ik begrijp datquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat nummer van coldplay heeft een speciale betekenis voor mij laten we het daar op houden
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat nummer van coldplay heeft een speciale betekenis voor mij laten we het daar op houden
Gewoon uiten wanneer dat nodig isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelige jongen soms
Deze chat zit vol met geweldige mensenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon uiten wanneer dat nodig is
Kan ik idd alleen maar mee eens zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Deze chat zit vol met geweldige mensen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelige jongen soms
Prioriteitenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:19 schreef drakin het volgende:
Heb je nog bier in huis Aoibhin?
Zet het dan maar stevig vast
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort een elfstedentocht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit te wachten op een zonnetje, windkracht 1, graad of 20...voor eerst
ben toe aan de lente![]()
ik wil lekker de boel opknappen op onze nieuwe, vaste campingplek, zowel binnen als buiten zal er nog genoeg moeten gebeuren voordat we daarvan kunnen gaan genieten...
ben zo benieuwd hoe dat dit seizoen gaat worden...
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit te wachten op een zonnetje, windkracht 1, graad of 20...voor eerst
ben toe aan de lente![]()
ik wil lekker de boel opknappen op onze nieuwe, vaste campingplek, zowel binnen als buiten zal er nog genoeg moeten gebeuren voordat we daarvan kunnen gaan genieten...
ben zo benieuwd hoe dat dit seizoen gaat worden...
jaaaaquote:
Willemien gaan we niet halenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort een elfstedentocht.
Na Eunice komt Franklin, en daarna krijgen we Glad ijs!
[ afbeelding ]
Het gaat. Dromen over de zomerquote:
En als er geschaatst wordt, komt Herman @tong80 ook even kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort een elfstedentocht.
Na Eunice komt Franklin, en daarna krijgen we Glad ijs!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik val bijna om van de koorts maar ik val die storm wel aan met mijn stanley mes dat zal ze leren !!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |