SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nee dat kan niet. Het is een hottub geen jakuzzi die op stroom werkt weet je wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:08 schreef Verida het volgende:
Is dat water nu veel te warm?
edit : ik open niet
Els zit nog steeds in die hottube, joh. Maar volledig verschrompeldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef odie22 het volgende:
het zijn geen elsjes die uren en dagen in die hottup zitten
Zolang er in de DBK gewerkt wordquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:17 schreef zodeju het volgende:
Hoelang moeten we nog naar dubbele streams kijken....
Voor de fans van drama en uitlachgedrag zal Leroy echt wel gemist worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy zal niet worden gemist.
Nawel komt lekker los, kan nog leuke tv gaan opleveren ( voor een week of 2 maximaal)
Vera is Vera krijgt vast de steun van Dimi fans
Oh, ik had m'n geluid zachter gezet omdat iemand WTF gilde en ik hier een 7-jarige heb zitten.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Doorgaans is de temperatuur van het water in een hottub toch 37/38 graden?![]()
Dat water nu is 50 graden of zo? Kan niet gezond zijn toch?
België had last van FOMOquote:
huh?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Het is een hottub geen jakuzzi die op stroom werkt weet je wel.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh was een grapje "weetjewel" beweerde dat een hottub niet warm kon worden een week geleden.
Ik zwaai niet, maar hij gaat welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan we Leroy uitzwaaien vanavond?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je al kan koken op 60 graden denk ik niet dat 1 persoon op deze blauwe bol in water van 50° kan gaan zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Doorgaans is de temperatuur van het water in een hottub toch 37/38 graden?![]()
Dat water nu is 50 graden of zo? Kan niet gezond zijn toch?
je kunt de hottub echt dik opstokenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Als je al kan koken op 60 graden denk ik niet dat 1 persoon op deze blauwe bol in water van 50° kan gaan zitten.
Denk dat dit max ergens tussen 37-40 zal zijn (veel te warm voor mij)...
die neemt graag de helft van de pot meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:57 schreef engine het volgende:
Leroy vanavond naar het datacenter zou erg leuk zijn.
Nee gaat niet gebeuren en moet ook niet. Hoe minder mensen hoe minder conflicten en nog saaiere streams.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop stiekem dat Big Brother vanavond beslist om er 2 naar huis te sturen
je zit buiten dus boven de 38 is sowieso lekkerderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat 39 graden het aangenaamste om er in te gaan.
Verbaasd me niks eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef engine het volgende:
Leroy zit graag in zijn blote bast bij de voordeur
Leroy zou het geld pakken denk ik ja. Van Nawel weet ik dat niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die neemt graag de helft van de pot mee
maar denk dat Nawel ook wel een geldbedrag zal pakken
hij heeft vast een bankje voor het huisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef engine het volgende:
Tokkies gonna tokquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef engine het volgende:
ik gok van welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef engine het volgende:
[..]
Leroy zou het geld pakken denk ik ja. Van Nawel weet ik dat niet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft vast een bankje voor het huis
kan hij zijn biertje drinken met de buurman
Van Nawel zou me dat verbazen, ze heeft al eerder aangegeven ook nooit een pin te kopenquote:
Nawel pakt het geld ook, die doet bijna alles voor geld volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:02 schreef engine het volgende:
[..]
Leroy zou het geld pakken denk ik ja. Van Nawel weet ik dat niet.
wat mensen zeggen en wat mensen doen zit vaak een verschil inquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
Van Nawel zou me dat verbazen, ze heeft al eerder aangegeven ook nooit een pin te kopen
Zolang er maar een camera op hem gericht staat, zal het goed zijn in z'n ogen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef engine het volgende:
Zal we onderdeel zijn van zijn bad boy act.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zolang er maar een camera op hem gericht staat, zal het goed zijn in z'n ogen.
Vraag me af of vrouwen in het algemeen zoveel tattoo's aantrekkelijk vinden.
Ok met hier en daar iets subtiel of iets veelzeggend voor de persoon zelf; maar om de gehele jaarboek van Lego er op te zetten is er misschien wat over ?
Klopt, 'we shall see'quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat mensen zeggen en wat mensen doen zit vaak een verschil in
ik heb geen problemen met zijn tattoosquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zolang er maar een camera op hem gericht staat, zal het goed zijn in z'n ogen.
Vraag me af of vrouwen in het algemeen zoveel tattoo's aantrekkelijk vinden.
Ok met hier en daar iets subtiel of iets veelzeggend voor de persoon zelf; maar om de gehele jaarboek van Lego er op te zetten is er misschien wat over ?
Zulke importbruiden zien liever $ denk ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal we onderdeel zijn van zijn bad boy act.
Daarbij maakt het zo'n import bruid echt niks uit.
heftige shizzlequote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef Silves het volgende:
[..]
hij heeft een salontafel en zwarte gordijnen...
En een voordeurquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef Silves het volgende:
[..]
hij heeft een salontafel en zwarte gordijnen...
Kende ooit een kerel die vrouwen in bed wilden versieren door zijn "ik heb een loft en eigen huis-truuk". Had dus een grote kamer boven de garage van mama en papa (en ja zag eruit als een soort bijhuisje)... Vrouwen liepen allen snel terug wegquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Kende ooit een kerel die vrouwen in bed wilden versieren door zijn "ik heb een loft en eigen huis-truuk". Had dus een grote kamer boven de garage van mama en papa (en ja zag eruit als een soort bijhuisje)... Vrouwen liepen allen snel terug weg
is dit stiekem een verhaaltje over jezelf??quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:12 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Kende ooit een kerel die vrouwen in bed wilden versieren door zijn "ik heb een loft en eigen huis-truuk". Had dus een grote kamer boven de garage van mama en papa (en ja zag eruit als een soort bijhuisje)... Vrouwen liepen allen snel terug weg
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
weet niet..zijn uitspraak ben ik nog aan het bestuderen..
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
weet niet..zijn uitspraak ben ik nog aan het bestuderen..
haha no way... behandel de vrouw liever op een andere , verstandelijkere en warmere manier.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit stiekem een verhaaltje over jezelf??
garpje
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
haha no way... behandel de vrouw liever op een andere , verstandelijkere en warmere manier.
Balken of roepen over veel geld has no sense in true friendship/romance
bedoel finasjiering is toch "financiering"zou ook fettusch kunnen zijn..kom er later wel op terug, zijn verhaal komt zeker nog tig keer terug..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
kom je er uit?
met al die moeilijke woorden die Leroy gebruikt?
hoe lang geleden was het luister ik ook ffquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:16 schreef Silves het volgende:
[..]
bedoel finasjiering is toch "financiering"zou ook fettusch kunnen zijn..kom er later wel op terug, zijn verhaal komt zeker nog tig keer terug..
tja hij is al een uur aan het woord..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang geleden was het luister ik ook ff
het ergste was dat de rest ook gewoon koot ging zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:19 schreef Silves het volgende:
[..]
tja hij is al een uur aan het woord..![]()
heeft gewoon elke minuut zijn rare uitspraken ..het zal wel een dialect zijn van zijn dorp.zijn beste was toch kwoot.
die betaald alles?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:19 schreef engine het volgende:
Gelukkig heeft Grace een ex die echt goed is.
Dat weet ik niet maar die regelt alles. Echt alles en dat is helemaal geweldig en net iets beter als bij anderenquote:
Een rat dan nogquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:22 schreef Silves het volgende:
dacht dat daar een rat op zijn schouder zat, maar is de microfoon..
waarom zou je een ex willen die alles voor je regeltquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar die regelt alles. Echt alles en dat is helemaal geweldig en net iets beter als bij anderen
Versta dat in principe ook niet... maar is misschien door gebrek aan brood ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:24 schreef greysbones het volgende:
zijn ze weer warm eten aan het maken![]()
volgens mij is Tobias brood aan het maken en Salar brood aan het etenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:25 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Versta dat in principe ook niet... maar is misschien door gebrek aan brood ?
De taken zijn goed verdeeld zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is Tobias brood aan het maken en Salar brood aan het eten![]()
bruine bonen en uiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
zaterdag restjes dag...morgen weer een nieuwe week, bechamel met?
Grace komt alleen opdagen, als hij met een ander meisje praat of aan het bonden is, zoals Hanna of Vera..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:29 schreef engine het volgende:
Grace zou samen met Tobias brood gaan maken maar hij is het nu toch weer zelf aan het doen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Grace komt alleen opdagen, als hij met een ander meisje praat of aan het bonden is, zoals Hanna of Vera..
Dit is een regel die ingaat als je het huis wil kopen, je zegt dan dat je het wil kopen, maar dat je de financiering nog even rond moet krijgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
onder voorbehoud goedkeuring financiering
de hypotheek bedoelt hij maar hij zegt het helemaal keurig
Vegan weekquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:34 schreef Jockari het volgende:
Het wordt tijd dat de bewoners terug gewoon eten krijgen, want bechamelsaus wordt zo de rode draad voor BB en Cos.
Als Nawel vertrekt kan halal en vegan opgeschort worden.
i knowquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is een regel die ingaat als je het huis wil kopen, je zegt dan dat je het wil kopen, maar dat je de financiering nog even rond moet krijgen.
Soms willen mensen alleen aan kopers verkopen die geen voorbehoud hoeven.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
goed saai saai en saai
kijk later wel weer
laterz...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
goed saai saai en saai
kijk later wel weer
Ik heb dat vorig jaar gehad, de verkopers vroegen expliciet om zonder voorbehoud. Ik kon zonder voorbehoud, als enige.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
laatste gebeurt weinig
de meesten willen het hoogste bod
lekker voor julio als ie weer aan zijn vinger wil ruiken nadat ie m langs zijn anus heeft gehaaldquote:
Eh. Wát ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef danilel het volgende:
[..]
lekker voor julio als ie weer aan zijn vinger wil ruiken nadat ie m langs zijn anus heeft gehaald
En wat jus uit zijn neus haaltquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:38 schreef danilel het volgende:
[..]
lekker voor julio als ie weer aan zijn vinger wil ruiken nadat ie m langs zijn anus heeft gehaald
Tja kan niet voor anderen spreken, maar ik eet nogal gemakkelijk 2-3 sneden brood bij ontbijt en 4-5 bij middag. Gezien je daar denk ik met 10 personen zit... is dit wel echt veel brood dat je moet hebben. Weet niet hoeveel sneden er in een brood zitten maar denk wel dat je weet waar ik naartoe wilquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is Tobias brood aan het maken en Salar brood aan het eten![]()
couscousquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:41 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is dat voor derrie waar Kristof in staat te roeren?
quote:
Bechamel met brokjes sausquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
zaterdag restjes dag...morgen weer een nieuwe week, bechamel met?
Heeft hij daar een pin verstopt of zoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:45 schreef danilel het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/temp(...)76a2b8133a497312.gif
deze
Honger hebben ze in Afrikaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
Tobias die weer lekker politiekcorrect ''trek'' zegt i.p.v. ''honger''
was ook .gif vergetenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:46 schreef danilel het volgende:
[..]
aha, jij hebt ook problemen met de posting, ik ook
Klopt daar hebben ze langer hongerquote:
Die zal vooral genieten van mama's tajine, en de lokale shoarma-tentjes die bovendien kunnen uitpakken met vipklanten-uitbaters-op-posterformaat-tegen-de-muur behang.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:34 schreef Jockari het volgende:
Het wordt tijd dat de bewoners terug gewoon eten krijgen, want bechamelsaus wordt zo de rode draad voor BB en Cos.
Als Nawel vertrekt kan halal en vegan opgeschort worden.
welke van de zoveel? hij fonduet de hele dagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
heb je ook die ene waar hij zijn wuif opeet?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:48 schreef danilel het volgende:
[..]
welke van de zoveel? hij fonduet de hele dag
deze zou gewoon 24\7 op insta moeten worden gepost..volgens mij is die daar erg veilig en popi..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:48 schreef danilel het volgende:
[..]
welke van de zoveel? hij fonduet de hele dag
gewoon een hele reel van zijn vieze gedragquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:50 schreef Silves het volgende:
[..]
deze zou gewoon 24\7 op insta moeten worden gepost..volgens mij is die daar erg veilig en popi..
yep...zal hem lerenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:51 schreef danilel het volgende:
[..]
gewoon een hele reel van zijn vieze gedrag
akkebah zeg ... krijg nog een degout van die man op die manier...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij echt in staking, zorgen dat dit opvalt zodat ze morgen echt eten krijgen..maar wedden dat de bechamel erin blijft..quote:
Gooien overal een halve kilo zout opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij echt in staking, zorgen dat dit opvalt zodat ze morgen echt eten krijgen..maar wedden dat de bechamel erin blijft..
zou ik ook doen...anders krijg ik dat vreten niet door mijn strot..als het suiker was, dan gaat dit overal in..Leroy trouwens al verteld dat hij al de zoetjes heeft verstopt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gooien overal een halve kilo zout op
Nog niet over gehoord. Maar vermijd Leroy dus kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
zou ik ook doen...anders krijg ik dat vreten niet door mijn strot..als het suiker was, dan gaat dit overal in..Leroy trouwens al verteld dat hij al de zoetjes heeft verstopt?
Wat is Atten?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Vanavond atten for life zegt Salar.
Graag in een spoiler a.u.b.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ik heb nog nooit zo snel geswitch..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat gejengel uit Brazilië van Grace, begint ook irriterend te worden. Ze is te aanwezig.
Voor een keer is het leuk, maar dat gejengel op die pannen en haar overdreven aanwezigheid met dat gebler zou mij mateloos gaan irriteren als ik een bewoner zou zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ik heb nog nooit zo snel geswitch..
Smaakt ook niet echt ergen naar, zout, peter en kruiden maken de smaak.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nog nooit béchamel op eigenlijk.
Ach, niet iedereen is perfect. Als dat wel zo was zaten we met 10 Nawels in huis, waar ik overigens geen probleem mee zou hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat gejengel uit Brazilië van Grace, begint ook irriterend te worden. Ze is te aanwezig.
Hoe maak je dat dan ?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Smaakt ook niet echt ergen naar, zout, peter en kruiden maken de smaak.
Wat was er ?quote:
Dat is ze al vanaf dat ze binnenkwam met Peterquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Je hebt maar 3 basis ingrediënten nodig, bloem, boter en melk. En wat peper en zout om op smaak te brengen. omdat bechamelsaus vrij neutraal is van smaak kun je er veel kanten mee op.quote:
Wat is daar mis mee? Daar lopen ze toch al weken in?quote:
Oh, dat klinkt een beetje zoals maizena of zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je hebt maar 3 basis ingrediënten nodig, bloem, boter en melk. En wat peper en zout om op smaak te brengen. omdat bechamelsaus vrij neutraal is van smaak kun je er veel kanten mee op.
doe de boter in een pannetje en smelt deze. Roer de bloem er door en bak de roux een paar minuten tot deze gaar begint te worden en het structuur krijgt van zand. Giet dan beetje bij beetje de melk er bij en blijf roeren met een garde. Laat de saus iets indikken. Is de saus nog iets dun laat hem dan iets langer op het vuur staan. Is hij juist te dik, voeg dan een beetje melk toe. Breng de bechamelsaus op smaak met een snufje peper en zout..
Je kan er ook een beetje kaas doorheen roeren, kaassausjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt een beetje zoals maizena of zo.
euh weet niet , blond en Harvard, vlissingen en de tuinbouwschool..weet het niet, past niet bij haarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Daar lopen ze toch al weken in?
Heeft een irritatie level met "niet iedereen is perfect te maken" bitch. Het kan op je zenuwen gaan werken als iemand te aanwezig is. Wie is Nawel eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is perfect. Als dat wel zo was zaten we met 10 Nawels in huis, waar ik overigens geen probleem mee zou hebben.
Ja, die ken ik dan weer welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:11 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Je kan er ook een beetje kaas doorheen roeren, kaassausje
Merkwaardig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:11 schreef Silves het volgende:
[..]
euh weet niet , blond en Harvard, vlissingen en de tuinbouwschool..weet het niet, past niet bij haar
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is ze al vanaf dat ze binnenkwam met Peter
komt van het latijnse ad fundum, wat letterlijk betekent : tot de bodem. Je drinkt dus in 1 keer je glas tot de bodem leeg.quote:
Wel de beste uitlegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
komt van het latijnse ad fundum, wat letterlijk betekent : tot de bodem. Je drinkt dus in 1 keer je glas tot de bodem leeg.
edit: spuit 11, sorry,
Een maizenapapje is een beetje de (Nederlande) poor man's simpele versie van (Franse) Bechamelsaus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt een beetje zoals maizena of zo.
Beiden niets zeggende bewoners. Wanneer je nietszeggend bent, ben je tegenwoordig het populairst.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:18 schreef Silves het volgende:
hanna en tobi de meest ontevreden bewoners, de hele dag aan het zeuren wat ze missen en willen hebben.de zogenaamde genieters
Oh.Ja! Nu weet ik het inderdaad. Die saus in lasagne. Als je kant-enklare koopt in de supermarkt, zit er kei veel van die witte saus in.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een maizenapapje is een beetje de (Nederlande) poor man's simpele versie van (Franse) Bechamelsaus.
https://watdepotschaft.ne(...)s-blog-bevat-recept/
Waarschijnlijk heb je het al wel eens op, maar dan zonder dan je het weet of vermomd als bijv. kaassaus. Het zit o.a. ook in lasagne en moussaka.
Atje voor de sfeerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
komt van het latijnse ad fundum, wat letterlijk betekent : tot de bodem. Je drinkt dus in 1 keer je glas tot de bodem leeg.
edit: spuit 11, sorry,
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:18 schreef Silves het volgende:
hanna en tobi de meest ontevreden bewoners, de hele dag aan het zeuren wat ze missen en willen hebben.de zogenaamde genieters
Dat vind ik al langer irritant dat katten gemiauw van haarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze dringt het ook op naar de andere bewoners. Irritant.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik al langer irritant dat katten gemiauw van haar
Die witte saus in fabriekslasagne heeft vrij weinig met echte bechamel te maken. Verse zelfgemaakte bechamel (met boter) is best lekker. Romig en licht zoet. In het BB-huis hebben ze geen boter maar olie als vetstof, dus denk dat die iets minder romig zal smaken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh.Ja! Nu weet ik het inderdaad. Die saus in lasagne. Als je kant-enklare koopt in de supermarkt, zit er kei veel van die witte saus in.
Niet echt mijn ding denk ik
ohquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die witte saus in fabriekslasagne heeft vrij weinig met echte bechamel te maken. Verse zelfgemaakte bechamel (met boter) is best lekker. Romig en licht zoet. In het BB-huis hebben ze geen boter maar olie als vetstof, dus denk dat die iets minder romig zal smaken.
Houden zo. Is enkel bedoelt om koolgroenten e.d. te ondersteunen in de smaak.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nog nooit béchamel op eigenlijk.
Wel lekker om op smaak te brengen met tuinkruiden over bijv. bloemkool of broccoli met basilicum bijv.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Houden zo. Is enkel bedoelt om koolgroenten e.d. te ondersteunen in de smaak.
Maar koolgroenten hebben dat niet nodig. Oké, misschien koolrabi. Daar maak ik wel een sausje voor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Houden zo. Is enkel bedoelt om koolgroenten e.d. te ondersteunen in de smaak.
ja, is niet mooi, sowieso kun je af en toe best wel haar leeftijd in haar gezicht zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen maken haar hard....
Doen ze eigenlijk zout in het brooddeeg? Want anders kan ik me het wel voorstellen dat ze het willen bakken en zout erop strooien. Ik heb ooit zoutloos brood moeten eten en dat is echt niet te hachelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze missen daar ook smaakmakers, zoals knoflook, peper en andere kruiden, daarom gebruiken ze zoveel zout. Erg ongezond en slecht voor je nieren
Maar kunnen ze geen kruiden kiezen in de minimarkt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze missen daar ook smaakmakers, zoals knoflook, peper en andere kruiden, daarom gebruiken ze zoveel zout. Erg ongezond en slecht voor je nieren
Klopt, mijn oma had ook altijd zoutloos brood. Als je dan per ongeluk de verkeerde boterham pakte, dan ging je zowat over je nek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Doen ze eigenlijk zout in het brooddeeg? Want anders kan ik me het wel voorstellen dat ze het willen bakken en zout erop strooien. Ik heb ooit zoutloos brood moeten eten en dat is echt niet te hachelen.
Ik heb daar een keer een kruidentuintje zien staan. Wel vrij prijzig volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar kunnen ze geen kruiden kiezen in de minimarkt?
ja doen ze en as deeg klaar is ook nog erop voor het de oven in gaatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Doen ze eigenlijk zout in het brooddeeg? Want anders kan ik me het wel voorstellen dat ze het willen bakken en zout erop strooien. Ik heb ooit zoutloos brood moeten eten en dat is echt niet te hachelen.
misschien dan toch niet genoeg, er moet best wel veel zout in brood.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja doen ze en as deeg klaar is ook nog erop voor het de oven in gaat
Ja, heeft er 2 keer gestaan geloof ik voor ongeveer de helft van het complete boodschappenbudget. Ze hebben deze week wel uien en knoflook gekocht, dat is in ieder geval al iets. En Kitty had een keer rode pepers.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer een kruidentuintje zien staan. Wel vrij prijzig volgens mij.
Jawel maar dat is vaak te duurquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar kunnen ze geen kruiden kiezen in de minimarkt?
Achterlijk vind ik het.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Jawel maar dat is vaak te duur
ftfyquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:43 schreef Verida het volgende:
Wat is Tobias lamlendig . Hij straalt niet echt uit dat hij het naar zijn zin heeft
excusesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:51 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb odie al gevraagd, en hij is opnieuw gepost
team nawel heeft wat botjes ingeschakeld??quote:
Nee toch? Nawel stond toch steeds bovenaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
team nawel heeft wat botjes ingeschakeld??
tot nog toe stond Vera constant boven aan
nope Veraquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee toch? Nawel stond toch steeds bovenaan?
Gek, dan heb ik denk ik in een andere groep gekeken.quote:
Alleen de eerste dag, Nawel staat inmiddels alweer een paar dagen bovenaan en loopt nog steeds langzaam uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
team nawel heeft wat botjes ingeschakeld??
tot nog toe stond Vera constant boven aan
hmm vreemd heb enkel met vera bovenaan gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen de eerste dag, Nawel staat inmiddels alweer een paar dagen bovenaan en loopt nog steeds langzaam uit.
Ik denk dat een BB poll nog nooit zo duidelijk is geweest.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je hebt maar 3 basis ingrediënten nodig, bloem, boter en melk. En wat peper en zout om op smaak te brengen. omdat bechamelsaus vrij neutraal is van smaak kun je er veel kanten mee op.
doe de boter in een pannetje en smelt deze. Roer de bloem er door en bak de roux een paar minuten tot deze gaar begint te worden en het structuur krijgt van zand. Giet dan beetje bij beetje de melk er bij en blijf (en dus niet af en toe zoals in het BB-huis) roeren met een garde. Laat de saus iets indikken. Is de saus nog iets dun laat hem dan iets langer op het vuur staan. Is hij juist te dik, voeg dan een beetje melk toe. Breng de bechamelsaus op smaak met een snufje peper en zout..
Preston palace in Almelo.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:58 schreef humpty het volgende:
Hanne wil als ze er uit is naar een of ander hotel prest en palace?
Bowling drinken zwembad...heel gezellig...cafeetje
Ze wil van alles valt mij altijd op
Gisteren stond Nawel ook al bovenaan, eerst was het inderdaad Vera maar op een gegeven moment werd ze ingehaald.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm vreemd heb enkel met vera bovenaan gezien
Preston pallace inderdaad tokkie townquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:58 schreef humpty het volgende:
Hanne wil als ze er uit is naar een of ander hotel prest en palace?
Bowling drinken zwembad...heel gezellig...cafeetje
Ze wil van alles valt mij altijd op
enigzins bijzonderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gisteren stond Nawel ook al bovenaan, eerst was het inderdaad Vera maar op een gegeven moment werd ze ingehaald.
Hij zei anders van wel. Hele dag al actief geweest. Vond tie lekker zei hij straks. Hij zit nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:43 schreef Verida het volgende:
Wat is Tobias lamlendig . Hij straalt niet echt uit dat hij het naar zijn zin heeft vandaag/
Ze sopt vooral weg bij het feit dat hij straaljagerpiloot is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:13 schreef engine het volgende:
Vera helemaal hyper bij de gedachte dat iemand een vriendje heeft.
ik ook niet, die hebben tiktokkende botjes ingeschakeldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
enigzins bijzonder
vertrouw die Nawel fans voor geen meter![]()
Wordt ook veel meer campagne voor gedaan op Twitter en FBquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
enigzins bijzonder
Nawel blijft er tot het eind in. Let maar op.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
enigzins bijzonder
dat wil ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nawel blijft er tot het eind in. Let maar op.
Dat idee heb ik ook. Ze ontspringt iedere keer de dans.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nawel blijft er tot het eind in. Let maar op.
Dat komt omdat er zo weinig mensen stemmen. Als haar tiktok vrienden gaan stemmen, dan heeft ze daar al genoeg aan lijkt het.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Ze ontspringt iedere keer de dans.
Ligt niet alleen aan de TikTokkers...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er zo weinig mensen stemmen. Als haar tiktok vrienden gaan stemmen, dan heeft ze daar al genoeg aan lijkt het.
Ik geloof niet, dat er veel mensen zullen gaan stemmen. Het programma is lang niet meer zo populair als vroeger. Ik geloof nooit dat de stemmers bepalen wie blijft of wie gaat. Mensen hebben ook door, dat het doorgestoken kaart is. Lotus van Utopia heeft daar eens een boekje over open gedaan. Je word genaaid, waar jezelf bij bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:39 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan de TikTokkers...
99,9% dat die gaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:42 schreef Joyce-43 het volgende:
nou ik hoop echt dat Leroy moet gaan hoor
denk dat dat kloptquote:
jaaaaaaaaaaaa zeker wetenquote:
Daar twijfel ik geen moment aan. Die kerel gaat er sowieso uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:42 schreef Joyce-43 het volgende:
nou ik hoop echt dat Leroy moet gaan hoor
Als er twee Belgen en twee Nederlanders over moeten blijven kan er nooit eerlijk gestemd worden volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof niet, dat er veel mensen zullen gaan stemmen. Het programma is lang niet meer zo populair als vroeger. Ik geloof nooit dat de stemmers bepalen wie blijft of wie gaat. Mensen hebben ook door, dat het doorgestoken kaart is. Lotus van Utopia heeft daar eens een boekje over open gedaan. Je word genaaid, waar jezelf bij bent.
Geen enkele twijfel.quote:
Geen enkele twijfel.quote:
Dan manipuleren ze wel iets.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er twee Belgen en twee Nederlanders over moeten blijven kan er nooit eerlijk gestemd worden volgens mij.
Misschien dat de stemmers een soort van leidraad voor BB vormen, en zo beslissen wie er eventueel vertrekt (of ze ermee akkoord gaan of niet)...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof niet, dat er veel mensen zullen gaan stemmen. Het programma is lang niet meer zo populair als vroeger. Ik geloof nooit dat de stemmers bepalen wie blijft of wie gaat. Mensen hebben ook door, dat het doorgestoken kaart is. Lotus van Utopia heeft daar eens een boekje over open gedaan. Je word genaaid, waar jezelf bij bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |