Haha, wel lachen. Al die d66´ers en Groenlinkers in zo´n groen kostuum.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Als man onder de 50 ben jij ook gewoon verplicht om op te draven hè, mocht het zover komen.
Wie past er überhaupt nog in een leger pakkie?
Dit moment kan Noord-Korea gebruiken om het zuiden aan te vallen!quote:Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht van niet. de EU is helemaal niet klaar voor een oorlog, bovendien is Oekraine geen oorlog waard.
Je hebt gelijk. We kunnen ons beter druk gaan maken over zwarte Piet, alle blanken voor racisten uitschelden, Blanke Nederlanders die Chinees eten klaarmaken en diversiteit en inclusiviteit op basisscholen.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:58 schreef Breekfast het volgende:
Heerlijk dat EU blamen weer hoor in dit topic. Is de reactie te zwak? Waarom doet de EU niks!! Stelletje zwakkelingen!! Komt de EU met een zwaar sanctiepakket? Hoezo durft de EU ons een oorlog in te rommelen???! Met nog een Van Baalen/Verhofstadt referentie erachteraan![]()
En China Taiwan.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit moment kan Noord-Korea gebruiken om het zuiden aan te vallen!
Waar dan? Defensie is nog geen EU aangelegenheid.quote:
Die haalt de grens niet eens man 🤣 Ik geloof niet dat je begrijpt wat voor verdedigingen Rusland en USA hebben.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:01 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Nou, Poetin wil anders toch zo graag een oorlog? Als ik Biden was geweest, had ik allang een atoombom op het Kremlin geflikkerd, misschien dat ze daar de boodschap dan begrijpen...
Valt je ook op hoe weinig aandacht er in onze media is voor dit conflict?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We kunnen ons beter druk gaan maken over zwarte Piet, alle blanken voor racisten uitschelden, Blanke Nederlanders die Chinees eten klaarmaken en diversiteit en inclusiviteit op basisscholen.
Is sarcasme toch? hahaquote:Op maandag 21 februari 2022 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Valt je ook op hoe weinig aandacht er in onze media is voor dit conflict?
Verdedigingswapens van Rusland zijn tot nu toe kut gebleken. Ben benieuwd of we S400/S500 in actie gaan zienquote:Op maandag 21 februari 2022 23:03 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Die haalt de grens niet eens man 🤣 Ik geloof niet dat je begrijpt wat voor verdedigingen Rusland en USA hebben.
Ik ga mijn leven niet riskeren voor wat oude mannen die boos tegen elkaar doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Als man onder de 50 ben jij ook gewoon verplicht om op te draven hè, mocht het zover komen.
Is er wel alleen valt onder een apart categorie. Net als de onderwerpen over het Corona-virus.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Valt je ook op hoe weinig aandacht er in onze media is voor dit conflict?
Beter gelijk een grens trekken dan dit soort shit oogluikend toe te staan.quote:
Absurd eigenlijk toch. Makkelijk lullen, maar zo'n oorlog is toch niet meer van deze tijd? Ten tijde van de wereldoorlogen was er klaarblijkelijk nog sprake van een groot gevoel van chauvinisme. Kan niet zeggen dat ik me nu heel erg geroepen voel om in Oekraïne met een geweer te gaan zwaaien. Mensenrechten alles, maar ze zoeken het maar lekker uit daar als die gevoelens daar wel spelen. In het Midden-Oosten hebben we onze les wel geleerd hoop ik onderhand.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Beter gelijk een grens trekken dan dit soort shit oogluikend toe te staan.
Wanneer begint het preppen?
De vrouwen ook, dat gaat vast een succes worden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
I ain't got no quarrel with them Ruskisquote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef Japepk het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk toch. Makkelijk lullen, maar zo'n oorlog is toch niet meer van deze tijd? Ten tijde van de wereldoorlogen was er klaarblijkelijk nog sprake van een groot gevoel van chauvinisme. Kan niet zeggen dat ik me nu heel erg geroepen voel om in Oekraïne met een geweer te gaan zwaaien. Mensenrechten alles, maar ze zoeken het maar lekker uit daar als die gevoelens daar wel spelen. In het Midden-Oosten hebben we onze les wel geleerd hoop ik onderhand.
De NAVO/US/EU-vredesmissies werden toch ook allemaal oogluikend toegestaan?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Beter gelijk een grens trekken dan dit soort shit oogluikend toe te staan.
Wanneer begint het preppen?
Geen zorgen hoor. Als Rusland ons aan zou vallen is nog geen 2% van de Nederlanders bereid om zijn gezin, huis en haard te verdedigen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik ga mijn leven niet riskeren voor wat oude mannen die boos tegen elkaar doen.
Stukje grensoverschrijdend gedrag.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De vrouwen ook, dat gaat vast een succes worden.
Was je ook zo faliekant tegen Amerikaanse bommen op Servië, omdat Kosovo onafhankelijk wilde zijn?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Als de friezen niet meer bij NL willen horen mogen er dan ook russische vredestroepen deze gebieden in rijden, ja?
Meer Nederlanders zaten bij de SS (SS was een vrijwillige functie, niet zoals de Wehrmacht) dan bij het Verzet.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor. Als Rusland ons aan zou vallen is nog geen 2% van de Nederlanders bereid om zijn gezin, huis en haard te verdedigen.
Drone piloot worden!quote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef Japepk het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk toch. Makkelijk lullen, maar zo'n oorlog is toch niet meer van deze tijd? Ten tijde van de wereldoorlogen was er klaarblijkelijk nog sprake van een groot gevoel van chauvinisme. Kan niet zeggen dat ik me nu heel erg geroepen voel om in Oekraïne met een geweer te gaan zwaaien. Mensenrechten alles, maar ze zoeken het maar lekker uit daar als die gevoelens daar wel spelen. In het Midden-Oosten hebben we onze les wel geleerd hoop ik onderhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |