Het is geen Nancy Kerrigan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Toch nog Amerikaanse redelijk op niveau.
Bij de top-3 ga je straks een nog grotere jump zien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:32 schreef Moira het volgende:
Zo, we skippen even 15 punten op de rest. Tijd voor de top
Dat speelt al jaren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ISU wil de minimumleeftijd gaan verhogen naar 17 jaar.
Maar ze schijnen er nu echt over te gaan stemmen, daarnaast heb je inderdaad nu al 2 lijsten bij de Russische kampioenschappen omdat daar ook 14-jarige aan mogen meedoen.quote:
Da's maar tijdelijk, het lijkt me dat alle landen dan ook hun eigen protocollen bij gaan stellen. 17 trouwens alsnog te jong imo maar goedquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ISU wil de minimumleeftijd gaan verhogen naar 17 jaar. Krijg je over 4 jaar echt de situatie dat de nummer 7 van de Russische kampioenschappen naar de Spelen gaat, omdat de rest te jong is.
oh nvm ik dacht dat dat ook 16 wasquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
omdat daar ook 14-jarige aan mogen meedoen.
Vanuit pedagogisch standpunt absoluut, maar vanuit het standpunt van het niveau ga je er dan wel echt op achteruit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Da's maar tijdelijk, het lijkt me dat alle landen dan ook hun eigen protocollen bij gaan stellen. 17 trouwens alsnog te jong imo maar goed
Ook dat is maar tijdelijk. Als je gaat groeien naar een cultuur waarin het normaal is om als twintiger te pieken, waar kinderen in hun jeugd echt de kans krijgen om zowel hun talent als zichzelf als persoon te ontwikkelen, en zich als volwassene juist als professional te ontwikkelen, dat het normaal is duurzamer met lichaam en geest om te gaan, dan ga je in the long run alleen maar meer niveau zien lijkt me.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vanuit pedagogisch standpunt absoluut, maar vanuit het standpunt van het niveau ga je er dan wel echt op achteruit.
Klote, korte kür te weinig gekregen en nu dit.quote:
Valieva kan in haar vrije kur meer punten behalen dan Lindsay in beide kuren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:25 schreef superniger het volgende:
Een valpartij en alsnog hoger eindigen dan ONZE Lindsay.
B-sport
3e.quote:
voor mij niet navolgbaar of ze dat met een hand aan het ijs wel/niet haaltquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Valieva heeft nodig:
Voor zilver 169.58
Voor goud 173,79
Op het EK scoorde ze met minder fouten 168 nog wat. Dat zou nu (net) te weinig zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:52 schreef superniger het volgende:
Dit is klaar.
Of kan haar korte kür haar redden?
Nou ja we krijgen nog steeds geen prijsuitreiking.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef TheVulture het volgende:
Valieva aan de stress ten onder, misschien wel beter ook dat iemand anders nu niet wordt bestolen van het krijgen van een gouden plak
Als dit nog een medaille is dan is het wel een gekke sport.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef superniger het volgende:
4de plek want medailleuitreiking.
Ik ook. Best wel erg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb echt te doen met het meisje![]()
.
Ja aan de ene kant wel, maar ik vraag me af of ze het echt niet weet dat ze doping heeft gekregen. Sowieso is de redenatie van het CAS om haar dan toch maar te laten rijden uit bescherming nu ook wel om zeep. Dit is achteraf een totaal verkeerde keuze.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb echt te doen met het meisje![]()
.
Dit is nog een medaille, basisniveau is gewoon zoveel hoger.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als dit nog een medaille is dan is het wel een gekke sport.
Tutberidze heeft daar vast wel wat middeltjes voor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:56 schreef Moira het volgende:
Dit meisje is wel heel hard verneukt tijdens deze spelen. Probeer dan als 15 jarig kind nog maar eens op je best te presteren.
Niet helemaal mee eens, ze had ook gewoon van de snoeppot af kunnen blijven natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:56 schreef Moira het volgende:
Dit meisje is wel heel hard verneukt tijdens deze spelen. Probeer dan als 15 jarig kind nog maar eens op je best te presteren.
Dat kost Trusova wel goud.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:56 schreef superniger het volgende:
Belachelijk dat je in een korte kür geen viervoudige sprong mag doen.
Voor de spanning wel goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:56 schreef superniger het volgende:
Belachelijk dat je in een korte kür geen viervoudige sprong mag doen.
Ik heb sowieso medelijden met het kind. Misschien heeft ze gebruikt, misschien niet. Misschien deed ze het bewust, misschien niet. Maar een 15-jarige is anders dan een volwassene als het gaat om entourage en begeleiding. Erg beïnvloedbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar ik vraag me af of ze het echt niet weet dat ze doping heeft gekregen. Sowieso is de redenatie van het CAS om haar dan toch maar te laten rijden uit bescherming nu ook wel om zeep. Dit is achteraf een totaal verkeerde keuze.
Er is voor zover wij weten in het geheel geen sprake van een kind dat niet van een snoeppot af kon blijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, ze had ook gewoon van de snoeppot af kunnen blijven natuurlijk
Medaillegenot.quote:
Er ligt toch een positieve test ergensquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Er is voor zover wij weten in het geheel geen sprake van een kind dat niet van een snoeppot af kon blijven.
Nooit snoepjes van vreemde mannen aannemen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, ze had ook gewoon van de snoeppot af kunnen blijven natuurlijk
Allemaal de schuld van opa Valieva.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Er is voor zover wij weten in het geheel geen sprake van een kind dat niet van een snoeppot af kon blijven.
Anna heeft toch goud?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn hart breekt.
Alleen maar verliezers, ook zo sneu voor Anna dit.
Eteri is inderdaad een slecht mens die kinderen kapotmaakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:59 schreef Moira het volgende:
Nou misschien zijn deze Spelen voor Kamila dan ook wat makkelijker om te vergeten.
Potver echt sneu wat ze dat kind hebben aangedaan.
En over 4 jaar is ze vervangen door een ander bakvisje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:59 schreef Moira het volgende:
Nou misschien zijn deze Spelen voor Kamila dan ook wat makkelijker om te vergeten.
Potver echt sneu wat ze dat kind hebben aangedaan.
Ja? Dat associeer je gelijk met een kind dat niet van een snoeppot af kan blijven?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er ligt toch een positieve test ergens
Ja koekoek. Ik geloof niet dat je er veel van snapt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat deze struikelkur ook wel een bewuste keuze is geweest vanuit de Russen
Oh op die manier, ja we zullen de waarheid wel nooit weten. Die andere Russische meiden uit dezelfde trainingsgroep zijn nergens op gepakt toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja? Dat associeer je gelijk met een kind dat niet van een snoeppot af kan blijven?
Ze zegt zelf dat ze iets van medicatie van d’r opa heeft genomen, maar ik denk dat iedereen gelooft dat ze haar gewoon iets hebben gegeven zonder daar uiteraard bij te zeggen dat het een verboden middel is. Er waren ook nog twee andere medicaties aangetroffen die niet op de verboden lijst staan. Either way valt dat meisje niks te verwijten. De mensen om haar heen alles te meer.
Ja, het is ook gelijk met scherp schieten want Russisch. Ligt nog niet eens een contra-expertise.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja we zullen de waarheid wel nooit weten. Die andere Russische meiden uit dezelfde trainingsgroep zijn nergens op gepakt toch?
Toch 3equote:
Nee maar deze kwam ook maanden later pas naar boven, weet de details niet precies hoor maar who the fuck knows toch.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja we zullen de waarheid wel nooit weten. Die andere Russische meiden uit dezelfde trainingsgroep zijn nergens op gepakt toch?
Laten we wel wezen, de kans dat die contra-expertise ineens wat anders zegt is vrij klein. Over het algemeen verschillen de stalen niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, het is ook gelijk met scherp schieten want Russisch. Ligt nog niet eens een contra-expertise.
Allemaal de schuld van het CAS. Kijk goud en zilver eens genieten, man man wat een shitshow was dat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:05 schreef superniger het volgende:
Heerlijk ongemakkelijk allemaal.
Kamila zelf is dus compleet verneukt, want die kwam er achter dat ze iets heeft gekregen dat niet mocht, dat ze daardoor eigenlijk niet mee had mogen doen en haar teamgoud niet krijgt, zet desondanks toch een goede korte kür neer maar bezwijkt bij de vrije kür toch onder de druk en valt buiten het podium, waardoor de rest nu wel gelijk hun medaille kan krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, de kans dat die contra-expertise ineens wat anders zegt is vrij klein. Over het algemeen verschillen de stalen niet.
Blijft het feit dat ze al dan niet bewust iets heeft genomen/toegediend gekregen. Sneu maar waar, en dan weet je wat de gevolgen zijn.
Waarbij je je wel moet afvragen welke mensen om haar heen, het is wat dat betreft vreemd als ze de enige zou zijn binnen die Tutberidze groep.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Kamila zelf is dus compleet verneukt, want die kwam er achter dat ze iets heeft gekregen dat niet mocht, dat ze daardoor eigenlijk niet mee had mogen doen en haar teamgoud niet krijgt, zet desondanks toch een goede korte kür neer maar bezwijkt bij de vrije kür toch onder de druk en valt buiten het podium, waardoor de rest nu wel gelijk hun medaille kan krijgen.
En dan ben je 15 jaar oud. Echt fuck die mensen om haar heen.
Ik mag hopen dat een onderzoek dat zal uitwijzen jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarbij je je wel moet afvragen welke mensen om haar heen, het is wat dat betreft vreemd als ze de enige zou zijn binnen die Tutberidze groep.
Die worden uitgereikt op Medal Plaza de dag erna voor de Peking medailles.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef Moira het volgende:
Eeeh waarom hebben ze nou alsnog geen medaille eigenlijk?
Aaaah ok okquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die worden uitgereikt op Medal Plaza de dag erna voor de Peking medailles.
Morgen op medal plaza.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef Moira het volgende:
Eeeh waarom hebben ze nou alsnog geen medaille eigenlijk?
Tribunalen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat een onderzoek dat zal uitwijzen ja
Yep. Eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Kamila zelf is dus compleet verneukt
Complete oorlog tussen tuberidze en trusovaquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarbij je je wel moet afvragen welke mensen om haar heen, h
Als ik de vertaling lees is ze meer boos op de jury.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Complete oorlog tussen tuberidze en trusova
https://twitter.com/usssssta/status/1494313957728743425
quote:I will never skate again! Never! I hate it! It's impossible! It can't be so! It can't! (The journalist is talking) I don't understand english!
Of hierna een normaal leven te leiden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:56 schreef Moira het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik de vertaling lees is ze meer boos op de jury.
Ze zou zeggen dat ze nooit meer op het ijs gaat staan en dat ze de sport haat. Niet dat dat Tuberidze iets zal boeien.
[..]
Het was de NL commentatoren volledig ontgaan dat ze nadat Scherbi op ,1 kwam de TOP3 -kamer al woedend had verlaten
"normaal" in een oostblok flatje in Moskou....quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of hierna een normaal leven te leiden.
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:21 schreef superniger het volgende:
Ik ga nu de Jaimie Vaes documentaire op de Discovery plus player kijken.
Die mensen zijn echt walgelijk. Heb er geen andere woorden voor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Kamila zelf is dus compleet verneukt, want die kwam er achter dat ze iets heeft gekregen dat niet mocht, dat ze daardoor eigenlijk niet mee had mogen doen en haar teamgoud niet krijgt, zet desondanks toch een goede korte kür neer maar bezwijkt bij de vrije kür toch onder de druk en valt buiten het podium, waardoor de rest nu wel gelijk hun medaille kan krijgen.
Vooral de Westerse media hebben een kwalijke rol gespeeldquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die mensen zijn echt walgelijk. Heb er geen andere woorden voor.
Nou idd. Beschadigd voor het leven. Arm kind.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of hierna een normaal leven te leiden.
Ik heb het ook gezien en vond het wel meevallen, vergeet ook niet dat een vertaling niet helemaal zuiver is en zeker Russisch over het algemeen (net zoals veel talen) ten opzichte van het Nederlands een stuk expressiever is. Een betere vertaling was ook eigenlijk meer dat ze vroeg waarom Valieva opgaf na de eerste val, wat natuurlijk ook wel zo was, terwijl zelfs met die val ze 'gewoon' nog goud had gewonnen met een nominale kür.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:22 schreef PirE het volgende:
Ik heb het einde gisteren teruggekeken (inclusief vertaling) en het was best gênant.
Een meisje die wordt uitgefoeterd door haar "coach" vlak na een slechte prestatie. Een nummer 2 die in woede uitbarst omdat alleen springen niet genoeg blijkt te zijn voor goud. Een winnares die helemaal alleen zit, niet weet of ze nou blij mag zijn met de winst en nog kritiek krijgt dat ze geen 4Lutz heeft gedaan (ipv een felicitatie) gevolgd door worlds most awkward hug.
En een Japanse die terecht blij is maar dit in een absurd decor moet vieren.
Als kijker voel je je ook ongemakkelijk, ik heb niks met de Russische rijdsters maar dit wens je niemand toe. Ik hoop dat er iets gedaan wordt, als dit de prijs is voor quads dan hoeft het voor mij niet.
Dat laatste gaat waarschijnlijk ook gebeuren. Ik las dat de ISU de minimum leeftijd wil verhogen naar 17.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien en vond het wel meevallen, vergeet ook niet dat een vertaling niet helemaal zuiver is en zeker Russisch over het algemeen (net zoals veel talen) ten opzichte van het Nederlands een stuk expressiever is. Een betere vertaling was ook eigenlijk meer dat ze vroeg waarom Valieva opgaf na de eerste val, wat natuurlijk ook wel zo was, terwijl zelfs met die val ze 'gewoon' nog goud had gewonnen met een nominale kür.
Daarnaast als Tutberidze het feest was gaan vieren met de winnares dan had iedereen hier kritiek gehad dat ze geen oog had voor de verliezers die alle twee compleet van de kaart waren, wat dat betreft doet ze het nooit goed (4 jaar geleden kreeg ze ook dezelfde kritiek toen ze meer met de verliezers bezig was dan met de winnares).
Maar goed gewoon stoppen met minderjarigen op de Olympische Spelen en niet kritiek gaan geven (Bach) dat als je minderjarigen toestaat dat die dan worden behandeld als volwassen professionele sporters. Want dat is het logische gevolg als je het toestaat.
Daar mogen ze wel wat aan doen inderdaad, vooral de vrouwen en de paren worden nu wel erg beperkt in de korte kür. Ook al helpt bij de paren de ietwat aparte puntentelling met groepen voor een rare situatie, waarin je vooral op zoek bent naar het makkelijkste onderdeel in de hoogste groep qua punten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef MorganLeFay het volgende:
Nu is het paarrijden aan de gang! Ook leuk om te zien! Maar ligt het aan mij of hoeven ze in de korte kür betrekkelijk weinig te laten zien? Tel maar 7 onderdelen: ze springen 1x los van elkaar, hebben 1 worpsprong, 1 worplift, een gewone lift, de passenserie, de dodenspiraal en een pirouette.
Niet erg spectaculair zo![]()
Wel onwijs knap van Eric Radford dat hij weer meedoet na zijn retirement. Met Maeghan Duhamel pakte hij een paar jaar geleden brons op de OS, nu doet hij mee met een andere partner
Ja dat is bij het ijsdansen ook. Je moet wel goed op elkaar ingespeeld zijn en dat vereist wel wat oefening. En belangrijk ook: je moet klaar zijn met groeien, want een paar centimeter verschil maakt het alweer heel anders voor elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef superniger het volgende:
Bij duo's zijn de schaatsers allemaal een paar jaar ouder lijkt het.
Zeer mooie kur idd, überhaupt idioot hoog niveau, 1 team op het oude WR en 2 teams er ruim 2 punten boven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:49 schreef Reismeis het volgende:
Vond die Chinezen net wel echt goed, strak en overtuigend en fijne muziek keuze.
Met een Nederlands jurylid.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, deze flopsport is het enige wat nog live is
lolquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:06 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik vraag me af hoeveel ze moeten betalen aan auteursrechten als ze muziek afspelen van een nog levende artiest (wiens repetoire dus nog niet is vrijgegeven
quote:Het auteursrecht op een werk eindigt 70 jaar na de dood van de maker
Straks ijshockey om de derde plaats.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een heerlijke Nederlandse naamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Idioot hoog niveau in de laatste startgroep. Tarasova en Morozov verbazen toch wel iets, had ik niet beter verwacht dan Mishina en Galliamov. Gaat spannend worden met de vrij kür, Sui en Han Kok zullen ze echt moeten pakken op op technische score vrees ik.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet toch wel de traagste sport ooit zijnquote:
Ijsdansen is nog trager.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit moet toch wel de traagste sport ooit zijn
Ik vind het altijd wel mooi. Lekker gooien met vrouwenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smaken verschillen, hoewel ‘flopsport’ de plank pijnlijk misslaatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het knap, zeker van die kerels. Probeer maar eens een vrouw op te tillen terwijl je op 2 van die ijzers staat. En als vrouw moet je het maar durven zo hoog in de lucht gaan, dat ijs is niet zacht als het misgaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Smaken verschillen, hoewel ‘flopsport’ de plank pijnlijk misslaat. Maar traag… Ik zou curling eerder als traag bestempelen.
Stel je voor dat Justin Pipe mee zou doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom tillen die vrouwen de mannen niet op?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vind het knap, zeker van die kerels. Probeer maar eens een vrouw op te tillen terwijl je op 2 van die ijzers staat. En als vrouw moet je het maar durven zo hoog in de lucht gaan, dat ijs is niet zacht als het misgaat.
Nee, dat betekent dat een element niet helemaal is uitgevoerd. Dus waarschijnlijk een lift die niet voltooid is of dat een sprong niet genoeg rotaties heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:02 schreef Reismeis het volgende:
Waarom hebben deze nu een rood vakje? Is dat ook als het niet synchroon is?
Dank!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat een element niet helemaal is uitgevoerd. Dus waarschijnlijk een lift die niet voltooid is of dat een sprong niet genoeg rotaties heeft
Dat niet synchroon zijn heeft dan weer invloed op de uitvoeringsscore, die is niet live in beeld.
Ja, het eindigt op een gegeven moment. Denk dat de meesten niet voor niks op hele oude composities schaatsen die al vele malen zijn uitgevoerd. Maar iemand als Billie Eilish moet toch wel lekker cashen als haar nummer wordt gebruikt op de OS (vooral tijdens het kunstschaatsen) lijkt me. Tenzij ze het natuurlijk een eer vindt dat haar muziek wordt gebruikt en er niks om geeft dat de schaatsers om de haverklap onderuit gaan... maar dat lijkt me nietquote:
kutkloterijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:47 schreef Jason22 het volgende:
Daar gaat onze vijfde plek in de medaillespiegel.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:47 schreef Jason22 het volgende:
Daar gaat onze vijfde plek in de medaillespiegel.
Schuld van Jumbo-Shitma en Jac Oriequote:
Nah oprecht wel de beste hoorquote:
Om hierop even terug te komen: er komt al een rechtszaak overquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:25 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ja, het eindigt op een gegeven moment. Denk dat de meesten niet voor niks op hele oude composities schaatsen die al vele malen zijn uitgevoerd. Maar iemand als Billie Eilish moet toch wel lekker cashen als haar nummer wordt gebruikt op de OS (vooral tijdens het kunstschaatsen) lijkt me. Tenzij ze het natuurlijk een eer vindt dat haar muziek wordt gebruikt en er niks om geeft dat de schaatsers om de haverklap onderuit gaan... maar dat lijkt me niet
”This use has greatly diminished the licensing future for this song, as it will now be forever linked to figure skating which limits its future use.”quote:Op maandag 21 februari 2022 16:18 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Om hierop even terug te komen: er komt al een rechtszaak over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |