Mocht er een klein meisje hier aankloppen bied ik die gewoon een glas water of melk aan en daarna de politie bellenquote:
Komt het arme kind kinderpostzegels verkopen en bel jij de politiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mocht er een klein meisje hier aankloppen bied ik die gewoon een glas water of melk aan en daarna de politie bellen
Jupsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt het arme kind kinderpostzegels verkopen en bel jij de politie
Die zigeuners en romas word je gek vanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt het arme kind kinderpostzegels verkopen en bel jij de politie
Water is vies man.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mocht er een klein meisje hier aankloppen bied ik die gewoon een glas water of melk aan en daarna de politie bellen
Mijn eerste associatie is: weer-wolfquote:
Going out for a strollquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie is: weer-wolf
dudequote:
Dat hele fragment ook echtquote:
quote:
ja hoor, ook lekker thee, koffie, biertje, rum/cola allemaal lekker...op zijn tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je mag me Samantha noemen als jij daar gelukkig van wordt
* Domnivoor drinkt rustig zijn Earl Grey thee op.
Ik zal deze altijd bewarenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hele fragment ook echtDie man is dan alcoholist en ging met een hittegolf maar 1 kratje drinken per dag vanwege kans op uitdroging
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal deze altijd bewarenheb een keer een prachtige ruzie gehad met hem in het Westerpark....met zijn zatte harses
Ik lust het ook allemaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja hoor, ook lekker thee, koffie, biertje, rum/cola allemaal lekker...op zijn tijd
maar nu
Oh wauwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal deze altijd bewarenheb een keer een prachtige ruzie gehad met hem in het Westerpark....met zijn zatte harses
Je probeert jezelf te vergiftigen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lust het ook allemaal
Maar ook wijn, tonic , sinas, whiskey, licor 43, water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |