SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nee dat kan niet. Het is een hottub geen jakuzzi die op stroom werkt weet je wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:08 schreef Verida het volgende:
Is dat water nu veel te warm?
edit : ik open niet
Els zit nog steeds in die hottube, joh. Maar volledig verschrompeldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:14 schreef odie22 het volgende:
het zijn geen elsjes die uren en dagen in die hottup zitten
Zolang er in de DBK gewerkt wordquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:17 schreef zodeju het volgende:
Hoelang moeten we nog naar dubbele streams kijken....
Voor de fans van drama en uitlachgedrag zal Leroy echt wel gemist worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy zal niet worden gemist.
Nawel komt lekker los, kan nog leuke tv gaan opleveren ( voor een week of 2 maximaal)
Vera is Vera krijgt vast de steun van Dimi fans
Oh, ik had m'n geluid zachter gezet omdat iemand WTF gilde en ik hier een 7-jarige heb zitten.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Doorgaans is de temperatuur van het water in een hottub toch 37/38 graden?![]()
Dat water nu is 50 graden of zo? Kan niet gezond zijn toch?
België had last van FOMOquote:
huh?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Het is een hottub geen jakuzzi die op stroom werkt weet je wel.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh was een grapje "weetjewel" beweerde dat een hottub niet warm kon worden een week geleden.
Ik zwaai niet, maar hij gaat welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan we Leroy uitzwaaien vanavond?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je al kan koken op 60 graden denk ik niet dat 1 persoon op deze blauwe bol in water van 50° kan gaan zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Doorgaans is de temperatuur van het water in een hottub toch 37/38 graden?![]()
Dat water nu is 50 graden of zo? Kan niet gezond zijn toch?
je kunt de hottub echt dik opstokenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:54 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Als je al kan koken op 60 graden denk ik niet dat 1 persoon op deze blauwe bol in water van 50° kan gaan zitten.
Denk dat dit max ergens tussen 37-40 zal zijn (veel te warm voor mij)...
die neemt graag de helft van de pot meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:57 schreef engine het volgende:
Leroy vanavond naar het datacenter zou erg leuk zijn.
Nee gaat niet gebeuren en moet ook niet. Hoe minder mensen hoe minder conflicten en nog saaiere streams.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop stiekem dat Big Brother vanavond beslist om er 2 naar huis te sturen
je zit buiten dus boven de 38 is sowieso lekkerderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat 39 graden het aangenaamste om er in te gaan.
Verbaasd me niks eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef engine het volgende:
Leroy zit graag in zijn blote bast bij de voordeur
Leroy zou het geld pakken denk ik ja. Van Nawel weet ik dat niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die neemt graag de helft van de pot mee
maar denk dat Nawel ook wel een geldbedrag zal pakken
hij heeft vast een bankje voor het huisquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef engine het volgende:
Tokkies gonna tokquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:00 schreef engine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |