Bedoel je dan Rusland, Amerika of de EU?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is pur sang een crimineel regime van inlichtingenofficieren en georganiseerde misdaad die de macht gegrepen hebben om hun eigen land uit te knijpen. Met termijnagenda en een bereidheid tot geweld en gulzigheid die wij gewoon niet kennen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat zegt de topicpointer?
nou?
NOU?????
N O U ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Dat gaat te ver! Hij heeft daar eerlijk voor gespaard...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En hij mag niet meer meedoen met de spaaracties!
Een uur lang samen met Ollongren in een kamer verblijven, zal voor Poetin aanvoelen als drie jaar strafkamp in Rusland.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, Wobke en Ollongren gaan Poetin de wacht aanzeggen. Dát zal hem wel doen broekpoepen....
Who gives a fuck.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:36 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het zelfde wat ik, de navo en ieder wel denkend mens zegt:
Rusland doet aan false flag acties.
Het maakt me geen reet uit hoe ze heten, maar een minimale vereiste zou mijn inziens moeten zijn dat je ervaring hebt binnen defensie. Maar schijnbaar is het binnen NL traditie om een complete leek op dat gebied op deze positie te plaatsenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:04 schreef Jojoke het volgende:
Ik vind Ollongren een goede naam voor een minister van Defensie. Beter dan Wopke. Het heeft iets Scandinavisch.
Het Minsk-akkoord is een opgedrongen schaamlap.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:12 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Who gives a fuck.
De Oekraine gaat dat gebied kwijt raken en niemand die dit kan verhinderen.
Ze hebben gegokt op het Westen en worden zodirekt keihard in de steek gelaten.
Hadden ze maar beter hun best moeten doen om Minsk akkoord te eerbiedigen.
Again, who gives a fuck.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het Minsk-akkoord is een opgedrongen schaamlap.
idd met "wopke" ga je geen oorlog winnen ....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:04 schreef Jojoke het volgende:
Ik vind Ollongren een goede naam voor een minister van Defensie. Beter dan Wopke. Het heeft iets Scandinavisch.
de minister hoeft doorgaans ook niet te knokkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef kibo het volgende:
[..]
idd met "wopke" ga je geen oorlog winnen ....
goh ....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
de minister hoeft doorgaans ook niet te knokken
is echt waarquote:
quote:Mortars explode as Ukraine minister tours frontline
A dozen mortar shells fell within a few hundred meters (yards) of Ukraine’s interior minister on Saturday as he met journalists on a tour of the frontline with Russian-backed rebels.
The minister, Denys Monastyrskiy, was forced to seek cover as the shells exploded, shortly after he gave on camera interviews to international media, AFP correspondents saw.
[..]
waarom zouden ze het land uberhaupt bezetten?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:19 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me wel af wat de objective is van Rusland. Ze kunnen best wel snel winnen en hopen dat Oekraïne met een wit vlaggetje gaat zwaaien. Het probleem voor Rusland is de guerilla oorlog daarna, maar wie zegt dat Oekraïne dat grootschalig gaat doen? En als dat wel zo is, wat is het antwoord van Rusland daarop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |