SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie vogels als blaadjes met enorme snelheden van links naar rechts en van boven naar beneden gegooid wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dikke woei hier en twee ganzen staan kalmpjes te eten
Kleine vogeltjes zie ik nu ook niet. Maar deze twee blijven onverstoorbaar dooreten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie vogels als blaadjes met enorme snelheden van links naar rechts en van boven naar beneden gegooid worden
Secretarieel werk. Dus agenda's, deadlines bijhouden, van vergaderingen actiepuntenlijsten maken en opvolgen en verder wat er nog meer voor komt. Ik heb gezegd dat ik 32 uur wil werken en ja, het is denk ik 5-7 minuten fietsen (moet er even achter zien te komen waar ik de fiets kwijt kanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef Blues het volgende:
@:Kaatje1, dat gaat helemaal goed komen met die baan!
Was het ook in de buurt, ja toch?
En hoeveel uur en wat ga je dan precies doen? Heb niet goed opgelet geloof ik
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef Blues het volgende:
Ik lees jullie stormschade, nu al.. en we moeten nog een paar uurBoom houdt het hopelijk.. is wel wat gewend.. maar je weet het nooit.
Hier zit een schuttingdeel bij de deur los (oudste deel), en de halve rechter schutting.
Buurman en wij met touw in de weer en 2 zware volle groenbakken ertegen aan.. als storm over is maar goed laten repareren weer.. wie weet gaat ie helemaal tegen de grond.
Die touwtjesZo stond die bij ons ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk hebben jullie meer geluken jullie zijn natuurlijk al meer wind gewend.
Hier kwam net de buurtkat rustig langs terwijl wij de schutting aan het vasthouden waren. Hopelijk is die nu naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dikke woei hier en twee ganzen staan kalmpjes te eten
Deze kat had het slechterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier kwam net de buurtkat rustig langs terwijl wij de schutting aan het vasthouden waren. Hopelijk is die nu naar huis gegaan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef Blues het volgende:
Ik lees jullie stormschade, nu al.. en we moeten nog een paar uurBoom houdt het hopelijk.. is wel wat gewend.. maar je weet het nooit.
Hier zit een schuttingdeel bij de deur los (oudste deel), en de halve rechter schutting.
Buurman en wij met touw in de weer en 2 zware volle groenbakken ertegen aan.. als storm over is maar goed laten repareren weer.. wie weet gaat ie helemaal tegen de grond.
Die touwtjesJa dat touw gaat het wel houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Echt? Wat een lef heeft die piloot (en jij)quote:
Ik reed hele stukken (niet dat ik zo'n afstand van het werk naar huis) met een verbruik van 1:47quote:
Weer een catsit in huis voor je kitten?quote:
Die gaan als het echt niet kan niet de lucht in en als het onverantwoord is, landen ze ook wel ergens anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Echt? Wat een lef heeft die piloot (en jij)
Nope, iemand die 2 keer per dag langskomt en even Netflix uit gaat spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weer een catsit in huis voor je kitten?
Ik zal verslag doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die gaan als het echt niet kan niet de lucht in en als het onverantwoord is, landen ze ook wel ergens anders.
Lijkt mij echt gaaf eens zo'n vlucht mee te maken. Het alleen nog maar saaie turbulentieloze vluchten meegemaakt.
Das wel zuuunigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik reed hele stukken (niet dat ik zo'n afstand van het werk naar huis) met een verbruik van 1:47
Awwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze kat had het slechter![]()
[ afbeelding ]
Ik ga het één keer zeggen, omdat het me bezig houdt en ik het kwijt wil, en daarna houd ik erover op. Omdat het nu is zoals het is en je ongetwijfeld geen kwade intenties hebt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope, iemand die 2 keer per dag langskomt en even Netflix uit gaat spelen
Ja, vind het niet erg met deze prijs. Laatst tijd rij ik juist minder zuinig, 4.6 ipv 4.2L/100km. Het zal een combinatie van wind, lage temperaturen en winterdiesel zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Das wel zuuunig![]()
Eens kijken welke kant de wind straks op staat. Ik hoop vooral op niet teveel windstoten van opzij. Die had ik van de week al een keer en dan vind mijn auto het ook niet meer zo tof. (Wel blij dat ik niet zoals een collega in een Fiat Panda rij..)
EU richtlijn is de oorzaak. Verplicht bijmengen biobrandstof. Hierdoor rij je minder zuinig, maar volgens de geleerde is het milieu vriendelijker. En de schatkist is er ook blij mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, vind het niet erg met deze prijs. Laatst tijd rij ik juist minder zuinig, 4.6 ipv 4.2L/100km. Het zal een combinatie van wind, lage temperaturen en winterdiesel zijn denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:18 schreef Barreltje het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)en-woningen-ontruimdOeh, da's ook eng. Moesten zij ook weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Daar was ik over aan het nadenken. Wat is wijsheid? Open laten of juist preventief dicht (bescherming ruiten, en evt ook van rolluik). Er klappert gelukkig niks. Dus ik heb ze nog open.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef z80 het volgende:
Rolluiken dicht. Van standje auto afgehaald gezien het klapperen. Morgen eerst eens controleren of alle lamellen nog in de geleiders zitten voordat ik de zooi kapot draai.
Ik ben toch echt benieuwd wat jij denkt wat voor enorm sociaal leven ik heb..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga het één keer zeggen, omdat het me bezig houdt en ik het kwijt wil, en daarna houd ik erover op. Omdat het nu is zoals het is en je ongetwijfeld geen kwade intenties hebt.
Maar ik vind het echt sneu voor het kitten. Zo klein en zo veel zonder haar baasje. Past imo echt niet in je leven zoals het nu is, met alle werk- en sociale verplichtingen. /rant
Dicht. En niet op automaat zetten. Maar morgen eerst controleren. Zijn het aluminium lamellen dan zal het wel goed gaan. Is het pvc en ze zijn uit de geleiders gedrukt, dan druk je deze er ook zo weer in.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar was ik over aan het nadenken. Wat is wijsheid? Open laten of juist preventief dicht (bescherming ruiten, en evt ook van rolluik). Er klappert gelukkig niks. Dus ik heb ze nog open.
Werkland, reisje voor werk afgelopen week, thuisland, diverse uitstapjes met mannen, waarvan ik aanneem dat die niet allemaal in de avond bij jou thuis eindigen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben toch echt benieuwd wat jij denkt wat voor enorm sociaal leven ik heb..
Die eis van 7% biodiesel is niet veranderd. Daarmee haal ik in betere omstandigheden ook 4.2L (of lager als ik overdag een lang stuk op de Nederlandse autosnelweg zit)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
EU richtlijn is de oorzaak. Verplicht bijmengen biobrandstof. Hierdoor rij je minder zuinig, maar volgens de geleerde is het milieu vriendelijker. En de schatkist is er ook blij mee.
Geen idee hoe ik de automaat eraf haal, dus ik heb ze nu op open gaan om 11 uur gezetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Dicht. En niet op automaat zetten. Maar morgen eerst controleren. Zijn het aluminium lamellen dan zal het wel goed gaan. Is het pvc en ze zijn uit de geleiders gedrukt, dan druk je deze er ook zo weer in.
Dit al een paar keer met een storm gehad.
Niet dat het je aangaat maar,quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Werkland, reisje voor werk afgelopen week, thuisland, diverse uitstapjes met mannen, waarvan ik aanneem dat die niet allemaal in de avond bij jou thuis eindigen.
Je zei, toen ik er eerder naar vroeg, dat je in juni een week wegging. Ik heb het idee dat je die week (in nachten weg) in de periode dat je je kitten hebt nu al gehaald hebt. Los van je verplichtingen overdag.
En, zoals ik toen al zei, dat vind ik teveel.
Natuurlijk moet je geen kluizenaar worden als je een kitten hebt. Maar die eerste periode verdient zo’n beestje het om een veilige basis te hebben, te weten op wie ze kan vertrouwen. Iemand die het snel oppikt als zo’n kwetsbaar wezentje iets mankeert. Als je vaak weg bent dan kun je dat niet.
Fijn dat je regelmatig thuis bent. En bezoek (met jou erbij) is nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Niet dat het je aangaat maar,
Ik ben sinds frida er is 3 nachten voor werk weggeweest.. in een periode waarin er de hele dag iemand thuis was en voor het kitten zorgde .. ik geloof niet dat frida dat nou zo'n drama heeft gevonden..
Ik spendeer door mijn huidige gemoedstoestand hele weekenden op de bank. Ik ben gewoon iedere avond thuis, en de spelletjes avonden vinden bij mij thuis plaats, dus NOG meer aandacht![]()
De plaatselijke werkweken zijn een stuk korter dan 40 uur per week.. dat heb ik nog geen enkele week gehaald..
Nu ben ik (als het goed is) 2 nachten weg.. ik was vandaag lekker de hele dag vrij, dus lekker prima bij frida geweest.. de oppas gaat lekker bij mij thuis een wijntje drinken en de van haasteren puzzel af zitten maken.. en frida gaat er wsl lekker naast zitten..
Filmpje van de kerktorenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef Barreltje het volgende:
Prima![]()
Anyway.. voor het live verslag: op dit moment 2 uur vertraging..
Maar jij ziet ook niet of het kitten er wél last van heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij voelt je er goed bij, ziet aan het kitten niet dat ze er last van heeft.
Ik ben er zelf niet geweest, het spreek mij ook niet direct aan. Ik heb nog niet veel mensen gehoord die er zijn geweest, wel die het van plan waren maar waarbij het er door die sluiting tijdens Corona niet van is gekomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef fietsie het volgende:
@:derludolf is dat Chinese lampionnen gebeuren in Emmen de moeite waard? Of heb je daar nog niet gekeken?
Ik ga uit van algemene kennis vanuit mijn opvang werk en ervaringen hiermee. Kitten van barrel kan de uitzondering zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar jij ziet ook niet of het kitten er wél last van heeft
Ze zijn hier opgegroeid dus daarin geen grote verandering.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:09 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe misschien stomme vraag, maar hoe doe jij dat met hobby's/werk/sociaal/familie/vrijwilligerswerk als je kittens in huis hebt? Als je de eerste maanden van een kitten elke avond/nacht thuis moet zijn lijkt me best wel beklemmend eigenlijk
Jupquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Filmpje van de kerktoren
https://twitter.com/i/status/1494710880570859523
En je weet toch dat er geen treinen rijden in Nederland?
Nope..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:14 schreef fietsie het volgende:
Is boarden al begonnen dan? Of hebben ze gewoon per abuis die vlucht niet geschrapt?
Overmacht ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:07 schreef Barreltje het volgende:
Na hoeveel uur mag je eigenlijk geld terug vragen bij vertraging? Of is storm buiten de macht van de vliegtuigmaatschappij?
Is er dan ook niet een punt waar je zelf kostenloos kunt cancellen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope..
Geplant: 18.40
1e uitstel: 19.40
2e uitstel: 20.40
3e uitstel: 21.10
Reden: het toestel wat nodig is voor de vlucht is nog niet aangekomen van z'n vorige bestemming
Nope..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is er dan ook niet een punt waar je zelf kostenloos kunt cancellen?
Da's ook wel begrijpelijk:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:27 schreef Barreltje het volgende:
N
[..]
Nope..
Toestel.is nu wel vanaf Schiphol vertrokken
Nou ja, tis iig samen met de bakken aan weerszijden tegen die schutting voorlopig ff afdoende.quote:
Merkte je wat van de wind tijdens het landen? (hey, ik heb een hele middag naar landende vliegtuigen bij windkracht 7 zitten kijken)quote:
Ohh.. het iegtuig is in thuisland geland.. nu net geboard.. dus nog even fingers crossedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Merkte je wat van de wind tijdens het landen? (hey, ik heb een hele middag naar landende vliegtuigen bij windkracht 7 zitten kijken)
Oh! Je moet nog boarden!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:28 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. het iegtuig is in thuisland geland.. nu net geboard.. dus nog even fingers crossed
Je komt altijd weer naar beneden hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vliegen normaal al niet tof, ik zou met dit weer zeker niet instappen.
Nou dit jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vliegen normaal al niet tof, ik zou met dit weer zeker niet instappen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:15 schreef fietsie het volgende:
En inmiddels al paar keer knipperende led-lampen in huis..
Welkom terug. Pfffft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:47 schreef Barreltje het volgende:
Aangekomen.. geen grote ussues, maar denk dst kaatje het niet relaxt had gevonden
Ik had het niet leuk gevonden, maar heb genoeg hobbelige vluchten meegemaakt dat ik wel weet dat die dingen veel kunnen hebben. Vind het vaak enger om zo’n wiebelig filmpje zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:47 schreef Barreltje het volgende:
Aangekomen.. geen grote ussues, maar denk dst kaatje het niet relaxt had gevonden
Dank. Maar ik geloof het pas helemaal als alles getekend isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef derLudolf het volgende:
Oh en jij werd overgeplaatst naar een ander soort uitkering van het UWV Kaatje? Gefeliciteerd nog
Heb ik nu gemist dat je die baan hebt gekregen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank. Maar ik geloof het pas helemaal als alles getekend is
Ik weet het niet zeker. Ze wilden een paar referenties hebben (en daar contact mee opnemen) maar volgende zouden ze nog bellen (met mij dus) over arbeidsvoorwaarden, salaris etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik nu gemist dat je die baan hebt gekregen?
Heh, wat een vage manier van communiceren. Want bellen over arbeidsvoorwaarden etc klinkt als 'we willen jou'. Maar blijkbaar nog afhankelijk van referentiesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet het niet zeker. Ze wilden een paar referenties hebben (en daar contact mee opnemen) maar volgende zouden ze nog bellen (met mij dus) over arbeidsvoorwaarden, salaris etc.
De referenties heb ik doorgegeven (iedereen wilde het graag doen) dus nu is het eigenlijk afwachten met een voorzichtig juichje
Ja, vandaar een voorzichtig juichje. Maar dit maakt me best wel onzekerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heh, wat een vage manier van communiceren. Want bellen over arbeidsvoorwaarden etc klinkt als 'we willen jou'. Maar blijkbaar nog afhankelijk van referenties
Je bent veilig op je werk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik nu gemist dat je die baan hebt gekregen?
Het was zo heerlijk rustig op de wegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:12 schreef Blues het volgende:
Je bent veilig op je werk?Met de auto? Ging 't?
Dank je, dat ziet er uit als iets voor mijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:09 schreef Isabeau het volgende:
@:Lucky_Strike misschien vind jij deze aflevering van Bailey Sarian ook interessant om te kijken:
Ze doet veel murder-mystery waar ik graag naar kijk, maar nu ook een aflevering over Nestlé.
Dit zal ik ook eens proberen. Ik betaal tenslotte toch voor dit soort dingen met mijn D+ abo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:33 schreef borisz het volgende:
Ben naar Jomanda - Lady of the Light aan het kijken. Docu op Discovery+
Zeer fascinerend toch weer.
.
Spannend ja. Maar deze volgorde is op toch niet zo gek? Dat ze je geschikt vinden en via je referenties daar bevestiging voor zoeken voor ze je een contract gaan aanbieden. Komt goed schatje *fristi aanbiedt*quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, vandaar een voorzichtig juichje. Maar dit maakt me best wel onzeker
+1quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, weer een schaats onderdeel wat ik niet snap![]()
Massastart
Niemand snapt dit. Ze doen gewoon alsof.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, weer een schaats onderdeel wat ik niet snap![]()
Massastart
Random startquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niemand snapt dit. Ze doen gewoon alsof.
Ditquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Massastart, ik snap er geen moer van. Maar t ziet er wel leuk uit.
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*START.
"Oh? Zullen we gaan dan? Mja mja, oke, laten we maar gaan"
Dat zag er niet fijn uit. Zal best druk zijn bij de bouwmarkt op de afdeling schuttingenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit
Goedemorgenwel goed geslapen.
Zometeen nog maar redden wat er te redden valt in de tuin.
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zag er niet fijn uit. Zal best druk zijn bij de bouwmarkt op de afdeling schuttingen
Maar wat zijn dan die punten halverwege?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:33 schreef borisz het volgende:
Massastart is zestien rondjes. Wie het snelst is wint.
Die zijn om het interessant te houden voor de kijkerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan die punten halverwege?
O, dus dan geen tussentijdse belletjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die zijn om het interessant te houden voor de kijkerEn ook om verschillende typen schaatsers kans te geven om met de finale mee te doen.
In de finale zijn al die tussendingen er niet meer. Dan gaat het gewoon over de winst.
Om de halve finale interessant te houden en in Wereldbekerwedstrijden tellen ze ook mee. Straks in de finale is het gewoon wie het snelst is wint. Er zijn wel tussensprints, maar die hebben geen waarde voor de medailles.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan die punten halverwege?
Dus wel belletjesquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Om de halve finale interessant te houden en in Wereldbekerwedstrijden tellen ze ook mee. Straks in de finale is het gewoon wie het snelst is wint. Er zijn wel tussensprints, maar die hebben geen waarde voor de medailles.
Net een bestelling geplaatst bij Hornbach om vanmiddag op te halen. Het valt niet tegen, ze hadden nog veel voorradig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zag er niet fijn uit. Zal best druk zijn bij de bouwmarkt op de afdeling schuttingen
Roosvicee was dat toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Spannend ja. Maar deze volgorde is op toch niet zo gek? Dat ze je geschikt vinden en via je referenties daar bevestiging voor zoeken voor ze je een contract gaan aanbieden. Komt goed schatje *fristi aanbiedt*
Roosvicee kan ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Roosvicee was dat toch?
Voor mij klinkt het als "in principe aangenomen tenzij referenties iets heel anders vertellen"
Leer je echte vrienden kennenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat ik mensen heb opgegeven die mij goed gezind zijn. Nou maar hopen dat ze het waarmaken 😂
Eentje komt over 2 weken hier etenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leer je echte vrienden kennen
Ik zie in de tuin beneden alleen maar een dikke duif die blij is dat het voederhuisje is omgevallen, want nu kan hij erbijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:31 schreef derLudolf het volgende:
We hebben alleen nog maar koolmezen in de tuin, mussen zijn weggewaaid denk ik
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Net een bestelling geplaatst bij Hornbach om vanmiddag op te halen. Het valt niet tegen, ze hadden nog veel voorradig.
Toch maar wat extra palen besteld om de andere schutting te stutten, die hing toch ook schuiner dan we gisterenavond zagen.
Komt goedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat ik mensen heb opgegeven die mij goed gezind zijn. Nou maar hopen dat ze het waarmaken 😂
Voorzieningenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Komt goed
Bij welk afd ga je werken?
Binnenkort weet je wat je moet serverenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eentje komt over 2 weken hier eten
Maandag weer?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij maken ook wat meer foto's voor een klus op werkspot om het scherm te repareren en rechtop te laten zetten als mogelijk.
Maar maandag is er weer een flinke storm, dus daarna maar kijken of ie niet helemaal om is gegaan.
Dr. Fone al geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:20 schreef het-is-mij het volgende:
👋 lurker hier, en ik weet dat er een aantal heel handig zijn met de computer vandaar dat ik hier om tip(s) kom vragen.
Mijn sd kaart van mijn telefoon is gecrasht met veeeeeel foto's.
Mijn laptop herkent de sd kaart helemaal niet.
Heb een aantal programma's gedownload voor kaartherstel maar helaas zonder resultaat.
Iemand nog een goede tip wellicht?
Onderstaande programma's geprobeerd:
* wondershare
* icare data recovery
* minitopl power data recovery
* R-Undelete
Je bedoelt de woz? M.i.v. dit jaar niet gebaseerd op inhoud en wel op oppervlakte.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef borisz het volgende:
Gemeentelijke aanslag binnen. Ik ga dit jaar 8 euro minder betalen
Wel weer leuk om het taxatie verslag te lezen. Vorig jaar heeft iemand 262,5k betaalt een zelfde type appartement zoals ik heb (64m2, 3 kamers). In de andere flat zelfs 270k. Het is eigenlijk Gekkenwerk.
Inclusief de afvalstoffenheffing etc.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bedoelt de woz? M.i.v. dit jaar niet gebaseerd op inhoud en wel op oppervlakte.
Mij is onduidelijk of dat in/exclusief de schuur is.
Hier nog geen bericht ontvangen. Vorig jaar vergeefs in beroep gegaan.![]()
Wie van de huisbezitters is (ook) lid van de ver.Eigen Huis?
Hier is nog niks bekend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Inclusief de afvalstoffenheffing etc.
Recuva? Ofzo, van hetzelfde bedrijf als CCleaner in elk geval.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:20 schreef het-is-mij het volgende:
👋 lurker hier, en ik weet dat er een aantal heel handig zijn met de computer vandaar dat ik hier om tip(s) kom vragen.
Heb een aantal programma's gedownload voor kaartherstel maar helaas zonder resultaat.
* wondershare
* icare data recovery
* R-Undelete
Hier werkte niks. Recuva niet, Easus niet. Kaartje was totaal onleesbaar en onbruikbaar geworden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Recuva? Ofzo, van hetzelfde bedrijf als CCleaner in elk geval.
Er worden tegenwoordig heel veel foto's gemaakt, maar er gaan ook zoveel verloren door goedkope kaartjes, gejatte telefoons en weet ik het.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier werkte niks. Recuva niet, Easus niet. Kaartje was totaal onleesbaar en onbruikbaar geworden.
SD kaartje van Action. Gelukkig meeste foto's ook automstisch naar de dropbox gezet, maar bv downloads van Funda van ons huis waren weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja…de donkerbruine basterd was ook als een baksteen en niet te gebruiken.
Het donkerbruine werd ook al witte suiker.
Kan er nog iets mee - behalve ruiten ingooien -om dat weer om te draaien?
Of gaat het de kliko in?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:16 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag een koek gebakken.
Van dezelfde site waar @:Blues haar baksteen friesch roggebrood van had.Even opzoeken op google, ik heb het een tijd geleden ook weer “ontbaksteend” gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja…de donkerbruine basterd was ook als een baksteen en niet te gebruiken.
Het donkerbruine werd ook al witte suiker.
Kan er nog iets mee - behalve ruiten ingooien -om dat weer om te draaien?
Of gaat het de kliko in?We have far more in common than that which devides us..
Aha. Gevonden. 👍🏼quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Even opzoeken op google, ik heb het een tijd geleden ook weer “ontbaksteend” gekregen
Eens. En ik heb niet gereageerd op de melding(en) van mijn telefoon over problemen met het kaartjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er worden tegenwoordig heel veel foto's gemaakt, maar er gaan ook zoveel verloren door goedkope kaartjes, gejatte telefoons en weet ik het.
Ik heb hem ooit eens eventjes in de magnetron gedaan. 10 sec op 900 of zoiets. Werd het net wat handelbaarder van.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Even opzoeken op google, ik heb het een tijd geleden ook weer “ontbaksteend” gekregen
Nicequote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:47 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks de frisheid en klein spatje regen, buiten eten. Gegrilde sardientjes.
Ik denk juist doordat er geen camera wordt gebruikt, minder zorgvuldig mee om gegaan wordt. Na de kerstdagen of de vakantie gooi je toch meestal de camera aan de pc om ze dan op te slaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eens. En ik heb niet gereageerd op de melding(en) van mijn telefoon over problemen met het kaartjedan was ik mss nog op tijd geweest.
Mahlzeit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:47 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks de frisheid en klein spatje regen, buiten eten. Gegrilde sardientjes.
Ik had in Oostenrijk gegrilde sardientjes besteld in het hotel omdat ik ook zo benieuwd was. Waren de sardientjes opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef derLudolf het volgende:
Mahlzeit.
Ik hoor vaak over sardientjes op de bbq, maar heb ze nog nooit gehad
Kost geen drol, gewoon een keer meenemen bij de visboer, schoonmaken en marineren, grillenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mahlzeit.
Ik hoor vaak over sardientjes op de bbq, maar heb ze nog nooit gehad
Hier zat gister avond een grote kraai in de tuin beschutting te zoeken. Zij "huis" zwiepte nog al, en tegen de wind in terug naar die boom was ook geen optie.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:31 schreef derLudolf het volgende:
We hebben alleen nog maar koolmezen in de tuin, mussen zijn weggewaaid denk ik
PhotoRec gebruiken. Indien de kaart leesbaar is dan haal je hier heel er veel mee terug.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:20 schreef het-is-mij het volgende:
* wondershare
* icare data recovery
* R-Undelete
Ik heb vanmiddag een rondje bruggen en stad gelopen, heb één omgewaaide boom gezien in het park. Maar er staan ook niet zo enorm veel bomen op die route.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier zat gister avond een grote kraai in de tuin beschutting te zoeken. Zij "huis" zwiepte nog al, en tegen de wind in terug naar die boom was ook geen optie.
Schade van de laatste storm hier, niets. In de buurt wel her en der een pan van het dak. Een boom om en groot nieuws een boom op de verkeerslichten op een grote kruising.
Doet toch nog niets nu de in de grond. Koud en nat.quote:
Ik bedoel binnen voorzaaien. Pepers enzo. Buiten ga ik idd geen moeite doen nu.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Doet toch nog niets nu de in de grond. Koud en nat.
Heb hier zelfs nog geen giertank gezien, terwijl dat al vier dagen mag. Sommigen hebben dan echt nood om mest uit te gaan rijden.
Ik weet nu al waar mijn nachtmerrie vannacht over gaatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:53 schreef z80 het volgende:
Vast zitten in de 'Ride to Hapiness' is nooit grappig.![]()
https://www.hln.be/de-pan(...)ctie-bezig~a5f789cc/
Het is voor mij lekker bijlezen tijdens een koffie momentje maar vind het ook zo gek om out of the blue heel af en toe te reageren en structureeel meeposten lukt niet ivm tijdgebrek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vergeet altijd dat er lurkers zijn.. Ergens vind ik dat best een raar idee
Hoeft toch ook niet structureel? Af en toe is ook leukquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:27 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Het is voor mij lekker bijlezen tijdens een koffie momentje maar vind het ook zo gek om out of the blue heel af en toe te reageren en structureeel meeposten lukt niet ivm tijdgebrek.
Ik ben niet 1 of andere gek ofzo hoor, no worries
Gewoon een werkende jongensmoeke uit de achterhoek
Yeahquote:
Over twee weken de finale? Dat wordt leuk, dan spendeer ik een weekend met mollotenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yeah![]()
En ik kan mezelf wel voor de kop slaan. Over 2 weken heb ik een eetafspraak gemaakt…tijdens de finale
Ik weet zeker dat mijn afspraak niet kijkt. Ze kijkt nauwelijks tvquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Over twee weken de finale? Dat wordt leuk, dan spendeer ik een weekend met molloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens niks met mollen. 🤓
Oh naar af en toe binnen vallen is niet erg toch. Doe niet andersquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:27 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Het is voor mij lekker bijlezen tijdens een koffie momentje maar vind het ook zo gek om out of the blue heel af en toe te reageren en structureeel meeposten lukt niet ivm tijdgebrek.
Ik ben niet 1 of andere gek ofzo hoor, no worries
Gewoon een werkende jongensmoeke uit de achterhoek
Man man man. Je zal maar gespaard hebben voor een weekendje Praag en dan ditquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:08 schreef derLudolf het volgende:
Hebben jullie toevallig van GreenCityTours gehoord? Dat is een aanbieder die een nachttrein naar Praag aanbiedt vanuit Nederland. Ik zou even wachten met boeken:
Die moest en zou gisteravond vertrekken. Over het stuk Rotterdam-Amsterdam werd zo'n 3 uur gedaan, daarna stond de trein zo'n zes uur stil in Amsterdam. Toen nog allerlei faalacties in NL - oa mensen op Arnhem laten wachten om op te stappen en vervolgens een andere route nemen - ging de trein aan het eind van de middag via Venlo de grens overMorgenochend rond 7u zouden ze in Praag moeten zijn.
James1988 in PTA / Het grote treinentopic #1161 - ICM > ICNG
https://www.facebook.com/groups/661907448455919
Ja, stukken beter! Het is geen zielig slap hangend dingetje meer. Nog niet fier overeind of zo, maar duidelijk wel beter.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Isabeau hoe gaat het met Poes en de staart?
Jaaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het maar saai tot nu toe
Kijk echt uit naar de Belgische.
Fijn, dan hoeft die er hopelijk niet afquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, stukken beter! Het is geen zielig slap hangend dingetje meer. Nog niet fier overeind of zo, maar duidelijk wel beter.
Niet vanaf aflevering 1, want mijn mol ging er steeds uit. Vorige week had ik er nog 2 en nu 1quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaaaa
Heb nu bij de NLse wel het idee al vanaf aflevering 1 goed te zitten, dus dat is ook wel leuk.
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, stukken beter! Het is geen zielig slap hangend dingetje meer. Nog niet fier overeind of zo, maar duidelijk wel beter.
Gelukkig wist ik de context toen ik de quote van dit bericht zag.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou inderdaad en dan alle wanhopige reacties gewoon van je pagina verwijderen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Man man man. Je zal maar gespaard hebben voor een weekendje Praag en dan ditIk keek op die FB pagina en er is ook geen eten en drinken aan boord van de trein
Wat fijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik de context toen ik de quote van dit bericht zag.
He bah @Tele6quote:Op zondag 20 februari 2022 09:12 schreef Tele6 het volgende:
Goeiemorgen!
- hersens gekieteld
- slokdarm gekieteld
- volledig natgeregend
Dit alles dankzij collega die dinsdag naast me zat en vervolgens corona bleek te hebben![]()
M'n werkplek test zelf, maar alleen tussen 8:15 en 8:45, dus ik moest er ook nog eens vroeg m'n bed voor uit
Wat een idee, hier ziet de plant er erg sneu uit, 3 bladeren. Maar ik zag iets groens uit de aarde piepen dus daar lijkt ook wat op te komenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:07 schreef Tele6 het volgende:
Mijn gatenplantstekjes beginnen blad te krijgen![]()
Ik had de plant een paar maanden geleden gesnoeid, want hij had veel lange lianen zonder blad eraan en dat zag er niet uit. Toen heb ik de stukken liaan in water gezet en zodra ze flinke wortels hadden in aarde. En nu komen er blaadjes aan![]()
Het snoeien heeft ook geholpen, want op de plekken waar ik de lianen afgeknipt had, komen nu ook blaadjes
Mijne maakt inderdaad vanuit de grond ook weer bladeren. Dat is fijn, want anders heb je een pot met drie lianen eruit hangend en dan ergens aan die lianen pas weer bladeren. (Ik heb een Monkey Leaf gatenplant, die dus hangende lianen maakt. Welke heb jij?)quote:Op zondag 20 februari 2022 11:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een idee, hier ziet de plant er erg sneu uit, 3 bladeren. Maar ik zag iets groens uit de aarde piepen dus daar lijkt ook wat op te komen
Welkom in de wereld der werkendenquote:Op zondag 20 februari 2022 09:12 schreef Tele6 het volgende:
Goeiemorgen!
- hersens gekieteld
- slokdarm gekieteld
- volledig natgeregend
Dit alles dankzij collega die dinsdag naast me zat en vervolgens corona bleek te hebben![]()
M'n werkplek test zelf, maar alleen tussen 8:15 en 8:45, dus ik moest er ook nog eens vroeg m'n bed voor uit
Oehhh die lijkt me tof. Een keer gezien op tv.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het lijkt erop dat dit onze allereerste boeking voor de Noorwegen vakantie wordt![]()
![]()
https://under.no/
Nog één datum beschikbaar in onze vakantieperiode, en gelukkig ligt hij ‘dichtbij’ (85km) de plek vanwaar de veerboot vertrekt. Die we nog moeten boeken. Net als de overnachtingen. En precieze reisroute. Maar nu kunnen we mooi achteruit plannen zodat we op het eind weten welke dag we thuis gaan vertrekken
Geen idee wat voor soort. Hij is groenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijne maakt inderdaad vanuit de grond ook weer bladeren. Dat is fijn, want anders heb je een pot met drie lianen eruit hangend en dan ergens aan die lianen pas weer bladeren. (Ik heb een Monkey Leaf gatenplant, die dus hangende lianen maakt. Welke heb jij?)
Ik heb de indruk dat hij de winter gewoon niet zo leuk vond en dat hij weer wat opfleurt nu het wat langer licht is. Mijne staat op een plek waar hij ook precies nog wat middagzon mee kan pakken als de zon tenminste schijnt.
De gatenplant stekken duurt wel echt heel lang. Het vorige stekje dat ik had, had pas na een halfjaar of zo een nieuw blad en nu heeft het een stuk of drie bladeren
Gaafquote:Op zondag 20 februari 2022 11:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het lijkt erop dat dit onze allereerste boeking voor de Noorwegen vakantie wordt![]()
![]()
Nog één datum beschikbaar in onze vakantieperiode, en gelukkig ligt hij ‘dichtbij’ (85km) de plek vanwaar de veerboot vertrekt. Die we nog moeten boeken. Net als de overnachtingen. En precieze reisroute. Maar nu kunnen we mooi achteruit plannen zodat we op het eind weten welke dag we thuis gaan vertrekken
Je laten natregenen is nou niet direct iets wat ik met werkenden associeerquote:Op zondag 20 februari 2022 11:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welkom in de wereld der werkendenHopelijk negatief!
Oh bahquote:Op zondag 20 februari 2022 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm…de dakkapel blijkt lek. De logeerkamer heeft waterschade
Duur grapje, dat FOK!kenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GaafMini-G keek mee en wil nu ook :’)
Hoe lang zit je op de boot naar Eemshaven?quote:Op zondag 20 februari 2022 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Duur grapje, dat FOK!ken
Beetje gekeken naar veerboten. Vroege boot lijkt me niet echt haalbaar en verstandig, als we er nog een dag rijden achteraan plakken. Dan wordt het late boot en dus een trip in twee delen met hotel overnachting.
Als als ik dan kilometers, hotel en eten bij elkaar optel… wordt de cruise naar Eemshaven opeens weer interessantKomen we grofweg op dezelfde tijd thuis, maar dan wel een stuk meer uitgerust.
Balen van je lekkage!
Niks mis met even testenquote:Op zondag 20 februari 2022 12:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje @:Blues en anderen, ik heb zelf geen klachten en had vrijdagochtend een negatieve zelftest dus hopelijk heeft ie me niet aangestoken. Maar ik zat wel naast 'm en dit zijn de coronaregels van mijn werkplek, dus dan maar even testen. Ik geloof dat de meeste collega's maandagochtend pas gaan testen, omdat ze verder weg wonen en het niet zien zitten om dan om 8:30 op te draven voor een test, maar ik vind het wel zo netjes om vandaag te testen zodat ik ook de uitslag heb voor ik morgenochtend naar het werk ga.
Candaasje, wat voor broeken ga je kopen?
Ik hoop de grote broekenkoperij uit te stellen tot na komende zomer. Met m'n huidige paar broeken zing ik het nog wel uit denk ik. Ik had laatst een scheur in mijn favoriete broek maar met een lange trui eroverheen zie je het niet
”Snoeien doet groeien”.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:07 schreef Tele6 het volgende:
Mijn gatenplantstekjes beginnen blad te krijgen![]()
Ik had de plant een paar maanden geleden gesnoeid, want hij had veel lange lianen zonder blad eraan en dat zag er niet uit. Toen heb ik de stukken liaan in water gezet en zodra ze flinke wortels hadden in aarde. En nu komen er blaadjes aan![]()
Het snoeien heeft ook geholpen, want op de plekken waar ik de lianen afgeknipt had, komen nu ook blaadjes
Wow.😳quote:Op zondag 20 februari 2022 11:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Officieel is het advies altijd geweest om bij klachten, óók milde, te testen. Neusverkoudheid is altijd één van de daarbij benoemde klachten geweest. Pas vrij recent is daarbij het advies gekomen dat bij milde klachten een zelftest gedaan mag worden ipv GGD.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sneu van je neus. Mn.X is nog niet neusgekieteld de afgelopen jaren.
En ik één keertje. Al ben ik al die tijd steeds snotverkouden. Al die tijd en daarvoor.
Dat vind ik geen aanleiding voor testen. Toch!?
Komende week ga ik elke dag voor werk even zelftesten. We kunnen gratis zelftesten halenquote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niks mis met even testenWel zo netjes inderdaad. Bedenk alleen wel dat je ook gerust nog 5 dagen later positief kunt testen
![]()
Oh niet heel bijzonder hoorAlthans, ik ga me wagen aan een witte jeans, maar verder geen vrolijke kleurtjes. Ik merk dat ik die toch te weinig draag, beetje onzekerheid en moeilijker te combineren. Dus het wordt een zwarte skinny, een off white flared en een donkerblauwe fade bootcut.
En ik ga eens bekijken of ik van mijn kapotte broek nog shorts/hotpants kan (laten) maken ofzo. Het gat zit ter hoogte van de knie.
Yupquote:Op zondag 20 februari 2022 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bahen die heb je de komende tijd vast nodig
Testen bij klachten is toch al 2 jaar lang het advies geweest?quote:Op zondag 20 februari 2022 13:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sneu van je neus. Mn.X is nog niet neusgekieteld de afgelopen jaren.
En ik één keertje. Al ben ik al die tijd steeds snotverkouden. Al die tijd en daarvoor.
Dat vind ik geen aanleiding voor testen. Toch!?
Is dat een beetje schoon te houden? Ik zie ook wel eens leuke plakdingen om je toilet/badkamer mee op te vrolijken maar ik zou dat er denk ik in een paar keer weer af schrobbenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:42 schreef Kaatje1 het volgende:
In de afgelopen 2 jaar 2x officieel getest en meerdere zelftesten gedaan. Gelukkig steeds negatief.
Net mijn toilet beetje leuker gemaakt. Ik had genoeg van die witte tegeltjes en op internet kwam ik statische “plak” tegeltjes tegen en die zitten er nu op in 1 rand. Nu bedenken of ik het zo laat of alle tegels ga beplakken.
Maar ik ben er tevreden over. Binnenkort maar eens wat andere accessoires kopen.
Denk je ook eens een keer lekker door te pakkenquote:Op zondag 20 februari 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Peettante en ik zijn twee dagen na elkaar jarig. Er stond al tijden een etentje op stapel bij de lokale ster maar covid stelde dat steeds uit. Nu kon het mooi op de dag tussen onze verjaardagen, tante zag het wel zitten. Weet u zeker dat het niet te druk is voor u?leuk!
![]()
Dus ik online geboekt en gevraagd of ze wat speciaals voor onze verjaardagen willen doen.
Half uur later telefoon: ik heb even nagedacht en sorry, ik denk dat het toch teveel is voor me in die weekIk dacht ik bel je meteen, voor je gaat reserveren.
Ach tante toch![]()
![]()
Dus nu gaan we twee weken later (als wijziging kan maar online was er nog plek).
Nu ben ik niet voor één gat verjaardagsetentje te vangen. En had al een andere optie staan.
Dus ga nu ergens anders uit eten op mijn verjaardag, samen met beste vriendin. Die twee dagen eerder jarig is
Had ik al kunnen plannen maar twee dagen achter elkaar verjaardags uit eten… dat vond ik dan weer te druk
Leuk dat je met zo'n kleine dingen een hele nieuwe look krijgtquote:Op zondag 20 februari 2022 14:42 schreef Kaatje1 het volgende:
In de afgelopen 2 jaar 2x officieel getest en meerdere zelftesten gedaan. Gelukkig steeds negatief.
Net mijn toilet beetje leuker gemaakt. Ik had genoeg van die witte tegeltjes en op internet kwam ik statische “plak” tegeltjes tegen en die zitten er nu op in 1 rand. Nu bedenken of ik het zo laat of alle tegels ga beplakken.
Maar ik ben er tevreden over. Binnenkort maar eens wat andere accessoires kopen.
Het is de bovenste rand, daar schrob ik eigenlijk nooit, maar met een natte doek. En omdat het niet geplakt is met lijm kan ik het er zo afhalen, tegel vochtig maken en het er weer opplakkenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is dat een beetje schoon te houden? Ik zie ook wel eens leuke plakdingen om je toilet/badkamer mee op te vrolijken maar ik zou dat er denk ik in een paar keer weer af schrobben
Over opknappen van je huis gesproken, dit topic over je plaatsgenoot al gezien?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is de bovenste rand, daar schrob ik eigenlijk nooit, maar met een natte doek. En omdat het niet geplakt is met lijm kan ik het er zo afhalen, tegel vochtig maken en het er weer opplakken
Vertrek 15.00 uur aankomst 9.00 uur. Dus net als de Corsica bootquote:Op zondag 20 februari 2022 13:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoe lang zit je op de boot naar Eemshaven?
Ik vond de tocht naar Corsica ideaal omdat het gewoon een avond en nacht boot was, en dan 's ochtends er weer af. De tocht naar Noorwegen vond ik voor een keer wel aardig, maar dat was geloof ik bijna 24 uur en dat hebben we de keer erop dus bewust niet meer gedaan. (Er waren wel shows enzo, maar mwèh, niet echt ons ding). Dan liever met de auto rondtrekken.
Wel leuk hoor, al die vakantieplannen maken
Ik ben aan het inhalenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Denk je ook eens een keer lekker door te pakken![]()
Wel tof hoor, dat je zo vaak chic uit eten gaat.
Topic niet, maar wel het stuk in de krant gelezenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Over opknappen van je huis gesproken, dit topic over je plaatsgenoot al gezien?
NWS / Jeffrey (24) woont in ''tijdmachine''
Ik zou zelf wat koken. Er zijn nog genoeg andere dagen om naar de Griek te gaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:49 schreef z80 het volgende:
1e wereld probleem hier. Zin om bij de griek te gaan eten. Al lang niet meer geweest. Maar hij zit aan de dijk, en heeft de nodige hoge bomen rond zijn parkeerplaats.
Wat te doen. Gaan met het risico van vallend hout. Of zelf iets in elkaar draaien.
Dat vind ik best veelquote:Op zondag 20 februari 2022 15:57 schreef Myraela het volgende:
Wat vinden jullie een normaal bedrag voor een vrijgezellenfeest? Ik krijg een uitnodiging van 150 euro, voor een dag, dus geen overnachting. Ik vind dat best flink, maar ik ben nog nooit eerder naar een vrijgezellenfeest geweest.
Ik haak altijd af door de kosten.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:57 schreef Myraela het volgende:
Wat vinden jullie een normaal bedrag voor een vrijgezellenfeest? Ik krijg een uitnodiging van 150 euro, voor een dag, dus geen overnachting. Ik vind dat best flink, maar ik ben nog nooit eerder naar een vrijgezellenfeest geweest.
Ik vind het veel. Maar ik ben waarschijnlijk wel gieriger dan jouw vrienden. (En jullie hebben denk ik meer te besteden)quote:Op zondag 20 februari 2022 15:57 schreef Myraela het volgende:
Het is wel een goede vriendin. Maar wel een vriendin die zelf altijd klaagt over kosten voor zulke dingen, en dan gaat het vaak over veel lagere bedragen. Dat versterkt mijn gevoel wel een beetje.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:58 schreef gcjoel het volgende:
Ik haak altijd af door de kosten.
Alleen als het mijn bestie is zou ik het eventueel doen.
Begrijpelijk. Nja hoe dan ook is het echt veel geld.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is wel een goede vriendin. Maar wel een vriendin die zelf altijd klaagt over kosten voor zulke dingen, en dan gaat het vaak over veel lagere bedragen. Dat versterkt mijn gevoel wel een beetje.
De boom waar ik uitzicht op heb een paar straten verderop heeft de beslissing genomen. De kruin staat regelmatig in een hoek van 90 graden en er komt wat hout langs vliegen.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou zelf wat koken. Er zijn nog genoeg andere dagen om naar de Griek te gaan.
(Er zijn nog genoeg andere dagen om... zeg ik de hele tijd tegen mezelf als ik mopper over dat ik niet in het bos kon gaan hardlopen dit weekend)
Weet die vriendin zelf dan dat ze een vrijgezellenfeestje gaat hebben van 150 pp? Het vrijgezellenfeestje waar ik heen was, was door de zus en schoonzus van de aanstaande bruid georganiseerd en de aanstaande bruid wist helemaal niet wat we gingen doen of hoe duur.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is wel een goede vriendin. Maar wel een vriendin die zelf altijd klaagt over kosten voor zulke dingen, en dan gaat het vaak over veel lagere bedragen. Dat versterkt mijn gevoel wel een beetje.
Mwah. Maar ik weet niet of er dingen zijn die ik wel leuk zou vinden op zo'n dag.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:03 schreef gcjoel het volgende:
Begrijpelijk. Nja hoe dan ook is het echt veel geld.
Is het dan wel iets dat je tenmiste ook leuk vind?
Ik zou jezelf het advies willen geven dat ik mezelf ook altijd probeer te geven. Je moet alleen gaan voor jezelf, niet uit beleefdheid. En voor jezelf kan ook zijn omdat je graag een keer iets voor een ander wil doen, omdat die persoon belangrijk voor je is. Maar als het puur beleefdheid is dan zou ik afslaan. Maar dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:03 schreef Tele6 het volgende:
Over feestjes gesproken, ik heb ook nog wel een dilemma.
Ik kreeg gisteren een appje van een middelbareschoolvriendin (dwz, ruim 8 jaar geleden zat ik bij haar in de klas) dat ze "de mensen die het meeste voor haar betekenen" uitnodigt om met haar een drankje te gaan doen voor haar verjaardag binnenkort. Ik heb haar een halfjaar geleden een middag gesproken en voor die tijd dus 8 jaar lang niet.
Beleefd afzeggen?
Toch maar gaan?
Ik vind het een beetje sneu eigenlijk. Ze zit bij mij niet in de categorie "mensen die het meeste voor me betekenen"
Nee, dat weet ze niet. Tenminste, zal wel een verrassing moeten zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:05 schreef Tele6 het volgende:
Weet die vriendin zelf dan dat ze een vrijgezellenfeestje gaat hebben van 150 pp? Het vrijgezellenfeestje waar ik heen was, was door de zus en schoonzus van de aanstaande bruid georganiseerd en de aanstaande bruid wist helemaal niet wat we gingen doen of hoe duur.
Dat zou ik de ¤150 ook niet waard vinden nee.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwah. Maar ik weet niet of er dingen zijn die ik wel leuk zou vinden op zo'n dag.Ik ben gewoon geen vrijgezellenfeest-type.
Workshop, quiz, escaperoom, eten en cocktails.
Daar moet ik nog even goed over nadenken danquote:Op zondag 20 februari 2022 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou jezelf het advies willen geven dat ik mezelf ook altijd probeer te geven. Je moet alleen gaan voor jezelf, niet uit beleefdheid. En voor jezelf kan ook zijn omdat je graag een keer iets voor een ander wil doen, omdat die persoon belangrijk voor je is. Maar als het puur beleefdheid is dan zou ik afslaan. Maar dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:03 schreef Tele6 het volgende:
Over feestjes gesproken, ik heb ook nog wel een dilemma.
Ik kreeg gisteren een appje van een middelbareschoolvriendin (dwz, ruim 8 jaar geleden zat ik bij haar in de klas) dat ze "de mensen die het meeste voor haar betekenen" uitnodigt om met haar een drankje te gaan doen voor haar verjaardag binnenkort. Ik heb haar een halfjaar geleden een middag gesproken en voor die tijd dus 8 jaar lang niet.
Beleefd afzeggen?
Toch maar gaan?
Ik vind het een beetje sneu eigenlijk. Ze zit bij mij niet in de categorie "mensen die het meeste voor me betekenen"
Maar waarom ook echt alles. Wat een onzin. 1 activiteit en dan eten en cocktails is toch zat. Wat een hel.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwah. Maar ik weet niet of er dingen zijn die ik wel leuk zou vinden op zo'n dag.Ik ben gewoon geen vrijgezellenfeest-type.
Workshop, quiz, escaperoom, eten en cocktails.
Jup.. en weer een vertraagde vluchtquote:Op zondag 20 februari 2022 16:15 schreef Tele6 het volgende:
Inmiddels storm Franklin.
We gaan wel snel door het alfabet heen zo
Ja, ik vind het ook heel lang. Wat de prijs dan wel weer verklaard, al zou ik het liever over drie dagen verdelen als ik zoveel aan activiteiten uitgeef.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:41 schreef gcjoel het volgende:
Maar waarom ook echt alles. Wat een onzin. 1 activiteit en dan eten en cocktails is toch zat. Wat een hel.
Wat heb je allemaal gemaakt?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:50 schreef Clubsoda het volgende:
De kookmarathon is alweer afgerond voor komende weekEn de boodschappen zijn besteld. Kan ik nog een paar uur vegeteren voordat het weekend voorbij is
Voor vanavond tomatensoep (de lekkere versie, met tomaten, ui en een halve bol knoflook die eindeloos in de oven zaten), voor morgen en overmorgen stamppot boerenkool met knolselderijpuree en keuze uit bio en vega rookworst, en voor de lunch morgen en overmorgen misopastasalade.quote:
Misopastasalade, heb je daar een recept van?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Voor vanavond tomatensoep (de lekkere versie, met tomaten, ui en een halve bol knoflook die eindeloos in de oven zaten), voor morgen en overmorgen stamppot boerenkool met knolselderijpuree en keuze uit bio en vega rookworst, en voor de lunch morgen en overmorgen misopastasalade.
Zou je niet 1 of 2 onderdelen mee kunnen doen?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel lang. Wat de prijs dan wel weer verklaard, al zou ik het liever over drie dagen verdelen als ik zoveel aan activiteiten uitgeef.Maar ach, het geld kan ik best missen dus daar kan ik me wel overheen zetten.
Ben even aan het puzzelen met mezelf wat ik ga doen. Sowieso schiet ik al meteen volledig in paniek. Het gaat zo goed met m'n paniekstoornis, maar met 'goed' zit ik op het niveau dat ik weer naar kantoor kan en zelfs nog even in de stad een theetje kan doen met een collega. Zo'n hele dag met eten, dagprogramma en escaperoom is nog wel een volgend stapje.
https://iamafoodblog.com/miso-pasta-salad-recipe/. Ik maak 'm met vega-kipstukjes.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misopastasalade, heb je daar een recept van?
Zoiets denk ik nu inderdaad aan.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou je niet 1 of 2 onderdelen mee kunnen doen?
Je geeft zelf al de reden om zonder problemen te kunnen afmelden.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat zou ik de ¤150 ook niet waard vinden nee.
[..]
Daar moet ik nog even goed over nadenken dan
Misschien dat ik afzeg, maar wel probeer om haar op een ander moment nog te zien. Nadeel is namelijk ook dat het bij een tapasrestaurant is en dat ik dus waarschijnlijk het merendeel van de hapjes niet zal willen eten want niet vegetarisch.
Ze zadelt mensen zelf op met hotel en een reis naar Italië dus dat mag geen reden zijn vind ikquote:Op zondag 20 februari 2022 17:32 schreef Candaasje het volgende:
150 euro voor een vrijgezellenfeest vind ik wel heel fors aan de prijs.
Welk hotel?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:43 schreef derLudolf het volgende:
Ze zadelt mensen zelf op met hotel en een reis naar Italië dus dat mag geen reden zijn vind ik
Ik lees eigenlijk niet echt dat dat Myraela's reden is om af te zeggen?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze zadelt mensen zelf op met hotel en een reis naar Italië dus dat mag geen reden zijn vind ik
Dit, en je moet dan wel een beetje kunnen inschatten dat alle vrienden dit kunnen betalen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:32 schreef Candaasje het volgende:
150 euro voor een vrijgezellenfeest vind ik wel heel fors aan de prijs.
Toevallig zegquote:Op zondag 20 februari 2022 18:55 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb voor 4 keer bami gekooktmet paksoi, prei, nepkip en misosaus.
Nu heb ik 4 maaltijden in de koelkast (gisteren ook al voor 2x pasta gemaakt) en da's toevallig, komende week ook 4 dagen werken.
Voor het knapperige groen kan er ook Kousenband/long beans door de pasta/bami/nasi.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:55 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb voor 4 keer bami gekooktmet paksoi, prei, nepkip en misosaus.
Nu heb ik 4 maaltijden in de koelkast (gisteren ook al voor 2x pasta gemaakt) en da's toevallig, komende week ook 4 dagen werken.
Ik doe vaak taugé. Maar de paksoi was al bijna een kilo en de prei was in de aanbieding, dus dit keer niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor het knapperige groen kan er ook Kousenband/long beans door de pasta/bami/nasi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |