19u-21u was beter geweest, nu is het wel wat lang jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als de 21u wedstrijden minimaal een halfuur eerder worden gespeeld
Als het Ajax is moet ik na zo'n pot ook wel enigszins "ontladen" voordat ik lekker lig te pittenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond gister tot 9 uur wachten ook erg lang ja.
Oekraïne natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn wij vandaag voor Rusland of Oekraine?
Wat een rukverhaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het Ajax is moet ik na zo'n pot ook wel enigszins "ontladen" voordat ik lekker lig te pitten
Ja om half 12 kun je er ook prima nog even aan trekken toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het Ajax is moet ik na zo'n pot ook wel enigszins "ontladen" voordat ik lekker lig te pitten
Dat had Marc O. dus ook altijd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, yeiwel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand een leuk feitje over Yeini?
Als het erg spannend/spectaculair is heb ik ook wel 2 uurtjes nodig om de adrenaline eruit te krijgen altijd. Nou is het zelden spectaculair bij PSV, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij hep voor Vitesse gespeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand een leuk feitje over Yeini?
Misschien weten users Sked of yats dit jou te vertellen.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lazio
Ik doe het gewoon hier
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lazio
Ik doe het gewoon hier
Ik sta het toe.quote:
Die zitten allemaal in OEKquote:
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn wij vandaag voor Rusland of Oekraine?
Bij doorgaan van PSV ga ik een stukje chocola knabbelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Over @:ggmm gesproken
Op zit moment peuzel ik wat pasta met zalm op!
Lekker smikkelen en straks wat knabbelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Over @:ggmm gesproken
Op zit moment peuzel ik wat pasta met zalm op!
RKC wenst Oekraïne veel succes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Allemaal steun voor Oekraine, dat blauw en geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |