Voor het 90+ publiek.quote:
Jij bent een meisje?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze allebei leuk Het laatste liedje is lekker dansbaar en het eerste liedje doet me terugdenken aan mijn eigen tienermeisjestijd
De mannen zijn Noorsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:53 schreef NailQueen het volgende:
We are domi spreekt ook al Noors?
Waarom spreekt iedereen Noors?
Voor zover mijn Noors het toestaat, begrijp ik dat zij Corona heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Daar zijn de mannen van We are domi, geen optreden?
Dan zou wel echt een domper zijn, kun je voor een miljoenenpubliek live optredenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Voor zover mijn Noors het toestaat, begrijp ik dat zij Corona heeft.
Of althans, het woord Corona viel
Snakker du ikke Norsk?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:53 schreef NailQueen het volgende:
We are domi spreekt ook al Noors?
Waarom spreekt iedereen Noors?
Nou ja zeg, eerst geen idee hoe San Remo werkt en nu dit? Wat is dit voor nepfan?quote:
Sinds we onze eigen streamers hadden afgelopen jaar, vind ik Matt maar overhyped.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zeg, eerst geen idee hoe San Remo werkt en nu dit? Wat is dit voor nepfan?
Matt met die gasten op afstand was ook een drama.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sinds we onze eigen streamers hadden afgelopen jaar, vind ik Matt maar overhyped.
Ik ga sws over de zeik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
Wel benieuwd hoe de esc-community helemaal over de zeik gaat zijn als northkid wint.
Juist niet, het is een trend onder die toxic types om Subwoolfer te bashenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
Wel benieuwd hoe de esc-community helemaal over de zeik gaat zijn als northkid wint.
Is het erger dan Subwoolfer? want die worden echt gehaatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
Oh. Nouja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Juist niet, het is een trend onder die toxic types om Subwoolfer te bashen
Ja, jammer dat die die niet durfde in te sturen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
Die noorse versie was toch beter wel van tix.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |