15 minuten op sportpark, kom dan vechte jonge!quote:
Neen, dit topic is enkel voor liefde en plezier.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef devzero het volgende:
Is dit het goede topic voor vragen over mandsteken en kabelsteken?
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef devzero het volgende:
vragen staat vrij!quote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef devzero het volgende:
Dat is VBL SC alquote:Op maandag 21 februari 2022 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, dit topic is enkel voor liefde en plezier.
enkel over bedstekenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:36 schreef devzero het volgende:
Ik heb alleen maar liefde voor de holigansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruitjesquote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor patroon staat het leukst bij babysokjes?
Met kant.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde voor de holigansLiefdevol elkander helemaal de graf tyfus in trappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
lekker manquote:Op maandag 21 februari 2022 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben een veel te leuke serie opnieuw aan het kijken en ben weer verslaafd
Bijna net zo lekker als jouw pozza\'squote:
Het contract was al getekend.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags lil'kleine zag die cancel Sony aan komen..
Het alternatief is 3 dagen wachten en dan onderbrekenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ja godver Windows installatie blijft hangen. Is een herinstallatie. Kan het kwaad deze te onderbreken?
Blijft die nog steeds hangen?quote:
Ja ik drukte novo knop in en dan ging die restarten en dan weer zelfde met getting device ready en daarna een zwart schermquote:Op maandag 21 februari 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blijft die nog steeds hangen?
Hm, ik ben er alweer een tijdje uit helaas.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik drukte novo knop in en dan ging die restarten en dan weer zelfde met getting device ready en daarna een zwart scherm
Er zit nu weer leven inquote:Op maandag 21 februari 2022 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hm, ik ben er alweer een tijdje uit helaas.
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zit nu weer leven inHopen dat het goed gaat.
Proost .quote:
Het bier komt op tafel...quote:
Dat zeker,en we proosten.quote:
Nou.....quote:Op maandag 21 februari 2022 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
Kutten met windows is het enige dat kutter is dat kutte met rutte
Jij word altijd vrolijk al Rutte weer eens loopt te Kutten of word je blij van windows?quote:
Ik zal de dames die hier de keuken aan het schoonmaken zijn ook langs sturen als ze klaar zijnquote:
Jij bent welkom.quote:
Mijn 3d printer wil graag windows 10 dus ik denk dan ook maar gelijk aan een nieuwe pc. Iets met bomen en bos.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij word altijd vrolijk al Rutte weer eens loopt te Kutten of word je blij van windows?
Het houd niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn 3d printer wil graag windows 10 dus ik denk dan ook maar gelijk aan een nieuwe pc. Iets met bomen en bos.
Afgezien van hier en daar wat upgraden is mijn pc ook alweer 12 jaar oud.quote:
Ow damn, dan is het nodig ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Afgezien van hier en daar wat upgraden is mijn pc ook alweer 12 jaar oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |