*kuch* Socials *kuch*quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Allemaal aandacht. Jammer altijd dat als ze op tv zijn geweest God denken te zijn daarna.
Vera op 1 boeit me weinig, de onderste vind ik leuker om te zienquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Allemaal aandacht. Jammer altijd dat als ze op tv zijn geweest God denken te zijn daarna.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Julio is net Barbamama. Ken je dat?
hahahaquote:
Goede vraag..Nextquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:25 schreef GayGuy het volgende:
Tobias, nooit meer klaarkomen, of altijd na 2 sec klaarkomen🤣🤣
Dat doet hij de hele dag door.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:27 schreef mangalie het volgende:
Julio zit lekker in zijn neus te peuteren.
Gaat teveel met ransbak KLIERoy om🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:27 schreef mangalie het volgende:
Julio zit lekker in zijn neus te peuteren.
Dan gaat het masker opquote:
Ja mooi mooi!quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vera op 1 boeit me weinig, de onderste vind ik leuker om te zien
DUdley of loop ik achter?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
BB wil de woonkamer gereedmaken voor de storm, dus de slaapkamerdeuren moeten dicht
Salar in zijn kont knijpen...quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:41 schreef engine het volgende:
Nouchin moet nu nog naar de DBK...geheime opdracht
Dat zou te makkelijk zijnquote:
Dat gaat Nouch niet lukken vrees ikquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kee dan...1 dag geen scheten laten
Hangt er vanaf wanneer het ingaat. Deze dag duurt nog maar 10 minuten, moet vol te houden zijn🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat Nouch niet lukken vrees ik
Ik ga ook off, al mag ik morgen uitslapen. Iedereen een mooie nacht gewenstquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, om 5:15 uur gaat de wekker, dus snel naar bed. Nachtbrakers veel COS plezier!
Morguh,quote:Op donderdag 17 februari 2022 05:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS veel COS plezier vandaag.
Btw leuk zo’n nachtelijke troll.
GM.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,
Benieuwd wie er genomineerd zijn, zullen ze vandaag wel te horen krijgen.
Wil zij die er nu uit hebben?quote:
Dan is het helemaal drama daar in huis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
Zou leuk zijn als er een stuk of 5 genomineerd zijn.
De dames hadden zich voor de braadworsten met patat netjes omgekleed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:32 schreef rinardo het volgende:
GM, Geen streamverslag , dus niets spannends te vermelden denk ik dan maar .
Het was gisteren een hele saaie dag. Dat merkte je ook aan de COS, was rustig hier.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:32 schreef rinardo het volgende:
GM, Geen streamverslag , dus niets spannends te vermelden denk ik dan maar .
Het gaat lekker zeg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:36 schreef Angelflush het volgende:
Goedemorgen.
Er zal denk ik wel een Nederlander uit gaan want die zijn met meer nu.
Er gaan nu ook berichten rond op social media over grensoverschrijdend gedrag van Grace die zowel Nawel als Vera bij de pussy greep, volgens shownieuws komt RTL weer met een statement later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |