Utrecht speelt ook met 10 man (Van der Maarel doet mee).quote:Op zondag 20 februari 2022 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een ruimte met 10 tegen 11 (lol)
Ik ben bang van niet, maar het zou wel het beste zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het mogelijk om Ajax twee Europese tickets te geven?
Voor het gevoel 4 graden.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft Hans een ijsmuts op bij 10 graden?
Ik krijg updates. Mijn zwager zit daar nu. Ik had een kaartje maar heb gelukkig besloten niet te gaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:15 schreef MC-M het volgende:
@:paul start even een livestreampje bij het uitvak svp
Gelieve de updates met ons delen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik krijg updates. Mijn zwager zit daar nu. Ik had een kaartje maar heb gelukkig besloten niet te gaan.
De politie heeft net iedereen verzocht onder het uitvak te wachten. Er staat veel ME, ze verwachten arrestaties.quote:
wen er maar aanquote:Op zondag 20 februari 2022 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
De politie heeft net iedereen verzocht onder het uitvak te wachten. Er staat veel ME, ze verwachten arrestaties.
Ik denk zelfs tribunalen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
De politie heeft net iedereen verzocht onder het uitvak te wachten. Er staat veel ME, ze verwachten arrestaties.
Die idioten in Den Haag moeten gewoon de voetbalwet van Engeland kopiëren en invoeren. Dan is al dat gedonder overal meteen voorbij.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef MC-M het volgende:
@:VoetbalUltras aan het F5'en om @:yats zijn rondvliegende zwager te spotten.
En het was niet eens een hele moeilijke serie.quote:
Ik tag hem even voor je @Paulquote:Op zondag 20 februari 2022 19:34 schreef yats het volgende:
Paul, wat heeft Luik tegen Utrecht? Blijkbaar waren er hooligans van RFC Liege in het uitvak en waren ze bij de wedstrijd in Arnhem ook al uit op knokken met Utrecht.
Ik hoop het!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:33 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dat zeker, ouwe reus. Tegen Utrecht draaien we het om!
Was het een halve moeilijke serie dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En het was niet eens een hele moeilijke serie.
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:15 schreef yats het volgende:
Nou, terechte uitslag lijkt me. Beide zeer matig. Utrecht krijgt misschien zelfs nog iets teveel met een punt.
quote:
Leuk, maar wat zegt dit? Iedereen die de wedstrijd net gezien heeft kan toch zien dat Utrecht gewoon minder was? Alleen is Vitesse zo slecht voor de goal...quote:
Afmaken hoort ook bij het voetbal. Of je nou minder bent qua spelpositie of afmaken, allebei kunnen niet ze voetballen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk, maar wat zegt dit? Iedereen die de wedstrijd net gezien heeft kan toch zien dat Utrecht gewoon minder was? Alleen is Vitesse zo slecht voor de goal...
Als je een goal maakt met een xG van 1.18 ligt het ook niet aan het afmaken, maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Afmaken hoort ook bij het voetbal. Of je nou minder bent qua spelpositie of afmaken, allebei kunnen niet ze voetballen.
Ook nog eens ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een goal maakt met een xG van 1.18 ligt het ook niet aan het afmaken, maar dit geheel terzijde.
Wat kijk je nu?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Oei, deze man wil dat @:yats weer een vinger in de kont krijgt.
Ik zat net de samenvattingen terug te kijken, maar heb amper kansen van Vitesse gezien.quote:
Daar moet heel raar in geknipt zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zat net de samenvattingen terug te kijken, maar heb amper kansen van Vitesse gezien.
Gek, ook daar dus vast niet helemaal objectief @:afcniels
Zijn we hier een schandaal op het spoor?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar moet heel raar in geknipt zijn.
Het zou me niks verbazen, er lijkt een hetze tegen Vitesse aan de gang te zijn, waarbij vergeleken de schandalen bij de Voice in het niet vallen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn we hier een schandaal op het spoor?
Niet alleen ik, wij allemaal. Ik ben benieuwd wat Caland daarvan vind.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Oei, deze man wil dat @:yats weer een vinger in de kont krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |