Ik ben snel een veilige verstop plaats op gaan zoeken voor Mini-ToT achter me aan komtquote:Op maandag 21 februari 2022 17:18 schreef ToT het volgende:
Heb ik nu @:derrabbit en @:homijn enzo weggejaagd?
Hij had vroeger al een moordlustige blik:quote:Op maandag 21 februari 2022 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben snel een veilige verstop plaats op gaan zoeken voor Mini-ToT achter me aan komt
Hij laat zijn evil blik zien.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had vroeger al een moordlustige blik:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een foto waarop hij op konijnenjacht is, maar ik kan 'm zo snel ff niet vinden.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij laat zijn evil blik zien.
Ik zou je toch aanraden hem als vegan op te voeden vanaf morgenvroegquote:Op maandag 21 februari 2022 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had vroeger al een moordlustige blik:
[ afbeelding ]
Gave foto.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft-ie bijna een angstig konijntje te pakken!
Mobieltje in wide angle stand, op de kop houden, in het gras proppen waardoor hij hem wil pakken, en klik!quote:
Jij papparazie.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mobieltje in wide angle stand, op de kop houden, in het gras proppen waardoor hij hem wil pakken, en klik!
Een vriend heeft ook zo'n kamera waar je u tegen zegt.quote:
Cutie!quote:Op maandag 21 februari 2022 17:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft-ie bijna een angstig konijntje te pakken!
quote:
Hij heeft haar, jij niet.quote:
Moet je idd hele tijd een tas meenemen.. juist toch mooi om vogel foto's te zien vind ik tenminstequote:Op maandag 21 februari 2022 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb er erg mooie foto's van vogels en vliegtuigen mee gemaakt, maar op Smoelenboek is men vooral geïnteresseerd in familiekiekjes en vakantieplaatjes.
Daarbij is het ellende om de hele tijd lenzen te wisselen, en gebruikte ik deze grote toeter zelden meer sinds Mini-ToT's geboorte.
Ik kan mij nog goed herinneren dat ze bij vliegbasis Soesterberg stonden met die mega lenzen. Te zwaar om omhoog te houden.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb er erg mooie foto's van vogels en vliegtuigen mee gemaakt, maar op Smoelenboek is men vooral geïnteresseerd in familiekiekjes en vakantieplaatjes.
Daarbij is het ellende om de hele tijd lenzen te wisselen, en gebruikte ik deze grote toeter zelden meer sinds Mini-ToT's geboorte.
Ja vind ik ook, maar als ik ze deel, krijgen ze nauwelijks aandacht!quote:Op maandag 21 februari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je idd hele tijd een tas meenemen.. juist toch mooi om vogel foto's te zien vind ik tenminste
Ja ik heb op zolder nog een hele constructie om hem makkelijk op een statief te kunnen gebruiken, maar zonder lens ligt dat ding ook te verstoffen!quote:Op maandag 21 februari 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog goed herinneren dat ze bij vliegbasis Soesterberg stonden met die mega lenzen. Te zwaar om omhoog te houden.
Heel mooiquote:Op maandag 21 februari 2022 18:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 1 van de laatste foto's die ik met die lens gemaakt heb.
De vrouwen vallen met bosjes voor hem.quote:
Krijgen we serieus regelmatig te horen!quote:Op maandag 21 februari 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vrouwen vallen met bosjes voor hem.
Verbaasd mij niets.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijgen we serieus regelmatig te horen!Op straat, in restaurants, in een ziekenhuis enz.
Toen we een paar maand geleden rond middernacht in het ziekenhuis kwamen omdat hij door zijn vergrote amandelen niet meer ophield met hoesten, was zo ongeveer het eerste wat die vrouwelijke arts zei: "Oh! Die gaat later echt een hartendief worden, dat zie ik nu al!"quote:
quote:
Avond schoonheden.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 21 februari 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
Koter ligt weer te meuren, voor zolang het duurt. Was weer een stormachtig dagje met hem, en de vraag is of z'n buikje het deze nacht een beetje fatsoenlijk vol gaat houden.
Ja hij is nog duidelijk niet lekker in orde en is ook nog steeds best paniekerig, maar het is al wel een hele verbetering vergeleken met de afgelopen 2 dagen.quote:
Moonie!!!quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 februari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is nog duidelijk niet lekker in orde en is ook nog steeds best paniekerig, maar het is al wel een hele verbetering vergeleken met de afgelopen 2 dagen.
Dan is dat een hele goeiequote:Op maandag 21 februari 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had toen een ban te pakken en moest z'n tijd maar wat zien te doden.
Ja het gaatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh lekker bezig!! sporten is heerlijkquote:Op maandag 21 februari 2022 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja het gaatwil volgende maand een sportschoolabonnement nemen, beetje afleiding en werken aan mezelf
en met jou?
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja het gaatwil volgende maand een sportschoolabonnement nemen, beetje afleiding en werken aan mezelf
en met jou?
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Alles nog onder controle?
Ja precies! Snap helemaal wat je bedoeltquote:Op maandag 21 februari 2022 20:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh lekker bezig!! sporten is heerlijk
Met mij gaat het iet wat de goede kant op maar neit te vroeg juichen, kan zo weer verkeerd gaan
Ik zeg niks.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zag dat topic van hem waarin hij niet zo blij met jou was!
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja precies! Snap helemaal wat je bedoelt![]()
Ik ga lekker uit eten het weekend na mn verjaardag, in Amsterdam bij een Japans pannenkoekrestaurantquote:Op maandag 21 februari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik wil uit eten
even lekker genieten
Ow Pittige tijden!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)-p/1502308786735028/
ONZ / [Paint] tong80 #5quote:Op maandag 21 februari 2022 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niks.![]()
Maar dan maak jij vervolgens zo'n mashup?
lekkerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga lekker uit eten het weekend na mn verjaardag, in Amsterdam bij een Japans pannenkoekrestaurant![]()
linkquote:Op maandag 21 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwe bolide van Alpine gezien?
Ach, hij zal het ongetwijfeld waarderen...quote:Op maandag 21 februari 2022 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [Paint] tong80 #5
Nieuwsberichten, topics op FOK!, onzin wat in m'n eigen hoofd omhoog komt....
Sowieso!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, hij zal het ongetwijfeld waarderen...
nee johquote:Op maandag 21 februari 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik dacht een echte alpine autozo'n bmw gepimpt ding
Die nieuwe Alpine is nog best mooi met dat rozequote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die nieuwe Alpine is nog best mooi met dat roze
Ik vind de livery die ze het grootste gedeelte van het jaar gaan gebruiken echt mooi. Die voor de eerste 2 races lijkt op een Racing Pointquote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lijkt ook totaal niet op die andere roze auto die tot een jaar geleden nog rond reed
die met dat blauw?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind de livery die ze het grootste gedeelte van het jaar gaan gebruiken echt mooi. Die voor de eerste 2 races lijkt op een Racing Point
volgende keer weerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
knal je mee? https://shellshock.io/#41ff7iqbt4
welke? klinkt interessant/vaag bekend voorquote:Op maandag 21 februari 2022 20:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga lekker uit eten het weekend na mn verjaardag, in Amsterdam bij een Japans pannenkoekrestaurant![]()
nee.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in nederland eten we toch alleen kaas?
Genoeg vreetschuren waar je allerlei soorten junkfood kunt krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
je eet toch ook geen pozza bij de shoarma boer
Had je er al antwoord op gekregen?>quote:
Japanese pancakeworld, hebben niet echt een goede website dus heb dit van Tripadvisorquote:Op maandag 21 februari 2022 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke? klinkt interessant/vaag bekend voor
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je er al antwoord op gekregen?>
zo lang!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
@:Schakeltopia
het is maar voor 1 dag
vannacht mag ze weer
Whut?quote:
Wat is dit en waarom is het spelletje niet gevonden?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
knal je mee? https://shellshock.io/#41ff7iqbt4
"klik"quote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://www.prokerala.com/astrology/nakshatra-finder/
Super interessant voor wie geïnteresseerd is in astrologie
En als je dat niet bent klik je er lekker niet op
Mensen keihard in hun eitjes schieten.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is dit en waarom is het spelletje niet gevonden?
Kan snel gaan met shellshockquote:Op maandag 21 februari 2022 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen keihard in hun eitjes schieten.En ze zijn al weer met dit potje gestopt.
Arm eitjequote:Op maandag 21 februari 2022 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen keihard in hun eitjes schieten.En ze zijn al weer met dit potje gestopt.
Hier ook, maar Mini blijft gelukkig doorslapen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Begint hier alweer hard te waaien
Ow zijn ze eindelijk naar binnen gewandeld?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef Haags het volgende:
Het heeft even geduurd met die Russen...
Dat is fijnquote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook, maar Mini blijft gelukkig doorslapen.
en dan verdelen ze zomaar een landquote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef Haags het volgende:
Het heeft even geduurd met die Russen...
En Greys!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan verdelen ze zomaar een land
zonder dat Rutte dat heeft goed gekeurd??
Dat zullen ze vannacht wel doen, denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow zijn ze eindelijk naar binnen gewandeld?
IT GIET OAN!!!!!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zullen ze vannacht wel doen, denk ik.
ze gaan een hun goddelijke gang maarquote:
Dit sowieso!!!!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan een hun goddelijke gang maar
laat NL maar eens uit die EU stappen
Het was maar een grapjequote:Op maandag 21 februari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan een hun goddelijke gang maar
laat NL maar eens uit die EU stappen
Had ik al voorbij zien komen, dat is wel heel absurdquote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
WTF? Vrouw knipt geslachtsdeel zoontje (5) af.
hahahaquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan verdelen ze zomaar een land
zonder dat Rutte dat heeft goed gekeurd??
Ik klik niet, maar het gebeurt de laatste tijd vaker, met feministische vrouwen die wensen en verwachten dat ze een dochtertje krijgen. Zwaar teleurgesteld voeden ze het jochie toch als een meisje op, en op een gegeven moment slaat de gekte dus ÉCHT toe. Zijn wel een aantal nieuwsberichten over geweest.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
WTF? Vrouw knipt geslachtsdeel zoontje (5) af.
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hahaha
politiek in NL kan ik me best boos om maken
Dat soort vrouwen behoren geen kinderen te krijgen, maar een levenslange opsluiting in een kliniekquote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik klik niet, maar het gebeurt de laatste tijd vaker, met feministische vrouwen die wensen en verwachten dat ze een dochtertje krijgen. Zwaar teleurgesteld voeden ze het jochie toch als een meisje op, en op een gegeven moment slaat de gekte dus ÉCHT toe.
en dat zo'n lambal nu oproept tot verbroederingquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hahaha
politiek in NL kan ik me best boos om maken
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat zo'n lambal nu oproept tot verbroedering
BOOSTER! Daar ben je eindelijkquote:
Ja, nou zeg dat wel. Ik heb mijn studioruimte 'even' verbouwd vandaag. Maar ik zit er weer lekker bij.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
BOOSTER! Daar ben je eindelijk![]()
* SBE for president.quote:
Liberte egalite fraternitequote:
quote:
Hooguit ja...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hooguit minister van kleine zaken
De duistere zaken die het daglicht niet kan verdragen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hooguit minister van kleine zaken
Sinds wanneer ben jij duisterquote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De duistere zaken die het daglicht niet kan verdragen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
Ik dacht Greysministerpresidentgod
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij duister![]()
Vote ook echt! Dat is niet hoe een revolutie werkt hèquote:
Volgens mij niet hoor:quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt Greys verkeerd gespeld
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor:
[ afbeelding ]
Ik zei toch ook niet dat ik meedeed met een revolutie! Zo 1865...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vote ook echt! Dat is niet hoe een revolutie werkt hèik word gewoon dictator, klaar
Zo effectief...als je wil dat dingen daadwerkelijk gaan veranderen in Nederland zonder geneuzel dan is een revolutie de enige optie ..met een beetje kumbaya zingen in Den Haag komen we nergens...bloed moet vloeien en koppen moeten rollen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik meedeed met een revolutie! Zo 1865...
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo effectief...als je wil dat dingen daadwerkelijk gaan veranderen in Nederland zonder geneuzel dan is een revolutie de enige optie ..met een beetje kumbaya zingen in Den Haag komen we nergens...bloed moet vloeien en koppen moeten rollen.
Ik mis de 'geen van beide' optie nogquote:
veel lees plezierquote:Op maandag 21 februari 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar ik wens iedereen nog een fijne avond, ik ga mn gedownloade pdf "De X-files Dutroux" lezen![]()
![]()
Fijne avondquote:Op maandag 21 februari 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar ik wens iedereen nog een fijne avond, ik ga mn gedownloade pdf "De X-files Dutroux" lezen![]()
![]()
Jij ook een fijne avond.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
Ik wil meer keuzes en een speech waarom ik voor 1 van jullie zou moeten stemmenquote:
Ik trek me terug uit de race! Ik ben niet goed met in het publiek sprekenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil meer keuzes en een speech waarom ik voor 1 van jullie zou moeten stemmen
Ja lekker danquote:Op maandag 21 februari 2022 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze benoem ik in al mijn konijnlijke macht B00ster tot nieuwe president van de provincie Nederland
Is iemand hier op tegen?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze benoem ik in al mijn konijnlijke macht B00ster tot nieuwe president van de provincie Nederland
Ja maar...quote:
Ik moet je nog een nachtkusje geven.quote:
Nou geef naar snel danquote:Op maandag 21 februari 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet je nog een nachtkusje geven.
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
goed aangezien mijn onderdanen afvallig zijn zie ik geen andere optie dan vanaf heden de communistische staat Viva uit te roepen tot mijn staat
Kunt u dit uitleggen mijnheer B00sterquote:Op maandag 21 februari 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik trek me terug uit de race! Ik ben niet goed met in het publiek spreken
Hey Foshi.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja precies! Snap helemaal wat je bedoelt![]()
Mocht dat het geval zijn dan kan diegene mooi de vinkentering krijgenquote:
kom dan jonguhhhquote:Op maandag 21 februari 2022 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht dat het geval zijn dan kan diegene mooi de vinkentering krijgen
Wat doe jij uit de keuken?quote:
dt is jouw domeinquote:Op maandag 21 februari 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat doe jij uit de keuken?
Leave zit bij mij op de bank.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat doe jij uit de keuken?
Dat excuus is dan aanvaard.quote:
niks excuusquote:Op maandag 21 februari 2022 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat excuus is dan aanvaard.
Ik kom niet aan de vriendin van FreshFruit.quote:
Wel pozza, geen pozza?quote:
Ik had 'm al opgezocht, geweldig!quote:Op maandag 21 februari 2022 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
komt van de site van @:flory
https://rozevla.nl/smilies/
Je leert het nog wel.quote:
15 minuten op sportpark, kom dan vechte jonge!quote:
Neen, dit topic is enkel voor liefde en plezier.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef devzero het volgende:
Is dit het goede topic voor vragen over mandsteken en kabelsteken?
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef devzero het volgende:
vragen staat vrij!quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef devzero het volgende:
Dat is VBL SC alquote:Op maandag 21 februari 2022 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, dit topic is enkel voor liefde en plezier.
enkel over bedstekenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef devzero het volgende:
Ik heb alleen maar liefde voor de holigansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruitjesquote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor patroon staat het leukst bij babysokjes?
Met kant.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde voor de holigansLiefdevol elkander helemaal de graf tyfus in trappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
lekker manquote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben een veel te leuke serie opnieuw aan het kijken en ben weer verslaafd
Bijna net zo lekker als jouw pozza\'squote:
Het contract was al getekend.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags lil'kleine zag die cancel Sony aan komen..
Het alternatief is 3 dagen wachten en dan onderbrekenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ja godver Windows installatie blijft hangen. Is een herinstallatie. Kan het kwaad deze te onderbreken?
Blijft die nog steeds hangen?quote:
Ja ik drukte novo knop in en dan ging die restarten en dan weer zelfde met getting device ready en daarna een zwart schermquote:Op maandag 21 februari 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blijft die nog steeds hangen?
Hm, ik ben er alweer een tijdje uit helaas.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik drukte novo knop in en dan ging die restarten en dan weer zelfde met getting device ready en daarna een zwart scherm
Er zit nu weer leven inquote:Op maandag 21 februari 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hm, ik ben er alweer een tijdje uit helaas.
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zit nu weer leven inHopen dat het goed gaat.
Proost .quote:
Het bier komt op tafel...quote:
Dat zeker,en we proosten.quote:
Nou.....quote:Op maandag 21 februari 2022 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
Kutten met windows is het enige dat kutter is dat kutte met rutte
Jij word altijd vrolijk al Rutte weer eens loopt te Kutten of word je blij van windows?quote:
Ik zal de dames die hier de keuken aan het schoonmaken zijn ook langs sturen als ze klaar zijnquote:
Jij bent welkom.quote:
Mijn 3d printer wil graag windows 10 dus ik denk dan ook maar gelijk aan een nieuwe pc. Iets met bomen en bos.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij word altijd vrolijk al Rutte weer eens loopt te Kutten of word je blij van windows?
Het houd niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn 3d printer wil graag windows 10 dus ik denk dan ook maar gelijk aan een nieuwe pc. Iets met bomen en bos.
Afgezien van hier en daar wat upgraden is mijn pc ook alweer 12 jaar oud.quote:
Ow damn, dan is het nodig ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Afgezien van hier en daar wat upgraden is mijn pc ook alweer 12 jaar oud.
Nope, zo leuk ben ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |