SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie vogels als blaadjes met enorme snelheden van links naar rechts en van boven naar beneden gegooid wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dikke woei hier en twee ganzen staan kalmpjes te eten
Kleine vogeltjes zie ik nu ook niet. Maar deze twee blijven onverstoorbaar dooreten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie vogels als blaadjes met enorme snelheden van links naar rechts en van boven naar beneden gegooid worden
Secretarieel werk. Dus agenda's, deadlines bijhouden, van vergaderingen actiepuntenlijsten maken en opvolgen en verder wat er nog meer voor komt. Ik heb gezegd dat ik 32 uur wil werken en ja, het is denk ik 5-7 minuten fietsen (moet er even achter zien te komen waar ik de fiets kwijt kanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef Blues het volgende:
@:Kaatje1, dat gaat helemaal goed komen met die baan!
Was het ook in de buurt, ja toch?
En hoeveel uur en wat ga je dan precies doen? Heb niet goed opgelet geloof ik
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef Blues het volgende:
Ik lees jullie stormschade, nu al.. en we moeten nog een paar uurBoom houdt het hopelijk.. is wel wat gewend.. maar je weet het nooit.
Hier zit een schuttingdeel bij de deur los (oudste deel), en de halve rechter schutting.
Buurman en wij met touw in de weer en 2 zware volle groenbakken ertegen aan.. als storm over is maar goed laten repareren weer.. wie weet gaat ie helemaal tegen de grond.
Die touwtjesZo stond die bij ons ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk hebben jullie meer geluken jullie zijn natuurlijk al meer wind gewend.
Hier kwam net de buurtkat rustig langs terwijl wij de schutting aan het vasthouden waren. Hopelijk is die nu naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dikke woei hier en twee ganzen staan kalmpjes te eten
Deze kat had het slechterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier kwam net de buurtkat rustig langs terwijl wij de schutting aan het vasthouden waren. Hopelijk is die nu naar huis gegaan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef Blues het volgende:
Ik lees jullie stormschade, nu al.. en we moeten nog een paar uurBoom houdt het hopelijk.. is wel wat gewend.. maar je weet het nooit.
Hier zit een schuttingdeel bij de deur los (oudste deel), en de halve rechter schutting.
Buurman en wij met touw in de weer en 2 zware volle groenbakken ertegen aan.. als storm over is maar goed laten repareren weer.. wie weet gaat ie helemaal tegen de grond.
Die touwtjesJa dat touw gaat het wel houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Echt? Wat een lef heeft die piloot (en jij)quote:
Ik reed hele stukken (niet dat ik zo'n afstand van het werk naar huis) met een verbruik van 1:47quote:
Weer een catsit in huis voor je kitten?quote:
Die gaan als het echt niet kan niet de lucht in en als het onverantwoord is, landen ze ook wel ergens anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Echt? Wat een lef heeft die piloot (en jij)
Nope, iemand die 2 keer per dag langskomt en even Netflix uit gaat spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weer een catsit in huis voor je kitten?
Ik zal verslag doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die gaan als het echt niet kan niet de lucht in en als het onverantwoord is, landen ze ook wel ergens anders.
Lijkt mij echt gaaf eens zo'n vlucht mee te maken. Het alleen nog maar saaie turbulentieloze vluchten meegemaakt.
Das wel zuuunigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik reed hele stukken (niet dat ik zo'n afstand van het werk naar huis) met een verbruik van 1:47
Awwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze kat had het slechter![]()
[ afbeelding ]
Ik ga het één keer zeggen, omdat het me bezig houdt en ik het kwijt wil, en daarna houd ik erover op. Omdat het nu is zoals het is en je ongetwijfeld geen kwade intenties hebt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope, iemand die 2 keer per dag langskomt en even Netflix uit gaat spelen
Ja, vind het niet erg met deze prijs. Laatst tijd rij ik juist minder zuinig, 4.6 ipv 4.2L/100km. Het zal een combinatie van wind, lage temperaturen en winterdiesel zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Das wel zuuunig![]()
Eens kijken welke kant de wind straks op staat. Ik hoop vooral op niet teveel windstoten van opzij. Die had ik van de week al een keer en dan vind mijn auto het ook niet meer zo tof. (Wel blij dat ik niet zoals een collega in een Fiat Panda rij..)
EU richtlijn is de oorzaak. Verplicht bijmengen biobrandstof. Hierdoor rij je minder zuinig, maar volgens de geleerde is het milieu vriendelijker. En de schatkist is er ook blij mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, vind het niet erg met deze prijs. Laatst tijd rij ik juist minder zuinig, 4.6 ipv 4.2L/100km. Het zal een combinatie van wind, lage temperaturen en winterdiesel zijn denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:18 schreef Barreltje het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)en-woningen-ontruimdOeh, da's ook eng. Moesten zij ook weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Daar was ik over aan het nadenken. Wat is wijsheid? Open laten of juist preventief dicht (bescherming ruiten, en evt ook van rolluik). Er klappert gelukkig niks. Dus ik heb ze nog open.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef z80 het volgende:
Rolluiken dicht. Van standje auto afgehaald gezien het klapperen. Morgen eerst eens controleren of alle lamellen nog in de geleiders zitten voordat ik de zooi kapot draai.
Ik ben toch echt benieuwd wat jij denkt wat voor enorm sociaal leven ik heb..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga het één keer zeggen, omdat het me bezig houdt en ik het kwijt wil, en daarna houd ik erover op. Omdat het nu is zoals het is en je ongetwijfeld geen kwade intenties hebt.
Maar ik vind het echt sneu voor het kitten. Zo klein en zo veel zonder haar baasje. Past imo echt niet in je leven zoals het nu is, met alle werk- en sociale verplichtingen. /rant
Dicht. En niet op automaat zetten. Maar morgen eerst controleren. Zijn het aluminium lamellen dan zal het wel goed gaan. Is het pvc en ze zijn uit de geleiders gedrukt, dan druk je deze er ook zo weer in.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar was ik over aan het nadenken. Wat is wijsheid? Open laten of juist preventief dicht (bescherming ruiten, en evt ook van rolluik). Er klappert gelukkig niks. Dus ik heb ze nog open.
Werkland, reisje voor werk afgelopen week, thuisland, diverse uitstapjes met mannen, waarvan ik aanneem dat die niet allemaal in de avond bij jou thuis eindigen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben toch echt benieuwd wat jij denkt wat voor enorm sociaal leven ik heb..
Die eis van 7% biodiesel is niet veranderd. Daarmee haal ik in betere omstandigheden ook 4.2L (of lager als ik overdag een lang stuk op de Nederlandse autosnelweg zit)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
EU richtlijn is de oorzaak. Verplicht bijmengen biobrandstof. Hierdoor rij je minder zuinig, maar volgens de geleerde is het milieu vriendelijker. En de schatkist is er ook blij mee.
Geen idee hoe ik de automaat eraf haal, dus ik heb ze nu op open gaan om 11 uur gezetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Dicht. En niet op automaat zetten. Maar morgen eerst controleren. Zijn het aluminium lamellen dan zal het wel goed gaan. Is het pvc en ze zijn uit de geleiders gedrukt, dan druk je deze er ook zo weer in.
Dit al een paar keer met een storm gehad.
Niet dat het je aangaat maar,quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Werkland, reisje voor werk afgelopen week, thuisland, diverse uitstapjes met mannen, waarvan ik aanneem dat die niet allemaal in de avond bij jou thuis eindigen.
Je zei, toen ik er eerder naar vroeg, dat je in juni een week wegging. Ik heb het idee dat je die week (in nachten weg) in de periode dat je je kitten hebt nu al gehaald hebt. Los van je verplichtingen overdag.
En, zoals ik toen al zei, dat vind ik teveel.
Natuurlijk moet je geen kluizenaar worden als je een kitten hebt. Maar die eerste periode verdient zo’n beestje het om een veilige basis te hebben, te weten op wie ze kan vertrouwen. Iemand die het snel oppikt als zo’n kwetsbaar wezentje iets mankeert. Als je vaak weg bent dan kun je dat niet.
Fijn dat je regelmatig thuis bent. En bezoek (met jou erbij) is nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Niet dat het je aangaat maar,
Ik ben sinds frida er is 3 nachten voor werk weggeweest.. in een periode waarin er de hele dag iemand thuis was en voor het kitten zorgde .. ik geloof niet dat frida dat nou zo'n drama heeft gevonden..
Ik spendeer door mijn huidige gemoedstoestand hele weekenden op de bank. Ik ben gewoon iedere avond thuis, en de spelletjes avonden vinden bij mij thuis plaats, dus NOG meer aandacht![]()
De plaatselijke werkweken zijn een stuk korter dan 40 uur per week.. dat heb ik nog geen enkele week gehaald..
Nu ben ik (als het goed is) 2 nachten weg.. ik was vandaag lekker de hele dag vrij, dus lekker prima bij frida geweest.. de oppas gaat lekker bij mij thuis een wijntje drinken en de van haasteren puzzel af zitten maken.. en frida gaat er wsl lekker naast zitten..
Filmpje van de kerktorenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef Barreltje het volgende:
Prima![]()
Anyway.. voor het live verslag: op dit moment 2 uur vertraging..
Maar jij ziet ook niet of het kitten er wél last van heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij voelt je er goed bij, ziet aan het kitten niet dat ze er last van heeft.
Ik ben er zelf niet geweest, het spreek mij ook niet direct aan. Ik heb nog niet veel mensen gehoord die er zijn geweest, wel die het van plan waren maar waarbij het er door die sluiting tijdens Corona niet van is gekomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef fietsie het volgende:
@:derludolf is dat Chinese lampionnen gebeuren in Emmen de moeite waard? Of heb je daar nog niet gekeken?
Ik ga uit van algemene kennis vanuit mijn opvang werk en ervaringen hiermee. Kitten van barrel kan de uitzondering zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar jij ziet ook niet of het kitten er wél last van heeft
Ze zijn hier opgegroeid dus daarin geen grote verandering.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:09 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe misschien stomme vraag, maar hoe doe jij dat met hobby's/werk/sociaal/familie/vrijwilligerswerk als je kittens in huis hebt? Als je de eerste maanden van een kitten elke avond/nacht thuis moet zijn lijkt me best wel beklemmend eigenlijk
Jupquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Filmpje van de kerktoren
https://twitter.com/i/status/1494710880570859523
En je weet toch dat er geen treinen rijden in Nederland?
Nope..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:14 schreef fietsie het volgende:
Is boarden al begonnen dan? Of hebben ze gewoon per abuis die vlucht niet geschrapt?
Overmacht ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:07 schreef Barreltje het volgende:
Na hoeveel uur mag je eigenlijk geld terug vragen bij vertraging? Of is storm buiten de macht van de vliegtuigmaatschappij?
Is er dan ook niet een punt waar je zelf kostenloos kunt cancellen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope..
Geplant: 18.40
1e uitstel: 19.40
2e uitstel: 20.40
3e uitstel: 21.10
Reden: het toestel wat nodig is voor de vlucht is nog niet aangekomen van z'n vorige bestemming
Nope..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is er dan ook niet een punt waar je zelf kostenloos kunt cancellen?
Da's ook wel begrijpelijk:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:27 schreef Barreltje het volgende:
N
[..]
Nope..
Toestel.is nu wel vanaf Schiphol vertrokken
Nou ja, tis iig samen met de bakken aan weerszijden tegen die schutting voorlopig ff afdoende.quote:
Merkte je wat van de wind tijdens het landen? (hey, ik heb een hele middag naar landende vliegtuigen bij windkracht 7 zitten kijken)quote:
Ohh.. het iegtuig is in thuisland geland.. nu net geboard.. dus nog even fingers crossedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Merkte je wat van de wind tijdens het landen? (hey, ik heb een hele middag naar landende vliegtuigen bij windkracht 7 zitten kijken)
Oh! Je moet nog boarden!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:28 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. het iegtuig is in thuisland geland.. nu net geboard.. dus nog even fingers crossed
Je komt altijd weer naar beneden hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vliegen normaal al niet tof, ik zou met dit weer zeker niet instappen.
Nou dit jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vliegen normaal al niet tof, ik zou met dit weer zeker niet instappen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:15 schreef fietsie het volgende:
En inmiddels al paar keer knipperende led-lampen in huis..
Welkom terug. Pfffft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:47 schreef Barreltje het volgende:
Aangekomen.. geen grote ussues, maar denk dst kaatje het niet relaxt had gevonden
Ik had het niet leuk gevonden, maar heb genoeg hobbelige vluchten meegemaakt dat ik wel weet dat die dingen veel kunnen hebben. Vind het vaak enger om zo’n wiebelig filmpje zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:47 schreef Barreltje het volgende:
Aangekomen.. geen grote ussues, maar denk dst kaatje het niet relaxt had gevonden
Dank. Maar ik geloof het pas helemaal als alles getekend isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef derLudolf het volgende:
Oh en jij werd overgeplaatst naar een ander soort uitkering van het UWV Kaatje? Gefeliciteerd nog
Heb ik nu gemist dat je die baan hebt gekregen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank. Maar ik geloof het pas helemaal als alles getekend is
Ik weet het niet zeker. Ze wilden een paar referenties hebben (en daar contact mee opnemen) maar volgende zouden ze nog bellen (met mij dus) over arbeidsvoorwaarden, salaris etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik nu gemist dat je die baan hebt gekregen?
Heh, wat een vage manier van communiceren. Want bellen over arbeidsvoorwaarden etc klinkt als 'we willen jou'. Maar blijkbaar nog afhankelijk van referentiesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet het niet zeker. Ze wilden een paar referenties hebben (en daar contact mee opnemen) maar volgende zouden ze nog bellen (met mij dus) over arbeidsvoorwaarden, salaris etc.
De referenties heb ik doorgegeven (iedereen wilde het graag doen) dus nu is het eigenlijk afwachten met een voorzichtig juichje
Ja, vandaar een voorzichtig juichje. Maar dit maakt me best wel onzekerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heh, wat een vage manier van communiceren. Want bellen over arbeidsvoorwaarden etc klinkt als 'we willen jou'. Maar blijkbaar nog afhankelijk van referenties
Je bent veilig op je werk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik nu gemist dat je die baan hebt gekregen?
Het was zo heerlijk rustig op de wegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:12 schreef Blues het volgende:
Je bent veilig op je werk?Met de auto? Ging 't?
Dank je, dat ziet er uit als iets voor mijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:09 schreef Isabeau het volgende:
@:Lucky_Strike misschien vind jij deze aflevering van Bailey Sarian ook interessant om te kijken:
Ze doet veel murder-mystery waar ik graag naar kijk, maar nu ook een aflevering over Nestlé.
Dit zal ik ook eens proberen. Ik betaal tenslotte toch voor dit soort dingen met mijn D+ abo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:33 schreef borisz het volgende:
Ben naar Jomanda - Lady of the Light aan het kijken. Docu op Discovery+
Zeer fascinerend toch weer.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |