Eentje of zo, dat kan geen kwaad. Maar er moeten er niet elk jaar 5 of 6 in je selectie lopen die van City of PSG zijn. Huren kan prima zijn als tussenoplossing, als er verder voor een positie geen geschikte speler voor handen is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ja, aan zo'n compilatie heb je niks.
Ik zou er overigens niet blij mee zijn als mijn club spelers zou huren van City of PSG ofzo.
Huur is wmb net als kopen iets wat je gewoon per geval moet bekijken. Wat heb je nodig, wat kan je krijgen en onder welke voorwaarden. Dus geen grote "wij gaan de komende jaren zoveel spelers huren van die en die club waarbij zij feitelijk driekwart van de voordelen genieten"-constructies.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ik zou er overigens niet blij mee zijn als mijn club spelers zou huren van City of PSG ofzo.
Jij valt ook wel mee, en interesseert me niet voor welke club je bent. Dat is geen voorwaarde om over PSV te mogen praten. Sorry dan maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet zo relevant wat mensen van mij vinden, ik vind het gewoon leuk om over voetbal te lullen en dat Ajax mijn club is lijkt me geen geheim en de enige 2 andere clubs die er in NL voor mij toe doen zijn PSV en Feyenoord, in dat topic is het altijd als een warm bad, hier wat minder
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef GGMM het volgende:
Of 'huren' en een fatsoenlijke opleidingsvergoeding eisen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef Ciscus het volgende:
Met huren schiet je weinig op, tenzij een speler echt buitencategorie is. Maar beter als er iets dergelijks in je beleid staat:
- 65% zelf opgeleid (obispo etc)
- 20% gekocht om met winst te verkopen (bijv sangare)
- 10% gekocht om direct kwaliteit te verhogen (bijv ramalho)
- 5% gehuurd om gaten in de wedstrijdselectie te dichten (bijv vinicius).
Destijds is het met de constructie van Alex via Chelsea prima gegaan. Eén van de beste verdedigers die ik ooit in het PSV shirt heb gezien. Vond ik zeker geen probleem dat die na 3 topseizoenen voor 1 dollar naar Chelski ging. Voor hetzelfde geld ( haha no pun) was hij transfervrij vertrokken na 3 seizoenen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eentje of zo, dat kan geen kwaad. Maar er moeten er niet elk jaar 5 of 6 in je selectie lopen die van City of PSG zijn. Huren kan prima zijn als tussenoplossing, als er verder voor een positie geen geschikte speler voor handen is.
Die compilatie zegt me ook niet veel. Sommige verdedigers zouden beter voor de dag komen in Comedy Capers dan op het voetbalveld.
Huren voor de breedte prima, of als je een speler kan huren van een kwaliteit die je zelf niet kan kopen, ook prima inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef Ciscus het volgende:
Met huren schiet je weinig op, tenzij een speler echt buitencategorie is. Maar beter als er iets dergelijks in je beleid staat:
2/3 Van je selectie (dus ook van je startende 11?) uit de eigen jeugd ja? Of zet je het gros van je eigen jeugd op de bank?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef Ciscus het volgende:
Dat is ook meteen het enige succes verhaal toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Destijds is het met de constructie van Alex via Chelsea prima gegaan. Eén van de beste verdedigers die ik ooit in het PSV shirt heb gezien. Vond ik zeker geen probleem dat die na 3 topseizoenen voor 1 dollar naar Chelski ging. Voor hetzelfde geld ( haha no pun) was hij transfervrij vertrokken na 3 seizoenen.
Angeliño ook wel toch? Al was dat weer een andere constructie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook meteen het enige succes verhaal toch.
waren ook wat andere tijden, nu ben je als NL topclub nog meer afhankelijk van (goeie) transfers, dat lag in zijn tijd wat eenvoudigerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was wel behoorlijk overschat imo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Angeliño ook wel toch? Al was dat weer een andere constructie.
Alcides-genotquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet mee eens, doet het nu ook meer dan behoorlijk bij Leipzig waar hij alles speelt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was wel behoorlijk overschat imo.
Overschat?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was wel behoorlijk overschat imo.
Kan alleen totaal niet verdedigen maar dat maakt schijnbaar niet uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Overschat?
![]()
Prima back, snel, en een goede voorzet.
Aanval is de beste verdedigingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan alleen totaal niet verdedigen maar dat maakt schijnbaar niet uit.
Basisspeler in de Duitse competitie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat inderdaad van onderschikt belang in veel spelsystemen als wingback ja, zoals bij (oh toeval) Leipzig. Naast dat ik hem verdedigend helemaal niet zo slecht vond en vindt als jij nu zegt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
was een prima speler inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat inderdaad van onderschikt belang in veel spelsystemen als wingback ja, zoals bij (oh toeval) Leipzig. Naast dat ik hem verdedigend helemaal niet zo slecht vond en vindt als jij nu zegt.
Dat mag je vinden, ik kan me hem niet herinneren als een stabiele verdediger in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat inderdaad van onderschikt belang in veel spelsystemen als wingback ja, zoals bij (oh toeval) Leipzig. Naast dat ik hem verdedigend helemaal niet zo slecht vond en vindt als jij nu zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |