Helden doen het gratis, dit is werk waar ze voor betaald worden.quote:
Dat zal toch welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef Mammietje het volgende:
Ik bedenk ineens dat mijn schoorsteen al zo'n 10 jaar genomineerd is om opnieuw gevoegd te worden... ik hoop dat die heel blijft...
Als dat van voegen afhangt heb je een groter probleem denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik bedenk ineens dat mijn schoorsteen al zo'n 10 jaar genomineerd is om opnieuw gevoegd te worden... ik hoop dat die heel blijft...
Vandaar dat we ook helden uit diverse oorlogen herdenken. Omdat ze het gratis deden....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef Resistor het volgende:
[..]
Helden doen het gratis, dit is werk waar ze voor betaald worden.
Dan kan ie weg wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zal toch welNou ja, anders moet je een nieuwe schoorsteen
Is al voor je geregeld:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Welke Fokker gaat er naar Schiphol om te streamen vanmiddag?
Is die buienlijn bij jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat nu al los, en het hoogtepunt is nog uren weg
Ciara is peanuts vergeleken met deze storm.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maar ff serieus... Deze storm wordt erger dan Ciara 2 jaar geleden?
Zo ja, dan wordt dat straks nog een leuk autoritjeal hoef ik maar 20-25 km...
wowquote:
quote:
En ik mocht geen grappen maken over honten die je als vlieger gebruikt @dick_laurent @bloodymary1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |