Koorts?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik val bijna om van de koorts maar ik val die storm wel aan met mijn stanley mes dat zal ze leren !!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik val bijna om van de koorts maar ik val die storm wel aan met mijn stanley mes dat zal ze leren !!!!!!!
Ken jij ook voor elke situatie een ESF-liedje?quote:
Alleen voor sommigequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken jij ook voor elke situatie een ESF-liedje?
wind gevechtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Opdonderen Ermee doe gewoon normaal
geen ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zag ik dat nummer langskomen ? Hier ?
Beterschap!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Al is het een orkaan!quote:
rumquote:
Zo danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Thee is voor homos en kleine meisjes en idiote wijven
oehquote:
Iemand die thee drinkt is gelijk bij mij vriend af ik wil niks te maken hebben met zulk volk !!!!quote:
Wel goed hoor, houden aan principesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iemand die thee drinkt is gelijk bij mij vriend af ik wil niks te maken hebben met zulk volk !!!!
Jazekerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel goed hoor, houden aan principes
Je mag me Samantha noemen als jij daar gelukkig van wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Thee is voor homos en kleine meisjes en idiote wijven
Dit klinkt een beetje Jambers achtigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je mag me Samantha noemen als jij daar gelukkig van wordt
* Domnivoor drinkt rustig zijn Earl Grey thee op.
Ah oke. Dat doet sommige muziek met je.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat nummer van coldplay heeft een speciale betekenis voor mij laten we het daar op houden
en als het een klein meisje is?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iemand die thee drinkt is gelijk bij mij vriend af ik wil niks te maken hebben met zulk volk !!!!
Ceylon hier...proostquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je mag me Samantha noemen als jij daar gelukkig van wordt
* Domnivoor drinkt rustig zijn Earl Grey thee op.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:
Enjoy!quote:
Proost, Prisha ☕quote:
Mocht er een klein meisje hier aankloppen bied ik die gewoon een glas water of melk aan en daarna de politie bellenquote:
Komt het arme kind kinderpostzegels verkopen en bel jij de politiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mocht er een klein meisje hier aankloppen bied ik die gewoon een glas water of melk aan en daarna de politie bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |