Dat heeft Tobias wel een beetje in zich jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
Salar het is een zware storm buiten
Tobias nee joh die gaat alweer liggen![]()
Waarom denken mensen het toch altijd beter te weten. ?
En dan vind hij Kristof dominantquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heeft Tobias wel een beetje in zich ja
Geen idee bel rtl evenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:34 schreef mario390 het volgende:
hoezo was de gouden kamer vannacht niet
te zien?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
Dus Grace nu ook beschuldigd van grensoverschrijdende gedrag maar Nouche nog steeds niet..
Het is dus ook de gunfactor..
Als je een hekel aan iemand hebt telt het zwaarder???
het zusje van Bridget mausland ( grapje Mario ) geen ideequote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
wie is de meisje op de beeld??
[ afbeelding ]
Vast een lelijke ouwe kerel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef mario390 het volgende:
wie is de meisje op de beeld??
[ afbeelding ]
Dat dus ..quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Ik denk dat het van Nouchine meer speels wordt opgevat. Of ondeugend. Een stoute kabouter.
En Grace wordt meer gezien als ordinair. Dubbelzinnig. Here's some whores in this house dansje komt van haar he!
Die hadden pauze, mochten buiten beeld even roken en social media checkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:34 schreef mario390 het volgende:
hoezo was de gouden kamer vannacht niet
te zien?
Je stelt ook vragen waar we niks mee kunnenquote:
nee ik had gevraagt waarom was grace,vera niet te zien? en dat 8 uren nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je stelt ook vragen waar we niks mee kunnen
Is it you Leroy?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Hanne echt verschrikkelijk. Ze is een intrigante. In elke groep of 1 op 1 hetzelfde zielige praatje.
Hoe moeten wij weten waarom ze niet te zien waren ???quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik had gevraagt waarom was grace,vera niet te zien? en dat 8 uren niet
Heeeeeel veelquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeveel berichtjes moet je nog plaatsen voor je 1e bent?
Mensen zijn ook niet verplicht om te antwoorden.quote:
Boeit het? Ze lagen te slapen en de bezetting bij de febo had ze niet in beeld. Ze zijn er nog steeds en je kan ze nu wakker zien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik had gevraagt waarom was grace,vera niet te zien? en dat 8 uren niet
je heeft toch avond stream gekijkt of niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten waarom ze niet te zien waren ???
Nou bij Big M zijn het meer vragen die nergens over gaan, of het is 24 uur eerder op de streams geweestquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeeeeel veel![]()
Sorry ik plaats er zelf teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |