Te obvious vond ik die opmerking.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef nils7 het volgende:
Waarom zei Kim Liam dat ze flashbacks had tijdens het graven.
Mollen graven toch
De laatste test en executie en de week er na pas de onthullingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Volgende week valt er niemand af, want de finale is 5 maart toch
Volgende week finale, die week erna de bekendmaking van wie de mol en winnaar is?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Vanwege het beeld dat je erna zag:. Haar zoekend naar de sleutel bij de opdracht dat ze vastgebonden zaten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef nils7 het volgende:
Mollen graven toch
De ontknoping. De finale is volgende week. En dan valt er zelden iemand af.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen op het strand ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:28 schreef nils7 het volgende:
Mollen graven toch
Volgende week de finale, de week erna de ontknopingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgende week finale, die week erna de bekendmaking van wie de mol en winnaar is?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:33 schreef Moira het volgende:
Weer pronopuntjesEn 2x achter elkaar vanaf het begin de mol goed en volle punten in de app
Ja, dat zei ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgende week de finale, de week erna de ontknoping
Netjesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Ik heb 6 keer de afvaller juist gehad in de prono
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |