abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203692089
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203692095
Hoe kan het dat ik de serie good omens helemaal gemist heb.. echt ik vind dat boek geweldig _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203692109
Sarabi *O*

Candaasje -O-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203692129
We zijn er! Ons huisdier stond klaar om ons te verwelkomen.

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203692150
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe kan het dat ik de serie good omens helemaal gemist heb.. echt ik vind dat boek geweldig _O-
Jaaaa O+ Serie moet ik ook nog steeds kijken.

Balen @Candaasje -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203692164
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe tof O+ Ik vond het in Italie ook geweldig om dit soort beestjes te fotograferen. En zeker met een macrolens lijkt me dat geweldig O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203692169
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203692206
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jaaaa O+ Serie moet ik ook nog steeds kijken.

Balen @:Candaasje -O-
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.
pi_203692213
Balen @Candaasje het is echt een ontzettend lastige markt -O-
pi_203692215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.
Ik weet O+ _O_
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203692228
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik weet O+ _O_
Er komt een deel 2 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_203692269
Ach nee, Candaasje -O- wat ontzettend kut.

Sarabi gefeliciteerd :* sushi is goed verjaardagsvoer O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203692289
Werkdag nummer 2 ^O^

Tot 16:30 is een utopie als je met iemand meeloopt die om 15:45 een proces van een kleine anderhalf uur begint dat niet halverwege tot de volgende dag uitgesteld kan worden. Maar nu heb ik alle meeloopsels-op-het-lab ook weer gedaan. Vanmiddag een frotseltje tumor-DNA gezien voordat het de analysemachines in ging. Het ziet er niet spectaculair uit. Dat wist ik al. Als je genoeg DNA bij elkaar hebt dat je het met het blote oog kan zien, zie je een wittig kwabje. Of een doorzichtige oplossing.

Verder werd het kantoor vandaag geverfd. Morgen weer en vrijdag nog een halve dag.

Wat heb ik geleerd: "Als ge 't nie wit, gebruik dan kit".

Verder heeft het dochtertje van m'n teamleider waarschijnlijk corona dus hij is thuis en slecht bereikbaar. Gelukkig is dit een erg zelfstandig team dus ze nemen me zelf op sleeptouw. Met de nodige onenigheid over wat er dan precies moet gebeuren _O-
pi_203692296
Ach @Candaasje wat ontzettend klote *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_203692362
Godver Candaasje. Wat rot! Wat is het toch om hopeloos van te worden allemaal.
pi_203692479
Thnx luitjes :*

Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?

(Ja, aankoopmakelaar, I know. Schimmige klotemarkt ook. )

Afijn. Mijn nachtdienst werd omgezet naar een avonddienst. Dus nog 3,5 uur werken en dan kan ik daarna thuis op bank mokken :P
pi_203692529
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?

Volgens mij kun je niet veel anders doen, dan gewoon hopen dat je één keer wel de idioot bent die het hoogste bod heeft gedaan. Als dit jullie maximale bod was voor het huis, dan had een aankoopmakelaar daar ook niets in kunnen betekenen.
  woensdag 16 februari 2022 @ 18:35:11 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203692817
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Thnx luitjes :*

Afijn. Mijn nachtdienst werd omgezet naar een avonddienst. Dus nog 3,5 uur werken en dan kan ik daarna thuis op bank mokken :P
Wat kut zeg. Zal wel iemands droomhuis geweest zijn, tegen die mensen kan je gewoon niet op. Die bieden zo een ton over.
Maar wel echt balen
pi_203692831
Hoe zoeken jullie naar een B&B? Niet via Booking.com uiteraard.
Spoilers!
pi_203692898
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurhuisje.nl oa. En Erfgoedlogies.nl
En dan rechtstreeks via de eigen site. Er blijft best wat aan de strijkstok hangen van de sites. Merkten wij bij annulering en niks / weinig terugbetalen van vooruit betaald.

Waar wil je heen?
Degene, die ik nu heb geboekt voor 4 stellen , is een ‘hysterisch’ ding via een fb advertentie n.b.
Twee dagen vantevoren nog te annuleren. En 10% reductie na een telefoontje om inlichtingen en om te boeken. In de mail.
pi_203692908
Candaas wat balen -O- :*

Sarabi gefeliciteerd!

Voel me ziekig, koud, niet lekker. Op werk getest, neg.
Uur eerder naar huis gegaan en m'n bed ingedoken. Wel gegeten maar zo kkkkoudddd :{w
Vanaaf of morgen nog maar een x testen, maar t zal wel wat anders zijn.
pi_203692918
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! En een fijne maand!
pi_203693001
quote:
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.

Over twee weken met familie in leuke villa met gameroom en hottub. En O+ eigen slaapkamer O+ Met en beetje geluk een van de kamers met privé sanitair.

Oeh! En sauna *O*
pi_203693068
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.

Over twee weken met familie in leuke villa met gameroom en hottub. En O+ eigen slaapkamer O+ Met en beetje geluk een van de kamers met privé sanitair.

Oeh! En sauna *O*
Sauna :o O+
  woensdag 16 februari 2022 @ 18:53:07 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203693071
quote:
Airbnb staan ook veel leuke dingen op.
pi_203693379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Sauna :o O+
Twee Finse én een infrarood O+

En toen wilde broer eerst niet bijbetalen voor de hottub o|O Aan die dwaze gedachte heb ik heeeeeel snel een einde gemaakt :+

Volgens mij heb jij een goede werkweek *O*
pi_203693531
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Twee Finse én een infrarood O+

En toen wilde broer eerst niet bijbetalen voor de hottub o|O Aan die dwaze gedachte heb ik heeeeeel snel een einde gemaakt :+

Volgens mij heb jij een goede werkweek *O*
Die broer van jou heeft ook iedere keer wat _O-
pi_203693734
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 19:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Die broer van jou heeft ook iedere keer wat _O-
Lol, ja he, weet me telkens te verrassen.
Want hij is een nog groter luxebeestje dan ik _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203693921
Ons huisje als we DV op wintersport gaan, heeft ook een infraroodsauna O+ zo fijn want gegarandeerde spierpijn natuurlijk. En er is een zwembad bij het complex.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203694466
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lol, ja he, weet me telkens te verrassen.
Want hij is een nog groter luxebeestje dan ik _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan wel weer heel lief O+

Ik heb ook een jonger broertje altijd een verrassing haha.
pi_203694499
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ons huisje als we DV op wintersport gaan, heeft ook een infraroodsauna O+ zo fijn want gegarandeerde spierpijn natuurlijk. En er is een zwembad bij het complex.
Ik vind zwemmen na een dag skiën echt zo’n verschil maken in hoe de spieren de volgende dag voelen. Ik ga altijd even zwemmen al is het maar 20 minuten.
pi_203694842
:Y zwembad, sauna en infrarood zijn echt geweldig na het skiën O+

Zo, eindelijk weer achter mijn pc. Hele woonkamer veranderd en het ziet er weer uit als een normale woonkamer :7 Jross' sportschool loonde vandaag enorm, want de massief houten plaat die we nu als gezamenlijk bureau hebben was loodzwaar :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203694905
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:29 schreef Isabeau het volgende:
:Y zwembad, sauna en infrarood zijn echt geweldig na het skiën O+

Zo, eindelijk weer achter mijn pc. Hele woonkamer veranderd en het ziet er weer uit als een normale woonkamer :7 Jross' sportschool loonde vandaag enorm, want de massief houten plaat die we nu als gezamenlijk bureau hebben was loodzwaar :X
Is het gezelliger? Handiger ingedeeld? Of gewoon zomaar omgegooid?
pi_203694954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:33 schreef Blues het volgende:

Is het gezelliger? Handiger ingedeeld? Of gewoon zomaar omgegooid?
Veel gezelliger, véél meer ruimte O+ En we zaten met de bureau's met de rug naar elkaar toe in de woonkamer. Nu één heel lang bureau waar we naast elkaar zitten. Echt heel blij mee. De eettafel is nu wel 'gesneuveld', maar daar zaten we eigenlijk nooit aan. Daar lag altijd de schone was op, te wachten tot het zou worden opgevouwen en gestreken :7
  woensdag 16 februari 2022 @ 20:55:37 #36
63722 z80
I fink you freaky
pi_203695296
quote:
Zoeken begint bij Google. Dat is de makkelijkste weg om te zien wat er zoal in die omgeving is.
Meestal kom je dan op een booking achtige site uit. Hier meer gericht gaan zoeken. En bij wat gevonden deze locatie nog een keer door een zoekmachine heen gooien. Wel met een andere browser of prive mode.
Bij hotels het ik inmiddels gemerkt dat het soms via een bookingsite goedkoper is. Maar het blijft vergelijken en tijd kosten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203695426
Bedankt voor de tips voor B&B's. Ik heb al een aardige optie gevonden gelukkig. We gaan in maart 2 dagen naar Heerenveen voor het schaatsen.

Wij aten net lekker :9~ Stamppot pastinaak, rucola, gebakken wortel met stamppotkruiden en een gehaktbal. Het was een probeersel maar de combi was uitstekend.

We hebben ook nog een pot zuurkool van rode kool, appel, radijs en gember gemaakt. Ik ben benieuwd hoe dat zal smaken.
Spoilers!
pi_203695466
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Veel gezelliger, véél meer ruimte O+ En we zaten met de bureau's met de rug naar elkaar toe in de woonkamer. Nu één heel lang bureau waar we naast elkaar zitten. Echt heel blij mee. De eettafel is nu wel 'gesneuveld', maar daar zaten we eigenlijk nooit aan. Daar lag altijd de schone was op, te wachten tot het zou worden opgevouwen en gestreken :7
Ah, heb je toch je zin gekregen over hoe jullie zitten? Fijn hoor, dit klinkt veel gezelliger *;
Spoilers!
pi_203695668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, dat wilde ik ook boven.

En @Isabeau ooit had jij een lading foto’s van hóe mensen de avondmaaltijd eten.
Nu 2 jaar geleden met corona en alles zijn wij aan tafel gaan eten.
En…dat doen wij nog! w/
pi_203695938
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ah, heb je toch je zin gekregen over hoe jullie zitten? Fijn hoor, dit klinkt veel gezelliger *;
*O* :Y Ik vond het vanaf dag 1 al helemaal niks, dat met de rug naar elkaar zitten :(
pi_203695959
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:10 schreef AnneX het volgende:

Oh, dat wilde ik ook boven.

En @:Isabeau ooit had jij een lading foto’s van hóe mensen de avondmaaltijd eten.
Nu 2 jaar geleden met corona en alles zijn wij aan tafel gaan eten.
En…dat doen wij nog! w/
Ja, ik zou ook liever aan een eettafel eten, maar ja, dat is na al die jaren nog steeds niet echt gelukt. Zal dus ook wel nooit gebeuren :+ We deden het wel met kerst en dergelijke, verder niet.
pi_203696492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, ik zou ook liever aan een eettafel eten, maar ja, dat is na al die jaren nog steeds niet echt gelukt. Zal dus ook wel nooit gebeuren :+ We deden het wel met kerst en dergelijke, verder niet.
Gewoon gaan doen. Tafel dekken en de borden op tafel zetten.
SPOILER
In het begin vooral om de (zit) houdingen af te wisselen. En krant lezen aan tafel is ook veel prettiger.
pi_203696514
Wij Ontbijten/Brunchen wel aan de eettafel, maar wel ieder achter onze eigen laptop.
Avondeten met bord op houten dienblad op schoot op de bank voor de tv.

Alleen met eters aan eettafel die dan gezellig gedekt is met mooi servies, glazen, bestek enzo ^O^

Met rug naar elkaar is nieleuknie.
Beter Isa *O*
pi_203696601
Verdorie…die storm hè…daarvan word ik zó onrustig en schrikachtig.
Dan blijf ik maar beneden. Onder het dak in bed lijkt het erger.
En dan komt er nog eentje.
Het staat pal op de huizenrij.
pi_203696675
Het gaat hier a/d kust ook flink tekeer ja.
Vooral onze grote boom in de tuin zwiept vervaarlijk heen en weer...en ik kijk ook steeds naar de schuttingen :X
pi_203696693
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef AnneX het volgende:
Ik snap wel dat je nerveus wordt van storm. Het kan zo onheilspellend klinken :X

Zelfs hier in de binnenlanden van Drenthe waait het best hard :o
pi_203696742
Wat fijn @Isabeau Meer ruimte is altijd fijn en met de ruggen naar elkaar is zo niet gezellig (tenzij niet leuke collega)

Hier gaat het ook erg tekeer en dan schijnt het hoogtepunt er nog niet te zijn.

Eten doe ik meestal op de bank of stoel voor de tv, maar ook wel aan tafel met zicht op tv/nieuws. Met gasten eigenlijk altijd aan tafel.
pi_203696920
Ik heb de slaapendoscopie doorstaan.

Vrijdag nacontrole. Voel me nog groggy.
Werewolf
pi_203696997
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef AnneX het volgende:
Ellende hè. Ik slaap er ook altijd slecht van. Moet er zo nog uit met de hond }:|
pi_203697022
Wij nemen ons ook altijd voor om weer aan de eettafel te gaan eten. Maar aan het eind van het verhaal staan er weer twee laptops met toebehoren op tafel :')
pi_203697105
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij nemen ons ook altijd voor om weer aan de eettafel te gaan eten. Maar aan het eind van het verhaal staan er weer twee laptops met toebehoren op tafel :')
Wij eten nu tenminste weer naast elkaar *O*

Alhoewel, ik zit hier alleen. Jross is in het zit gedeelte nu voetbal aan het kijken :+
pi_203697219
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb de slaapendoscopie doorstaan.

Vrijdag nacontrole. Voel me nog groggy.
Ging t goed?
pi_203697283
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ellende hè. Ik slaap er ook altijd slecht van. Moet er zo nog uit met de hond }:|
Het is bijna voorbij, zegt weeronline. Pffft.
pi_203697357
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Kan je lekker slapen!!
pi_203697612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik kan er ook altijd maar slecht van slapen -O-
Onweer enzo vind ik wel gezellig maar dit soort windstoten vind ik altijd maar eng.
Ons huis staat ook op een hoek dus het gaat flink te keer.
pi_203697619
En bijna voorbij? Ik dacht dat het de komende 6 uur alleen nog maar erger werd.
pi_203697638
Ik ben altijd bang dat een van de grote bomen omwaait en op het gebouw valt
pi_203697697
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wij eten nu tenminste weer naast elkaar *O*

Alhoewel, ik zit hier alleen. Jross is in het zit gedeelte nu voetbal aan het kijken :+
Wij ook naast elkaar.. op de bank :+
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zal mij benieuwen
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 23:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik kan er ook altijd maar slecht van slapen -O-
Onweer enzo vind ik wel gezellig maar dit soort windstoten vind ik altijd maar eng.
Ons huis staat ook op een hoek dus het gaat flink te keer.
Ja hier net zo. Wij hebben een twee kapper en hij loeit echt om de garage heen. Ben blij dat wij aan de voorkant slapen want hij dreunt tegen de achterkant van het huis brrr
pi_203698020
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Ging t goed?
Ja.
Werewolf
pi_203698155
Mogguh :O Wakker sinds 3 uur dus maar vroeg naar kantoor. Morgen “werk” ik thuis: als in….ik doe alleen wat nodig is en verder compenseer ik al mijn overuren van deze week :7
pi_203698237
Half uur voor de wekker wakker. :')

Ik kan wel goed slapen met storm. Het loeit hier enorm om het huis maar er is niks wat op het huis kan vallen dus ik vind het wel prima. :+
pi_203698303
Ik vond het wel knus eigenlijk. Maar ik val deze week ook telkens als een blok in slaap dus maakt niet zoveel uit wat er verder buiten gebeurt :D

Goedemorgen!
pi_203698422
Ochtend! Vannacht maar het raam dicht gedaan.
Loeiende wind maakt dat ik anders onrustig slaap.

Volle kantoordag vandaag. Straks twee overleggen, daarna bezoek vanuit hoofdkantoor en daarna uit eten met (oud)collega’s. Al drie keer uitgesteld door tussenkomende afspraken en Kerona dus beter gaat het nu door.
  donderdag 17 februari 2022 @ 07:51:09 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203698499
Het leek alsof de dakpannen op het dak lagen te klapperen, ik slaap er ook niet echt lekker van.
Gelukkig morgen weer weekend.

We dachten net ook mooi even droog de hond uit de kunnen laten, na 1 minuut een mega hagelbui dus zeiknat en koud. ;(
  donderdag 17 februari 2022 @ 08:05:40 #65
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203698611
Hier vliegen de Klikos door de straat. Gezellig.
  donderdag 17 februari 2022 @ 08:07:34 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203698620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 08:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hier vliegen de Klikos door de straat. Gezellig.
Hier werken ze voor rest en plastic nog met losse zakken, en het is vandaag ophaaldag.
^O^

Leuk ook van die mensen die gewoon ongeacht het weer de zakken gisteravond al buiten hebben gezet.
pi_203698860
3x 1u geslapen, dit was geen beste nacht.
Tussen 2 en 4 ging het vooral hard.
Zo maar eens een rondje tuin doen en kijken of alles nog heel is.
pi_203698893
Ik heb als een blok geslapen. O+ In dit huis hoor je alles wel echt heel erg goed, maar ik slaap overal doorheen.
pi_203699003
Hier ook een flink windje..
En morgen dus nog een keertje, ben benieuwd of ik in Nl aankom :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203699229
Hier lag een lading gebroken getemperd glas op de stoep, 6 meter van de rijbaan. Ook geen geparkeerde (ingebroken) auto's op die plek. Heel weird.
Alsof iemand in het voorbijrijden zijn grote zijspiegelglas door een rukwind verloren is ofzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 09:20:08 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203699395
Bij de buurman (op het werk) liggen z'n zonnepanelen/collectoren in de voortuin _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203700112
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 09:20 schreef derLudolf het volgende:
Bij de buurman (op het werk) liggen z'n zonnepanelen/collectoren in de voortuin _O-
En dat vind jij grappig?
pi_203700119
quote:
Oh, daar moest ik ook aandenken.
Staan er geen bomen meer, ligt het dak van de schuur vol met panelen.

Gewoon alle ramen dicht en toen was de herrie van de bomen aan de voorkant beduidend minder.
De pont is uit de vaart. De kinderen naar school met de trein. w/ anders waaien ze van de dijk.
pi_203701181
Beste een mooie uitslag van de 1000m. Blij voor Bowe _O_
Spoilers!
pi_203701347
Het raam klappert hier ook nog steeds. Ik werk de rest van de week ook maar thuis. Keelpijn en hoesten, en hoewel de thuistest negatief is gun ik dit mijn collega's niet.

Ook snap ik de nieuwe regels nog niet mbt reizen. UK is nu groen op de reis-advies kaart, maar als ik dan een reisadvies bekijken lees ik "Verenigd Koninkrijk is op dit moment een zeer hoogrisico gebied." en moet ik testen voor ik terug mag naar Nederland.
pi_203701366
Hier maakt vooral de afzuigkap nog erg veel lawaai.
pi_203701835
Ik sliep geweldig vannacht. Ik ben eindelijk aan mijn nieuwe kussen gewend geloof ik. Ik heb gelijk bergen energie O+

Ik heb een Natuurhuisje geboekt voor volgende maand. Wel hoge annuleringskosten maar ik heb echt geen zin om beter te zoeken.
Spoilers!
pi_203702321
Ik sliep best goed, wel een paar keer wakker van storm herrie buiten.

Kwam wel helemaal buiten adem aan bij het sollicitatiegesprek, wind pal tegen.
Gesprek ging goed, er zijn nog twee kandidaten en ze willen eigenlijk deze week een keuze maken.

Zometeen nog maar even wat boodschappen doen, want morgen is het weer een stormachtige dag.
  donderdag 17 februari 2022 @ 12:33:47 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203702391
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sliep geweldig vannacht. Ik ben eindelijk aan mijn nieuwe kussen gewend geloof ik. Ik heb gelijk bergen energie O+

Ik heb een Natuurhuisje geboekt voor volgende maand. Wel hoge annuleringskosten maar ik heb echt geen zin om beter te zoeken.
Welk kussen heb je uiteindelijk gekozen?
pi_203702537
quote:
Oh wauw.. dat is wel echt heel kut. Ik ben daar ook bang voor met dit weer dat onze panelen er vandoor gaan ofzo.
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 februari 2022 @ 13:31:16 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_203703168
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:02 schreef Myraela het volgende:
Als dit jullie maximale bod was voor het huis, dan had een aankoopmakelaar daar ook niets in kunnen betekenen.
Dit is wel een beetje naief.

Het mag niet maar het gebeurt elke dag. Een aankoopmakelaar vist 2x achter het net bij een andere makelaar en vervolgens doen ze even appen, handjeklap en 'deze klant is nu aan de beurt' en hoppa. Deal. Ik had dit huis niet gekregen als dat (vermoedelijk, ze zullen het nooit hardop zeggen) niet was gebeurd.
pi_203703214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik sliep best goed, wel een paar keer wakker van storm herrie buiten.

Kwam wel helemaal buiten adem aan bij het sollicitatiegesprek, wind pal tegen.
Gesprek ging goed, er zijn nog twee kandidaten en ze willen eigenlijk deze week een keuze maken.

Zometeen nog maar even wat boodschappen doen, want morgen is het weer een stormachtige dag.
Straks kan je nog kiezen tussen 2 functies *O* Toch?
pi_203703299
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Tuindier het volgende:
Het raam klappert hier ook nog steeds. Ik werk de rest van de week ook maar thuis. Keelpijn en hoesten, en hoewel de thuistest negatief is gun ik dit mijn collega's niet.

Ook snap ik de nieuwe regels nog niet mbt reizen. UK is nu groen op de reis-advies kaart, maar als ik dan een reisadvies bekijken lees ik "Verenigd Koninkrijk is op dit moment een zeer hoogrisico gebied." en moet ik testen voor ik terug mag naar Nederland.
Beterschap!
Ik heb me ook net bij m'n werk afgemeld voor morgen. Gister ook eerder naar huis, en vannacht en vandaag weer dat griepgevoel, koppijn, keelpijn ook duizelig steeds. Helaas, maar dan ga ik niet werken. 2x neg test.

Heb je die app voor reisadviezen? Krijg je steeds een melding van updates voor reisadviezen. Je kan zelf de landen instellen voor de updates.
pi_203703329
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Straks kan je nog kiezen tussen 2 functies *O* Toch?
Van die andere (vluchtelingen org.) heb ik helemaal niets meer gehoord na antwoord op mijn vraag of in nog nieuws was. Daar heb ik geen hoop meer op.

En bah voor niet lekker zijn. Goed uitzieken en inderdaad thuisblijven zodat je ook niet al je collega's aansteekt.
  donderdag 17 februari 2022 @ 13:41:42 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203703352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Tuindier het volgende:

Ik kreeg een melding van de reisadvies app, Nieuw zeeland is nu groen! *O*
(je komt alleen het land niet in :') )

Maar goed, we gaan dit jaar toch niet door het huis kopen dingetje.
pi_203703398
Moe en kniepijn. Stom.
pi_203703912
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Moe en kniepijn. Stom.
Iets verkeerds gegaan met sporten? Hopelijk iets dat met wat rust over gaat.

Het weer is ook stom. Moest net even boodschappen doen en op de terugweg tegen de wind in fietsen. Stond af en toe bijna stil en bij een stoplicht waaide ik bijna om (zo'n rottige wind langs een flatgebouw).
En dan gaan het morgen nog erger worden begrijp ik. Denk dat ik lekker binnen blijf.
pi_203704005
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het weer is ook stom. Moest net even boodschappen doen en op de terugweg tegen de wind in fietsen. Stond af en toe bijna stil en bij een stoplicht waaide ik bijna om (zo'n rottige wind langs een flatgebouw).
En dan gaan het morgen nog erger worden begrijp ik. Denk dat ik lekker binnen blijf.
Neh, het eikelt al een tijdje. ;(

Ik heb overigens ook bijna van de fiets gewaaid vanochtend. Wandelen met Dora was wel mooi O+ Die vond het Groot Feest want overal lagen stokken en alles waaide langs. Ze ligt nu tevreden te slapen O+
pi_203704263
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

jij hebt toch ook een e-bike?

Ik duim voor je dat je die baan krijgt *O*
pi_203704351
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 14:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
jij hebt toch ook een e-bike?

Ik duim voor je dat je die baan krijgt *O*
Ja, maar zelfs die was niet goed opgewassen tegen deze wind.
Ben ook benieuwd of de nieuwe "soepeler" gaat. Bij deze heb ik nog best wat kracht nodig en die techniek is natuurlijk de afgelopen 8 jaar ook alleen maar beter geworden.
pi_203705238
quote:
81s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:31 schreef Kreator het volgende:

[..]
Dit is wel een beetje naief.

Het mag niet maar het gebeurt elke dag. Een aankoopmakelaar vist 2x achter het net bij een andere makelaar en vervolgens doen ze even appen, handjeklap en 'deze klant is nu aan de beurt' en hoppa. Deal. Ik had dit huis niet gekregen als dat (vermoedelijk, ze zullen het nooit hardop zeggen) niet was gebeurd.
Dat zal vast gebeuren. Maar met al het bieden bij inschrijving, is die ruimte er natuurlijk wel steeds minder. Als verkoper ga je gewoon voor het hoogste bod. En bij de twee huizen waar wij op geboden hebben was dat uiteindelijk 20% en 30% boven de vraagprijs. Van zulke idioten ga je ook met aankoopmakelaar niet winnen.
pi_203705487
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:45 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat zal vast gebeuren. Maar met al het bieden bij inschrijving, is die ruimte er natuurlijk wel steeds minder. Als verkoper ga je gewoon voor het hoogste bod. En bij de twee huizen waar wij op geboden hebben was dat uiteindelijk 20% en 30% boven de vraagprijs. Van zulke idioten ga je ook met aankoopmakelaar niet winnen.
Ik vond mijn 12% eigenlijk al veel vorig jaar :D
pi_203705569
Ik deed de kieskompas voor de gemeenteraad verkiezingen. Sta het dichtst bij CU :o
  donderdag 17 februari 2022 @ 16:50:24 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203705966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik deed de kieskompas voor de gemeenteraad verkiezingen. Sta het dichtst bij CU :o
Voor Arnhem ik bij Arnhem Centraal
  donderdag 17 februari 2022 @ 16:51:32 #95
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203705978
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik kreeg een melding van de reisadvies app, Nieuw zeeland is nu groen! *O*
(je komt alleen het land niet in :') )

Maar goed, we gaan dit jaar toch niet door het huis kopen dingetje.
Nieuw Zeeland gaat de herfst in.
pi_203706007
Ontbijt buiten:

En avondeten doen we op de bank:
pi_203706090
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik geef in deze gelovige gemeente altijd graag een tegengeluid. :D Hier waren er bijvoorbeeld vragen of we het ambstgebed moeten afschaffen en het zwembad voortaan op zondag open mag.
pi_203706189
Hier gaat de kieswijzer vooral over recreatiewoningen en voor af- en toe bewoning in gebruik zijnde gewone woningen van rijke lieden...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203706196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik geef in deze gelovige gemeente altijd graag een tegengeluid. :D Hier waren er bijvoorbeeld vragen of we het ambstgebed moeten afschaffen en het zwembad voortaan op zondag open mag.
Ik moet nog eens goed kijken. De eerste vraag was om de tippelzone open te houden. Ja aangegeven maar ik kan me niet voorstellen dat CU daar ook voorstander van is.

En toen werd ik net ook nog gebeld door de HR van de vacature met vluchtelingen werk. De leidinggevende is nog steeds ziek, en nu zijn ze bezig een ander in te schakelen om het volgende gesprek te houden. Ben benieuwd.
pi_203706247
Ik ga eens kijken of er hier een partij is die wat meer aan groen behoud wil doen en die goed in het zwembad wil steken want man man man
pi_203706266
Haha, morgen moeten de plastic containers aan de weg. Nou hebben wij onze afval in zakken die dichtgeknoopt zitten maar uit het verleden weet ik dat niet iedereen dat doet.

inb4 enorme kankerbende in de straat :')
pi_203706283
Ja die pret was hier met de papiercontainers...
pi_203706303
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:20 schreef fietsie het volgende:
Ja die pret was hier met de papiercontainers...
Is jouw straat meer geciviliseerd dan de mijne? Want hier ligt al die bende er dus vanaf morgen voor altijd.
pi_203706310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
En toen werd ik net ook nog gebeld door de HR van de vacature met vluchtelingen werk. De leidinggevende is nog steeds ziek, en nu zijn ze bezig een ander in te schakelen om het volgende gesprek te houden. Ben benieuwd.
Hopelijk heb je daar ook weer een klik mee.
pi_203706313
Als het eenmaal uit jouw container gewaaid is, is het namelijk miraculeus jouw zooi niet meer.
pi_203706322
Is er nergens een 'er komt een storm aan dus we halen het afval later op'-plan? :D
pi_203706324
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is jouw straat meer geciviliseerd dan de mijne? Want hier ligt al die bende er dus vanaf morgen voor altijd.
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Als het eenmaal uit jouw container gewaaid is, is het namelijk miraculeus jouw zooi niet meer.
Ahja daar zit wel een verschil: kinderen waren alle containers weer aan het vullen die om waren gegaan.
pi_203706360
Van de laatste storm zag ik al heel wat plaatjes van doorgevlogen trampolines.
Er gaat al een tweet rond om voorbereid te zijn op water- en elektriciteit schade.
“Ga niet de weg op”. Dat soort zaken wordt gedeeld.
Het wordt hevig morgenmiddag.
Tuinmeubilair naar de schuur. Als de buren dat nou ook doen. O-)
Zelfs op het toilet beneden, midden in het huis, is het niet stil vanwege een afzuig naar buiten.
Edit: de noise cancelling koptelefoon! kan je daarmee in slaap vallen?
pi_203706370
Nou ja Kaatje…wat eerder werd gezegd: straks kun je kiezen!
Wat geeft de doorslag? w/
pi_203706371
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:30 schreef AnneX het volgende:
Van de laatste storm zag ik al heel wat plaatjes van doorgevlogen trampolines.
Er gaat al een tweet rond om voorbereid te zijn op water- en elektriciteit schade.
“Ga niet de weg op”. Dat soort zaken wordt gedeeld.
Het wordt hevig morgenmiddag.
Tuinmeubilair naar de schuur. Als de buren dat nou ook doen. O-)
Zelfs op het toilet beneden, midden in het huis, is het niet stil vanwege een afzuig naar buiten.
Edit: de noise cancelling koptelefoon! kan je daarmee in slaap vallen?
Ik val er wel mee in slaap. Maar dan probeer ik mij op mijn zij te draaien… en dat ligt niet lekker dus word ik weer wakker :')
pi_203706410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik val er wel mee in slaap. Maar dan probeer ik mij op mijn zij te draaien… en dat ligt niet lekker dus word ik weer wakker :')
Eigenlijk begrijp ik het ook niet.
De nervositeit en alles is iets van de afgelopen jaren. o|O
pi_203706413
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:31 schreef AnneX het volgende:
Nou ja Kaatje…wat eerder werd gezegd: straks kun je kiezen!
Wat geeft de doorslag? w/
Tja, UWV is vastigheid, organisatie waar je ook evt verder kunt. NL Training is een nieuw op te zetten locatie. De organisatie staat al maar niet in mijn woonplaats. Het inburgeringssysteem is op de schop gegaan en vernieuwd en daar moeten zij wat mee.
Voor beiden is heel veel te zeggen.
  donderdag 17 februari 2022 @ 17:50:17 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203706508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:25 schreef Myraela het volgende:
Is er nergens een 'er komt een storm aan dus we halen het afval later op'-plan? :D
Dat is alleen maar erger want de tokkies weten het dan niet en laten de bak dan gewoon 6 dagen buiten staan tot het wel opgehaald wordt of het op een andere manier leeg is geraakt.
  donderdag 17 februari 2022 @ 17:50:56 #114
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203706514
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Tja, UWV is vastigheid, organisatie waar je ook evt verder kunt. NL Training is een nieuw op te zetten locatie. De organisatie staat al maar niet in mijn woonplaats. Het inburgeringssysteem is op de schop gegaan en vernieuwd en daar moeten zij wat mee.
Voor beiden is heel veel te zeggen.
En qua salaris/aantal dagen/thuis werken nog verschillen?
pi_203706555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
En qua salaris/aantal dagen/thuis werken nog verschillen?
Salaris bij UWV is waarschijnlijk wat hoger en deels thuiswerken. Van dat andere weet ik het niet. Daar zijn ze ook nog op zoek naar de locatie (laatste info). En UWV zou waarschijnlijk al op 1 maart in gaan. En een pensioenvoorziening is ook niet verkeerd.
pi_203706655
Zo, krijg een pushberichtje. Morgen vanaf 14 uur rijden er geen treinen meer ivm de storm :o .
pi_203706738
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat is alleen maar erger want de tokkies weten het dan niet en laten de bak dan gewoon 6 dagen buiten staan tot het wel opgehaald wordt of het op een andere manier leeg is geraakt.
Dit is zo waar :')
pi_203706823
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dit is zo waar :')
Behalve dan dat de tokkies hier zelfs het begrip 'container' of 'bak niet eens kennen. Althans, niet anders dan 'flikker al je meuk maar náást de container'. Ook als het windkracht 27 is. Of als ze een 2pers. matras kwijt moeten.
pi_203706861
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Behalve dan dat de tokkies hier zelfs het begrip 'container' of 'bak niet eens kennen. Althans, niet anders dan 'flikker al je meuk maar náást de container'. Ook als het windkracht 27 is. Of als ze een 2pers. matras kwijt moeten.
Ja, hier ook hoor. Soms ook niet bij de container maar "gewoon". Maar die grote plastic containers zijn hier echt dumpplekken. Sinds de invoering van Diftar is het ook 42304027x zo erg geworden.
pi_203706877
Also stond er vanmiddag op de wijkfeestboekpagina een foto van een zwijn, rondrennend door de straten met "Wie is z'n zwijn kwijt?". Not kidding.
pi_203706937
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Also stond er vanmiddag op de wijkfeestboekpagina een foto van een zwijn, rondrennend door de straten met "Wie is z'n zwijn kwijt?". Not kidding.
Je woont dus echt tussen een stelletje varkens :+

Goed, zin aan het maken om naar de winkel te lopen. Voor wat boodschappen en dan bij de snackbar een zak patat.
pi_203706944
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Eigenlijk begrijp ik het ook niet.
De nervositeit en alles is iets van de afgelopen jaren. o|O
Veel stress gehad? Dat kan op rare manieren uiten.
pi_203706954
Ik heb al paar boodschappen gedaan en nu wacht ik op mijn broodje shoarma.
pi_203707072
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Salaris bij UWV is waarschijnlijk wat hoger en deels thuiswerken. Van dat andere weet ik het niet. Daar zijn ze ook nog op zoek naar de locatie (laatste info). En UWV zou waarschijnlijk al op 1 maart in gaan. En een pensioenvoorziening is ook niet verkeerd.
Hoe tof en passend die vluchtelingenvacature ook is, UWV klinkt wel een stuk beter. En lekker dichtbij ook.
Spoilers!
  donderdag 17 februari 2022 @ 18:34:34 #125
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203707074
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Pensioen is inderdaad ook wel echt fijn. Juist ook die 'laatste' jaren voor je pensioen
pi_203707096
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, krijg een pushberichtje. Morgen vanaf 14 uur rijden er geen treinen meer ivm de storm :o .
Ik lees het net :') Ik heb nachtdienst 33 km verderop en geen ander vervoer dan de trein :')
pi_203707106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Pensioen is inderdaad ook wel echt fijn. Juist ook die 'laatste' jaren voor je pensioen
Dat dus. En (nog nooit gehad) een 13e maand, een einde jaarsuitkering en diverse opleidingsmogelijkheden.
Mochten ze voor mij kiezen is mijn keuze denk ik al gemaakt
pi_203707109
Ik denk ook dat het UWV een meer solide keuze is mocht het zover komen :Y Dat andere klonk wel heel erg bij je passend.
pi_203707115
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik lees het net :') Ik heb nachtdienst 33 km verderop en geen ander vervoer dan de trein :')
Oh je. En als de treinen niet rijden vanwege storm, is fietsen ook geen optie. Wat nu?
pi_203707125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh je. En als de treinen niet rijden vanwege storm, is fietsen ook geen optie. Wat nu?
Lekker in de storm fietsen *O*

Ja eh, in uiterste nood voor 14 uur naar mijn werk of zo -O- En dan lekker tot 23 ergens rondhangen, want ik ken ook niemand meer in Assen zelf :{
pi_203707142
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Lekker in de storm fietsen *O*

Ja eh, in uiterste nood voor 14 uur naar mijn werk of zo -O- En dan lekker tot 23 ergens rondhangen, want ik ken ook niemand meer in Assen zelf :{
mmm, in ieder geval is de horeca weer open, dus je hoeft niet op een bankje in een park te gaan zitten. Maar dit is echt niet leuk.
pi_203707146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Pracktisch weer. En nu?
Spoilers!
pi_203707151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
mmm, in ieder geval is de horeca weer open, dus je hoeft niet op een bankje in een park te gaan zitten. Maar dit is echt niet leuk.
Wandelen (heh _O- ), Drents museum, uit eten en dan lekker op tijd op het werk verschijnen. Zoiets? :+
pi_203707163
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wandelen (heh _O- ), Drents museum, uit eten en dan lekker op tijd op het werk verschijnen. Zoiets? :+
Ja, je kunt niet veel anders. Maar je kunt dus niet vooraf gaan slapen, dus moet je veel langer wakker blijven. Ook niet goed/fijn
pi_203707178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, je kunt niet veel anders. Maar je kunt dus niet vooraf gaan slapen, dus moet je veel langer wakker blijven. Ook niet goed/fijn
Nou! Er zijn bedden genoeg in zo'n ziekenhuis *) Dus ik ga dan wel even voorslapen ja. Dat kort het 'wachten' ook in natuurlijk.

Ik wacht nu op antwoord van een collega op whatsapp. Die eventueel mijn dienst over gaat nemen. Fingers crossed.
pi_203707337
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou! Er zijn bedden genoeg in zo'n ziekenhuis *) Dus ik ga dan wel even voorslapen ja. Dat kort het 'wachten' ook in natuurlijk.

Ik wacht nu op antwoord van een collega op whatsapp. Die eventueel mijn dienst over gaat nemen. Fingers crossed.
Fijn dat dat kan en mag. Maar hopelijk kan er geruild worden
pi_203707362
Sorry @Isabeau. Als ik in het land geweest had zou ik wel voor je hebben willen rijden. Vanuit Spanje ga ik dat niet redden.
pi_203707695
Ik hoop dat je kunt ruilen! @Isabeau :*

Ik heb vanmiddag van de zon en het gebrek aan storm genoten. Fijn dat we iig wat pauze krijgen van storm _O-

Vandaag ging echt heel goed. Het inwerken is nu echt begonnen - morgen nog met iemand meekijken en dan kan ik volgende week het zelf doen terwijl iemand meekijkt, en dan de week erna helemaal zelf. En een van de andere klussen begin ik dan ook met inlezen, en volgende week de rest van het inwerken. Dat schiet op :o

De komende dagen maar wel dagelijks zelftesten, want een van de collega's die ik dinsdag zag (en waar ik een tijdje op 2 m vandaan heb gezeten) heeft nu corona. :{
Gelukkig heeft de rest van de groep al recent corona gehad _O- :X
pi_203707807
pi_203707968
Sinds je met dat contactloos betalen niet meer altijd je pincode hoeft te gebruiken ben ik hem al 2 keer vergeten :')

Goed dat ik net contant bij had in de supermarkt
pi_203708047
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sinds je met dat contactloos betalen niet meer altijd je pincode hoeft te gebruiken ben ik hem al 2 keer vergeten :')

Goed dat ik net contant bij had in de supermarkt
F. had laatst ook al 3x een verkeerde pincode ingevoerd :')
pi_203708102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Veel stress gehad? Dat kan op rare manieren uiten.
Alle stress en zorgen ergernis, heel heel heel veel dan, is allemaal achter de rug na verscheiden van sch.ouwechies.
Nu een leven in alle rust. Alleen de schuur hè 8)7
#pensionada.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe tof en passend die vluchtelingenvacature ook is, UWV klinkt wel een stuk beter. En lekker dichtbij ook.
Wat zij zegt.
pi_203708159
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]
F. had laatst ook al 3x een verkeerde pincode ingevoerd :')
Ik voel mij zo’n ei _O-
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Alle stress en zorgen ergernis, heel heel heel veel dan, is allemaal achter de rug na verscheiden van sch.ouwechies.
Nu een leven in alle rust. Alleen de schuur hè 8)7
#pensionada.
[..]
Wat zij zegt.
Hmm ja dan weet ik het ook niet.
pi_203708208
Hopelijk Isa kan collega ruilen. Alhoewel je een best een alternatief hebt.
En een bed.
Geldt de code oranje ook voor de terugreis nog? Eventueel?
pi_203708257
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik voel mij zo’n ei _O-
[..]
Hmm ja dan weet ik het ook niet.
Bedankt voor het meedenken. Het was wel nieuw voor mij als verklaring.
pi_203708316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik voel mij zo’n ei _O-

Ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen. :@ Heb F. ook wel uitgelachen :')
pi_203708332
Het helpt wel denk ik dat de pincode op mijn telefoon mijn pinpaspascode is met een extra 0 :7
pi_203708360
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:45 schreef Lonaa het volgende:
Het helpt wel denk ik dat de pincode op mijn telefoon mijn pinpaspascode is met een extra 0 :7
Gohhhh _O- :Y
pi_203708392
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Bedankt voor het meedenken. Het was wel nieuw voor mij als verklaring.
Ja ik dacht het zou zo maar kunnen. Stress doet zoveel rare dingen.
pi_203708417
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen. :@ Heb F. ook wel uitgelachen :')
Ik heb een hele makkelijke pincode maar hij is ook zeer gemakkelijk door elkaar te halen met de nummertjes.
pi_203708506
Net voor corona kreeg ik een nieuwe pincode en toen ben ik 1 jaar niet in winkels geweest dus die nieuwe code zit totaal niet in mijn systeem -O-
pi_203708739
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik heb een hele makkelijke pincode maar hij is ook zeer gemakkelijk door elkaar te halen met de nummertjes.
Mijn vorige was 8446, maar dan kon ik me ook ineens willekeurig in de winkel afvragen of het niet 8664 was. Of 6448.
pi_203708747
Brein. :')
pi_203708927
Mijn pincode zit wel in mijn motorisch geheugen maar niet in mijn hoe heet dat, nou ja, dat andere geheugen. Ik kan de code zo intoetsen maar ik kan niet de cijfers opnoemen :')
pi_203709063
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef Tele6 het volgende:
Mijn pincode zit wel in mijn motorisch geheugen maar niet in mijn hoe heet dat, nou ja, dat andere geheugen. Ik kan de code zo intoetsen maar ik kan niet de cijfers opnoemen :')
Wel in je niet-declaratieve geheugen, niet in je declaratieve geheugen :+

Geheugenmodellen O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Clubsoda op 17-02-2022 20:31:15 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203709084
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef Tele6 het volgende:
Bij mij gaat het dus ook mis als ik er over nadenk.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mijn vorige was 8446, maar dan kon ik me ook ineens willekeurig in de winkel afvragen of het niet 8664 was. Of 6448.
Nou zo iets dus haha
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 februari 2022 @ 20:18:58 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_203709293
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:45 schreef Myraela het volgende:
Als verkoper ga je gewoon voor het hoogste bod.
Dan moet dat bod wel aankomen. Als er maar een paar k tussenzit, gaan ze heus wel voor de gunfactor (de makelaar, niet de huisverkoper)
pi_203709656
Ik ben een keer dagen mijn pincode vergeten geweest. Nog boor contactloos betalen. Ineens, poef, was hij weg.

Ik heb dagen nagedacht. Over of ik dubbele cijfers heb, over welke cijfers er zeker wel of niet in zaten en over welke typroute ik op een pinapparaat aflegde. Toen wist ik hem weer.
Inmiddels staan alle pincodes in de wachtwoordsoftware.
Spoilers!
  donderdag 17 februari 2022 @ 20:37:54 #159
63722 z80
I fink you freaky
pi_203709745
Stormschade tot nu toe. 1 sierplaat van het dak gewaaid en het laatste deel van de schutting om.
De nieuwe achterbuurman is afgelopen zomer gaan graven om zijn tuin in te richten. En even "vergeten" te melden dat de erfafschijdingspaal las stond. En daar zat de schutting dus aan vast. Daarstraks even een noodreparatie uitgevoerd. Staat nu weer vast, voor zo lang het duurt.

En pincode zit in de vingers. Zelfde als wachtwoord. Bij nadenken wat het zou moeten zijn wordt het een uitdaging.
pi_203709769
Ah, pincodes. Ik heb er twee. Eentje die ik zeer weinig en eentje die ik veel gebruik.

Die staan beiden onder een fictief contact (weet ik, geen hacker) in mijn telefoon. Zodra ik de tien cijfers van het ‘telefoonnummer’ zie weet ik ook weer welke ik daarvan moet hebben voor de pincode. Werkt super voor de vaak vergeten weinig gebruikte pincode.

Morgen geen treinen :D Hopelijk krijg je voor je dienst wat geregeld Isa.

Ik had morgen optie om naar Amsterdam te gaan, maar niks meer van de gastvrouw gehoord en inmiddels dag vol gepland. Maar goed ook, want nu ga ik uiteraard niet.
Wel werken met auto, lunchen in de stad met mijn moeder, avond repeteren :7
  donderdag 17 februari 2022 @ 20:42:52 #161
63722 z80
I fink you freaky
pi_203709842
En kleurcodes tbv reizen weer zoals het was voor corona. Top. Scheelt een boel gezeur met verzekeringen als er iets fout gaat. Niet dat ik me veel aantrek van de kleurtjes. Maar dat is een ander verhaal.
Blijft nog de voorwaarden van het land waar je naartoe gaat. PCR test, ophokplicht of zoals in Hongkong bij een positieve test opgeborgen worden tot ook de pcr testen negatief zijn. Ongeacht hoe lang dit duurt.
pi_203710222
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:42 schreef z80 het volgende:
En kleurcodes tbv reizen weer zoals het was voor corona. Top. Scheelt een boel gezeur met verzekeringen als er iets fout gaat. Niet dat ik me veel aantrek van de kleurtjes. Maar dat is een ander verhaal.
Blijft nog de voorwaarden van het land waar je naartoe gaat. PCR test, ophokplicht of zoals in Hongkong bij een positieve test opgeborgen worden tot ook de pcr testen negatief zijn. Ongeacht hoe lang dit duurt.
Voor nu moet ik nog in Londen een test doen voor ik mag terug reizen. Komt dus weer twee keer 35 pond bij en een hoop gedoe. Voor 4 dagen Londen is het me dat niet waard, dus als dat zo blijft ga ik toch echt omboeken.
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 februari 2022 @ 21:49:02 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_203710927
Naar het midden Oosten vliegen ten tijde van corona is wel een gedoe trouwens. :').
Verplicht een of andere app die je overal volgt, verplicht pcr test bij aankomst, verplicht je retourticket/paspoort invullen en verplicht een visum aanvragen. Pfew.

Nu maar hopen dat niemand bij aankomst positief is want dan zit je zeven dagen in quarantaine en is de race voorbij.
pi_203711272
De baan NL Taal klinkt wel als iets dat bij je past @Kaatje1 , maar als het nog zo opgezet moet worden allemaal, kan het best tegen vallen (vooral in het begin) en kun je het misschien toch beter als 'hobby' houden, met je Syrische vrienden enzo die je al helpt. UWV klinkt wel als wat meer zekerheden :) .

@Isabeau : oh das kak dan zeg, met dat vervoer :{

Met hoeveel mensen ga je @Kreator ? En gaan jullie echt als groep, of heb je nog kans dat je zelf wel kunt gaan kijken bij de race als een ander besmet is?
pi_203711591
Oeh, als ik geld had en in een huis met trappen zou willen wonen. Er staat zo’n leuk huis in Velp te koop

https://www.funda.nl/koop/velp-ge/huis-42615852-koningstraat-15/
pi_203711679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, als ik geld had en in een huis met trappen zou willen wonen. Er staat zo’n leuk huis in Velp te koop

Nu is Velp sowieso al duur :o

En ik ga morgen met de auto naar mijn werk. Storm is hier op z'n hevigst tussen 16 uur en 20 uur en ik moet om 23 uur op mijn werk zijn.
pi_203711744
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nu is Velp sowieso al duur :o

En ik ga morgen met de auto naar mijn werk. Storm is hier op z'n hevigst tussen 16 uur en 20 uur en ik moet om 23 uur op mijn werk zijn.
Fijn
pi_203712331
Ik zit naar het nieuws te kijken over de storm morgen, is @Barreltje al aangekomen?
  vrijdag 18 februari 2022 @ 06:09:12 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203713108
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit naar het nieuws te kijken over de storm morgen, is @:Barreltje al aangekomen?
Ik vlieg morgen vandaag pas _O- _O- _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Barreltje op 18-02-2022 06:53:05 ]
pi_203713249
Laatste werkdag mensen *O* Bijna vakantie *O* En gister mailde de feestlocatie dat ze nog niets gehoord hadden van ons en dat we voor dinsdag in de agenda stonden en dat ze wat zenuwachtig aan het worden waren :o Die hebben duidelijk de verandering van plannen niet helemaal goed genoteerd _O-

Gelijk maar gebeld en gefixed. En een definitieve datum geprikt voor het feestje O+ Volgende week eens gaan bespreken wat we gaan doen :7

[ Bericht 5% gewijzigd door PdeHoog op 18-02-2022 07:31:39 ]
pi_203713290
https://www.nu.nl/olympis(...)zijn.html?redirect=1

Eigenlijk vraag ik me af waarom we in vredesnaam kinderen naar de OS sturen :{
pi_203713554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Dit vind ik nou echt een @Candaasje huisje. O+ Maarja, verkeerde locatie.

Ik heb geen idee wat de prijzen daar doen, maar ik vind het best meevallen voor hoe mooi het lijkt.
pi_203713596
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:43 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)zijn.html?redirect=1

Eigenlijk vraag ik me af waarom we in vredesnaam kinderen naar de OS sturen :{
Volgens mij willen ze de leeftijd nu ook gaan verhogen.
pi_203713777
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dit vind ik nou echt een @:candaasje huisje. O+ Maarja, verkeerde locatie.

Ik heb geen idee wat de prijzen daar doen, maar ik vind het best meevallen voor hoe mooi het lijkt.
Dit is Velp Noord (de wat duurdere kant van Velp) maar voor daar een niet al te grote woning woning en voor Velp Noord ook vrij goedkoop. Daar zijn meerdere villa wijken.
Maar ik zie net een appartement in mijn gebouw te koop staan. Mooi verbouwd een paar jaar geleden, maar een stuk minder uitzicht en alleen maar vroege ochtend zon op het balkon, 275.000 :o
pi_203713903
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 06:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik vlieg morgen vandaag pas _O- _O- _O-
Dit lees ik net. Oef
  vrijdag 18 februari 2022 @ 08:58:47 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203713925
Voor de liefhebbers...

Eerst komt er straks een subtiel buienlijntje over

Gevolgd door een gezellig windveld..

pi_203713950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:58 schreef fietsie het volgende:
Voor de liefhebbers...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ga weg met je enge plaatjes -O-
pi_203713985
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
En terecht :{ Kinderarbeid is verboden, maar men mag wel flink onder druk komen voor de OS :{
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:04:05 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203713998
Ik vond dit zinnetje in de voorspelling ook wel.. interessant.. " In de (late) avond van vrijdag ontstaat in de meeste modellen een secundaire vortex. Hierdoor versnellen de windstoten boven de Wadden tot mogelijk 140 km/u, tot dit moment hebben we "slechts" 130 km/u op de weerstations aan de kust."
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:05:27 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203714017
* Barreltje gaat maar iets anders plannen dit weekend :+
pi_203714070
Moest hier wel een beetje om lachen
pi_203714076
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:05 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat maar iets anders plannen dit weekend :+
Vlucht gecanceld?
pi_203714116
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
En terecht :{ Kinderarbeid is verboden, maar men mag wel flink onder druk komen voor de OS :{
Is ook niet normaal.
Zeker als ze er mee om gaan zoals met dat meisje.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:15:59 #184
63722 z80
I fink you freaky
pi_203714147
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat proberen ze al jaren. Maar blijkbaar hel erg moeilijk om er door te krijgen.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:18:05 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203714179
Ik wilde vandaag mijn booster gaan halen. Maar ik lees dat veel locaties dicht gaan maar ik zie niet welke.

En hij gaat hier past om kwart voor 2 open dus kan ook niet nu al. Irritant!!
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:18:20 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203714183
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:15 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat proberen ze al jaren. Maar blijkbaar hel erg moeilijk om er door te krijgen.
Sjah een groot deel van de bejubelde oefeningen is met een volgroeid lichaam amper meer uit te voeren he...
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:19:49 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_203714203
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:58 schreef fietsie het volgende:
Voor de liefhebbers...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Even afwachten hoe de wind op mijn huis en schutting komt te staan.
Pal west geeft voor de schutting de minste stress maar voor het dak het grootste risico. Ook op lekkage omdat de wind dan haaks op de pannen staat. Pal zuid geeft weer maximale belasting op de schutting. maar op de rest zo goed als geen problemen. We gaan het zien.

Alleen jammer dat het nu nat is buiten. Wilde eigenlijk nog even snel naar de bouwmarkt fietsen en een stukje dak voorzien van extra nagels.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:19 #188
63722 z80
I fink you freaky
pi_203714244
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
Sjah een groot deel van de bejubelde oefeningen is met een volgroeid lichaam amper meer uit te voeren he...
Meer het probleem van geld. Wie kijkt er naar een oud vel dat over het ijs beweegt. Hoe vloeiend en lenig de bewegingen ook zijn. Veel meer kijkers voor een jong ding in badpak. Dus ook meer reclame inkomsten.
pi_203714312
Pff nichtje in Australië koelt het baby autostoeltje met icepacks (voordat het kind er in gaat). Airco van de auto is stuk en het is 42 gr (in de buurt van Perth)
pi_203714501
First world problem: door de storm is mijn AH bestelling voor vanmiddag gecancelled... -O-
pi_203714547
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:
First world problem: door de storm is mijn AH bestelling voor vanmiddag gecancelled... -O-
Ja. Hier ook. Ik heb de hele bestelling opnieuw ingediend voor morgenmiddag :P Er zaten ook wat dingen bij voor dinsdag dus ik heb het wel nodig en geen zin om naar de winkel te gaan _O-
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:44:17 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203714563
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is alles van PostNL verplaatst naar morgen. Ook iets wat ik specifiek met 1-dag-bezorgen had besteld..
DHL communiceert nog wel vanavond om 20:00 te bezorgen. Dat zou ik knap vinden.
pi_203714591
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:22 schreef z80 het volgende:

[..]
Meer het probleem van geld. Wie kijkt er naar een oud vel dat over het ijs beweegt. Hoe vloeiend en lenig de bewegingen ook zijn. Veel meer kijkers voor een jong ding in badpak. Dus ook meer reclame inkomsten.
Ik vind het allemaal best maar wel boven de 18 :P

En ik kijk sowieso niet naar de OS want totale desinteresse. Hoewel gister op het scherm wel even schaatsen aanging omdat de dochter van een van onze telers, Jutta Leerdam, moest schaatsen dus de mensen van Finance kwamen even bij ons kijken :D
pi_203714604
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hier is alles van PostNL verplaatst naar morgen. Ook iets wat ik specifiek met 1-dag-bezorgen had besteld..
DHL communiceert nog wel vanavond om 20:00 te bezorgen. Dat zou ik knap vinden.

Ze maken gebruik van de storm om extra snel je huis voorbij te rijden _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 10:01:16 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203714909
Moggel.
Blij dat ik vrij ben vandaag. Vanaf heden ook iedere vrijdag vrij om week *O*. Ik werk 36u Het was voor corona donderdag halve dag vrij. TIjdens corona werd min of meer het 9 weken 40u en dan week vrij :P
Vanaf heden een vrije vrijdag en daar ben ik wel blij mee *O*

Kortom vaker op vrijdag aan de wandel, of vanaf mei zwemmen in het buitenbad :P. Vandaag nog even richting sportschool na de 1000 meter. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 18-02-2022 10:20:13 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203715117
Ik mag ook vannacht werken. Beetje beroerde timing op alle vlakken, maar goed, het zij zo.
Vanmiddag komt eerst nog iemand voor een waardebepaling hier thuis. Benieuwd wat daar uit komt :)

En klinkt fijn @borisz !

Wat betreft OS: met 18+ ben je natuurlijk niet gelijk een 'oud vel'. Als ik hier de topics open over dames zoals Schulting, komt het kwijl van menig user nog net niet mijn beeldscherm uitgedropen. En die zijn halverwege de 20.
(lijkt me ook een stuk gezonder dan geilen op minderjarigen...)
Het is inderdaad wel zo zoals fiets zegt, dat op je 15e voor het kunstrijden bepaalde figuren nog haalbaar(der) zijn. Maar of dat opweegt tegen de immense druk die zo'n tiener wordt opgelegd.... dat kun je je wel afvragen.
pi_203716431
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:11 schreef Candaasje het volgende:
Het is inderdaad wel zo zoals fiets zegt, dat op je 15e voor het kunstrijden bepaalde figuren nog haalbaar(der) zijn. Maar of dat opweegt tegen de immense druk die zo'n tiener wordt opgelegd.... dat kun je je wel afvragen.
Misschien moeten we ons afvragen of dit dan wel een OS-sport moet zijn. Als je als volwassene dit niet meer kunt..... :{
pi_203716545
Ik ben benieuwd hoe het gaat vandaag met de storm. Ik zal straks nog maar wat dingen binnen gaan zetten. Gisteren stonden alle nieuw geplante planten nog netjes op hun plaats, al stond er een hulst wat scheef.

We moeten allebei de deur uit vandaag. Ik ben om 14.45 alweer thuis. Maar J gaat gewoon de hele dag naar klanten rijden 8)7
Spoilers!
pi_203716718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat vandaag met de storm. Ik zal straks nog maar wat dingen binnen gaan zetten. Gisteren stonden alle nieuw geplante planten nog netjes op hun plaats, al stond er een hulst wat scheef.

We moeten allebei de deur uit vandaag. Ik ben om 14.45 alweer thuis. Maar J gaat gewoon de hele dag naar klanten rijden 8)7
Ik ga hier de dingen die rondom aan het balkon hangen zo even eraf halen maar het meeste staat volgens mij wel stevig.
En de grote boom hier tegenover, daar kan ik toch niets aan doen.

Benieuwd hoe het nu met @Blues gaat?
pi_203716754
Wij gaan zo ook maar een rondje door de tuin doen.
Maarja aan de schutting en bomen valt weinig te doen.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 11:25:44 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203717162
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om regenende dakpannen dan om schuttingen enzo...
Als ik de auto uit de weg zet voor de dakpannen van de buren, komt ie binnen de valcirkel van de grootste bomen hier.
pi_203717175
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:

Benieuwd hoe het nu met @:Blues gaat?
Stuk beter ^O^
pi_203717236
Wij hebben vanmorgen alle losse zaken van het terras gehaald.

De meeste (irrationele) zorg die ik heb is de hijskraan die tegenover ons huis staat. Als die omgaat is ons huis plat.
pi_203717280
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Stuk beter ^O^

Fijn, gelukkig maar

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben vanmorgen alle losse zaken van het terras gehaald.

De meeste (irrationele) zorg die ik heb is de hijskraan die tegenover ons huis staat. Als die omgaat is ons huis plat.
Da's ook best een eng scenario
pi_203717491
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef fietsie het volgende:
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om regenende dakpannen dan om schuttingen enzo...
Als ik de auto uit de weg zet voor de dakpannen van de buren, komt ie binnen de valcirkel van de grootste bomen hier.
Dakpannen negeer ik nog even in mijn rampenscenario :')
pi_203717504
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dakpannen negeer ik nog even in mijn rampenscenario :')
:D
pi_203717526
Ik weet dat het waarschijnlijk allemaal wel mee gaat vallen maar die keer dat de schutting wegwaaide heeft wel voor een klein trauma gezorgd merk ik.
pi_203717536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan zo ook maar een rondje door de tuin doen.
Maarja aan de schutting en bomen valt weinig te doen.
Vorig jaar met de storm vlak na sleuteloverdracht ging het deel van de schutting plat bij de linkerburen. We zagen gisterochtend dat de schutting rechts ook kapot is _O- Nu maar even provisorisch vast met touw en een zware tafel ervoor om te voorkomen dat hij in ene bij de andere buren naar binnen vliegt :D
  vrijdag 18 februari 2022 @ 11:45:36 #209
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203717553
Wij wonen zodanig op de wind dat de schuttingen best euh, stevig zijn. Al is die aan de ene kant van de tuin van 2004 dus daar durf ik geen 100% garantie op te geven, al zijn de palen van 8x8cm hardhout...
pi_203717559
En zo even mini-G uit school vissen. Die stoppen al om 12:00 uur ipv 14:00. Vanmorgen maar even weggebracht met de auto uit voorzorg.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 11:45:54 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203717560
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vlucht gecanceld?
Nog niet.. dus fingers crossed
pi_203717570
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef fietsie het volgende:
Wij wonen zodanig op de wind dat de schuttingen best euh, stevig zijn. Al is die aan de ene kant van de tuin van 2004 dus daar durf ik geen 100% garantie op te geven, al zijn de palen van 8x8cm hardhout...
Bij mij zijn ze allemaal een soort van verrot en loshangend :P Dat moet dit jaar echt gefixed worden :D
  vrijdag 18 februari 2022 @ 11:47:17 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203717581
Ik zal zo nog wel even de tuidraden van de pizzaoven checken. Daar staat 4 meter rvs schoorsteen op, en die staat keurig pal in de wind...
pi_203717593
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Vorig jaar met de storm vlak na sleuteloverdracht ging het deel van de schutting plat bij de linkerburen. We zagen gisterochtend dat de schutting rechts ook kapot is _O- Nu maar even provisorisch vast met touw en een zware tafel ervoor om te voorkomen dat hij in ene bij de andere buren naar binnen vliegt :D
Herkenbaar, hier staan ook allerlei spullen tegen de schutting op hoop van zege.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef fietsie het volgende:
Wij hebben de schutting zelf gezet :') dat zegt denk ik wel genoeg.
Behalve aan 1 kant, maar die is ondertussen al 20 jaar oud dus ik weet het ook niet....
pi_203717639
Wij zijn ook wel bezorgd over de schuttingen.
Staan nu wel beter door hardhouten palen en meedeinend in de wind openingen.

Ik vond dit plaatje in de VK.

vrijdag 18 februari 2022 @ 12:00:36 #216
63722 z80
I fink you freaky
pi_203717835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Nog niet.. dus fingers crossed
Vliegen met slecht weer blijft apart. Tijdens de vlucht zelf heb ik er geen last van. Landen met valwind, crosswind of turbulentie hangt het van de kist en vliegveld af. Maar opstijgen met turbulentie, ik kan er niet aan wennen.
pi_203717886
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef z80 het volgende:

[..]
Vliegen met slecht weer blijft apart. Tijdens de vlucht zelf heb ik er geen last van. Landen met valwind, crosswind of turbulentie hangt het van de kist en vliegveld af. Maar opstijgen met turbulentie, ik kan er niet aan wennen.
Zwabberend over de landingsbaan in Johannesburg vond ik anders ook geen pretje. Leek wel een slalom, we gleden nog net niet van de baan.
pi_203717890
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik ga hier de dingen die rondom aan het balkon hangen zo even eraf halen maar het meeste staat volgens mij wel stevig.
En de grote boom hier tegenover, daar kan ik toch niets aan doen.

Hier tegenover mijn woonkamer staat een grote plataan die bij stevige zw wind af en toe even aanklopt :X
pi_203717909
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hier tegenover mijn woonkamer staat een grote plataan die bij stevige zw wind af en toe even aanklopt :X
Oeh, ook niet heel fijn
pi_203717942
Maar de boom heeft een windsnelheid van meer dan 160 km/h overleefd, dus eh... (alhoewel dat uit het noorden kwam en dan staat deze flat in de weg :+ )
pi_203717952
Wie eten wil bestellen moet dat nu doen en wel voor 14 uur want Thuisbezorgd stop dan :o
pi_203717962
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Wie eten wil bestellen moet dat nu doen en wel voor 14 uur want Thuisbezorgd stop dan :o
Ja, al die kinderen op scooters, dat is veel te gevaarlijk joh.
pi_203717987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, al die kinderen op scooters, dat is veel te gevaarlijk joh.
Ik zat me dat woensdagavond al af te vragen toen er zo'n fiets langskwam, waarom die niet gestopt waren. Maar nu dus gelukkig wel.
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 12:18:50 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203718094
Toch maar wat robotframes (per stuk een 0,75m2 30mm plaat, 1,5m2 10mm plaat en 3 meter koker 150*150*8) aan onze opslagtent vastgemaakt. Als ie nu nog weg waait....
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203718162
Het uitzicht vanaf de werkplek - ja, hullie belden pas af, toen ik al binnen was 😡- is op een middelbare school. Auto’s rijden af en aan om kinderen op te halen.
Enkele docenten meldden zich af, en de theater- en filmvoorstellingen gaan daar vanavond.
Artiest is onderweg vanuit Twente.

Zojuist sprak ik iemand, die óok die nervositeit kent. Before the storm.
pi_203718207
Mini-G binnen dus nu lunchen met zelfgerookte zalm van maandag :9~
pi_203718217
Ik moet nog boodschappen halen :') Maar ik lees berichten over overvolle winkels.
pi_203718336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog boodschappen halen :') Maar ik lees berichten over overvolle winkels.
😂
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:36:13 #229
63722 z80
I fink you freaky
pi_203718376
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Hier was de super gister akelig leeg. Dat wil zeggen de schappen. Geen idee hoe het nu is.
Oudpapier en grijcontainer zijn vanochtend wel gewoon opgehaald.

Hier is het tot nu toe grijs, af en toe wat water en wind uit een voor mij gunstige richting.
pi_203718417
De takken aan de boom bewegen minimaal. Over een uur regen. Dus komend uur maar boodschappen doen.
pi_203718519
Mijn hemel, dan ben je ver weg _O-
pi_203718582
Ik word hier stil van -O- Zou deze dame dit nu echt menen? :D

Ik zocht de dame even op op Facebook: https://www.facebook.com/annemarie.vroomtenwolde
Ze meent het echt _O-

quote:
Tarot #98: Wordt storm 'Eunice' die eraan komt in Nederland o.l.v. Rutte echt 'levensgevaarlijk' nu Code Rood is afgegeven?
Ik krijg 2x een X-kaart, wat 'NEE!!' betekent. Ook krijg ik 2x een IV-kaart, wat 'nog 4 uur (dus rond 14.30u) kan betekenen voordat de storm (of groot nieuws?) komt.
Onze premier heeft een deal gesloten over een imitatie (nagespeelde Klimaatagenda-lockdown om meer mensen te ontwaken?).
Het wordt hooguit een storm in een glas water, uitgevoerd door een wanhopige gevloerde 5D-negatieve Elite die nog een laatste poging doet om via Angst mensen onder controle te houden.
Er is lang aan gewerkt, maar het officiële einde van de heersende onderdrukkende Elite licht nu in het verschiet.
Er komt een niet-oorlogszuchtige boodschapper (om 14:30u over Oekraïne?), waarna wereldwijd de zon weer gaat schijnen met verzekerd succes op materieel geluk, voorspoed, tevredenheid en rust.
De naam 'Eunice' zou zelfs 'EU = NICE' geworden -dus 5D-positief- kunnen betekenen... We gaan het zien!
pi_203718649
Leuk hè, de CulSC.
De info komt uit allerlei regionen. Ook uit de hogere mytische regionen. 😂
pi_203718684
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word hier stil van -O- Zou deze dame dit nu echt menen? :D

Ik zocht de dame even op op Facebook: https://www.facebook.com/annemarie.vroomtenwolde
Ze meent het echt _O-
[..]

Ik dacht eerst ook dat iemand een ander in de maling zat te nemen. Maar nee dus.

Maar de zus van een kennis van mij gelooft hier dus ook in. Zij heeft in januari 2020 contact gehad met een entiteit van mars (of een andere planeet weet ik niet meer) en die had de pandemie voorspeld. Die kennis was altijd lacherig over haar dus (drempelhoeder en labyrinth duider) maar die is sinds corona ook "die drempel" overgestoken.
pi_203718727
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn hemel, dan ben je ver weg _O-
[ afbeelding ]
Mijn hemel. Het zal maar familie zijn :X
pi_203718767
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn hemel. Het zal maar familie zijn :X
Dan weet je dat je die moet ontlopen. Maar je zal toch op een "kringverjaardag" komen en daar naast komen te zitten zonder dat er nog ergens een stoel vrij is.
pi_203718853
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan weet je dat je die moet ontlopen. Maar je zal toch op een "kringverjaardag" komen en daar naast komen te zitten zonder dat er nog ergens een stoel vrij is.
Fantastisch vermaeck toch? Beter dan de zoveelste nabeschouwing van de wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax ofzo.... :P

(Ja, wel triest dat mensen hier in geloven natuurlijk. Maar goed, Niburu bestond 15 jaar geleden ook al, dus wappies gonnna wap. Altijd en overal)
pi_203718884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Tegen iemand die ik niet ken en amper banden mee heb, heb ik veel minder moeite om te zeggen dat ze volkomen gestoord zijn :+
pi_203718918
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:02 schreef Candaasje het volgende:

Fantastisch vermaeck toch? Beter dan de zoveelste nabeschouwing van de wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax ofzo.... :P

(Ja, wel triest dat mensen hier in geloven natuurlijk. Maar goed, Niburu bestond 15 jaar geleden ook al, dus wappies gonnna wap. Altijd en overal)
Broertje van goede vriend zat helemaal diep in het Niburu rabbithole :X (alhoewel, nog steeds denk ik, ik ga eens vragen hoe het met zijn antivaxx/5G/greatreset en zo staat _O- )
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:09:36 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203718984
Ik deed even een ophaal ritje (school sloot om 12:30 de deuren zodat de kinderen voor 14:00 thuis konden zijn).
Complete gekte daar op de weg, mensen die het maar moeilijk vinden even te wachten tot de auto's voor hen zijn ingeladen en gaan rijden...

Maar wat ook opviel: enorme files bij de 2 MacDonaldsen waar we langs komen. Echt belachelijk lang. Alsof die morgen niet meer open gaan.
pi_203719021
En ja hoor…in Utrecht gaat de rode lijn van Regen helemaal los.
Van het ene op het andere moment! Mèt rukwinden.

Opeens geen verkeer en geen mens meer op straat.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:12:52 #242
63722 z80
I fink you freaky
pi_203719042
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:09 schreef fietsie het volgende:
Ik deed even een ophaal ritje (school sloot om 12:30 de deuren zodat de kinderen voor 14:00 thuis konden zijn).
Complete gekte daar op de weg, mensen die het maar moeilijk vinden even te wachten tot de auto's voor hen zijn ingeladen en gaan rijden...

Maar wat ook opviel: enorme files bij de 2 MacDonaldsen waar we langs komen. Echt belachelijk lang. Alsof die morgen niet meer open gaan.
Je hebt de Duitse supermarkten nog niet mee gemaakt als er een feestdag aan komt. Hamsteren, karren vol. Wat stel je voor dat na het dagje dicht ze voorlopig dicht blijven.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 13:13:26 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203719050
Begint nu wel aan te trekken. Na sporten snel nog wat eten ingeslagen voor vanavond. Kortom laat de storm maar komen :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203719199
Ik keek net even naar een livestream van iemand bij Heathrow. Kwam een 838 binnen, dat ging vrij soepeltjes, maar daarvoor kwam er een wat kleinere binnen maar bij het aanvliegen, man man man, wat zullen die piloten het druk gehad hebben. Dat was behoorlijk gewiebel in de lucht
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:32:03 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_203719370
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik keek net even naar een livestream van iemand bij Heathrow. Kwam een 838 binnen, dat ging vrij soepeltjes, maar daarvoor kwam er een wat kleinere binnen maar bij het aanvliegen, man man man, wat zullen die piloten het druk gehad hebben. Dat was behoorlijk gewiebel in de lucht
Düsseldorf is altijd feest. Maar gister helemaal.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:36:16 #246
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203719424
Ons huis staat op de Facebook van de makelaar. Nu al 5 afspraken aangevraagd *O*
pi_203719441
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Ons huis staat op de Facebook van de makelaar. Nu al 5 afspraken aangevraagd *O*
En hoe lang staat het er?
pi_203719573
quote:
Ik vond deze ook wel heftig... (zover ik las geen gewonden gevallen... maar kkkkoud en nat is het wel)

vrijdag 18 februari 2022 @ 13:52:32 #249
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203719667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En hoe lang staat het er?
Half uurtje ofzo. Funda moet nog komen.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 13:53:09 #250
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203719679
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik vond deze ook wel heftig... (zover ik las geen gewonden gevallen... maar kkkkoud en nat is het wel)

Ja die boot _O-
Wie gaat er ook op zo'n boot tijdens een storm. Moet er niet aan denken :r
pi_203719731
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Half uurtje ofzo. Funda moet nog komen.
Jeetje! Ik dacht Funda. Je zou entreegeld moeten vragen, dan heb je alle kosten er zo uit
pi_203719732
Ik moet straks de weg op. Gelukkig moet ik iets voor 21 uur in Waalwijk zijn :')

pi_203719743
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Gaat goed! *O*
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:15:19 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203720085
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet straks de weg op. Gelukkig moet ik iets voor 21 uur in Waalwijk zijn :')

[ afbeelding ]
Nog steeds geen gecancelde vlucht hier..
pi_203720325
pi_203720674
Mmmm... Net gebeld. Of ik een paar referenties wil doorgeven. Tuurlijk.
En volgende week bellen ze (als die referenties goed zijn neem ik aan) voor arbeidsvoorwaarden gesprek.

Eh...heb ik nu een nieuwe baan?
pi_203720871
Plaatje van Candaasje doorgeapp’t naar de coördinator, dat ik graag eerder naar huis wil.
Er zijn nog 2 docenten en iemand van de td in het pand.

Edit: afgelost en ik ben thuis 😉
pi_203720892
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
En volgende week bellen ze (als die referenties goed zijn neem ik aan) voor arbeidsvoorwaarden gesprek.

🎉 klinkt van wel…💐
pi_203721095
Ik moet de tv steeds harder zetten :D

Sterkte met de woei AnneX :*
Spoilers!
pi_203721169
quote:

O+ *O*
pi_203721197
Ik wacht op F. Die is eerder dan gewild/gepland vertrokken uit Amsterdam om het echte zware weer voor te zijn. Beter is ie er gewoon zo.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:26:44 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203721256
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik wacht op F. Die is eerder dan gewild/gepland vertrokken uit Amsterdam om het echte zware weer voor te zijn. Beter is ie er gewoon zo.
Hij heeft wel meewind...
pi_203721287
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hij heeft wel meewind...
Dat was zijn argument ook.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:28:32 #264
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203721300
quote:

Haha zo lijkt het wel! *O*
pi_203721315
quote:

Nog niet :P PAs als je ja zegt tegen de arbeidsvoorwaarden :P

En bij welke toko is dit?
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:31:41 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203721366
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik bedoelde het vooral bemoedigend; op de weg zijn is nu denk ik gewoon niet tof.
Vooral omdat het per definitie bijna anderen zijn die ellende veroorzaken..
pi_203721402
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik bedoelde het vooral bemoedigend; op de weg zijn is nu denk ik gewoon niet tof.
Vooral omdat het per definitie bijna anderen zijn die ellende veroorzaken..
Ja. Hij gaf het argument vanochtend, toen ie nog van plan was om om 16:00 te vertrekken. Aan de "last seen" op WA te zien is ie op de zaak (geweest). Dus hopelijk voor 16:00 thuis
pi_203721435
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Nog niet :P PAs als je ja zegt tegen de arbeidsvoorwaarden :P

En bij welke toko is dit?
UWV
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:34:52 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203721438
Mijn broertje was net nog bij een klant op de Maasvlakte, die had daar een spoedje...
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:36:19 #270
63722 z80
I fink you freaky
pi_203721475
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat is wel zuinig rijden.
pi_203721533
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
UWV
Toch voor de meest stabiele aanbieding gegaan? Want die andere was een start up he?

Felies *O*
pi_203721574
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Toch voor de meest stabiele aanbieding gegaan? Want die andere was een start up he?

Felies *O*
Die ander was min of meer een start up. Ze zitten overal in Nederland, alleen nog niet in mijn woonplaats.
En die meneer belde gisteren dat zij, door ziekte, nog niet verder konden gaan.
Ik moet ook aan mezelf denken en UWV heeft best veel voordelen.
pi_203721604
Vanmorgen gewerkt, meteen door naar al beloofde lunch met moeders. Die daarna nog even kleding wilde shoppen :r
Rondom de kerk is altijd tochthol. We verlieten het restaurant net na een lijn van hoosbui plus windstoot, maar rondje om de kerk deed ons evengoed even wankelen :D Winkelmedewerker was blij met wat potentiële klanten, winkelcentrum was leeg. Op de man na die onderuit ging :7

Daarna op de fiets naar huis gewaaid (wind in de rug O+ ). Steiger die een blok verderop staat is niet weggehaald. Dus die waait nu van de gevel af *O* Brandweer in mijn straatje.

Maar even loeren wat de steiger doet die soort van tegen mijn achtertuin staat. Gelukkig is de groenstrook langer dan de steiger hoog is ^O^

Vanavond repeteren, dat wordt denk ik wandelen ipv fiets.
pi_203721622
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die ander was min of meer een start up. Ze zitten overal in Nederland, alleen nog niet in mijn woonplaats.
En die meneer belde gisteren dat zij, door ziekte, nog niet verder konden gaan.
Ik moet ook aan mezelf denken en UWV heeft best veel voordelen.
O ja, dan is het helemaal duidelijk. Misschien ook wel fijn. Als ze je in portefeuille houden en over een half jaar willen starten kun je nog eens kijken of het de overstap waard is.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:45:44 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_203721679
De buienlijn die over zou komen had er hier geen zin in. Slechts een klein beetje water. Wel de nodige wind.
En nu doet iemand buiten het licht aan. Voor het eerst vandaag.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:48:50 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203721731
Schotland heeft tenminste leuke bijwerkingen van deze storm: shitloads sneeuw.
pi_203721784
Alvast gefeliciteerd @Kaatje1 ! *O* *O*

Zo, makelaar over de vloer gehad. Die kwam een waardebepaling doen. Nu heeft 'ie er vooral belang bij dat wij de erfpacht afkopen en het dan via hem de vrije markt op gooien, dus ik rond zijn bedragen een beetje naar beneden af... maar... allejezus wat een geld voor deze hut :')
pi_203721790
In deze boot wil je niet zitten

https://twitter.com/i/status/1494435194962649094
  vrijdag 18 februari 2022 @ 15:55:01 #279
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203721819
Als ik daar in die rij stond om er op te rijden ging ie op de handrem, in de versnelling, de knipperlichten aan en ik rende weg.
pi_203721865
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
In deze boot wil je niet zitten

https://twitter.com/i/status/1494435194962649094
Zó ben ik eens het Kanaal overgestoken. Mèn. :X
Edit: een nacht overtocht. Schuddend over de bank. In de stoelen lagen mensen te kotsen.

Hopelijk houdt de steiger het, Cat. Zo let ik op de +/-20 bomen voor de deur.
En wat klere herrie maken die. Gelukkig nog geen blad aan de bomen.
pi_203721957
F. is thuis *O*
pi_203722016
quote:

huh? Haha ja? uwv ? *O*
pi_203722022
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:03 schreef Lonaa het volgende:
F. is thuis *O*
*O*
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:07:54 #284
63722 z80
I fink you freaky
pi_203722043
Werkzooi afgesloten en een whisky ingeschonken. Is weer een paar maanden geleden dat ik dat op heb.

Verder blij dat ik deze winter eindelijk wat bomen\struiken van taken ontdaan heb. Ander hadden die nu de pannen van het dak gemaaid.
pi_203722063
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:03 schreef Lonaa het volgende:
F. is thuis *O*
Prettig hoor!

En yeah voor de noise cancelling headphone. _O_ Nogmaals yeah 👍🏼👍🏼👍🏼
pi_203722087
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef Blues het volgende:

[..]
huh? Haha ja? uwv ? *O*
Ja UWV. Ik heb ook mensen die ik vertrouw gevraagd om als referentie gebeld te worden. Oud collega nu goede vriendin. Andere oud collega die al een tijdje weg is maar toen ook echt mijn maatje en HR directeur van vorige bedrijf.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:18:23 #287
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203722254
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:52 schreef Candaasje het volgende:
Alvast gefeliciteerd @:Kaatje1 ! *O* *O*

Zo, makelaar over de vloer gehad. Die kwam een waardebepaling doen. Nu heeft 'ie er vooral belang bij dat wij de erfpacht afkopen en het dan via hem de vrije markt op gooien, dus ik rond zijn bedragen een beetje naar beneden af... maar... allejezus wat een geld voor deze hut :')
Sta jij ook ingeschreven als zoeker bij een makelaar?

Wij hebben nu al bijna alle bezichtigingen vol zonder funda.
pi_203722326
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Krijg je natuurlijk, wanneer het huis op Funda staat, allemaal mensen die langs komen lopen _O-
pi_203722352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee, maar dat was tot nu toe niet echt nodig. We hebben eigenlijk alles mogen bezichtigen wat op Funda kwam en waar ik een mailtje voor stuurde.

Ik zat net te mijmeren... we hebben nu 3x een bod gedaan, waarvan de laatste 2 bij huisjes aangeboden door dezelfde makelaar. Kunnen we die makelaar niet op een of andere wijze als aankoopmakelaar strikken? Ik wil zíjn aanbod :')
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:22:38 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_203722366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Krijg je natuurlijk, wanneer het huis op Funda staat, allemaal mensen die langs komen lopen _O-
Heel fok dat even op digitale visite komt. :+
pi_203722397
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef z80 het volgende:

[..]
Heel fok dat even op digitale visite komt. :+
Dan moet je het op de "funda pagina" zetten :D
pi_203722483
Nou, de eerste dakpannen zijn er vanaf :{ Net even buiten gekeken. Het is een rij die ik zelf weer makkelijk moet kunnen leggen vanuit het dakraam, maar toch.... Ik denk dat er ook een aantal scheef liggen een eindje hogerop. Morgen de schade maar eens gaan aanschouwen.
pi_203722622
Dat was de schutting -O-

En dakpannen bij de buren er af.....
pi_203722890
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Dat was de schutting -O-

Oh dear. Is dat tussen buren en jullie of jullie en de straat?
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:48:28 #295
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203722971
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nee, maar dat was tot nu toe niet echt nodig. We hebben eigenlijk alles mogen bezichtigen wat op Funda kwam en waar ik een mailtje voor stuurde.

Ik zat net te mijmeren... we hebben nu 3x een bod gedaan, waarvan de laatste 2 bij huisjes aangeboden door dezelfde makelaar. Kunnen we die makelaar niet op een of andere wijze als aankoopmakelaar strikken? Ik wil zíjn aanbod :')
Vaak kan je gewoon gratis inschrijven en krijg je zijn aanbod eerder.
Alleen kan hij dan niet echt je aankoopmakelaar zijn ivm belangen.
pi_203723230
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Dat was de schutting -O-

Oh echt? :o Das kut.
pi_203723461
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh dear. Is dat tussen buren en jullie of jullie en de straat?
Tussen ons en de straat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Oh echt? :o Das kut.
Yep -O- En dan moeten we nog een paar uur.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 17:08:56 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203723486
Wij zitten hier nu tussen windkracht 9 en 10.. de pannen ratelen over het dak..

pi_203723540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:08 schreef fietsie het volgende:
Wij zitten hier nu tussen windkracht 9 en 10.. de pannen ratelen over het dak..

[ afbeelding ]
Die oranje ovaal is het probleem hier
pi_203723621
Jullie ook noodmelding?
pi_203723708
Hier hebben vooral de bomen veel te verduren. Bizar eigenlijk hoe flexibel die zijn, en bizar hoe groot de windkracht ook moet zijn om ze zo te laten dansen.

Verder platte daken hier. Wel blij om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')