Niet Tichelaar?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met mand bedoelen ze mannetje daar in Scandinavie...
Ze wisselen elkaar af?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat Jan Vennegoor of hesselink hoofdscout is.
Ik wilde een vergelijkbare post maken maar dacht "nee, al die moeite om die weer in een nieuw topic te plaatsen"quote:
Misschien kan @yats dit even duidenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ondertussen in het Vitesse topic. Doelpunt Vitesse onterecht afgekeurd.
Ik moet dit helaas ook bevestigen vanaf mijn kant.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijkbare post maken maar dacht "nee, al die moeite om die weer in een nieuw topic te plaatsen"
Niemand die reageert ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kan @:yats dit even duiden
Ik reageer toch netquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niemand die reageert ook.Glaszuivere goal van Vitesse geannuleerd.
Yats heeft al langer het vermoeden dat de UEFA er alles aan doet om Vitesse te naaien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je zit ook in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dubbelleuk is eigenlijk:quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet dit helaas ook bevestigen vanaf mijn kant.
Doen ze ook. Anders hadden ze Tottenham wel door laten gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yats heeft al langer het vermoeden dat de UEFA er alles aan doet om Vitesse te naaien.
Kan je me even vertellen wat je precies wilquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja tering. Als daar al niet meer op gereageerd wordt.
Ben jij non-binair?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben je nou mensen aan het verplichten om op jou te reageren?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De UEFA verplicht Vitesse ook om Houwen op te stellen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yats heeft al langer het vermoeden dat de UEFA er alles aan doet om Vitesse te naaien.
#&@&×*×*×£×*#quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reacties, woede, emotie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je me even vertellen wat je precies wil
Want ik ben op zich niet te beroerd om mensen te helpen
Ze moeten zich wel aan de regels Houwen ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
De UEFA verplicht Vitesse ook om Houwen op te stellen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
DortmundDie poule van Ajax stelde dus ook geen kont voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
DortmundDit kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah goeie. Dankjewel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verander dan even je blauwe poppetje.
Stukje gemiste opvoedingquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef GGMM het volgende:
Laat Pietje met rust
Volgens mij is hij 14 ofzo en hij bedoelt het allemaal goed
Oh ja inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja er is ook darten vanavond.
Like gezet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Vertessen zo'n vreselijke kutspeler.
Ik vrees dat 2000 staat voor zijn geboortejaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje gemiste opvoeding
Mensen geboren in 2010 gaan dit jaar al naar de middelbare school.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat 2000 staat voor zijn geboortejaar.
Nieuwe generatie enzo.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nieuwe generatie enzo.
Mensen die later zijn geboren dan FOK!quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nieuwe generatie enzo.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen geboren in 2010 gaan dit jaar al naar de middelbare school.
Ze spelen dan ook al thuis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:02 schreef GGMM het volgende:
1-0 is nog niet echt om over naar huis te schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef Coco het volgende:
Sensatie tijdens de rust:Like gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Schakelgenot op ESPN?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Straks nog schakelgenot, wat een heerlijke avondjes zijn dit toch. Ondanks een matige pot.
Oh dat ga ik ook wel kijken dan jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Straks nog schakelgenot, wat een heerlijke avondjes zijn dit toch. Ondanks een matige pot.
yes, na de nabeschouwing. En volgende week de hele avond! (geen NL clubs dan) Rond kwart over 9 zei Mark.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Het is op ESPN Ziggy heeft alleen CL. (daar speelt Ajax in)quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook wel kijken dan ja
Als het op ESPN is, want ik heb geen Ziggy
Wel NEDERLANDERS?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
yes, na de nabeschouwing. En volgende week de hele avond! (geen NL clubs dan) Rond kwart over 9 zei Mark.
Zelfde programma als vandaag zie ik dus dat snap ik niet van Mark. Edit: oh, dan zijn de Nederlandse clubs niet tegelijk!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:06 schreef RipCity het volgende:
Je kan aan de PSV fans zien dat ze er echt ook echt zin in hebben om er een feestje van te maken.
Nu hebben ze Vites op ESPN lijkt me, volgende week zijn Vites en PSV op verschillende tijden lijkt me?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfde programma als vandaag zie ik dus dat snap ik niet van Mark.
[ twitter ]
Dit is erg mooiquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
yes, na de nabeschouwing. En volgende week de hele avond! (geen NL clubs dan) Rond kwart over 9 zei Mark.
Ja ik heb mezelf al geedit, had even na moeten denken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu hebben ze Vites op ESPN lijkt me, volgende week zijn Vites en PSV op verschillende tijden lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
VitesseMooi dat ze het belangrijke uitdoelpunt meepakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Carl Lewisquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
VitesseDit vasthouden dan zijn ze door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch, anders vroeg je niet wie het was.quote:
JR is duidelijk na FOK geboren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Logisch, anders vroeg je niet wie het was.
Hoe staat Bitcoin over een jaar of vijf?quote:
Is Chris woerts al overledenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe staat Bitcoin over een jaar of vijf?
Zonder Chris geen Bitcoin.quote:
Steek alles maar in klaasweetallescoin.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe staat Bitcoin over een jaar of vijf?
Vitesse is leuker.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is deze wedstrijd niet veel aan
Voor PSV-fans of de neutrale kijker?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is deze wedstrijd niet veel aan
Kloptquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor PSV-fans of de neutrale kijker?
Doet hij voor mijn gevoel elke week.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bruma voor 4 minuten, wat sneu zeg
toch nog gratis bal voor iemand in tweede ring straks.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bruma voor 4 minuten, wat sneu zeg
Dan hebben we alleen nog last van Porto.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Braga 2-0 achter is wel errrug mooi. @:jr-style-93
Dit zal wel rustig worden, EL topic ga ik heen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:43 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus naar welk topic moet ik toe voor schakelgenot
PSV gaat weer eens Europees choken tegen een matige tegenstander.quote:
Ik zit de hele dag mobiel helaasquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm graag de clubs omdraaien in de TT.
Echte voetbaljongen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
(het is bij Veronica, Aad)
Schmidted.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veerman die hele spel bepaalt bij PSV speelt niet?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veerman kan na twee wedstrijden "beter komen vanaf de bank" aldus Schmidt.
Ik denk dat PSV Schmidt hartelijk mag danken dat ie zelf niet wil verlengen. Wat een mafklapper blijft dat toch.
"Hij zit in de plannen voor vanavond. Hij heeft nu twee wedstrijden op rij gespeeld waarin hij veel moest leveren. We hebben hem later in deze wedstrijd nodig. Het is naar mijn idee wijs om hem vandaag op de bank te zetten en te laten invallen."quote:
Dank, ik zap even.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
@:maxi-mus Aad over Rusland nu.
De recorder staat gelukkig te brommen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een anekdote gemist hoe kees Jansma, Aad naakt in zijn bed aantrof in Japan
Gras is groen, bal is rondquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aad300 zit een hele hoop onzin te vertellen
Ik ben het eigenlijk altijd oneens met Aad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aad300 zit een hele hoop onzin te vertellen
Moet je vannacht werkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Net kip en kidneyboontjes gegeten en nu ga ik twee uurtjes pitten
Zullen we het over Israel - Palestina hebben?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genoeg Rusland-onzin, tijd voor echt belangrijke zaken: sport.
In WLR graag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen we het over Israel - Palestina hebben?
Ik heb genoeg gezien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genoeg Rusland-onzin, tijd voor echt belangrijke zaken: sport.
Bodo Glimtgoden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:58 schreef T3hTommay het volgende:
Celtic heeft een groot probleem. Erg mooi.
Zat die arme Drommel in het Europa League topic?quote:
Nee joh is heerlijk zo. Heb je nog wat aan je avond.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik haat +-19u wedstrijden. 21u FTW
Dank!quote:
Kunnen we straks lekker Vitesse kijken ja!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh is heerlijk zo. Heb je nog wat aan je avond.
Als ik niet in het stadion hoef te zitten liever 19:00u.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh is heerlijk zo. Heb je nog wat aan je avond.
Ik vond gister tot 9 uur wachten ook erg lang ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als de 21u wedstrijden minimaal een halfuur eerder worden gespeeld
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn wij vandaag voor Rusland of Oekraine?
19u-21u was beter geweest, nu is het wel wat lang jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als de 21u wedstrijden minimaal een halfuur eerder worden gespeeld
Als het Ajax is moet ik na zo'n pot ook wel enigszins "ontladen" voordat ik lekker lig te pittenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond gister tot 9 uur wachten ook erg lang ja.
Oekraïne natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een rukverhaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het Ajax is moet ik na zo'n pot ook wel enigszins "ontladen" voordat ik lekker lig te pitten
Ja om half 12 kun je er ook prima nog even aan trekken toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het Ajax is moet ik na zo'n pot ook wel enigszins "ontladen" voordat ik lekker lig te pitten
Dat had Marc O. dus ook altijd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, yeiwel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand een leuk feitje over Yeini?
Als het erg spannend/spectaculair is heb ik ook wel 2 uurtjes nodig om de adrenaline eruit te krijgen altijd. Nou is het zelden spectaculair bij PSV, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij hep voor Vitesse gespeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand een leuk feitje over Yeini?
Misschien weten users Sked of yats dit jou te vertellen.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lazio
Ik doe het gewoon hier
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lazio
Ik doe het gewoon hier
Ik sta het toe.quote:
Die zitten allemaal in OEKquote:
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij doorgaan van PSV ga ik een stukje chocola knabbelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Over @:ggmm gesproken
Op zit moment peuzel ik wat pasta met zalm op!
Lekker smikkelen en straks wat knabbelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Over @:ggmm gesproken
Op zit moment peuzel ik wat pasta met zalm op!
RKC wenst Oekraïne veel succes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Allemaal steun voor Oekraine, dat blauw en geel.
Wat voor smaak?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij doorgaan van PSV ga ik een stukje chocola knabbelen.
En bij uitschakeling een hele reep?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij doorgaan van PSV ga ik een stukje chocola knabbelen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als PSV wint ga ik mijn keel smeren met een glaasje bacardi cola
Uitstekende keus.quote:
Ik gooi dan meestal een baksteen door de tv.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
En bij uitschakeling een hele reep?
Dat was dit seizoen bij PSV een dure grap geweest. (lol)quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik gooi dan meestal een baksteen door de tv.
PSV wel dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
Voor rust gaat de 0-1 nog vallen.
Maccabi kan er helemaal niets van.
Mix van Guardiola en Klopp.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met beetje ingeslepen aanvalspatronen sloop je ze volledig
Schmidt heeft het na anderhalf jaar nog steeds niet begrepen.
Na het zien van de twee Maccabi's in de Conference League ben ik tot de conclusie gekomen dat joden niet kunnen voetballen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
Voor rust gaat de 0-1 nog vallen.
Maccabi kan er helemaal niets van.
Ik hoor nu voorzichtig enthousiasme van David bij een goal van Atalantaquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:25 schreef Coco het volgende:
@:Tagliano hoe zijn de andere partijen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |