Heeft hij meteen wat te doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik adviseer hem nog te bellen,jij stuurt hem gelijk op pad
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
ach weet je wat , julie kunnen me de
rug onderrutschen, zo en irritante mensen![]()
Niet op zulke vragen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik dacht jemand weet antwort
fijn, dat is wederzijdsquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
Heb jij zo een grote Rug?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
Videoland zend het alleen uit, heeft verder niets met BB te maken. Ook al is Videoland onderdeelquote:
Rtl doet de regie, en videoland zend streams uit. Videoland bedient niet de knoppen in huis.quote:
Dan kun je hier niet mee praten, dit is commentaar op de streams.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand weet,julie kijken toch de stream
maar ik kunnt niet kijken
Hij durft niet echt..quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:00 schreef Koos1958 het volgende:
Haha hij kan niet eens even een afwas planning maken
joh, zak er toch lekker in. Als je problemen hebt me de users zet je maar een tr of meld je je in de feedback, Dit wordt enorm vervelend.quote:
https://endemolshine.nl/contact-en-route/quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is en normale vraag als 2 kamern
zijn heeft de regie gefälligst 2 te fimen
Allemaal mongolen weet je wel, een simpele afwas zonder mij wordt niks.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus hand erop allemaal zegt leroy. Echt wat een raar mannetje, we gaan vandaag vast horen van dat heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen, als ik het niet had geregeld had het nooit gebeurd. pffff
En als iemand zich er niet aan houd iemand weer de tering schelden en zeggen "we hebben onze hand erop gedaan en nu houdt hij/zij zich er niet aan. stelletjemegoluh" blablaquote:
Hij is een toetsenbord warrior.. vergeet alleen dat hij niet achter zijn toetsenbord zitquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy is misschien in de war met kijker zijn van BB, en bewoners achterlijk gedrag vind hebben achter zijn pc, en bewoner zijn, er onderdeel van uitmaken.
Hij kijkt nog steeds op een afstandje en schelt ze, in zijn hoofd, allemaal verrot.
En dat hij gewoon een complete idioot is. Kijk naar eergister. Wat de feiten zijn rondom het roepen om te komen eten, en het letterlijk fantastische verhaal wat hij er daarna van maakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy is misschien in de war met kijker zijn van BB, en bewoners achterlijk gedrag vind hebben achter zijn pc, en bewoner zijn, er onderdeel van uitmaken.
Hij kijkt nog steeds op een afstandje en schelt ze, in zijn hoofd, allemaal verrot.
Ben het een beetje eens met Leroy, er zitten erbij die amper in de keuken komen behalve om eten te pakken. Om geen scheve gezichten te krijgen is het het proberen waard.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:07 schreef Angelflush het volgende:
Wat een gezeik over die afwas zeg. Ik zou blij zijn dan heb je wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |