SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja dat is waar . Van de 4 Belgen moeten er dus 2 blijven voor de finale.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat lekker zeg.
EIgenlijk ook niet eerlijk stemmen als er rekening gehouden moet worden of er een Nederlander of een Belg uit moet?
Daar aan kan je dus al zien dat het stemmen nooit eerlijk kan verlopen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:46 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja dat is waar . Van de 4 Belgen moeten er dus 2 blijven voor de finale.
Ps off topic: hoe is t met je kleindochter?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Yep, maar vind het wel een opvallende tussenstand getuige het aantal mensen wat gestemd heeft.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar aan kan je dus al zien dat het stemmen nooit eerlijk kan verlopen.Ik denk dat als er vroegtijdig nog maar 2 Belgen over zijn er niet meer op een Belg gestemd mag worden. De overgebleven 2 Belgen zitten dan in de finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hanne, Kristoff, Nawel en Nouchine. We kunnen wel raden welke twee dat gaan zijn.No mercy for animal abusers
Daarom er kan dus nooit echt eerlijk gestemd wordenquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat als er vroegtijdig nog maar 2 Belgen over zijn er niet meer op een Belg gestemd mag worden. De overgebleven 2 Belgen zitten dan in de finale.
Hanne, Kristoff, Nawel en Nouchine. We kunnen wel raden welke twee dat gaan zijn.
Ik zag t staan op de voorpagina van Google, zowel van Grace als van Leroy over scheldpartij en het keel doorsnij filmpje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:04 schreef Ireth het volgende:
Het is dat ik er hier iets over zag staan in de vorige COS, want op Twitter had ik er nog helemaal niks over gezien![]()
[ twitter ]
Kan je uitleggen wat er niet eerlijk is dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom er kan dus nooit echt eerlijk gestemd worden
De bewoners worden gewekt met een muziekje
Dat weten we toch al lang dat er nooit echt eerlijk gestemd wordt. BB stuurt echt wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom er kan dus nooit echt eerlijk gestemd worden
De bewoners worden gewekt met een muziekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALs er twee Belgen of twee Nederlanders over moet blijven zal er met nomineren rekening mee gehouden moeten worden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat er niet eerlijk is dan?
Is toch grappigquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias en Grace met hun nep ruzie.
Waarom deden ze dat eigenlijk?
Slaat echt nergens op.
Dank je. Ik snap het.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er twee Belgen of twee Nederlanders over moet blijven zal er met nomineren rekening mee gehouden moeten worden.
Stel er zitten twee Belgen en 4 Nederlanders op een gegeven moment nog in
En er moeten twee Belgen overblijven, dan kan je toch niet eerlijk stemmen wie je er uit wil hebben als er twee Belgen van de 4 moeten overblijven. Het zelfde is het ook als het andersom zou zijn.
Dat heeft Tobias wel een beetje in zich jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
Salar het is een zware storm buiten
Tobias nee joh die gaat alweer liggen![]()
Waarom denken mensen het toch altijd beter te weten. ?
En dan vind hij Kristof dominantquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heeft Tobias wel een beetje in zich ja
Geen idee bel rtl evenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:34 schreef mario390 het volgende:
hoezo was de gouden kamer vannacht niet
te zien?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
Dus Grace nu ook beschuldigd van grensoverschrijdende gedrag maar Nouche nog steeds niet..
Het is dus ook de gunfactor..
Als je een hekel aan iemand hebt telt het zwaarder???
het zusje van Bridget mausland ( grapje Mario ) geen ideequote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
wie is de meisje op de beeld??
[ afbeelding ]
Vast een lelijke ouwe kerel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus ..quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Ik denk dat het van Nouchine meer speels wordt opgevat. Of ondeugend. Een stoute kabouter.
En Grace wordt meer gezien als ordinair. Dubbelzinnig. Here's some whores in this house dansje komt van haar he!
Die hadden pauze, mochten buiten beeld even roken en social media checkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:34 schreef mario390 het volgende:
hoezo was de gouden kamer vannacht niet
te zien?
Je stelt ook vragen waar we niks mee kunnenquote:
nee ik had gevraagt waarom was grace,vera niet te zien? en dat 8 uren nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je stelt ook vragen waar we niks mee kunnen
Is it you Leroy?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Hanne echt verschrikkelijk. Ze is een intrigante. In elke groep of 1 op 1 hetzelfde zielige praatje.
Hoe moeten wij weten waarom ze niet te zien waren ???quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik had gevraagt waarom was grace,vera niet te zien? en dat 8 uren niet
Heeeeeel veelquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeveel berichtjes moet je nog plaatsen voor je 1e bent?
Mensen zijn ook niet verplicht om te antwoorden.quote:
Boeit het? Ze lagen te slapen en de bezetting bij de febo had ze niet in beeld. Ze zijn er nog steeds en je kan ze nu wakker zien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft toch avond stream gekijkt of niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten waarom ze niet te zien waren ???
Nou bij Big M zijn het meer vragen die nergens over gaan, of het is 24 uur eerder op de streams geweestquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeeeeel veel![]()
Sorry ik plaats er zelf teveel
Dus? Daar krjg je geen draaiboek bij wanneer welke camera gaat streamenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft toch avond stream gekijkt of niet?
Ik heb tot 10 uur gekekenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft toch avond stream gekijkt of niet?
niemand weet,julie kijken toch de streamquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet verplicht om te antwoorden.
NIemand weet waarom men er voor kiest iets wel of niet te laten zien
Ik heb de hele nacht naar slapende mensen in goud gekeken op stream 3quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb tot 10 uur gekeken
Daarna was ik er klaar mee
Je stelt vragen waar niemand een antwoord op kan geven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand weet,julie kijken toch de stream
maar ik kunnt niet kijken
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Hij ziet het gewoon goed. Hij observeert. Ziet dingen.
Wij weten dat antwoord niet, dus is het een zinloze vraag en krijg je ook zinloze antwoorden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht naar slapende mensen in goud gekeken op stream 3
Als ze het niet laten zien weten wij toch ook niet waarom?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat wij het antwoord weten?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
Alert alertquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Hij ziet het gewoon goed. Hij observeert. Ziet dingen.
nee is en normale vraag als 2 kamernquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je stelt vragen waar niemand een antwoord op kan geven.
Het zijn dezelfde vragen als waarom is water nat
Wij zijn Googlequote:Op donderdag 17 februari 2022 08:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
En waarom denk je dat wij het antwoord weten?
We zien niets meer dan jij.
Nou rij naar nlquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is en normale vraag als 2 kamern
zijn heeft de regie gefälligst 2 te fimen
ja maar ik dacht jemand weet antwortquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
En waarom denk je dat wij het antwoord weten?
We zien niets meer dan jij.
Bel rtlquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik adviseer hem nog te bellen,jij stuurt hem gelijk op padquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou rij naar nl
Ga naar rtl
En vertel het ze
Nee joh dat zeker niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alert alert
Leroy fan detected
Heeft hij meteen wat te doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik adviseer hem nog te bellen,jij stuurt hem gelijk op pad
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
ach weet je wat , julie kunnen me de
rug onderrutschen, zo en irritante mensen![]()
Niet op zulke vragen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik dacht jemand weet antwort
fijn, dat is wederzijdsquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
Heb jij zo een grote Rug?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
Videoland zend het alleen uit, heeft verder niets met BB te maken. Ook al is Videoland onderdeelquote:
Rtl doet de regie, en videoland zend streams uit. Videoland bedient niet de knoppen in huis.quote:
Dan kun je hier niet mee praten, dit is commentaar op de streams.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hij durft niet echt..quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:00 schreef Koos1958 het volgende:
Haha hij kan niet eens even een afwas planning maken
joh, zak er toch lekker in. Als je problemen hebt me de users zet je maar een tr of meld je je in de feedback, Dit wordt enorm vervelend.quote:
https://endemolshine.nl/contact-en-route/quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Allemaal mongolen weet je wel, een simpele afwas zonder mij wordt niks.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus hand erop allemaal zegt leroy. Echt wat een raar mannetje, we gaan vandaag vast horen van dat heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen, als ik het niet had geregeld had het nooit gebeurd. pffff
En als iemand zich er niet aan houd iemand weer de tering schelden en zeggen "we hebben onze hand erop gedaan en nu houdt hij/zij zich er niet aan. stelletjemegoluh" blablaquote:
Hij is een toetsenbord warrior.. vergeet alleen dat hij niet achter zijn toetsenbord zitquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy is misschien in de war met kijker zijn van BB, en bewoners achterlijk gedrag vind hebben achter zijn pc, en bewoner zijn, er onderdeel van uitmaken.
Hij kijkt nog steeds op een afstandje en schelt ze, in zijn hoofd, allemaal verrot.
En dat hij gewoon een complete idioot is. Kijk naar eergister. Wat de feiten zijn rondom het roepen om te komen eten, en het letterlijk fantastische verhaal wat hij er daarna van maakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy is misschien in de war met kijker zijn van BB, en bewoners achterlijk gedrag vind hebben achter zijn pc, en bewoner zijn, er onderdeel van uitmaken.
Hij kijkt nog steeds op een afstandje en schelt ze, in zijn hoofd, allemaal verrot.
Ben het een beetje eens met Leroy, er zitten erbij die amper in de keuken komen behalve om eten te pakken. Om geen scheve gezichten te krijgen is het het proberen waard.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:07 schreef Angelflush het volgende:
Wat een gezeik over die afwas zeg. Ik zou blij zijn dan heb je wat te doen.
Wie?quote:
Maar als je dan geen antwoord krijg weet niemand het, trouwens Greysbones had jou antwoord gevenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik dacht jemand weet antwort
Nouschine en Salar drogen wel af. Ik zie iedereen dat wel eens doen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben het een beetje eens met Leroy, er zitten erbij die amper in de keuken komen behalve om eten te pakken. Om geen scheve gezichten te krijgen is het het proberen waard.
Peter had dat als excuus voor Vera....om op haar te stemmen.....onzin natuurlijk .
Maar ben benieuwd hoelang ze het volhouden....heb bv. Nous nog niet zien afwassen en we zijn al op de helft. Ook Salar probeert er onderuit te komen. En ook ik zie Leroy niet graag en mag er van mij vandaag nog uit.
zuchtquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
dat dus !!!quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeveel berichtjes moet je nog plaatsen voor je 1e bent?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wat? Bedrijfsarts aan de deur?![]()
Raar. Was heel vroeger toch.
Zeker Belgisch.
Als ze het niet vertrouwen krijg je toch nog wel gelijk een oproep om te komen. Of is dat ook niet meer....quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wat? Bedrijfsarts aan de deur?![]()
Raar. Was heel vroeger toch.
Zeker Belgisch.
Die meisje bestaat niet. De foto is daar een AI gegenereerd en wordt gebruikt om meer kliks te krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden we vroeger hier ook jaren '70/'80quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ziektebriefje van de dokter nodig als je ziek bent in Belgie.![]()
Net als op school.
Huisartsen hebben wel wat anders te doen dan briefjes schrijven.
Ik kreeg 'n oproep toen ik zwaar in de chemo en bestraling zat... en niks mee te maken dat ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Als ze het niet vertrouwen krijg je toch nog wel gelijk een oproep om te komen. Of is dat ook niet meer....
Van dat niet vertrouwen weet ik niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Als ze het niet vertrouwen krijg je toch nog wel gelijk een oproep om te komen. Of is dat ook niet meer....
Bij ons ziektebriefje vanaf 1ste dag ziekte, met mogelijk externe controlearts aan de deur. Die moet dan eigenlijk checken dat ge wel echt gewettigd afwezig verklaard bent door uw eigen huisarts. Idioot systeem.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt even vergeten te vertellen dat er natuurlijk wel bedrijfsartsen zijn, die echt wel in beeld komen als je langer ziek bent.
Omdat er nu een corvee rooster is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:38 schreef C.A.I het volgende:
Nou gulio doe je doppen open vera staat wedero. Mee te helpen bij de afwas
Nah ja...quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'n oproep toen ik zwaar in de chemo en bestraling zat... en niks mee te maken dat ik
alleen nog maar kon verplaatsen in 'n rolstoel. Ik moest komen naar Haarlem
Belachelijk he.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'n oproep toen ik zwaar in de chemo en bestraling zat... en niks mee te maken dat ik
Een heel achterlijk systeem. En huisartsen werken daar aan mee?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons ziektebriefje vanaf 1ste dag ziekte, met mogelijk externe controlearts aan de deur. Die moet dan eigenlijk checken dat ge wel echt gewettigd afwezig verklaard bent door uw eigen huisarts. Idioot systeem.
Ja. Zo iets.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
In Nederland moet je natuurlijk ook eerste door de horde assistenten worstelen voordat je uberhaupt de huisarts te spreken zou krijgen voor een ziektebriefje.
Ik had vroeger een keer mijn kleine teen uit de kom. Huisartsenpost gebeld, moest het eerste maar zelf proberen om het terug te krijgen.
Was vroeger hier ook volgens mij, kan me wel herinneren dat er een man voor de deur stond voor een controle toen m'n vader ziek op bed lag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Een heel achterlijk systeem. En huisartsen werken daar aan mee?
Kassa, kassa waarschijnlijk. Telkens een consult van minimum 25 euro. Heb je al eens gezien met welke wagens artsen in België rijden ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Een heel achterlijk systeem. En huisartsen werken daar aan mee?
Ikzelf kan me nog herinneren dat je inderdaad ook echt thuis moest blijven als je ziek was. En als je dat niet was moest je met een duidelijk bewijs komen waarom je niet thuis was. B.v. was naar de huisarts of moest naar de apotheek mijn medicijnen halen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was vroeger hier ook volgens mij, kan me wel herinneren dat er een man voor de deur stond voor een controle toen m'n vader ziek op bed lag.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vroeger toen mijn vader langdurig ziek was ook een keer de bedrijfarts op bezoek geweest, Hadden toen een kat die Trutje heette en tijdens het gesprek op de tafel sprong. Dus ik riep 'Trut kom hier.'
Vrouw keek me aan alsof Gilles de la Tourette had.
WIJ zijn iritant? 🤣🤣🤣🤣🤣 je vraagt letterlijk "Waarom is gras groen" hoe kunnen wij zo'n vraag beantwoorden, joh. Bel rtl, en vraag het hun. Wij kennen hun draaiboeken toch niet? Of denk Je dat wij hier de camerastandpunten bepalen? (Mm, dat laatste zou echt geniaal zijn🤣) als je nu een vraag hebt over de streams, bijvoorbeeld, over welke grap ze het hebben, dat kunnen we beantwoorden. Maar voor regievragen, verwijs ik je door naar www.rtl.nlquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
Heb je bericht gerapporteert. Hoop dat je permanent word geblocked. Je bent een stoker, ruziezorker, en onrustzaaierquote:
Komt van twitter .. wij proberen twitter te negeren hier.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
Op fb praten ze overgrensoverschrijdend gedrag, dus ik denk dat zal wel benoemd zijn in cos
Iets wat buiten in de tuin van bb gebeurd was..iemand een idee?
Nee, gewoon binnen, dacht in de huiskamer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
Op fb praten ze overgrensoverschrijdend gedrag, dus ik denk dat zal wel benoemd zijn in cos
Behalve voor de polls dan, want daar zijn ze op twitter meestal juistquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt van twitter .. wij proberen twitter te negeren hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat over Grace denk ik. Pussy grab ding iets.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
Nee.. voor het pingpong toernooiquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:02 schreef GayGuy het volgende:
Is dat armkliederen voor een opdracht?
Proberen ja..quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt van twitter .. wij proberen twitter te negeren hier.
Oh oké🤣quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. voor het pingpong toernooi
Ja heb er net na speuren foto van gezienquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gaat over Grace denk ik. Pussy grab ding iets.
Nee he. Krijgen we dat weer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef Ireth het volgende:
Discriminaasie zeg ik je!!!![]()
[ twitter ]
Tja... dat is eigenlijk omgekeerd racisme van Melissaaa.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]
Vervelend voor Melisa, en er zit een kern van waarheid in. Weet niet zeker of het discriminatie betreft, maar wel likeability .. Nouchine is leuk, dus van haar accepteren de mensen het.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]
Neequote:Op donderdag 17 februari 2022 10:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja... dat is eigenlijk omgekeerd racisme van Melissaaa.
The fack?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]
Uitgezonderd het "discriminatie-stukje" heeft ze wat mij betreft wel een punt...quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vervelend voor Melisa, en er zit een kern van waarheid in. Weet niet zeker of het discriminatie betreft, maar wel likeability .. Nouchine is leuk, dus van haar accepteren de mensen het.
Yup, link werkt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
Werkt dit test probeer foto te plaatsen...
https://mobile.twitter.co(...)verschrijdend-gedrag
Alles nog ok Rinardo?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:42 schreef rinardo het volgende:
Kom net terug van ZH lees een halve topic over vragen van @:mario390 kan dat niet afgekapt worden? wat een onzin, zijn vragen waar niemand antw op weet en hij blijft maar door zagen. Op het eind ons ook nog uitschelden voor Idioten, kom op zeg
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
je kunt via fok een hyperlink plaatsen via het twitter icoontjequote:Op donderdag 17 februari 2022 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
Niet dus.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias is oranje. Salar geel. Kristof rood.
Nederland, Iran en Belgie?
Ik denk meer metro.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:21 schreef spapaars het volgende:
Al die rare beweringen dat hij een homo zou zijn
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
Ik ga in het BB huis, en neem mee een Nederlandse vlag
als Braziliaansequote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
NIEUWE BEWONER!!!!quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
Ik snap ook niet dat het van Nouchine wel gepikt wordt en van Leroy en Grace nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]
exact ditquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het van Nouchine wel gepikt wordt en van Leroy en Grace niet
Sorry, val er ineens in, maar hier moet ik even op reageren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
Misschien omdat billengrapjes niet gezien worden als sexueel?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het van Nouchine wel gepikt wordt en van Leroy en Grace niet
Geloof mij, als iemand dat bij mij doet breek ik diegene zijn hand.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien omdat billengrapjes niet gezien worden als sexueel?
Ik roep maar wat he!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geloof mij, als iemand dat bij mij doet breek ik diegene zijn hand.
Zou kunnen, maar Leroy keek alleen even en deed verder ook niets/ .quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien omdat billengrapjes niet gezien worden als sexueel?
Ik roep maar wat he!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Hendrik83 het volgende:
@:Li0nHeartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
precies jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Leroy keek alleen even en deed verder ook niets/ .
Maar zoals sommige al zeggen als je niet lekker bij bepaalde mensen ligt zullen ze er alles aan doen om iemand daar weg te krijgen
vind dat wielrenbroekje nu ook niet echt flatterend bij Tobiquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:32 schreef Blackprinces het volgende:
Dat witte sportbroekje wordt door die bretels zn reet in getrokken
Ik weet het van mijzelf.....Nu jij nogquote:
Heb hem in feedback gezet, misschien kunnen jullie daar ook reageren, dank daarvoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:42 schreef rinardo het volgende:
Kom net terug van ZH lees een halve topic over vragen van @:mario390 kan dat niet afgekapt worden? wat een onzin, zijn vragen waar niemand antw op weet en hij blijft maar door zagen. Op het eind ons ook nog uitschelden voor Idioten, kom op zeg
Die grace heeft van alles meegenomen waar ander niet aan zou denken, alles komt zowat uit grace der spullen vandaan hahaquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
Neeee... sowieso wielrenbroekenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat wielrenbroekje nu ook niet echt flatterend bij Tobi
Zo is het altijd al gegaan in een RLS er zijn er die alles mogen en er zijn er die om niets kapot gamaakt gaan wordenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies ja
Nous is populairder
wordt als meer likeable weggezet
en daar wordt dus niks aan gedaan
Salar wint vind ik kwa uitvoering hahaquote:
dat wil ik niet wetenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:40 schreef zodeju het volgende:
Heeft Leroy wel wat onder dat witte broekje aan??
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:42 schreef Blackprinces het volgende:
SALAAAAAARRRRRR![]()
![]()
![]()
waar ben ik mee bezig..
Ik kom sowieso niet door de selectie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(misschien een idee om je op te geven voor volgend jaar)
Als Fokker zouden ze je sowieso moeten aannemenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet door de selectie.
Ja ja je doet het goed hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:42 schreef Blackprinces het volgende:
SALAAAAAARRRRRR![]()
![]()
![]()
waar ben ik mee bezig..
Eens. Gaat een geweldig programma worden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Fokker zouden ze je sowieso moeten aannemen![]()
![]()
Ze zaten/zitten in de sauna.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine en Nawel in badjas.
Dat mocht toch niet meer overdag?
Gelukkig. Spaart ons 3 dagen gezeik daarover.. weet je wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze doen maar geen steen-papier-schaar
groot gelijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Oh nee. Ik zie Nouchine en Nawel al weer in de sauna.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:51 schreef Blackprinces het volgende:
Echt.. ik hoor het nu al.
Zonder mij was dat pingpong toernooi nooit door gegaan weet je wel. Salar speelde vals weet je wel.
Mongolen...
Ik plak ze echt achter het behang.
Staat hem wel cute, maar denk niet dat hij gay isquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:21 schreef spapaars het volgende:
Al die rare beweringen dat hij een homo zou zijn
[ afbeelding ]
ik denk het ook niet neequote:Op donderdag 17 februari 2022 10:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Staat hem wel cute, maar denk niet dat hij gay is
Ever!!!quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
whoop whoop een ping pong toernooi![]()
????quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De genomineerden tegen elkaar nu
Wat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
heeft zeker een magische bol waarmee in de toekomst kan worden gekeken?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Volgens de Facebook polls ten minste, sorry
Huh ? heb ik de Nominatie gemist vanmorgen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
nopequote:Op donderdag 17 februari 2022 11:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh ? heb ik de Nominatie gemist vanmorgen?
ik denk eerder dat Grace shownieuws haaltquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:05 schreef Blackprinces het volgende:
Vanavond in shownieuws:
Big Brother kandidaat gaat door het lint vanwege het verliezen van pingpong.
Ze hebben die munt gesaboteerd zodat ik zou verliezen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:00 schreef KoningWouter het volgende:
Dit is niet eerlijk! Leroy heeft verloren met kop of munt. Er zit een addertje onder!
Daar zou ik me ook iets bij voor kunnen stellen. Zomaar uit het niets ineens de andere vrouwen in het kruis grijpen met commentaar erbij, is ook te idioot voor woorden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Grace shownieuws haalt
is het ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook iets bij voor kunnen stellen. Zomaar uit het niets ineens de andere vrouwen in het kruis grijpen met commentaar erbij, is ook te idioot voor woorden.
Wordt ook groter gemaakt dan dat het was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook iets bij voor kunnen stellen. Zomaar uit het niets ineens de andere vrouwen in het kruis grijpen met commentaar erbij, is ook te idioot voor woorden.
ow wacht dit is ook niet erg volgens jou?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt ook groter gemaakt dan dat het was.
Ook julio gelijk danquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand Grace haar mond afplakken??'jeezz dat geschreeuw de hele tijd
Nee, maar het is typisch social media die hier weer hysterisch over valt en Shownieuws die hier vervolgens weer een smeuïg klikbeet artikel over schrijft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow wacht dit is ook niet erg volgens jou?
BB helemaal blijquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar het is typisch social media die hier weer hysterisch over valt en Shownieuws die hier vervolgens weer een smeuïg klikbeet artikel over schrijft.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vanavond in Shownieuws een statement van Trump over pussygrabbing van Grace
Eenschquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het ook
maar laat ze dan eens een duidelijke lijn trekken
Leroy is AF
Nous is AF
Grace is AF
nee, wordt het niet. Ze grijpt gewoon zonder aanleiding in het kruis van de andere bewoners, dat is gewoon heel raar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt ook groter gemaakt dan dat het was.
Ik ben geen social media, maar ik val er wel over. Ik vind het gewoon heel bizar gedrag van Grace.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar het is typisch social media die hier weer hysterisch over valt en Shownieuws die hier vervolgens weer een smeuïg klikbeet artikel over schrijft.
Fijn dat jij dat vind, en door....Tafeltennis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, wordt het niet. Ze grijpt gewoon zonder aanleiding in het kruis van de andere bewoners, dat is gewoon heel raar.
Dat is inderdaad nogal vreemd, inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, wordt het niet. Ze grijpt gewoon zonder aanleiding in het kruis van de andere bewoners, dat is gewoon heel raar.
Dragqueenquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Staat hem wel cute, maar denk niet dat hij gay is
Gaat Salar door het lint.....quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:05 schreef Blackprinces het volgende:
Vanavond in shownieuws:
Big Brother kandidaat gaat door het lint vanwege het verliezen van pingpong.
Wat maakt het uit, wie wat is.....wij kunnen gissen en zij houden hun mond en we zullen het niet weten.quote:
Geschikt/ongeschiktquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Julio heeft zich weer kunnen laten zien......
Scam Brother...een beetje wel, maar wel beter dan vorig jaar dus dat is winst.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:30 schreef Nemrut het volgende:
Wat slecht is dit ….. Ook totaal ongeschikt voor tv. Zo jaag je de kijkers en streamers wel weg.
"Big Brother wordt dit jaar spannender en uitdagender & JIJ bepaalt meer dan ooit." NOT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |