Ja, nou zeg dat wel. Ik heb mijn studioruimte 'even' verbouwd vandaag. Maar ik zit er weer lekker bij.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
BOOSTER! Daar ben je eindelijk![]()
* SBE for president.quote:
Liberte egalite fraternitequote:
quote:
Hooguit ja...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hooguit minister van kleine zaken
De duistere zaken die het daglicht niet kan verdragen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hooguit minister van kleine zaken
Sinds wanneer ben jij duisterquote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De duistere zaken die het daglicht niet kan verdragen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
Ik dacht Greysministerpresidentgod
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij duister![]()
je hebt Greys verkeerd gespeldquote:
Vote ook echt! Dat is niet hoe een revolutie werkt hèquote:
Volgens mij niet hoor:quote:Op maandag 21 februari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt Greys verkeerd gespeld
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor:
[ afbeelding ]
Ik zei toch ook niet dat ik meedeed met een revolutie! Zo 1865...quote:Op maandag 21 februari 2022 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vote ook echt! Dat is niet hoe een revolutie werkt hèik word gewoon dictator, klaar
Zo effectief...als je wil dat dingen daadwerkelijk gaan veranderen in Nederland zonder geneuzel dan is een revolutie de enige optie ..met een beetje kumbaya zingen in Den Haag komen we nergens...bloed moet vloeien en koppen moeten rollen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik meedeed met een revolutie! Zo 1865...
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo effectief...als je wil dat dingen daadwerkelijk gaan veranderen in Nederland zonder geneuzel dan is een revolutie de enige optie ..met een beetje kumbaya zingen in Den Haag komen we nergens...bloed moet vloeien en koppen moeten rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |