Ik mis nog dat de schaatsen strak worden aangetrokken voor goed contact met het ijs.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:28 schreef D_A het volgende:
Alle clichés worden wel weer uit de kast gehaald hé
En zonder sokken!1!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik mis nog dat de schaatsen strak worden aangetrokken voor goed contact met het ijs.
Haha, k zag het ook jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:28 schreef V-for-Vendetta het volgende: Nuis liep weer met een predatorblik te kijken naar die dame in stoel onder hem. Beune zal met gerust hart kijken.
Doen we bij tafeltennis en schoonspringen dan een toernooi met 20 Chinezen per onderdeel?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:19 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik stel voor de beste 20/24 rijders van de WorlCup te sturen. Ongeacht nationaliteit. Dit is zo suf.
Ook destijds met Yuri van Gelder, als nr2 van het WK niet naar de OS mogen, maar iemand die niet eens aan de ringen kon hangen wel.
Prima, als zij de beste zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doen we bij tafeltennis en schoonspringen dan een toernooi met 20 Chinezen per onderdeel?
Veldrijdengenot. 9 Belgen en 1 Nederlander in de top 10.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doen we bij tafeltennis en schoonspringen dan een toernooi met 20 Chinezen per onderdeel?
Ik denk dat ie wat inhield vanwege de tijden voor hemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:34 schreef AgnesGru het volgende:
Als ie sneller had geopend, was zijn slotronde weer minder. Dan hadden ze weer lopen mekkeren dat ie te snel was geopend en zichzelf had opgeblazen
Precies, het lijkt vandaag langzamer dan Thialfquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:34 schreef BasEnAad het volgende:
De omstandigheden zijn ook niet geweldig he, iedereen rijdt maar zozo tijden
Bizarquote:
De luchtdruk is heel hoog.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broddelwerken van Mark Messer?
Matige tijden allemaal
Dit is geen Salt Lake.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broddelwerken van Mark Messer?
Matige tijden allemaal
Dan had hij het ook toen moeten doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Nuis had dit beter gedaan, en dat wisten we eigenlijk in december al
Van een oude man nog welquote:
Geef het door, rechts gaat voor!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:40 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk wel een kansloze sport dat je je kans verliest omdat je iemand moet voorlaten
Het mooie is: Die heeft hier nu NIKSquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Maar lekker haten op Kjeld, maar die had dit stukken beter gedaan
Had hij maar harder moeten schaatsen op het OKT.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Maar lekker haten op Kjeld, maar die had dit stukken beter gedaan
Wat een rare sportquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buitenbaan heeft voorrang bij kruising. Verbij moest laten lopen
Hij had sowieso al geen kans op podium als je voor de laatste bocht gelijk op gaat met de buitenbaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:40 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk wel een kansloze sport dat je je kans verliest omdat je iemand moet voorlaten
Dan had hij zich moeten kwalificeren. Simpel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik herhaal: en hiervoor hebben we Nuis op de tribune gelaten?
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik herhaal: en hiervoor hebben we Nuis op de tribune gelaten?
Een tiende sneller daar en hij rijdt podiumquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef wimderon het volgende:
Het volle rondje van Verbij was ook gewoon niet snel genoeg, opening was nog prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |