gewoon de normale ledenprijs toch?quote:
Nee maar als er een paar Russen in Donetsk feest vieren is dat natuurlijk totaal geen indicatie voor de hele bevolking.quote:
Tuurlijk, het krioelde er van! Langs Duitse zijde trouwens ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je op de Duitse soldaten doelde. Volgens mij zaten daar toch ook genoeg gewone burgers bij hoor.
Ja. Duitsers waren een conscripts leger. Dus ja daar zaten ook gewone burgers tussen. Alleen hebben deze wel een goede training gehad. En zaten vol met drugs waardoor ze dag en nacht door konden gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je op de Duitse soldaten doelde. Volgens mij zaten daar toch ook genoeg gewone burgers bij hoor.
Irrelevant.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus landgrenzen zijn belangrijker dan wat de bevolking vindt?
Ik denk ook niet perse dat hij het gaat 'opblazen'. Maar heel het idee dat de NAVO een soort diep innige vriendschap is, dat nooit stuk kan gaan is wel verleden tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deden ze tijdens zijn vorige termijn ook niet
Elke Amerikaanse president in de laatste pakweg 30 jaar klaagde daarover en niemand heeft het opgeblazen, Trump zei het alleen wat lomper ... en op Twitter
Daarnaast gaan mede dankzij Poetin zelfs de Belgen meer investeren
Daar nog eens naast bestaat er geen 2% norm
Hoe kwam je überhaupt op dat idee?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk ook niet perse dat hij het gaat 'opblazen'. Maar heel het idee dat de NAVO een soort diep innige vriendschap is, dat nooit stuk kan gaan is wel verleden tijd.
Dat is net alsof je zegt dat Nederland Turkije is omdat wanneer Turkije iets wint het in Amsterdam en Rotterdam net is alsof je in Turkije bent.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:50 schreef theunderdog het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Feest op de straten in Donetsk. In hoeverre kun je dan nog spreken van: 'Rusland is Oekraïne binnengevallen'?
In 1940 stonden er hier ook NSB'ers met vlaggetjes te zwaaienquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar geen idee of je dan het hele jaar moet betalen, dus hopen dat je in Januari pech krijgt, anders wordt je maaaanden genaaid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Gewoon de normale ledenprijs toch?
Zo off-topic zal het niet zijn. Want dat zul je nu in Oekraïne gaan zien. Wees maar zeker dat de Youtubers en Tiktokkers daar ook stilletjes aan klaargestoomd worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Duitsers waren een conscripts leger. Dus ja daar zaten ook gewone burgers tussen. Alleen hebben deze wel een goede training gehad. En zaten vol met drugs waardoor ze dag en nacht door konden gaan.
In tegenstelling tot nederland waar de gewone burger opeens moest gaan vechten.
Anway is misschien wel beetje offtopic dit
Relevant stukje tekst uit de The Hitchhiker's Guide to the Galaxyquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deden ze tijdens zijn vorige termijn ook niet
Elke Amerikaanse president in de laatste pakweg 30 jaar klaagde daarover en niemand heeft het opgeblazen, Trump zei het alleen wat lomper ... en op Twitter
Daarnaast gaan mede dankzij Poetin zelfs de Belgen meer investeren
Daar nog eens naast bestaat er geen 2% norm
Donetsk wordt letterlijk gecontroleerd door Russische separatisten , lieverd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee maar als er een paar Russen in Donetsk feest vieren is dat natuurlijk totaal geen indicatie voor de hele bevolking.
Natuurlijk.... anders was Friesland allang onafhankelijk geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of dat elke staat in usa voor zichzelf gaat beginnen. Is er geen usa meer overquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Natuurlijk.... anders was Friesland allang onafhankelijk geweest.
En wat als Duitsland Groningen binnen zou vallen en de Groningse bevolking dat prima zou vinden.... zouden we dat gewoon moeten laten gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |