Gelukkig ben je er vandaag niet bij. Had me geen VBL zonder jou in kunnen beelden.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dit kun je niet accepteren.
Overigens bestormen Utrecht hooligans nu het uitvak...
Doe dat dan bij andere clubs ook. Het zijn nu de Utrechters die rotzooi trappen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef trein2000 het volgende:
Vitesse gewoon een jaar een uitsupportersverbod. Klaar d’r mee.
Ik verwachtte al gedonder aangezien er een groep Belgen mee ging. Die komen nooit voor het voetbal.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:07 schreef MC-M het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er vandaag niet bij. Had me geen VBL zonder jou in kunnen beelden.
Hans, Hans, Hans waarom altijd die overacting?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft Hans een ijsmuts op bij 10 graden?
Als ik aan de macht kom gaan we dat land van de kaart vegen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verwachtte al gedonder aangezien er een groep Belgen mee ging. Die komen nooit voor het voetbal.
Dat is nog te veel eer. Laat ze maar op parkeerplaats liggenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef TweedeKlum het volgende:
De ME kan dat uitvak zo de IC van het UMC opknuppelen.
Ja dat waren 2 schitterende goals. Veldspel was vandaag wat minder maar al met al een degelijke overwinning.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt mooie kools gezien vandaag ouwe reus.
Utrecht kreeg ze ook niet voor hun wangedrag in Arnhem. Die braken toen letterlijk het uitvak af.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem aan dat Vitesse minpunten krijgt voor dit wangedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |