abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203768462
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
#BOVENOPHETNIEUWS
[ twitter ]
Oud clubicoon die bij de Europese top heeft gewerkt komt terug naar PSV.

Owja, dat hadden we ook nog als nieuwtje op de plank liggen.
pi_203771459
Nog een paar van dit soort potjes en dan hebben we alleen nog Tarado en PietjePuk over die met z'n tweeen zitten te oreren over hoe slecht PSV momenteel wel niet draait; alsof de PSV supporters dat niet zien.

'Ja er moet toch meer uit dit PSV gehaald worden he?'
pi_203772215
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je ziet zelfs bij grootheden als Messi en Ronaldo dat ze niet zomaar overal renderen. Als een speler faalt is het makkelijk naar de speler wijzen, maar vaak genoeg is het een combinatie.

Ik bedoel, Luuk de Jong die wordt toegezongen in Camp Nou heeft ook niet zoveel te maken met dat het een fantastische voetballer is. Maar wel uitstekend gescout voor die ploeg op dit moment.
Messi en Ronaldo zijn natuurlijk op leeftijd en versleten, weet niet of die vergelijking helemaal opgaat.

Verder wel helemaal eens met je verhaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2022 20:27:25 ]
pi_203775872
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:57 schreef TehRocks het volgende:
Nog een paar van dit soort potjes en dan hebben we alleen nog Tarado en PietjePuk over die met z'n tweeen zitten te oreren over hoe slecht PSV momenteel wel niet draait; alsof de PSV supporters dat niet zien.

:D

Echt he, continu hetzelfde gezwam. Van die valsnichterige zogenaamd meelevende teksten. Brrr...
  dinsdag 22 februari 2022 @ 00:20:37 #80
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203775923
quote:

Of voor de 27ste keer aankomen met; Ja die Gtze he, hadden jullie daar nou ook niet meer van verwacht?!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:09:02 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203776613
Koopoptie PSV: 10 miljoen voor een halve Vincius

Benfica heeft de Braziliaanse spits Carlos Vincius (26) verhuurd aan PSV. Volgens het jaarverslag betalen de Eindhovenaren voor deze tweejarige regeling een leasebedrag van 2,5 miljoen euro. Tevens is er een koopoptie geregeld voor de aanvaller, die dit seizoen nog maar vijf keer scoorde. PSV moet Vincius verplicht kopen als bepaalde voorwaarden uit het contract worden gehaald (niet vermeld wordt wat die voorwaarden zijn). Met die verplichte koopoptie is een bedrag gemoeid van tien miljoen euro, maar PSV krijgt daarvoor dan wel slechts vijftig procent van de rechten. De overige vijftig procent blijft in handen van Benfica, dat in geval van doorverkoop dus de helft zou ontvangen. Benfica investeerde zelf 17,6 miljoen in Vincius, die in 2019 overkwam van Napoli.

https://www.vi.nl/pro/ben(...)n-even-hoog-als-ajax

Mag hopen voor PSV dat die voorwaarden niet worden gehaald.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:17:29 #82
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203776658
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:09 schreef maxi-mus het volgende:

Benfica heeft de Braziliaanse spits Carlos Vincius (26) verhuurd aan PSV. Volgens het jaarverslag betalen de Eindhovenaren voor deze tweejarige regeling een leasebedrag van 2,5 miljoen euro. Tevens is er een koopoptie geregeld voor de aanvaller, die dit seizoen nog maar vijf keer scoorde. PSV moet Vincius verplicht kopen als bepaalde voorwaarden uit het contract worden gehaald (niet vermeld wordt wat die voorwaarden zijn). Met die verplichte koopoptie is een bedrag gemoeid van tien miljoen euro, maar PSV krijgt daarvoor dan wel slechts vijftig procent van de rechten. De overige vijftig procent blijft in handen van Benfica, dat in geval van doorverkoop dus de helft zou ontvangen. Benfica investeerde zelf 17,6 miljoen in Vincius, die in 2019 overkwam van Napoli.

Als die optie is, verplicht kopen bij 30 doelpunten, dan is hij van harte welkom.
pi_203776748
quote:

Ik verwacht niet dat die voorwaarden worden gehaald, anders lag de lat wel rg laag
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:32:00 #84
131800 Tarado
cap de fusca
pi_203776750
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:12 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Echt he, continu hetzelfde gezwam. Van die valsnichterige zogenaamd meelevende teksten. Brrr...
begin er een topic over, hier PSV en als je geen inhoudelijke reacties hebt, lees gewoon mee
pi_203776757
quote:

quote:

[..]

Start er een nieuw topic over anders. Of stuur het naar feedback topic.
pi_203777157
quote:

Dat ligt aan de voorwaarden. Als de voorwaarde is dat PSV met 25 goals van Vini kampioen wordt, dan is dat een koopje.
pi_203777169
quote:

[..]

quote:

Doe eens lief tegen kwaliteitsuser @Tarado
  dinsdag 22 februari 2022 @ 09:45:52 #88
131800 Tarado
cap de fusca
pi_203777454
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
[..]
Doe eens lief tegen kwaliteitsuser @:Tarado
Is niet zo relevant wat mensen van mij vinden, ik vind het gewoon leuk om over voetbal te lullen en dat Ajax mijn club is lijkt me geen geheim en de enige 2 andere clubs die er in NL voor mij toe doen zijn PSV en Feyenoord, in dat topic is het altijd als een warm bad, hier wat minder :)
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:12:08 #90
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203780438
quote:
Ik zou me schamen als Ajax zo zaken zou moeten doen maar kennelijk vind jij het best om het nieuwe vitesse te worden.
pi_203780498
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ik zou me schamen als Ajax zo zaken zou moeten doen maar kennelijk vind jij het best om het nieuwe vitesse te worden.
Als je de laatste jaren naar middelmaat als Vertessen,Doan etc hebt moeten kijken dan kan ik niet wachten om deze toekomstige wereldtopper in het PSV shirt te zien shinen . Die gaat samen met Madueke en een nieuwe spits de eredivisie kapot spelen _O_
pi_203780609
quote:

Mijn god, wat een beroerde constructie. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_203780964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Mijn god, wat een beroerde constructie. :X
Ik vind het ook nogal ver gezocht allemaal. Toch, als de afspraak is dat de deal van kracht wordt onder voorwaarden van plaatsing CL en een significante rol daarin van een speler, dan kan het een prima deal zijn.

Zonder te weten wat de exacte voorwaarden zijn, is het wat makkelijk oordelen.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:45:25 #94
131800 Tarado
cap de fusca
pi_203780976
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Als je de laatste jaren naar middelmaat als Vertessen,Doan etc hebt moeten kijken dan kan ik niet wachten om deze toekomstige wereldtopper in het PSV shirt te zien shinen . Die gaat samen met Madueke en een nieuwe spits de eredivisie kapot spelen _O_
is hij al binnen dan maar voorin ligt het probleem toch niet echt bij PSV?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:47:52 #95
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203781022
quote:

[..]
Ja ik zou zelf he heel eerlijk gezegd misschien een paar verdedigers en middenvelders halen want voorin is de enige linie bij psv die wel ok is.
pi_203781066
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind het ook nogal ver gezocht allemaal. Toch, als de afspraak is dat de deal van kracht wordt onder voorwaarden van plaatsing CL en een significante rol daarin van een speler, dan kan het een prima deal zijn.

Zonder te weten wat de exacte voorwaarden zijn, is het wat makkelijk oordelen.
Als ik het hier zo lees is het vooral een boekhoudkundige truuk van Benfica zelfs, dat zou dan weer meevallen.

https://www.ed.nl/psv/psv(...)gn=socialsharing_web
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:53:10 #97
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:58:32 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203781158
quote:

[..]
Hij speelt op dezelfde positie als Madueke toch voornamelijk? (en Bakayoko)
pi_203781598
quote:
Die jongen is al heel wat beroerde verdedigers tegengekomen in zijn prille carrire. Leuk dat zijn management daar een compilatie van heeft gemaakt.

Ik zie niets bijzonders. Een aanvaller die regelmatig de bal te ver voor zich uitspeelt en daar vaak genoeg mazzel mee heeft zodat er een filmpje gemaakt kon worden.

Kan best wat worden hoor, hij beweegt goed verder, maar weinig acties die echt ergens toe leiden ook.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 14:36:09 #100
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203781613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die jongen is al heel wat beroerde verdedigers tegengekomen in zijn prille carrire. Leuk dat zijn management daar een compilatie van heeft gemaakt.

Ik zie niets bijzonders. Een aanvaller die regelmatig de bal te ver voor zich uitspeelt en daar vaak genoeg mazzel mee heeft zodat er een filmpje gemaakt kon worden.

Kan best wat worden hoor, hij beweegt goed verder, maar weinig acties die echt ergens toe leiden ook.
Eerste actie om 0.20

Weer-ga-loos! Je kan ook zo'n moment vinden van Arjan Swinkels

Bij 0.27 valt de verdediger zelf.
0.32 geen idee wat hier zo goed aan is?
0.38 is netjes afgeknipt zodat je niet ziet dat verdediger de bal makkelijk afpakt

Leuke compilatie zo
  Forum Admin dinsdag 22 februari 2022 @ 14:37:27 #101
35723 crew  GGMM
pi_203781623
Ja, aan zo'n compilatie heb je niks.

Ik zou er overigens niet blij mee zijn als mijn club spelers zou huren van City of PSG ofzo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203781649
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef GGMM het volgende:

Ik zou er overigens niet blij mee zijn als mijn club spelers zou huren van City of PSG ofzo.
Eentje of zo, dat kan geen kwaad. Maar er moeten er niet elk jaar 5 of 6 in je selectie lopen die van City of PSG zijn. Huren kan prima zijn als tussenoplossing, als er verder voor een positie geen geschikte speler voor handen is.

Die compilatie zegt me ook niet veel. Sommige verdedigers zouden beter voor de dag komen in Comedy Capers dan op het voetbalveld.
pi_203781672
quote:

Huur is wmb net als kopen iets wat je gewoon per geval moet bekijken. Wat heb je nodig, wat kan je krijgen en onder welke voorwaarden. Dus geen grote "wij gaan de komende jaren zoveel spelers huren van die en die club waarbij zij feitelijk driekwart van de voordelen genieten"-constructies.
pi_203781793
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is niet zo relevant wat mensen van mij vinden, ik vind het gewoon leuk om over voetbal te lullen en dat Ajax mijn club is lijkt me geen geheim en de enige 2 andere clubs die er in NL voor mij toe doen zijn PSV en Feyenoord, in dat topic is het altijd als een warm bad, hier wat minder :)
Jij valt ook wel mee, en interesseert me niet voor welke club je bent. Dat is geen voorwaarde om over PSV te mogen praten. Sorry dan maar.

^O^
pi_203781855
Met huren schiet je weinig op, tenzij een speler echt buitencategorie is. Maar beter als er iets dergelijks in je beleid staat:
- 65% zelf opgeleid (obispo etc)
- 20% gekocht om met winst te verkopen (bijv sangare)
- 10% gekocht om direct kwaliteit te verhogen (bijv ramalho)
- 5% gehuurd om gaten in de wedstrijdselectie te dichten (bijv vinicius).
pi_203781900
quote:

;)
pi_203781901
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef Ciscus het volgende:
Met huren schiet je weinig op, tenzij een speler echt buitencategorie is. Maar beter als er iets dergelijks in je beleid staat:
Of 'huren' en een fatsoenlijke opleidingsvergoeding eisen.

Als topclubs de Eredivisie zien als een goede plek om spelers op te laten leiden, dan moeten ze daar maar voor betalen.
pi_203781940
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
Eentje of zo, dat kan geen kwaad. Maar er moeten er niet elk jaar 5 of 6 in je selectie lopen die van City of PSG zijn. Huren kan prima zijn als tussenoplossing, als er verder voor een positie geen geschikte speler voor handen is.

Die compilatie zegt me ook niet veel. Sommige verdedigers zouden beter voor de dag komen in Comedy Capers dan op het voetbalveld.
Destijds is het met de constructie van Alex via Chelsea prima gegaan. En van de beste verdedigers die ik ooit in het PSV shirt heb gezien. Vond ik zeker geen probleem dat die na 3 topseizoenen voor 1 dollar naar Chelski ging. Voor hetzelfde geld ( haha no pun) was hij transfervrij vertrokken na 3 seizoenen.
pi_203781941
quote:
Huren voor de breedte prima, of als je een speler kan huren van een kwaliteit die je zelf niet kan kopen, ook prima inderdaad.

Nu heb ik geen zicht op hoe goed dat jong is en wat de plannen dan precies zouden zijn voor hem en wat de voorwaarden zouden zijn. Dus feitelijk kan ik er geen zinnig woord over zeggen :+
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:31:01 #110
342627 tja77
pi_203782124
quote:
2/3 Van je selectie (dus ook van je startende 11?) uit de eigen jeugd ja? Of zet je het gros van je eigen jeugd op de bank?
2/3 uit de eigen jeugd zijn dus 7 basisspelers? Dan doe je dus nooit serieus mee om de prijzen.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:32:32 #111
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203782148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Destijds is het met de constructie van Alex via Chelsea prima gegaan. En van de beste verdedigers die ik ooit in het PSV shirt heb gezien. Vond ik zeker geen probleem dat die na 3 topseizoenen voor 1 dollar naar Chelski ging. Voor hetzelfde geld ( haha no pun) was hij transfervrij vertrokken na 3 seizoenen.
Dat is ook meteen het enige succes verhaal toch.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:35:48 #112
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203782177
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Angelio ook wel toch? Al was dat weer een andere constructie.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:36:05 #113
131800 Tarado
cap de fusca
pi_203782180
quote:

[..]
waren ook wat andere tijden, nu ben je als NL topclub nog meer afhankelijk van (goeie) transfers, dat lag in zijn tijd wat eenvoudiger
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:39:28 #114
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203782234
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Angelio ook wel toch? Al was dat weer een andere constructie.
Die was wel behoorlijk overschat imo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 februari 2022 @ 15:39:31 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_203782236
quote:

[..]
Alcides-genot _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:41:31 #116
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203782256
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Niet mee eens, doet het nu ook meer dan behoorlijk bij Leipzig waar hij alles speelt.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:42:50 #117
342627 tja77
pi_203782269
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Overschat?
:')
Prima back, snel, en een goede voorzet.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:43:09 #118
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203782275
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Alcides-genot _O-
Die heeft nog 30 wedstrijden voor psv gespeeld. Wat was die slecht zeg.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:45:33 #119
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203782297
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:42 schreef tja77 het volgende:

[..]
Overschat?
:')
Prima back, snel, en een goede voorzet.
Kan alleen totaal niet verdedigen maar dat maakt schijnbaar niet uit.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:47:18 #120
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203782308
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Aanval is de beste verdediging :P

Als je voorin genoeg arbeid levert om de bal snel terug te krijgen komt de verdediging ook minder in de problemen dan zie je de gebreken bij sommige spelers wat minder. Leipzig zet ook best hoog druk, wat prima past bij het spel van Angelino. Bij City kan Zinchenko bijvoorbeeld ook helemaal niet verdedigen.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:48:08 #121
342627 tja77
pi_203782318
quote:

[..]
Basisspeler in de Duitse competitie.
Dat hij niet kan verdedigen slaat helemaal nergens op. Volgens mij ben je in de war met Max.
Angelino was in z’n PSV tijd gewoon 1 van de beste backs van de competitie.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:48:58 #122
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203782327
quote:

[..]
Tegenwoordig is dat inderdaad van onderschikt belang in veel spelsystemen als wingback ja, zoals bij (oh toeval) Leipzig. Naast dat ik hem verdedigend helemaal niet zo slecht vond en vindt als jij nu zegt.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:49:57 #123
131800 Tarado
cap de fusca
pi_203782337
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tegenwoordig is dat inderdaad van onderschikt belang in veel spelsystemen als wingback ja, zoals bij (oh toeval) Leipzig. Naast dat ik hem verdedigend helemaal niet zo slecht vond en vindt als jij nu zegt.
was een prima speler inderdaad
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:54:05 #124
342627 tja77
pi_203782379
Overigens was de huur van van Ginkel ook niet verkeerd. Heeft toch behoorlijk wat goede wedstrijden gespeeld in z’n eerste 2 huurperiodes.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 15:54:49 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203782385
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat mag je vinden, ik kan me hem niet herinneren als een stabiele verdediger in ieder geval.

Kan me wel voorstellen dat hij in een 5 atb wel rendeert maar dat werd toen bij psv niet gespeeld.
pi_203782387
Guardado is ook op huurbasis bij PSV binnengekomen. Was ook een prima deal achteraf.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:07:23 #127
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203782527
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Guardado is ook op huurbasis bij PSV binnengekomen. Was ook een prima deal achteraf.
Die doet het nog steeds prima bij Betis volgens mij, vond ik echt een bazenspeler.

(nou eigenlijk vooral een hele vervelende speler omdat hij bij PSV speelde maar in de goede zin van het woord)

Maar dat soort spelers huren vind ik wel wat anders dan een speler van 17 die nog amper een wedstrijd op het hoogste niveau heeft gespeeld en waar je zelf ook grote talenten hebt op die positie.
pi_203782710
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die doet het nog steeds prima bij Betis volgens mij, vond ik echt een bazenspeler.

(nou eigenlijk vooral een hele vervelende speler omdat hij bij PSV speelde maar in de goede zin van het woord)

Maar dat soort spelers huren vind ik wel wat anders dan een speler van 17 die nog amper een wedstrijd op het hoogste niveau heeft gespeeld en waar je zelf ook grote talenten hebt op die positie.
Eens. Ik heb het hier al eerder gezegd, maar PSV heeft in Jong en in de jeugd een bak aanvallend talent rondlopen, daar word je bang van.

Waar ik vroeger PSV altijd roemde om hun beleid, is dat niet echt meer te verdedigen met dit soort berichten. Al sluit het wel naadloos aan bij de 75% "eigen jeugd" waaruit de selectie moet bestaan. :)
pi_203782800
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
pi_203782818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
is hij al binnen dan maar voorin ligt het probleem toch niet echt bij PSV?

Pure klasse, hij kan ook vanaf links spelen en als 10
pi_203783375
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Eens. Ik heb het hier al eerder gezegd, maar PSV heeft in Jong en in de jeugd een bak aanvallend talent rondlopen, daar word je bang van.

Waar ik vroeger PSV altijd roemde om hun beleid, is dat niet echt meer te verdedigen met dit soort berichten. Al sluit het wel naadloos aan bij de 75% "eigen jeugd" waaruit de selectie moet bestaan. :)
Dit soort jongens huren is ridicuul, helemaal eens ook met @maxi-mus. Prima als je zo'n gozer kunt kopen voor een paar miljoen, of desnoods samen met een 50/50 constructie als het echt niet anders kan en het talent er vanaf spat. Maar huren schiet je niets mee op, zeker niet op die positie waar je al overloopt van het talent.

En zelfs als je eigen spelers 5% minder zouden zijn, dan is het nog kapitaalvernietiging om deze gozer dan te laten spelen.

De enige achterliggende gedachte die ik me er bij voor kan stellen is dat je zo'n speler kennis wil laten maken met PSV voor het geval hij het op het allerhoogste niveau niet snel genoeg redt en hij dan voor PSV wil tekenen omdat hij daar inmiddels 2 of 3 jaar op huurbasis bekend is met de club. En dan hopen dat je hem einde contract transfervrij kunt oppikken, of voor een paar miljoen. Maar dat is allemaal wel heel ver gezocht.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:24:13 #132
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203783928
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dit soort jongens huren is ridicuul, helemaal eens ook met @:maxi-mus. Prima als je zo'n gozer kunt kopen voor een paar miljoen, of desnoods samen met een 50/50 constructie als het echt niet anders kan en het talent er vanaf spat. Maar huren schiet je niets mee op, zeker niet op die positie waar je al overloopt van het talent.

En zelfs als je eigen spelers 5% minder zouden zijn, dan is het nog kapitaalvernietiging om deze gozer dan te laten spelen.

De enige achterliggende gedachte die ik me er bij voor kan stellen is dat je zo'n speler kennis wil laten maken met PSV voor het geval hij het op het allerhoogste niveau niet snel genoeg redt en hij dan voor PSV wil tekenen omdat hij daar inmiddels 2 of 3 jaar op huurbasis bekend is met de club.En dan hopen dat je hem einde contract transfervrij kunt oppikken, of voor een paar miljoen. Maar dat is allemaal wel heel ver gezocht.
Als we het nou hebben over een Deense of Zweedse speler bijvoorbeeld kan ik me hier nog iets bij voorstellen maar een Braziliaan...
pi_203784179
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Als we het nou hebben over een Deense of Zweedse speler bijvoorbeeld kan ik me hier nog iets bij voorstellen maar een Braziliaan...
Ik zie niet wat het verschil is, eerlijk gezegd. Het is sowieso wat ver gezocht.
pi_203791992
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:31 schreef tja77 het volgende:

[..]
2/3 Van je selectie (dus ook van je startende 11?) uit de eigen jeugd ja? Of zet je het gros van je eigen jeugd op de bank?
2/3 uit de eigen jeugd zijn dus 7 basisspelers? Dan doe je dus nooit serieus mee om de prijzen.
Het is maar een voorbeeld, maar ik zou zeggen dat dit voor de a-selectie zou moeten gelden.
  woensdag 23 februari 2022 @ 08:54:55 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203792862
twitter
pi_203792894
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mooi. Eigen jeugd genot.

Stel ze maar op. Alle 5.
pi_203792971
Even een shoutout naar user @maxi-mus die, ondanks zijn voorkeur voor een andere club, toch nooit te beroerd is om PSV nieuws te posten in dit topic.

Sterker, ik denk dat hij op dat vlak n van de grootste bijdragers is. Dank, ow grote mus.
pi_203799439
quote:
Scouts die het Braziliaanse jeugdvoetbal goed volgen, beschouwen hem als the next big thing en zetten hem in zijn leeftijdscategorie op plek n. PSV kan met andere woorden rekenen op parel in de categorie Vinicus Jnior. Een voetballer met de potentie om tot een absolute wereldtopper uit te groeien. Een talent dat bij Jong PSV en PSV kan rijpen en wennen aan het voetbal in Europa.
https://www.vi.nl/pro/met(...)noni-madueke-in-huis

Ja maar die constructie!!!1!111!! _O- ga dan lekker naar Doan kijken joh.

PSV is eindelijk weer eens creatief :)
pi_203799455
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mooi. Eigen jeugd genot.

Stel ze maar op. Alle 5.
Seelt kan er sowieso wel in bij gebrek aan CV's. Zou wel kansloos zijn als 'ie nu Max CV gaat zetten en Seelt op de bank.
pi_203799950
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 18:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hebben we dadelijk Vinicius n de next best thing.. _O_ #CLWINNER2023
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203800215
quote:

[..]

De opvolger van Madueke? Gaat Madueke al weg dan?
pi_203800256
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Of voor de 27ste keer aankomen met; Ja die Gtze he, hadden jullie daar nou ook niet meer van verwacht?!
'Dat vollgasvoetbal is er ook niet echt uitgekomen he?'
pi_203800317
quote:

[..]

Vinicius junior? Hebben ze het over nze Vinicius? Dan mag hij wegblijven, in welke constructie dan ook.
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:32:11 #144
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203800385
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Vinicius junior? Hebben ze het over nze Vinicius? Dan mag hij wegblijven, in welke constructie dan ook.
Die van Madrid natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:35:33 #145
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203801525
quote:

[..]

Je bent geen club meer als je aan dit soort dingen begint. Maar goed dat was bij psv natuurlijk al nooit heel belangrijk.
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:37:18 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203801553
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je bent geen club meer als je aan dit soort dingen begint.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:38:33 #147
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203801574
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Verschil is natuurlijk dat Ajax hem gewoon koopt als ze dat willen en PSV dit nooit kan doen tenzij City er echt niks meer in ziet.
pi_203801590
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je bent geen club meer als je aan dit soort dingen begint. Maar goed dat was bij psv natuurlijk al nooit heel belangrijk.
Ajax probeerde toch ook zeer onlangs nog om Pedri en Balde te huren van Barca? En in het verleden hebben zij toch ook jonge talenten van Barcelona gehuurd?

Ik vind het ook geen constructie, maar hoe is dat anders? Is Ajax ook geen club meer nu?
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:40:30 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203801612
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Verschil is natuurlijk dat Ajax hem gewoon koopt als ze dat willen en PSV dit nooit kan doen tenzij City er echt niks meer in ziet.
Als je het dan toch over uitstraling hebt dan vind ik een jeugdspeler die je keihard in je reet naait een half jaar later doodleuk terughalen (zonder optie tot koop) nog een paar gradaties triester eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:45:16 #150
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203801701
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ajax probeerde toch ook zeer onlangs nog om Pedri en Balde te huren van Barca? En in het verleden hebben zij toch ook jonge talenten van Barcelona gehuurd?

Ik vind het ook geen constructie, maar hoe is dat anders? Is Ajax ook geen club meer nu?
Dat zijn toch van die voetbalzone geruchten. Ajax heeft Cuenca en Bojan gehuurd idd maar toen stond Ajax er natuurlijk ook kansloos voor en die hebben ook precies niks toegevoegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')