quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel van de rest van de Europeanen dit zien.
Degene die nu hier zitten te kijken zullen hem ook wel van San Remo kennen.
Was goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef NailQueen het volgende:
Door Subwoolfer heb ik Achille gemist. Hoe was het?
Nee, geloof het niet.quote:
Deze is nog behoorlijk kuis gekleed vergeleken met die gast begin van de week.quote:
Nee, die moet nog. Net als:quote:
Mijn toestemming heb jequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoorde 'allora'. Moet ik nu een shotje drinken?
Vermoedelijk via de autostrade.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:27 schreef Arth_NL het volgende:
Tony Cicco en Alberto Fortis scoorden in de jaren zeventig al hits in Italië. Ben toch benieuwd hoe die zo in San Marino verzeild raken.
Naprogramma van Achille Lauro.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik schakel ook eens even in, maar wat voor een rommeltje is dit dan?
Bonte avond in San Marino.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik schakel ook eens even in, maar wat voor een rommeltje is dit dan?
Dat is dus wel het luisteren waard?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Naprogramma van Achille Lauro.
Die was wel het luisteren/kijken waard.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is dus wel het luisteren waard?
* Hamlapjes schrijft op
Dacht even dat escplus stuk was, phew.quote:
Daar is hij eindelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:35 schreef Strani het volgende:
De helft zit gewoon in de zaal en de andere helft in het café ernaast.
Ik ben al minuten lang aan het genieten van de ABBA-medley!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar is hij eindelijk.
Ik begon je al te lokquoten omdat je niet doorliep.
Dat kan gewoon hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Hoe kan zij op haar 40ste nog zo goed uitzien?
Black don't crack!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Hoe kan zij op haar 40ste nog zo goed uitzien?
Laten we niet te hard van stapel lopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit zou verplicht moeten zijn voor elke nationale finale!
Maar dat kunnen wij toch niet zien als je er niet ook over post?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben al minuten lang aan het genieten van de ABBA-medley!
Nee sorry, ik moet inderdaad wel blijven documenterenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat kunnen wij toch niet zien als je er niet ook over post?
Het staat je vast net zo goed als Bastiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:43 schreef Strani het volgende:
Hé leuk, deze outfit heb ik ook net besteld op Amazon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |