quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je probeert jezelf te vergiftigen?
Dansen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat noemen we in RLS-jargon het 'Opaatje-rantsoen'.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hele fragment ook echtDie man is dan alcoholist en ging met een hittegolf maar 1 kratje drinken per dag vanwege kans op uitdroging
Zulke types trekken jouw aandacht hèquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Ik vind het altijd zo mooi om dan ergens anders bevestigd te krijgen dat die mensen echt bestaan
Kun je meer vertellen over de prachtige ruzie?
Nou hij stond in zijn invalidebolide ergens midden op het fietspad te lallen tegen een ijscokarretje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Ik vind het altijd zo mooi om dan ergens anders bevestigd te krijgen dat die mensen echt bestaan
Kun je meer vertellen over de prachtige ruzie?
Er zijn hele dagen dat ik alleen maar water drink.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Pullup sla ik tot pulp kom niet stoer doen vriend !!!
Met zijn pinkje pffffquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat noemen we in RLS-jargon het 'Opaatje-rantsoen'.
Met geen vinger hequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een zwerver inelkaaar beuken hahaha wat leuk
Ik ben jaloers, jij hebt drie sterretjes en ik maar 1quote:
Ja die ja. Zoeken is een groot woord maar meestal is ie hier wel wat meer vrolijk aanwezigquote:
Wie ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die ja. Zoeken is een groot woord maar meestal is ie hier wel wat meer vrolijk aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |