Ow zijn ze eindelijk naar binnen gewandeld?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef Haags het volgende:
Het heeft even geduurd met die Russen...
Dat is fijnquote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook, maar Mini blijft gelukkig doorslapen.
en dan verdelen ze zomaar een landquote:Op maandag 21 februari 2022 21:19 schreef Haags het volgende:
Het heeft even geduurd met die Russen...
En Greys!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan verdelen ze zomaar een land
zonder dat Rutte dat heeft goed gekeurd??
Dat zullen ze vannacht wel doen, denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow zijn ze eindelijk naar binnen gewandeld?
IT GIET OAN!!!!!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zullen ze vannacht wel doen, denk ik.
ze gaan een hun goddelijke gang maarquote:
Dit sowieso!!!!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan een hun goddelijke gang maar
laat NL maar eens uit die EU stappen
Het was maar een grapjequote:Op maandag 21 februari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan een hun goddelijke gang maar
laat NL maar eens uit die EU stappen
Had ik al voorbij zien komen, dat is wel heel absurdquote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
WTF? Vrouw knipt geslachtsdeel zoontje (5) af.
hahahaquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan verdelen ze zomaar een land
zonder dat Rutte dat heeft goed gekeurd??
Ik klik niet, maar het gebeurt de laatste tijd vaker, met feministische vrouwen die wensen en verwachten dat ze een dochtertje krijgen. Zwaar teleurgesteld voeden ze het jochie toch als een meisje op, en op een gegeven moment slaat de gekte dus ÉCHT toe. Zijn wel een aantal nieuwsberichten over geweest.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
WTF? Vrouw knipt geslachtsdeel zoontje (5) af.
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hahaha
politiek in NL kan ik me best boos om maken
Dat soort vrouwen behoren geen kinderen te krijgen, maar een levenslange opsluiting in een kliniekquote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik klik niet, maar het gebeurt de laatste tijd vaker, met feministische vrouwen die wensen en verwachten dat ze een dochtertje krijgen. Zwaar teleurgesteld voeden ze het jochie toch als een meisje op, en op een gegeven moment slaat de gekte dus ÉCHT toe.
en dat zo'n lambal nu oproept tot verbroederingquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hahaha
politiek in NL kan ik me best boos om maken
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat zo'n lambal nu oproept tot verbroedering
BOOSTER! Daar ben je eindelijkquote:
Ja, nou zeg dat wel. Ik heb mijn studioruimte 'even' verbouwd vandaag. Maar ik zit er weer lekker bij.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
BOOSTER! Daar ben je eindelijk![]()
* SBE for president.quote:
Liberte egalite fraternitequote:
quote:
Hooguit ja...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hooguit minister van kleine zaken
De duistere zaken die het daglicht niet kan verdragen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hooguit minister van kleine zaken
Sinds wanneer ben jij duisterquote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De duistere zaken die het daglicht niet kan verdragen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
Ik dacht Greysministerpresidentgod
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij duister![]()
je hebt Greys verkeerd gespeldquote:
Vote ook echt! Dat is niet hoe een revolutie werkt hèquote:
Volgens mij niet hoor:quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt Greys verkeerd gespeld
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor:
[ afbeelding ]
Ik zei toch ook niet dat ik meedeed met een revolutie! Zo 1865...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vote ook echt! Dat is niet hoe een revolutie werkt hèik word gewoon dictator, klaar
Zo effectief...als je wil dat dingen daadwerkelijk gaan veranderen in Nederland zonder geneuzel dan is een revolutie de enige optie ..met een beetje kumbaya zingen in Den Haag komen we nergens...bloed moet vloeien en koppen moeten rollen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik meedeed met een revolutie! Zo 1865...
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo effectief...als je wil dat dingen daadwerkelijk gaan veranderen in Nederland zonder geneuzel dan is een revolutie de enige optie ..met een beetje kumbaya zingen in Den Haag komen we nergens...bloed moet vloeien en koppen moeten rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |