Hij is een toetsenbord warrior.. vergeet alleen dat hij niet achter zijn toetsenbord zitquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy is misschien in de war met kijker zijn van BB, en bewoners achterlijk gedrag vind hebben achter zijn pc, en bewoner zijn, er onderdeel van uitmaken.
Hij kijkt nog steeds op een afstandje en schelt ze, in zijn hoofd, allemaal verrot.
En dat hij gewoon een complete idioot is. Kijk naar eergister. Wat de feiten zijn rondom het roepen om te komen eten, en het letterlijk fantastische verhaal wat hij er daarna van maakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy is misschien in de war met kijker zijn van BB, en bewoners achterlijk gedrag vind hebben achter zijn pc, en bewoner zijn, er onderdeel van uitmaken.
Hij kijkt nog steeds op een afstandje en schelt ze, in zijn hoofd, allemaal verrot.
Ben het een beetje eens met Leroy, er zitten erbij die amper in de keuken komen behalve om eten te pakken. Om geen scheve gezichten te krijgen is het het proberen waard.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:07 schreef Angelflush het volgende:
Wat een gezeik over die afwas zeg. Ik zou blij zijn dan heb je wat te doen.
Wie?quote:
Maar als je dan geen antwoord krijg weet niemand het, trouwens Greysbones had jou antwoord gevenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik dacht jemand weet antwort
Nouschine en Salar drogen wel af. Ik zie iedereen dat wel eens doen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben het een beetje eens met Leroy, er zitten erbij die amper in de keuken komen behalve om eten te pakken. Om geen scheve gezichten te krijgen is het het proberen waard.
Peter had dat als excuus voor Vera....om op haar te stemmen.....onzin natuurlijk .
Maar ben benieuwd hoelang ze het volhouden....heb bv. Nous nog niet zien afwassen en we zijn al op de helft. Ook Salar probeert er onderuit te komen. En ook ik zie Leroy niet graag en mag er van mij vandaag nog uit.
zuchtquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
wie is de meisje op de beeld??
[ afbeelding ]
dat dus !!!quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeveel berichtjes moet je nog plaatsen voor je 1e bent?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wat? Bedrijfsarts aan de deur?![]()
Raar. Was heel vroeger toch.
Zeker Belgisch.
Als ze het niet vertrouwen krijg je toch nog wel gelijk een oproep om te komen. Of is dat ook niet meer....quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wat? Bedrijfsarts aan de deur?![]()
Raar. Was heel vroeger toch.
Zeker Belgisch.
Die meisje bestaat niet. De foto is daar een AI gegenereerd en wordt gebruikt om meer kliks te krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
wie is de meisje op de beeld??
[ afbeelding ]
Hadden we vroeger hier ook jaren '70/'80quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ziektebriefje van de dokter nodig als je ziek bent in Belgie.![]()
Net als op school.
Huisartsen hebben wel wat anders te doen dan briefjes schrijven.
Ik kreeg 'n oproep toen ik zwaar in de chemo en bestraling zat... en niks mee te maken dat ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Als ze het niet vertrouwen krijg je toch nog wel gelijk een oproep om te komen. Of is dat ook niet meer....
Van dat niet vertrouwen weet ik niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Als ze het niet vertrouwen krijg je toch nog wel gelijk een oproep om te komen. Of is dat ook niet meer....
Bij ons ziektebriefje vanaf 1ste dag ziekte, met mogelijk externe controlearts aan de deur. Die moet dan eigenlijk checken dat ge wel echt gewettigd afwezig verklaard bent door uw eigen huisarts. Idioot systeem.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt even vergeten te vertellen dat er natuurlijk wel bedrijfsartsen zijn, die echt wel in beeld komen als je langer ziek bent.
Omdat er nu een corvee rooster is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:38 schreef C.A.I het volgende:
Nou gulio doe je doppen open vera staat wedero. Mee te helpen bij de afwas
Nah ja...quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'n oproep toen ik zwaar in de chemo en bestraling zat... en niks mee te maken dat ik
alleen nog maar kon verplaatsen in 'n rolstoel. Ik moest komen naar Haarlem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |