Hier ook, al schrijven we altijd wat in een schrift. Dat deden mijn moeder en ik ook altijd als ik uitgingquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:14 schreef Arizona het volgende: [..] Ja, al heb ik haar nog weinig gesproken, ze slaapt nog
![]()
Dat filmpje van Schouten met Van Gennip en Schenk hadden ze dus van tevoren al gemaakt en klaarstaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:19 schreef AgnesGru het volgende:
Leuk voor Schouten, echt super knap.
Wel jammer dat de NOS weer zo zat te hypen, dat ik eigenlijk wel hun reactie had willen zien als het niet gelukt was.
Zo triest dat Groenewoud genegeerd werd, terwijl ze regerend wereldkampioen is.
Ja, dat was welquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat filmpje van Schouten met Van Gennip en Schenk hadden ze dus van tevoren al gemaakt en klaarstaan!
En nu dan weer roepen dat Schouten de koningin van de Spelen isquote:
Nee, dat is Eileen Gu. Die heeft verreweg de meeste impact gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nu dan weer roepen dat Schouten de koningin van de Spelen isEhh dat is Roiseland NOS...
Hij heeft geen sprint, dus dan krijgt hij volgens mij van Anema de opdracht om de wedstrijd hard te maken. Maar ja, voor wie? Zodat hij zelf aan het einde niks meer kan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet zo veel van dit onderdeel, maar hij werd eerst op kop gedrongen (kan op zich gebeuren), maar hij ging toen ook nog een gat dichtrijden toen een rode schaatser wilde ontsnappen. Met Swings de topfavoriet gelijk achter hem. Laat hem dat dan op zijn minst doen.
Ze bedoelden toch voor Nederland neem ik aanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nu dan weer roepen dat Schouten de koningin van de Spelen isEhh dat is Roiseland NOS...
Nauwelijks impact.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, dat is Eileen Gu. Die heeft verreweg de meeste impact gehad.
Nee dat werd daarvoor en daarna nog los gezegd. Dit was echt voor de Spelen in zijn geheel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze bedoelden toch voor Nederland neem ik aan
Ik vind het mooiquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat werd daarvoor en daarna nog los gezegd. Dit was echt voor de Spelen in zijn geheel.
Ik hoop eigenlijk op Itzhak de Laat of Kai Verbij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:41 schreef Em31 het volgende:
Straks mag Kramer de vlag dragen bij de sluitingsceremoniedat zou de grap wel afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |