Goed afgekeken van de Yankees inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:46 schreef hollandia02 het volgende:
Poetin doet een Amerikaantje met zn vredesmissie.
Ze rijden as we speak Donetsk en Luhansk al in hé.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Het gaat sowieso vannacht of morgen gebeuren. Het is zeker. Vraag me wel af wat het Oekraïnse leger gaat doen. Wordt wel een klein oorlogje.
Maar hoe komt de VS nou aan intel dat ze met Kiev ook bezig gaan? Denken we nog steeds dat dit helemaal uit de hand gaat lopen?
We spreken hier Nederlands of Russisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze rijden as we speak Donetsk en Luhansk al in hé.
[ twitter ]
Uiteraard ook gefilmd met een aardappel.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik wacht eerst nog even tot het Oekraïnse leger terug gaat schieten.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
Of je kunt pang pang roepen bij de grens. Mooie polder oplossing toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Oekraïne het gevecht aangaat als de Russische troepen binnen de Donbass en Loegansk blijven.
Laat je weer een stuk land van je afsnoepen, in de hoop dat je als land blijft voortbestaan, of trek je de grens met de kans dat Rusland heel Oekraïne in gaat nemen?
Geen gemakkelijke keuze.
Druk maken over zwarte Piet.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef xminator het volgende:
Waar was jij toen rusland europa binnenviel?
Ik zat met een bak popcorn naar de speech te kijkenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef xminator het volgende:
Op FOK!quote:Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef xminator het volgende:
Europa binnenviel?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef xminator het volgende:
Sudetenland vergeten?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Europa binnenviel?
Er rijden wat tanks in gebieden die niet meer bij Oekraïne willen horen.
Je hebt in ieder geval als president een bevolking dat op jouw keuze rekent en anders zien ze jou als zwak persoon.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Oekraïne het gevecht aangaat als de Russische troepen binnen de Donbass en Loegansk blijven.
Laat je weer een stuk land van je afsnoepen, in de hoop dat je als land blijft voortbestaan, of trek je de grens met de kans dat Rusland heel Oekraïne in gaat nemen?
Geen gemakkelijke keuze.
Als de friezen niet meer bij NL willen horen mogen er dan ook russische vredestroepen deze gebieden in rijden, ja?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Europa binnenviel?
Er rijden wat tanks in gebieden die niet meer bij Oekraïne willen horen.
Europa binnenviel?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:50 schreef xminator het volgende:
Tussen het woken door heeft ze die gestuurd inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Ursula Van Der Leyen heeft al een boze tweet gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |