Ze spelen dan ook al thuis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:02 schreef GGMM het volgende:
1-0 is nog niet echt om over naar huis te schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef Coco het volgende:
Sensatie tijdens de rust:Like gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Schakelgenot op ESPN?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Straks nog schakelgenot, wat een heerlijke avondjes zijn dit toch. Ondanks een matige pot.
Oh dat ga ik ook wel kijken dan jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Straks nog schakelgenot, wat een heerlijke avondjes zijn dit toch. Ondanks een matige pot.
yes, na de nabeschouwing. En volgende week de hele avond! (geen NL clubs dan) Rond kwart over 9 zei Mark.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Het is op ESPN Ziggy heeft alleen CL. (daar speelt Ajax in)quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook wel kijken dan ja
Als het op ESPN is, want ik heb geen Ziggy
Wel NEDERLANDERS?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
yes, na de nabeschouwing. En volgende week de hele avond! (geen NL clubs dan) Rond kwart over 9 zei Mark.
Zelfde programma als vandaag zie ik dus dat snap ik niet van Mark. Edit: oh, dan zijn de Nederlandse clubs niet tegelijk!quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:06 schreef RipCity het volgende:
Je kan aan de PSV fans zien dat ze er echt ook echt zin in hebben om er een feestje van te maken.
Nu hebben ze Vites op ESPN lijkt me, volgende week zijn Vites en PSV op verschillende tijden lijkt me?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfde programma als vandaag zie ik dus dat snap ik niet van Mark.
[ twitter ]
Dit is erg mooiquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
yes, na de nabeschouwing. En volgende week de hele avond! (geen NL clubs dan) Rond kwart over 9 zei Mark.
Ja ik heb mezelf al geedit, had even na moeten denken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu hebben ze Vites op ESPN lijkt me, volgende week zijn Vites en PSV op verschillende tijden lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
VitesseMooi dat ze het belangrijke uitdoelpunt meepakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Carl Lewisquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
VitesseDit vasthouden dan zijn ze door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |