Utrecht speelt ook met 10 man (Van der Maarel doet mee).quote:Op zondag 20 februari 2022 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een ruimte met 10 tegen 11 (lol)
Ik ben bang van niet, maar het zou wel het beste zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het mogelijk om Ajax twee Europese tickets te geven?
Voor het gevoel 4 graden.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft Hans een ijsmuts op bij 10 graden?
Ik krijg updates. Mijn zwager zit daar nu. Ik had een kaartje maar heb gelukkig besloten niet te gaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:15 schreef MC-M het volgende:
@:paul start even een livestreampje bij het uitvak svp
Gelieve de updates met ons delen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik krijg updates. Mijn zwager zit daar nu. Ik had een kaartje maar heb gelukkig besloten niet te gaan.
De politie heeft net iedereen verzocht onder het uitvak te wachten. Er staat veel ME, ze verwachten arrestaties.quote:
wen er maar aanquote:Op zondag 20 februari 2022 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
De politie heeft net iedereen verzocht onder het uitvak te wachten. Er staat veel ME, ze verwachten arrestaties.
Ik denk zelfs tribunalen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
De politie heeft net iedereen verzocht onder het uitvak te wachten. Er staat veel ME, ze verwachten arrestaties.
Die idioten in Den Haag moeten gewoon de voetbalwet van Engeland kopiëren en invoeren. Dan is al dat gedonder overal meteen voorbij.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef MC-M het volgende:
@:VoetbalUltras aan het F5'en om @:yats zijn rondvliegende zwager te spotten.
En het was niet eens een hele moeilijke serie.quote:
Ik tag hem even voor je @Paulquote:Op zondag 20 februari 2022 19:34 schreef yats het volgende:
Paul, wat heeft Luik tegen Utrecht? Blijkbaar waren er hooligans van RFC Liege in het uitvak en waren ze bij de wedstrijd in Arnhem ook al uit op knokken met Utrecht.
Ik hoop het!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:33 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dat zeker, ouwe reus. Tegen Utrecht draaien we het om!
Was het een halve moeilijke serie dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En het was niet eens een hele moeilijke serie.
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:15 schreef yats het volgende:
Nou, terechte uitslag lijkt me. Beide zeer matig. Utrecht krijgt misschien zelfs nog iets teveel met een punt.
quote:
Leuk, maar wat zegt dit? Iedereen die de wedstrijd net gezien heeft kan toch zien dat Utrecht gewoon minder was? Alleen is Vitesse zo slecht voor de goal...quote:
Afmaken hoort ook bij het voetbal. Of je nou minder bent qua spelpositie of afmaken, allebei kunnen niet ze voetballen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk, maar wat zegt dit? Iedereen die de wedstrijd net gezien heeft kan toch zien dat Utrecht gewoon minder was? Alleen is Vitesse zo slecht voor de goal...
Als je een goal maakt met een xG van 1.18 ligt het ook niet aan het afmaken, maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Afmaken hoort ook bij het voetbal. Of je nou minder bent qua spelpositie of afmaken, allebei kunnen niet ze voetballen.
Ook nog eens ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een goal maakt met een xG van 1.18 ligt het ook niet aan het afmaken, maar dit geheel terzijde.
Wat kijk je nu?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Oei, deze man wil dat @:yats weer een vinger in de kont krijgt.
Ik zat net de samenvattingen terug te kijken, maar heb amper kansen van Vitesse gezien.quote:
Daar moet heel raar in geknipt zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zat net de samenvattingen terug te kijken, maar heb amper kansen van Vitesse gezien.
Gek, ook daar dus vast niet helemaal objectief @:afcniels
Zijn we hier een schandaal op het spoor?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar moet heel raar in geknipt zijn.
Het zou me niks verbazen, er lijkt een hetze tegen Vitesse aan de gang te zijn, waarbij vergeleken de schandalen bij de Voice in het niet vallen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn we hier een schandaal op het spoor?
Niet alleen ik, wij allemaal. Ik ben benieuwd wat Caland daarvan vind.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Oei, deze man wil dat @:yats weer een vinger in de kont krijgt.
Die waren er ook bijna niet. Het was vooral schieten van afstand. Utrecht kreeg echter helemaal geen kans en scoort puur door een fout van Vitesse.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zat net de samenvattingen terug te kijken, maar heb amper kansen van Vitesse gezien.
Gek, ook daar dus vast niet helemaal objectief @:afcniels
Goh...quote:
oneensquote:Op zondag 20 februari 2022 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Die idioten in Den Haag moeten gewoon de voetbalwet van Engeland kopiëren en invoeren. Dan is al dat gedonder overal meteen voorbij.
PSVclowns.gifquote:
Zo'n grote kans en die Misjedanquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het doelpunt waarvan je wist dat 'ie kwam.
Blijven Duitsersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:54 schreef yats het volgende:
Over geluk heeft Twente dit jaar niets te klagen
Ronnetje Jans is van nature al een irritant mannetje, maar nu hij in zichzelf is gaan geloven is het nog erger geworden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word echt onpasselijk van die stuitende joligheid van Jan Rons. Wat een ontzettend vervelende act.
Dat weiger ik pertinent.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:24 schreef T3hTommay het volgende:
Juichen voor het lelijke Heracles.
Da's kut voor de managerquote:
Heel vervelend dat de rat weer mag keepen. Wel een vreemde symboliek dat GAE - Ajax in 2016 zijn eerste pot was nadat Cillessen vertrok naar Barça.quote:
Die hep toch iedereenquote:
Ja maar toch.quote:
Geen Lord.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zijn weer zware tijden voor @:Lenny_Leonard
RTquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schaf die VAR toch af man met dit soort nonsens
Uitstekende VAR.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schaf die VAR toch af man met dit soort nonsens
Het is wel leuk als het in je voordeel is natuurlijk, maar dit soort prutsers aan de knoppen is gewoon niet waar die VAR ooit voor bedoeld is.quote:
Is Vitesse - NEC een kraker?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:52 schreef El-Stinho het volgende:
12:15 blijft een misdadig tijdstip voor krakers.
Ze zetten Markie Mark helaas altijd bij derby's neer.quote:
Ja zet lekker potjes als PEC - Heracles om 12:15.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:52 schreef El-Stinho het volgende:
12:15 blijft een misdadig tijdstip voor krakers.
@Caland doe ff normaal idiootquote:Op zondag 27 februari 2022 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ajax heeft kanker, AZ moet kapot"
Dat zijn teksten vanaf de tribunes.
Ik ookquote:
Nuttige speler, goed voor de breedte.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kan helaas niet kijken, maar op basis van de ticker (Trauner z'n gezicht aan gort trappen en een pinantie veroorzaken) lees ik dat Jorrit Hendrix een uitstekende aanwinst is
Altijd een 6'je genot.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nuttige speler, goed voor de breedte.
RitalinGenotquote:Op zondag 27 februari 2022 12:45 schreef El-Stinho het volgende:
Bryan Linssen heeft zijn Ritalinnetjes niet genomen.
Goh.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Aursnes wordt gemist, zou je kunnen stellen.
Tikte feyenoord psv niet met 0-4 weg of?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:52 schreef PSVCL het volgende:
AZ reuzendoders![]()
Feyenoord krijgt voor het eerst tegenstand in 2022 en ze worden gelijk kapot gespeeld
Ik ga nu kijken!quote:Op zondag 27 februari 2022 12:53 schreef GGMM het volgende:
Echt nét na m'n bericht in het Feyenoord-topic
Goed dat je hiermee in feite erkent dat je niet nadenkt voordat je wat postquote:Op zondag 27 februari 2022 12:53 schreef GGMM het volgende:
Echt nét na m'n bericht in het Feyenoord-topic
Zelfs -2quote:
Hitler?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
Weet je wie het ook gruwelijk uit de klauwen liet lopen?
Putin?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
Weet je wie het ook gruwelijk uit de klauwen liet lopen?
Er staat mij iets bij van een wedstrijd met 10 goals.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je in welke wedstrijd Feyenoord ook vernederd werd?
7,22quote:Op zondag 27 februari 2022 13:09 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie de eerste helft?
Als ze 3x scoren dan pakken ze de volle driepunter.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet Feyenoord doen om dit om te draaien?
Hier ook nietquote:Op zondag 27 februari 2022 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij PSV - Ajax was die niet over de zijlijn.
Mijn stream loopt een paar minuten achterquote:Op zondag 27 februari 2022 13:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar was die jaaa dan voor?
Er was geen doelpunt.
Voetbal blijft een maf spelletje!quote:Op zondag 27 februari 2022 13:37 schreef Coco het volgende:
De rollen lijken wel omgedraaid de 2e helft.
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:44 schreef Salina het volgende:
Veerman nu wel weer in de basis?
Volgens Joep althans.
SCHMIDTED.
Daarom post ik liever in het livetopic.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:44 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic zijn ze nog steeds erg boos op Higler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |