Yes, ben ook echt blij dat ik niet ben gegaanquote:Op zondag 20 februari 2022 18:21 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana je hebt de goede keuze gemaakt!
https://www.telegraaf.nl/(...)ranklin-blijf-binnen
Amsterdamse brandweer: opgepast voor storm Franklin, blijf binnen
Updated 12 min geleden
23 min geleden
in BINNENLAND
Ik ben trots op jequote:Op zondag 20 februari 2022 18:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Yes, ben ook echt blij dat ik niet ben gegaan
Schoonouders hebben inmiddels ook gezegd dat ze alle begrip hebben (maar het wel jammer vinden), dus daar hoef ik me dan verder ook niet meer druk om te maken.
Nu alleen nog of mijn vriend veilig thuiskomt zonder boom op zijn hoofd te krijgen
Wees gegroet, Roger!quote:Op zondag 20 februari 2022 18:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die stemwijzer nog een keer gedaan, zelfde top 4 maar nu ineens ChristenUnie nipt op nr 1.![]()
[ afbeelding ]
FOK zou vandaag eigenlijk op zwart moeten inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die stemwijzer nog een keer gedaan, zelfde top 4 maar nu ineens ChristenUnie nipt op nr 1.![]()
[ afbeelding ]
Juichen als je vast komt te zitten, ehquote:Jochem zat in The Ride to Happiness, een attractie waarin mensen worden gekatapulteerd en vijf keer over de kop gaan, toen de karretjes op 32 meter hoogte tot stilstand kwamen. "Eerst was iedereen superenthousiast. Het was nog licht en het uitzicht over Plopsaland was heel mooi. Iedereen juichte", vertelt de Brabander.
Ik zou vanaf seconde 1 al in de stress schietenquote:Op zondag 20 februari 2022 18:29 schreef Guanabana het volgende:
Brabander Jochem (17) zat 5,5 uur vast in achtbaan Plopsaland
[..]
Juichen als je vast komt te zitten, eh
Ja ik zou er überhaupt al niet ingaan natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 18:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou vanaf seconde 1 al in de stress schieten
Dat eerste is precies zoals het in mijn wijk is. De containers heb ik in de drie/vier jaar dat het zo is nog nooit vol gezien. Dus ze worden (bijna) altijd wel op tijd geleegd. En ze staan dus voor iedereen wel op een prima loopafstand. Er staat ook zelden afval naast de bakken, wat ik in andere wijken wel zie.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind vooraf prima, maar dan juist wel met containers die om de zoveel tijd geleegd worden. Ik heb helemaal geen zin om naar zo'n bak verderop te moeten met mijn zakje steeds. Al zal dat er ook wel deels van afhangen hoeveel ze willen gaan laten scheiden en dus hoeveel verschillende bakken je krijgt. Ik moet al die bakken nog wel kwijt kunnen natuurlijk.
quote:"Ik kreeg een soort klim-harnas om en werd vastgeketend aan de kraan, terwijl ik nog in het karretje zat", vertelt hij tegen Omroep Brabant. "Daarna hielpen ze me in die kraan. Dat was maar goed ook, want ik had geen gevoel meer in mijn benen." Eenmaal beneden werd Jochem met dekens ingepakt: zijn lichaamstemperatuur was nog maar 33 graden en hij had onderkoelingsverschijnselen.
quote:Op zondag 20 februari 2022 18:42 schreef Guanabana het volgende:
Toch wel genot dat Olympische Spelen nu voorbij is hoor, man man man.
*duikt weg*
WAT?!quote:Op zondag 20 februari 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben geen Disney+ meer, maar bedankt voor de tip
Meltdown incomingquote:
En wat nu kijken dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:42 schreef Guanabana het volgende:
Toch wel genot dat Olympische Spelen nu voorbij is hoor, man man man.
*duikt weg*
Ja wij liftten gratis meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |