Belachelijk he.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'n oproep toen ik zwaar in de chemo en bestraling zat... en niks mee te maken dat ik
alleen nog maar kon verplaatsen in 'n rolstoel. Ik moest komen naar Haarlem
Een heel achterlijk systeem. En huisartsen werken daar aan mee?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons ziektebriefje vanaf 1ste dag ziekte, met mogelijk externe controlearts aan de deur. Die moet dan eigenlijk checken dat ge wel echt gewettigd afwezig verklaard bent door uw eigen huisarts. Idioot systeem.
Ja. Zo iets.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
In Nederland moet je natuurlijk ook eerste door de horde assistenten worstelen voordat je uberhaupt de huisarts te spreken zou krijgen voor een ziektebriefje.
Ik had vroeger een keer mijn kleine teen uit de kom. Huisartsenpost gebeld, moest het eerste maar zelf proberen om het terug te krijgen.
Was vroeger hier ook volgens mij, kan me wel herinneren dat er een man voor de deur stond voor een controle toen m'n vader ziek op bed lag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Een heel achterlijk systeem. En huisartsen werken daar aan mee?
Kassa, kassa waarschijnlijk. Telkens een consult van minimum 25 euro. Heb je al eens gezien met welke wagens artsen in België rijden ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Een heel achterlijk systeem. En huisartsen werken daar aan mee?
Ikzelf kan me nog herinneren dat je inderdaad ook echt thuis moest blijven als je ziek was. En als je dat niet was moest je met een duidelijk bewijs komen waarom je niet thuis was. B.v. was naar de huisarts of moest naar de apotheek mijn medicijnen halen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was vroeger hier ook volgens mij, kan me wel herinneren dat er een man voor de deur stond voor een controle toen m'n vader ziek op bed lag.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vroeger toen mijn vader langdurig ziek was ook een keer de bedrijfarts op bezoek geweest, Hadden toen een kat die Trutje heette en tijdens het gesprek op de tafel sprong. Dus ik riep 'Trut kom hier.'
Vrouw keek me aan alsof Gilles de la Tourette had.
WIJ zijn iritant? 🤣🤣🤣🤣🤣 je vraagt letterlijk "Waarom is gras groen" hoe kunnen wij zo'n vraag beantwoorden, joh. Bel rtl, en vraag het hun. Wij kennen hun draaiboeken toch niet? Of denk Je dat wij hier de camerastandpunten bepalen? (Mm, dat laatste zou echt geniaal zijn🤣) als je nu een vraag hebt over de streams, bijvoorbeeld, over welke grap ze het hebben, dat kunnen we beantwoorden. Maar voor regievragen, verwijs ik je door naar www.rtl.nlquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
ach weet je wat , julie kunnen me de
rug onderrutschen, zo en irritante mensen![]()
Heb je bericht gerapporteert. Hoop dat je permanent word geblocked. Je bent een stoker, ruziezorker, en onrustzaaierquote:
Komt van twitter .. wij proberen twitter te negeren hier.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
Op fb praten ze overgrensoverschrijdend gedrag, dus ik denk dat zal wel benoemd zijn in cos
Iets wat buiten in de tuin van bb gebeurd was..iemand een idee?
Nee, gewoon binnen, dacht in de huiskamer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
Op fb praten ze overgrensoverschrijdend gedrag, dus ik denk dat zal wel benoemd zijn in cos
Behalve voor de polls dan, want daar zijn ze op twitter meestal juistquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt van twitter .. wij proberen twitter te negeren hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat over Grace denk ik. Pussy grab ding iets.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
Nee.. voor het pingpong toernooiquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:02 schreef GayGuy het volgende:
Is dat armkliederen voor een opdracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |