Dat de jeugd decadente watjes zijn wordt al duizenden jaren gezegd. Letterlijk trouwens, er zijn oude Griekse geschriften en opschriften in Egyptische opgravingen te vinden van precies die strekking.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hetzelfde werd gezegd van de jonge mannen vlak voor wo1 en nogmaals voor wo2.
Als het nodig is kan iedereen getraind worden als leger mieren. Al zie ik mijzelf nu ook niet doen.
Wonderlijk proces.
"Brussel moet beschermd worden. Ik eis een actieve dienstplicht voor alle witte mannen tot 50 jaar. Heil Timmermans. Lang leve Lagarde"quote:Op zondag 20 februari 2022 12:30 schreef YoungDriller het volgende:
Heel links-progressief Nederland ineens pro-defensie.
Om 9.30 's ochtends al als ik dat artikel goed lees?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar liepen ze in een paar uurtjes doorheen. In de ochtend waren ze er al en in de middag (dus de eerste dag van de inval) was Maastricht veroverd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_om_Maastricht
[..]
Eng eng engquote:Op zondag 20 februari 2022 12:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
"Brussel moet beschermd worden. Ik eis een actieve dienstplicht voor alle witte mannen tot 50 jaar. Heil Timmermans. Lang leve Lagarde"
[ afbeelding ]
Tja. De Nederlandse defensie was dan ook compleet gericht op Fort Holland.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Sailliant hoe in Limburg niet eens een datum vermeld is. Hebben ze daar gewoon de deur opengehouden of hoe moet ik dit interpreteren?
Zoals het hoortquote:Op zondag 20 februari 2022 12:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja. De Nederlandse defensie was dan ook compleet gericht op Fort Holland.
Er zijn toch al diverse shellings geweest? Dus de eerste heeft al gevuurd lijkt mijquote:Op zondag 20 februari 2022 12:06 schreef einzeinz het volgende:
[..]
De eerste die echt aanvalt is de pineut! Dat weet iedereen.
Dus blijft het voorlopig bij provoceren en uitdagen en zodra de eerste hapt en vuurt heeft de andere een reden om aan te vallen.
Ik denk niet dat Poetin de eerste zal zijn. Al ligt hij waarschijnlijk nu lachend op de bank af te wachten.
Prima verdedigbaar als je een beetje fatsoenlijk samenwerkt met je bondgenoten. (België in dit geval.) Nederlandse troepen hadden ook gewoon toestemming om door België terug te trekken. Deden ze niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:33 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Om 9.30 's ochtends al als ik dat artikel goed lees?![]()
Maargoed, Limburg lijkt mij inderdaad nauwelijks verdedigbaar. De Belgen hebben daar strategisch gezien meer belangen bij dan wij zelf dus wellicht kunnen zij het voortaan oppakken
quote:Op zondag 20 februari 2022 12:40 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Kan het weer over Oekraïne gaan aub?
De Chinezen trekken hun handen er vanaf? Dan denk ik dat de invasie niet doorgaat. Of het is een two faced opstelling van de Chineesquote:
Waarom? Het is een illusie om te denken dat Amerikaanse troepen Oekraïne gaan beschermen bij een Russische invasie.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:41 schreef einzeinz het volgende:
Staan er eigenlijk al Amerikaanse soldaten klaar?
Als Biden dat nog op het laatste moet gaan regelen...
Bron?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:41 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
De Chinezen trekken hun handen er vanaf? Dan denk ik dat de invasie niet doorgaat. Of het is een two faced opstelling van de Chinees
Biden heeft al aangegeven dat hij het uberhaupt niet gaat regelen tenzij er NAVO grondgebied ingenomen gaat wordenquote:Op zondag 20 februari 2022 12:41 schreef einzeinz het volgende:
Die zijn al jaren aanwezig in Oekraïne. Maar Amerika zal niet voor Oekraïne gaan strijden.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:41 schreef einzeinz het volgende:
Nee. Zolang er niets op EU/Nato gebied is gaan wij niets doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:41 schreef UpsideDown het volgende:
Zou Polen (met de NAVO) Lviv ook veilig gaan stellen bij een Russische invasie? Het is voor hun en voor de EU niet wenselijk is dat deze stad in Russische handen valt lijkt mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |