Nee. Al ben ik sowieso al geen held met landingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Dan zit je toch ook niet heel comfortabel meer als je piloot al 2x heeft doorgestart
Beter dan gecrashed zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Dan zit je toch ook niet heel comfortabel meer als je piloot al 2x heeft doorgestart
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 06:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Rowp dat nog eens om 13 uur vanmiddag
gebeurt nog weinigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee dan heb je nog een uur (en tien minuten)!
14.10 is ijshockey, prima de tijd om om 13.00 het weer te checken
121k ramptoeristen op de stream nuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Voor mensen die nog niet ingeschakeld zijn:
Mooi vliegtuigspotdagje hoor!
Iemand in de chat zegt '5 minutes out'quote:
Thanksquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand in de chat zegt '5 minutes out'
Als mijn kippetjes dat zouden doen, zou ik ze nu tussen het gaas uit moeten pulken!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier lopen de kippetjes gewoon lekker in de open ren te pikken. Maar hier is het ook maar een briesje.
Gaat het al lekker daar met de wind?
Is het ook geen vakantie nou boven de rivieren? Lekker met het vliegtuig weg.
Referee checking the doorsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Het commentaar doet me denken aan dat Jiskefet filmpje van Engelse sporten.
Nee, moet nog beginnen..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Storm is hier al voorbij, omgeving leiden. Windstil en geen regen.
Dat heet de stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Hij is nog niet 's in NL, grapjas.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Blijkbaar nu een item op de BBC, dus er komen nog wat mensen bij verwacht ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:09 schreef Stoorzendert het volgende:
121k ramptoeristen op de stream nu
Het aardappelhoofd van Belgiëquote:
1e poging voor deze (Emirates) toch?quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
1e poging voor deze (Emirates) toch?
Dit is een andere, van Emirates. Net die doorstart was Qatar.quote:
Ahh ok ok, my badquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is een andere, van Emirates. Net die doorstart was Qatar.
Die hangt is nu hier: https://www.flightradar24.com/QTR003/2adb7eec
Ik bedenk ineens dat mijn schoorsteen al zo'n 10 jaar genomineerd is om opnieuw gevoegd te worden... ik hoop dat die heel blijft...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
Buienlijn trok hier nu net over en al behoorlijk flinke windvlagen. En dan is dat nog maar een voorproefje van wat ik begrijp.
Hoop vooral dat de zonnepaneeltjes op het dak blijven liggen
Helden doen het gratis, dit is werk waar ze voor betaald worden.quote:
Dat zal toch welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef Mammietje het volgende:
Ik bedenk ineens dat mijn schoorsteen al zo'n 10 jaar genomineerd is om opnieuw gevoegd te worden... ik hoop dat die heel blijft...
Als dat van voegen afhangt heb je een groter probleem denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik bedenk ineens dat mijn schoorsteen al zo'n 10 jaar genomineerd is om opnieuw gevoegd te worden... ik hoop dat die heel blijft...
Vandaar dat we ook helden uit diverse oorlogen herdenken. Omdat ze het gratis deden....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef Resistor het volgende:
[..]
Helden doen het gratis, dit is werk waar ze voor betaald worden.
Dan kan ie weg wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zal toch welNou ja, anders moet je een nieuwe schoorsteen
Is al voor je geregeld:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Welke Fokker gaat er naar Schiphol om te streamen vanmiddag?
Is die buienlijn bij jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat nu al los, en het hoogtepunt is nog uren weg
Ciara is peanuts vergeleken met deze storm.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maar ff serieus... Deze storm wordt erger dan Ciara 2 jaar geleden?
Zo ja, dan wordt dat straks nog een leuk autoritjeal hoef ik maar 20-25 km...
wowquote:
quote:
En ik mocht geen grappen maken over honten die je als vlieger gebruikt @dick_laurent @bloodymary1quote:
Bruh, ik heb een schijthekel aan die kleine kutkeffers. Van mij mogen ze vliegen hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:28 schreef Salina het volgende:
[..]
En ik mocht geen grappen maken over honten die je als vlieger gebruikt @:dick_laurent @:bloodymary1
Val-ieva is ook geen handige naam dan hequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:37 schreef Salina het volgende:
Whojaa dat was een hardere landing dan Valieva gisteren.
Van er voetstuk geval-len.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Val-ieva is ook geen handige naam dan he
De wind komt in vlagen. Daar moet je steeds op reageren. Aangezien vliegtuigen niet heel wendbaar zijn, ben je denk ik continue aan het vechten om dat ding recht te houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:40 schreef Zorro het volgende:
Ik vraag me toch af met zoiets: zijn die omstandigheden echt steeds zo anders of is het ook een demonstratie van welke piloot echt goed is en welke eeeh... nou ja, minder?
Heb ik ook altijd met mn piemel als ik ga plassen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De wind komt in vlagen. Daar moet je steeds op reageren. Aangezien vliegtuigen niet heel wendbaar zijn, ben je denk ik continue aan het vechten om dat ding recht te houden.
Dat lullige koufrontje was sowieso al een anticlimax. Ik verwachtte van dat koufrontje al niet heel erg veel.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
O2 begint wel steeds meer te schredderen zo
[ twitter ]
Vanwege het pincet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met mn piemel als ik ga plassen.
Prima, die staat al op de grondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:43 schreef Casual-T het volgende:
Ben benieuwd hoe die Concorde het doet zo
Man man man, bij de 3 biggetjes leer je al dat een huisje van stro niet echt stormbestendig is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ twitter ]
Waar is dat? En wat is dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ twitter ]
Nog even wachten, ik moet mijn dakpannen nog vastbindenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef Haags het volgende:
Kan het aub wat harder gaan waaien, dit is echt bijzonder matig nog.
Je bent zelf bijzonder matigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef Haags het volgende:
Kan het aub wat harder gaan waaien, dit is echt bijzonder matig nog.
Concert zaal in London.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar is dat? En wat is dat?
Grote evenementenhal/concertzaal in Londen:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
London. The O2 is een grote indoor sport/concert locatie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is hoe het hoort:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Elke piloot kan landen. Als je het vliegtuig daarna nog kunt gebruiken was het een goede landingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:40 schreef Zorro het volgende:
Ik vraag me toch af met zoiets: zijn die omstandigheden echt steeds zo anders of is het ook een demonstratie van welke piloot echt goed is en welke eeeh... nou ja, minder?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Elke piloot kan landen. Als je het vliegtuig daarna nog kunt gebruiken was het een goede landing
195 km/hquote:
Mag hij het op Schiphol nog eens proberenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Als ik het goed begrijp is dit de laatste poging van de 380. Hierna moet ie uitwijken naar een ander vliegveld
huh? maar daar zal het toch niet veel beter zijn? en de kerosine dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Als ik het goed begrijp is dit de laatste poging van de 380. Hierna moet ie uitwijken naar een ander vliegveld
Three strikes OUT!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:55 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Lekker met de veerboot.
[ twitter ]
Hij is wel sadistisch.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef DemonRage het volgende:
"What is emerging through the mist here... Looks like a 380!"
Juist vanwege de brandstof. Nu kan ie nog naar een veiligere plek, dus die kans wil je open houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? maar daar zal het toch niet veel beter zijn? en de kerosine dan?
Dan zullen ze wel even melden dat ze zonder peut zitten. Maar ze zijn verplicht voldoende brandstof te hebben om uit te kunnen wijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wou er eigenlijk wat van zeggen maar if you can't beat them, joint them maar ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
Alle posts gaan zo'n beetje over die stream inmiddels ja
Ik weet niet eens welke streamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
Alle posts gaan zo'n beetje over die stream inmiddels ja
Dit weer is natuurlijk geen verrassing, ze hebben daarom veel extra brandstof bij zich. Bij de laatste zware storm heb ik ook zo'n A380 gevolgd en die week na 3 mislukte pogingen in Londen uiteindelijk uit naar Frankfurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heerlijk droge humor de hele tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:01 schreef Stoorzendert het volgende:
'What's the nature of your emergency? Uhm. I've got a shed? stuck in me car!'
Oh is het een werkdag?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Lijkt wel of iedereen vandaag in zijn schuilkelder zit. Nog maar 1 telefoontje van een klant gehad vandaag en maar een paar mails. Normaal dendert dat de hele dag door.
Vanaf 15.00 stream op RTV Noord-Holland en AT5quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:06 schreef RipCity het volgende:
Wat een faal dat er niemand op Schiphol staat
Oh, dat is een vrouw?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:07 schreef RipCity het volgende:
Dat dat vrouwtje lekker d’r eigen research gaat doen
Muts van channel4.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:08 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Oh, dat is een vrouw?
Ik dacht een paar jochies
Ik dacht dat de O2 bedekt was met platen, maar niet dusquote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Windkracht 9 nu in Vlissingen en Ijmuiden.
[ afbeelding ]
Ik hou van hoge golven en harde wind en de zee bij stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik las dat je naar het strand wilde. Zou ik alleen doen als je gezandstraald wil worden.![]()
Ow.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die is wel leuk, alleen al wel een oud filmpje
Er wordt hier geen neerslag verwacht tijdens de stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Regen, wind, ooh zie ik nu blauwe lucht?![]()
Qua wind valt het nog wel mee, komende uren zal het wel serieus worden
Poes kijkt meequote:
Welke piek?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
In Rotterdam maar krap Bft 7 als piek
Wat een beflikkering
3 uur beginnen ze.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:06 schreef RipCity het volgende:
Wat een faal dat er niemand op Schiphol staat
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zojuist geland in Parijs (Orly).
https://www.flightradar24.com/TAP133A/2adc0ead
Het is hier nu zonnig en er is nog voldoende bedrijvigheidquote:
Het is een heel diverse live camquote:
17-19u lijkt me inderdaad het zwaartepunt te worden.quote:
Best gek ja dat we nu dus brede opklaringen krijgen bij tyfus windquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier op zich eigenlijk mooi weer. Beetje zon, licht, droog. Het is alleen jammer van die enorme wind
Wie haalt @Da_Sandman morgen weer op uit Groningen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vlissingen op randje van 10bft.
[ afbeelding ]
Hoe laat stijg je op?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef Fretwork het volgende:
Ons vliegtuig staat hier te kwispelen
Vanaf waar naar waar ga je vliegen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef Fretwork het volgende:
Ons vliegtuig staat hier te kwispelen
Oh jammer, een grote groep (ijslanders?) die zo te zien best plezier in de wind haddenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Net gemist... Ben gek op paarten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Net gemist... Ben gek op paarten.
Zoals ik al eerder opmerkte: storm gaat over wind. Neerslag is niet vereistquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Best gek ja dat we nu dus brede opklaringen krijgen bij tyfus wind
Op onofficiële stationsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
https://www.weerwoord.be/
Het schijnt dat er in België al windstoten zijn gemeten boven de 150 km/u.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
https://www.weerwoord.be/
Het schijnt dat er in België al windstoten zijn gemeten boven de 150 km/u.
Updatequote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was tot 14:30 op officiële stations.
Deze is ook leuk:quote:
Ik vraag mij 2 dingen af:quote:
Oh prachtig die zee! Kijk die arme wandelaars strompelen ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze is ook leuk:
https://reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam/
(verbazingwekkend veel mensen met honden nog op dat strand)
Vraag 2 beantwoord vraag 1 toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik vraag mij 2 dingen af:
• Waarom hebben ze de spullen niet naar binnen gehaald?
• Waarom staat alles nog netjes op zijn plek?
Combinatie van beide. Met een beetje zijwind kan elke piloot hem nog wel neerkrijgen, maar die mega stoten maken het lastig (en onvoorspelbaar)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:40 schreef Zorro het volgende:
Das idd erg gemeen... als kind ook een paar keer gehad. Ouders die dan zo kijken van "valt best mee toch?" terwijl je ogen gezandstraald worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Nu met een hond op het strand lopen
Op die hoogte is het een zandstorm
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef Draak31 het volgende:
Dit kan wel eens volledig uit de klauwen lopen. Misschien breken er zelfs wel dijken.
Ik zag bij bloemendaal net een hond een stuk met de wind mee glijden en weer dapper richting baasje rennenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Nu met een hond op het strand lopen
Op die hoogte is het een zandstorm
Ik hoop dat je ze snoeihard geconfronteerd hebt toen je ouder was? Puur onrecht wat jou aangedaan is. Dit hoef je niet te pikken. Gatverdamme zeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das idd erg gemeen... als kind ook een paar keer gehad. Ouders die dan zo kijken van "valt best mee toch?" terwijl je ogen gezandstraald worden.
En dan het dak eraf, waait je proviand naar de buren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
*brengt even de inhoud van de voorraadkast naar zolder, brb....
Zeker. Daarom heb ik ze tot chili concarne verwerkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze snoeihard geconfronteerd hebt toen je ouder was? Puur onrecht wat jou aangedaan is. Dit hoef je niet te pikken. Gatverdamme zeg.
Meteen een stuk minder leuk qua commentaar.quote:
Zit je onder zeespiegel? Want dan zou ik dat ZEKER doen ja. Dit kan wel eens een catastrofe worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Yep, al eens meegemaakt!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das idd erg gemeen... als kind ook een paar keer gehad. Ouders die dan zo kijken van "valt best mee toch?" terwijl je ogen gezandstraald worden.
Hier in Gilze -Rijen kan je ook nog op je gemak de hond uitlaten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef DemonRage het volgende:
Nog maar weinig wind hier in Eindhoven.
Hij heet Boomerang.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag bij bloemendaal net een hond een stuk met de wind mee glijden en weer dapper richting baasje rennen
De storm is een hoax, ik zeg het nu maar alvastquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier is niks aan de hand. Gewoon een briesje. Waarom nemen ze daar nou al die maatregelen voor? Vroeger deden ze dat toch ook niet voor al die andere briesjes? Ik zeg neem je vrijheid terug!
Je ziet ook lang zoveel niet van het landen en zoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Meteen een stuk minder leuk qua commentaar.
Opa Piet reedt vroeger 30 km naar school in 200 km/h met een fiets zonder versnellingen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier is niks aan de hand. Gewoon een briesje. Waarom nemen ze daar nou al die maatregelen voor? Vroeger deden ze dat toch ook niet voor al die andere briesjes? Ik zeg neem je vrijheid terug!
Ik blijf lekker die laatste kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Ze staan echt ruk bij Schiphol in vergelijking met die in Engeland.
Draak31 is een act hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Mijn vader moest dat stuk lópen! Elke dag weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:07 schreef Momo het volgende:
Opa Piet reedt vroeger 30 km naar school in 200 km/h met een fiets zonder versnellingen!
Bedacht door de ROVERHEID allen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De storm is een hoax, ik zeg het nu maar alvast
Wat doen al die idioten op het strandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze is ook leuk:
https://reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam/
(verbazingwekkend veel mensen met honden nog op dat strand)
Same. Dat humorloze, zielloze klinische Hollandse commentaar vond ik binnen 5 seconden alquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf lekker die laatste kijken
Eerst 3x COR en nu dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Er waait hier net een tuinstoel om #neverforget
...en hij was er in vijf minuutjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Opa Piet reedt vroeger 30 km naar school in 200 km/h met een fiets zonder versnellingen!
Weet je waar de mensen van Big Jet TV staan op de kaart van Heathrow?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:08 schreef Tourniquet het volgende:
Heathrow krijgt straks weer een A380 (Emirates).
https://www.flightradar24.com/UAE29/2adba68b
reedt is een grapje toch? Toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat wordt zelfs wel pootje baden op de eerste verdieping hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Zit je onder zeespiegel? Want dan zou ik dat ZEKER doen ja. Dit kan wel eens een catastrofe worden.
Mijn vader ook, en die had maar 1 been.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader moest dat stuk lópen! Elke dag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |