195 km/hquote:
Mag hij het op Schiphol nog eens proberenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Als ik het goed begrijp is dit de laatste poging van de 380. Hierna moet ie uitwijken naar een ander vliegveld
huh? maar daar zal het toch niet veel beter zijn? en de kerosine dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Als ik het goed begrijp is dit de laatste poging van de 380. Hierna moet ie uitwijken naar een ander vliegveld
Three strikes OUT!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:55 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Lekker met de veerboot.
[ twitter ]
Hij is wel sadistisch.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef DemonRage het volgende:
"What is emerging through the mist here... Looks like a 380!"
Juist vanwege de brandstof. Nu kan ie nog naar een veiligere plek, dus die kans wil je open houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? maar daar zal het toch niet veel beter zijn? en de kerosine dan?
Dan zullen ze wel even melden dat ze zonder peut zitten. Maar ze zijn verplicht voldoende brandstof te hebben om uit te kunnen wijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? maar daar zal het toch niet veel beter zijn? en de kerosine dan?
wou er eigenlijk wat van zeggen maar if you can't beat them, joint them maar ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
Alle posts gaan zo'n beetje over die stream inmiddels ja
Ik weet niet eens welke streamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
Alle posts gaan zo'n beetje over die stream inmiddels ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |