De Krim heeft vooral watertoevoer nodig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zouden ze het land uberhaupt bezetten?
ze zetten een landverbinding op met de Krim en ruimen alle zware wapens op rondom de enclaves, veel meer gaan ze niet doen gok ik, meer hebben ze ook niet nodig en als de Oekrainers verder uit de buurt blijven is het zo gedaan
als ze al wat gaan doen
Jij zal er niet mee zitten...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De Russen als straks hun economie nog verder het putje in geduwd wordt.
daar gaan ze niet om knokkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De Krim heeft vooral watertoevoer nodig.
Daar moet je toch iemand als Caroline van de Plas op hebben zitten? Die trekt d'r kaplaarzen aan, springt in een Hummer, zet Biden in het kinderzitje en crost naar Moskou om het 's effe te regelenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:04 schreef Jojoke het volgende:
Ik vind Ollongren een goede naam voor een minister van Defensie. Beter dan Wopke. Het heeft iets Scandinavisch.
jij ook nietquote:
En dan komt ze terug met een koffer vol roebels en het verhaal dat Poetin een prima kerel is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Daar moet je toch iemand als Caroline van de Plas op hebben zitten? Die trekt d'r kaplaarzen aan, springt in een Hummer en crost naar Moskou om het 's effe te regelen
Geen idee? Ik zeg toch in de eerste zin: Vraag me wel af wat de objective van Rusland is? De rest is hypothetisch, wat als. Maar de VS is er vrij zeker van blijkt maar weer als je naar Biden luistert. Kiev? Echt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:21 schreef sp3c het volgende:
Wenee, die trekt daar d'r judopak aan en zegt tegen Putin "Komaar op, één tegen één"quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En dan komt ze terug met een koffer vol roebels en het verhaal dat Poetin een prima kerel is.
Kiev denk ik echt niet hoor, dat kost veel meer dan het waard isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geen idee? Ik zeg toch in de eerste zin: Vraag me wel af wat de objective van Rusland is? De rest is hypothetisch, wat als. Maar de VS is er vrij zeker van blijkt maar weer als je naar Biden luistert. Kiev? Echt?
Dan moet POTUS ook z'n bek houden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kiev denk ik echt niet hoor, dat kost veel meer dan het waard is
meeste oorlogen zie je gewoon aankomen van een kilometer afstandquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:30 schreef Discombobulate het volgende:
Maar goed, oorlog is nooit echt een vraag van "waarom zouden ze dat doen?" Kijk naar elke willekeurige oorlog.
snap sowieso niet waarom hij nu iedere dag komt roepen dat het zover isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan moet POTUS ook z'n bek houden.
Misschien snap je het ietsje beter als je dit ziet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zetten een landverbinding op met de Krim en ruimen alle zware wapens op rondom de enclaves, veel meer gaan ze niet doen gok ik, meer hebben ze ook niet nodig en als de Oekrainers verder uit de buurt blijven is het zo gedaan
als ze al wat gaan doen
Noem eens wat voorbeelden. En noem eens een paar waar je het niet zag aankomen. En waarom.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:31 schreef sp3c het volgende:
meeste oorlogen zie je gewoon aankomen van een kilometer afstand
Herhaaldelijk zoiets roepen als Potus zijnde houdt een enorm politiek risico in. Wanneer het uiteindelijk niet gebeurt ga je voor gaas.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
snap sowieso niet waarom hij nu iedere dag komt roepen dat het zover is
ik lees het niet eens meer
ik snap het primaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:34 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Misschien snap je het ietsje beter als je dit ziet.
Overigens: die landverbinding bestaat al naar de Krim.
Vanwege al deze pijpleidingen zijn de Russen een beetje pissig geworden op de Ukrainiers.
Dus die inkomende leidingen in Donbass veiligstellen en de rest dreigen af te knijpen als er met sancties gedreigd wordt.
Zoals ik al veel eerder riep: beetje dom om de hand die je gas en olie geeft te bijten.
[ afbeelding ]
ik kan er zo snel geen een bedenken die je niet aan zag komenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Noem eens wat voorbeelden. En noem eens een paar waar je het niet zag aankomen. En waarom.
Zo stellig durf ik niet te zijn.
Zijn geestelijke gesteldheid heeft er niks mee te maken. Ze hebben een strategie om de spotlight erop te zetten en dan is het aan Putin om al dan niet in die spotlight zijn troepen te sturen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:36 schreef kibo het volgende:
[..]
Herhaaldelijk zoiets roepen als Potus zijnde houdt een enorm politiek risico in. Wanneer het uiteindelijk niet gebeurt ga je voor gaas.
Dus Biden cs. moeten enorm zeker zijn van hun zaak, OF hij is echt seniel aan t worden ....
Yup, wordt tuurlijk al snel te moeilijk voor je..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap het prima
verder niet gelezen
nee maar ik vind je vervelend en kinderachtigquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:49 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Yup, wordt tuurlijk al snel te moeilijk voor je..
Vanaf nu gaan we de selectieprocedure aanpassen, zodat de lettergrepen en klank van een naam belangrijker zijn dan trivialiteiten als opleiding, ervaring, affiniteit en mentale weerbaarheid! Een vereiste is wel dat deze Scandinavisch moet klinken, anders komt men niet door de selectieprocedure heen!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:04 schreef Jojoke het volgende:
Ik vind Ollongren een goede naam voor een minister van Defensie. Beter dan Wopke. Het heeft iets Scandinavisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |