Jupsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt het arme kind kinderpostzegels verkopen en bel jij de politie
Die zigeuners en romas word je gek vanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt het arme kind kinderpostzegels verkopen en bel jij de politie
Water is vies man.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mocht er een klein meisje hier aankloppen bied ik die gewoon een glas water of melk aan en daarna de politie bellen
Mijn eerste associatie is: weer-wolfquote:
Going out for a strollquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie is: weer-wolf
dudequote:
Dat hele fragment ook echtquote:
quote:
ja hoor, ook lekker thee, koffie, biertje, rum/cola allemaal lekker...op zijn tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je mag me Samantha noemen als jij daar gelukkig van wordt
* Domnivoor drinkt rustig zijn Earl Grey thee op.
Ik zal deze altijd bewarenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hele fragment ook echtDie man is dan alcoholist en ging met een hittegolf maar 1 kratje drinken per dag vanwege kans op uitdroging
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal deze altijd bewarenheb een keer een prachtige ruzie gehad met hem in het Westerpark....met zijn zatte harses
Ik lust het ook allemaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja hoor, ook lekker thee, koffie, biertje, rum/cola allemaal lekker...op zijn tijd
maar nu
Oh wauwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal deze altijd bewarenheb een keer een prachtige ruzie gehad met hem in het Westerpark....met zijn zatte harses
Je probeert jezelf te vergiftigen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lust het ook allemaal
Maar ook wijn, tonic , sinas, whiskey, licor 43, water
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je probeert jezelf te vergiftigen?
Dansen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat noemen we in RLS-jargon het 'Opaatje-rantsoen'.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hele fragment ook echtDie man is dan alcoholist en ging met een hittegolf maar 1 kratje drinken per dag vanwege kans op uitdroging
Zulke types trekken jouw aandacht hèquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Ik vind het altijd zo mooi om dan ergens anders bevestigd te krijgen dat die mensen echt bestaan
Kun je meer vertellen over de prachtige ruzie?
Nou hij stond in zijn invalidebolide ergens midden op het fietspad te lallen tegen een ijscokarretje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Ik vind het altijd zo mooi om dan ergens anders bevestigd te krijgen dat die mensen echt bestaan
Kun je meer vertellen over de prachtige ruzie?
Er zijn hele dagen dat ik alleen maar water drink.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Pullup sla ik tot pulp kom niet stoer doen vriend !!!
Met zijn pinkje pffffquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat noemen we in RLS-jargon het 'Opaatje-rantsoen'.
Met geen vinger hequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een zwerver inelkaaar beuken hahaha wat leuk
Ik ben jaloers, jij hebt drie sterretjes en ik maar 1quote:
Ja die ja. Zoeken is een groot woord maar meestal is ie hier wel wat meer vrolijk aanwezigquote:
Wie ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die ja. Zoeken is een groot woord maar meestal is ie hier wel wat meer vrolijk aanwezig
Hahaha ja ik zie het zo voor mequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou hij stond in zijn invalidebolide ergens midden op het fietspad te lallen tegen een ijscokarretje.
Ik wat gerirriteerd er achter langs proberen te mikken qua koers, zet ie hem plotseling vol in de achteruit waardoor ik hem raakte ook nog![]()
Ik nog niets vermoedend: " nou dat was niet zo slim he"
En toen ging ie scheldend los haha, ongeveer met die bek die hij op die gif trekt.
Maar goed , ik kan daar ook wel wat van dus we stonden daar even tegen elkaar te bleren tot ik er genoeg van had, dacht nog wat een malloot en kreeg later dat AT5 fragment voor ogen.
Hij was daar best bekend in dat park bleek later
Hey ja, dat is dan al wel even geleden inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
vergeten te checken... pohi is 13feb ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |