Oh prachtig die zee! Kijk die arme wandelaars strompelen ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze is ook leuk:
https://reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam/
(verbazingwekkend veel mensen met honden nog op dat strand)
Vraag 2 beantwoord vraag 1 toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik vraag mij 2 dingen af:
• Waarom hebben ze de spullen niet naar binnen gehaald?
• Waarom staat alles nog netjes op zijn plek?
Combinatie van beide. Met een beetje zijwind kan elke piloot hem nog wel neerkrijgen, maar die mega stoten maken het lastig (en onvoorspelbaar)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:40 schreef Zorro het volgende:
Ik vraag me toch af met zoiets: zijn die omstandigheden echt steeds zo anders of is het ook een demonstratie van welke piloot echt goed is en welke eeeh... nou ja, minder?
Das idd erg gemeen... als kind ook een paar keer gehad. Ouders die dan zo kijken van "valt best mee toch?" terwijl je ogen gezandstraald worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Nu met een hond op het strand lopen
Op die hoogte is het een zandstorm
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:03 schreef Draak31 het volgende:
Dit kan wel eens volledig uit de klauwen lopen. Misschien breken er zelfs wel dijken.
Ik zag bij bloemendaal net een hond een stuk met de wind mee glijden en weer dapper richting baasje rennenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Nu met een hond op het strand lopen
Op die hoogte is het een zandstorm
Ik hoop dat je ze snoeihard geconfronteerd hebt toen je ouder was? Puur onrecht wat jou aangedaan is. Dit hoef je niet te pikken. Gatverdamme zeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das idd erg gemeen... als kind ook een paar keer gehad. Ouders die dan zo kijken van "valt best mee toch?" terwijl je ogen gezandstraald worden.
En dan het dak eraf, waait je proviand naar de buren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
*brengt even de inhoud van de voorraadkast naar zolder, brb....
Zeker. Daarom heb ik ze tot chili concarne verwerkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze snoeihard geconfronteerd hebt toen je ouder was? Puur onrecht wat jou aangedaan is. Dit hoef je niet te pikken. Gatverdamme zeg.
Meteen een stuk minder leuk qua commentaar.quote:
Zit je onder zeespiegel? Want dan zou ik dat ZEKER doen ja. Dit kan wel eens een catastrofe worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
*brengt even de inhoud van de voorraadkast naar zolder, brb....
Yep, al eens meegemaakt!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das idd erg gemeen... als kind ook een paar keer gehad. Ouders die dan zo kijken van "valt best mee toch?" terwijl je ogen gezandstraald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |