Jaaaaquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe kan het dat ik de serie good omens helemaal gemist heb.. echt ik vind dat boek geweldig
Hoe tofquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
We zijn er! Ons huisdier stond klaar om ons te verwelkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
JaaaaSerie moet ik ook nog steeds kijken.
Balen @:Candaasje
Ik weetquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.
Volgens mij kun je niet veel anders doen, dan gewoon hopen dat je één keer wel de idioot bent die het hoogste bod heeft gedaan. Als dit jullie maximale bod was voor het huis, dan had een aankoopmakelaar daar ook niets in kunnen betekenen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?
(Ja, aankoopmakelaar, I know. Schimmige klotemarkt ook. )
Wat kut zeg. Zal wel iemands droomhuis geweest zijn, tegen die mensen kan je gewoon niet op. Die bieden zo een ton over.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Thnx luitjes![]()
Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?
(Ja, aankoopmakelaar, I know. Schimmige klotemarkt ook. )
Afijn. Mijn nachtdienst werd omgezet naar een avonddienst. Dus nog 3,5 uur werken en dan kan ik daarna thuis op bank mokken
Natuurhuisje.nl oa. En Erfgoedlogies.nlquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe zoeken jullie naar een B&B? Niet via Booking.com uiteraard.
Mooi! En een fijne maand!quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
We zijn er! Ons huisdier stond klaar om ons te verwelkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Saunaquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.
Over twee weken met familie in leuke villa met gameroom en hottub. Eneigen slaapkamer
Met en beetje geluk een van de kamers met privé sanitair.
Oeh! En sauna![]()
Airbnb staan ook veel leuke dingen op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Twee Finse én een infraroodquote:
Die broer van jou heeft ook iedere keer watquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Twee Finse én een infrarood![]()
En toen wilde broer eerst niet bijbetalen voor de hottubAan die dwaze gedachte heb ik heeeeeel snel een einde gemaakt
![]()
Volgens mij heb jij een goede werkweek
Lol, ja he, weet me telkens te verrassen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die broer van jou heeft ook iedere keer wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol, ja he, weet me telkens te verrassen.
Want hij is een nog groter luxebeestje dan ik
Dat is dan wel weer heel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een jonger broertje altijd een verrassing haha.I solemnly swear i'm up to no good
Ik vind zwemmen na een dag skiën echt zo’n verschil maken in hoe de spieren de volgende dag voelen. Ik ga altijd even zwemmen al is het maar 20 minuten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ons huisje als we DV op wintersport gaan, heeft ook een infraroodsaunazo fijn want gegarandeerde spierpijn natuurlijk. En er is een zwembad bij het complex.
Is het gezelliger? Handiger ingedeeld? Of gewoon zomaar omgegooid?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:29 schreef Isabeau het volgende:
zwembad, sauna en infrarood zijn echt geweldig na het skiën
Zo, eindelijk weer achter mijn pc. Hele woonkamer veranderd en het ziet er weer uit als een normale woonkamerJross' sportschool loonde vandaag enorm, want de massief houten plaat die we nu als gezamenlijk bureau hebben was loodzwaar
Veel gezelliger, véél meer ruimtequote:Op woensdag 16 februari 2022 20:33 schreef Blues het volgende:
Is het gezelliger? Handiger ingedeeld? Of gewoon zomaar omgegooid?
Zoeken begint bij Google. Dat is de makkelijkste weg om te zien wat er zoal in die omgeving is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, heb je toch je zin gekregen over hoe jullie zitten? Fijn hoor, dit klinkt veel gezelligerquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel gezelliger, véél meer ruimteEn we zaten met de bureau's met de rug naar elkaar toe in de woonkamer. Nu één heel lang bureau waar we naast elkaar zitten. Echt heel blij mee. De eettafel is nu wel 'gesneuveld', maar daar zaten we eigenlijk nooit aan. Daar lag altijd de schone was op, te wachten tot het zou worden opgevouwen en gestreken
Oh, dat wilde ik ook boven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel gezelliger, véél meer ruimteEn we zaten met de bureau's met de rug naar elkaar toe in de woonkamer. Nu één heel lang bureau waar we naast elkaar zitten. Echt heel blij mee. De eettafel is nu wel 'gesneuveld', maar daar zaten we eigenlijk nooit aan. Daar lag altijd de schone was op, te wachten tot het zou worden opgevouwen en gestreken
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, heb je toch je zin gekregen over hoe jullie zitten? Fijn hoor, dit klinkt veel gezelliger
Ja, ik zou ook liever aan een eettafel eten, maar ja, dat is na al die jaren nog steeds niet echt gelukt. Zal dus ook wel nooit gebeurenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:10 schreef AnneX het volgende:
Oh, dat wilde ik ook boven.
En @:Isabeau ooit had jij een lading foto’s van hóe mensen de avondmaaltijd eten.
Nu 2 jaar geleden met corona en alles zijn wij aan tafel gaan eten.
En…dat doen wij nog!
Gewoon gaan doen. Tafel dekken en de borden op tafel zetten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook liever aan een eettafel eten, maar ja, dat is na al die jaren nog steeds niet echt gelukt. Zal dus ook wel nooit gebeurenWe deden het wel met kerst en dergelijke, verder niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het begin vooral om de (zit) houdingen af te wisselen. En krant lezen aan tafel is ook veel prettiger.
Ik snap wel dat je nerveus wordt van storm. Het kan zo onheilspellend klinkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef AnneX het volgende:
Verdorie…die storm hè…daarvan word ik zó onrustig en schrikachtig.
Dan blijf ik maar beneden. Onder het dak in bed lijkt het erger.
En dan komt er nog eentje.
Het staat pal op de huizenrij.
Ellende hè. Ik slaap er ook altijd slecht van. Moet er zo nog uit met de hondquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef AnneX het volgende:
Verdorie…die storm hè…daarvan word ik zó onrustig en schrikachtig.
Dan blijf ik maar beneden. Onder het dak in bed lijkt het erger.
En dan komt er nog eentje.
Het staat pal op de huizenrij.
Wij eten nu tenminste weer naast elkaarquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij nemen ons ook altijd voor om weer aan de eettafel te gaan eten. Maar aan het eind van het verhaal staan er weer twee laptops met toebehoren op tafel
Ging t goed?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb de slaapendoscopie doorstaan.
Vrijdag nacontrole. Voel me nog groggy.
Het is bijna voorbij, zegt weeronline. Pffft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ellende hè. Ik slaap er ook altijd slecht van. Moet er zo nog uit met de hond
Kan je lekker slapen!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is bijna voorbij, zegt weeronline. Pffft.
Ik kan er ook altijd maar slecht van slapenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ellende hè. Ik slaap er ook altijd slecht van. Moet er zo nog uit met de hond
Wij ook naast elkaar.. op de bankquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij eten nu tenminste weer naast elkaar![]()
Alhoewel, ik zit hier alleen. Jross is in het zit gedeelte nu voetbal aan het kijken
Zal mij benieuwenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is bijna voorbij, zegt weeronline. Pffft.
Ja hier net zo. Wij hebben een twee kapper en hij loeit echt om de garage heen. Ben blij dat wij aan de voorkant slapen want hij dreunt tegen de achterkant van het huis brrrquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan er ook altijd maar slecht van slapen![]()
Onweer enzo vind ik wel gezellig maar dit soort windstoten vind ik altijd maar eng.
Ons huis staat ook op een hoek dus het gaat flink te keer.
Hier werken ze voor rest en plastic nog met losse zakken, en het is vandaag ophaaldag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hier vliegen de Klikos door de straat. Gezellig.
En dat vind jij grappig?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:20 schreef derLudolf het volgende:
Bij de buurman (op het werk) liggen z'n zonnepanelen/collectoren in de voortuin
Oh, daar moest ik ook aandenken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:20 schreef derLudolf het volgende:
Welk kussen heb je uiteindelijk gekozen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sliep geweldig vannacht. Ik ben eindelijk aan mijn nieuwe kussen gewend geloof ik. Ik heb gelijk bergen energie![]()
Ik heb een Natuurhuisje geboekt voor volgende maand. Wel hoge annuleringskosten maar ik heb echt geen zin om beter te zoeken.
Oh wauw.. dat is wel echt heel kut. Ik ben daar ook bang voor met dit weer dat onze panelen er vandoor gaan ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:20 schreef derLudolf het volgende:
Dit is wel een beetje naief.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:02 schreef Myraela het volgende:
Als dit jullie maximale bod was voor het huis, dan had een aankoopmakelaar daar ook niets in kunnen betekenen.
Straks kan je nog kiezen tussen 2 functiesquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik sliep best goed, wel een paar keer wakker van storm herrie buiten.
Kwam wel helemaal buiten adem aan bij het sollicitatiegesprek, wind pal tegen.
Gesprek ging goed, er zijn nog twee kandidaten en ze willen eigenlijk deze week een keuze maken.
Zometeen nog maar even wat boodschappen doen, want morgen is het weer een stormachtige dag.
Beterschap!quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Tuindier het volgende:
Het raam klappert hier ook nog steeds. Ik werk de rest van de week ook maar thuis. Keelpijn en hoesten, en hoewel de thuistest negatief is gun ik dit mijn collega's niet.
Ook snap ik de nieuwe regels nog niet mbt reizen. UK is nu groen op de reis-advies kaart, maar als ik dan een reisadvies bekijken lees ik "Verenigd Koninkrijk is op dit moment een zeer hoogrisico gebied." en moet ik testen voor ik terug mag naar Nederland.
Van die andere (vluchtelingen org.) heb ik helemaal niets meer gehoord na antwoord op mijn vraag of in nog nieuws was. Daar heb ik geen hoop meer op.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Straks kan je nog kiezen tussen 2 functiesToch?
Ik kreeg een melding van de reisadvies app, Nieuw zeeland is nu groen!quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Tuindier het volgende:
Het raam klappert hier ook nog steeds. Ik werk de rest van de week ook maar thuis. Keelpijn en hoesten, en hoewel de thuistest negatief is gun ik dit mijn collega's niet.
Ook snap ik de nieuwe regels nog niet mbt reizen. UK is nu groen op de reis-advies kaart, maar als ik dan een reisadvies bekijken lees ik "Verenigd Koninkrijk is op dit moment een zeer hoogrisico gebied." en moet ik testen voor ik terug mag naar Nederland.
Iets verkeerds gegaan met sporten? Hopelijk iets dat met wat rust over gaat.quote:
Neh, het eikelt al een tijdje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegaan met sporten? Hopelijk iets dat met wat rust over gaat.
Het weer is ook stom. Moest net even boodschappen doen en op de terugweg tegen de wind in fietsen. Stond af en toe bijna stil en bij een stoplicht waaide ik bijna om (zo'n rottige wind langs een flatgebouw).
En dan gaan het morgen nog erger worden begrijp ik. Denk dat ik lekker binnen blijf.
jij hebt toch ook een e-bike?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Iets verkeerds gegaan met sporten? Hopelijk iets dat met wat rust over gaat.
Het weer is ook stom. Moest net even boodschappen doen en op de terugweg tegen de wind in fietsen. Stond af en toe bijna stil en bij een stoplicht waaide ik bijna om (zo'n rottige wind langs een flatgebouw).
En dan gaan het morgen nog erger worden begrijp ik. Denk dat ik lekker binnen blijf.
Ja, maar zelfs die was niet goed opgewassen tegen deze wind.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
jij hebt toch ook een e-bike?
Ik duim voor je dat je die baan krijgt
Dat zal vast gebeuren. Maar met al het bieden bij inschrijving, is die ruimte er natuurlijk wel steeds minder. Als verkoper ga je gewoon voor het hoogste bod. En bij de twee huizen waar wij op geboden hebben was dat uiteindelijk 20% en 30% boven de vraagprijs. Van zulke idioten ga je ook met aankoopmakelaar niet winnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje naief.
Het mag niet maar het gebeurt elke dag. Een aankoopmakelaar vist 2x achter het net bij een andere makelaar en vervolgens doen ze even appen, handjeklap en 'deze klant is nu aan de beurt' en hoppa. Deal. Ik had dit huis niet gekregen als dat (vermoedelijk, ze zullen het nooit hardop zeggen) niet was gebeurd.
Ik vond mijn 12% eigenlijk al veel vorig jaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zal vast gebeuren. Maar met al het bieden bij inschrijving, is die ruimte er natuurlijk wel steeds minder. Als verkoper ga je gewoon voor het hoogste bod. En bij de twee huizen waar wij op geboden hebben was dat uiteindelijk 20% en 30% boven de vraagprijs. Van zulke idioten ga je ook met aankoopmakelaar niet winnen.
Voor Arnhem ik bij Arnhem Centraalquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik deed de kieskompas voor de gemeenteraad verkiezingen. Sta het dichtst bij CU
Nieuw Zeeland gaat de herfst in.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding van de reisadvies app, Nieuw zeeland is nu groen!![]()
(je komt alleen het land niet in)
Maar goed, we gaan dit jaar toch niet door het huis kopen dingetje.
Ik geef in deze gelovige gemeente altijd graag een tegengeluid.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik deed de kieskompas voor de gemeenteraad verkiezingen. Sta het dichtst bij CU
Ik moet nog eens goed kijken. De eerste vraag was om de tippelzone open te houden. Ja aangegeven maar ik kan me niet voorstellen dat CU daar ook voorstander van is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef in deze gelovige gemeente altijd graag een tegengeluid.Hier waren er bijvoorbeeld vragen of we het ambstgebed moeten afschaffen en het zwembad voortaan op zondag open mag.
Is jouw straat meer geciviliseerd dan de mijne? Want hier ligt al die bende er dus vanaf morgen voor altijd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:20 schreef fietsie het volgende:
Ja die pret was hier met de papiercontainers...
Hopelijk heb je daar ook weer een klik mee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
En toen werd ik net ook nog gebeld door de HR van de vacature met vluchtelingen werk. De leidinggevende is nog steeds ziek, en nu zijn ze bezig een ander in te schakelen om het volgende gesprek te houden. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is jouw straat meer geciviliseerd dan de mijne? Want hier ligt al die bende er dus vanaf morgen voor altijd.
Ahja daar zit wel een verschil: kinderen waren alle containers weer aan het vullen die om waren gegaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Als het eenmaal uit jouw container gewaaid is, is het namelijk miraculeus jouw zooi niet meer.
Ik val er wel mee in slaap. Maar dan probeer ik mij op mijn zij te draaien… en dat ligt niet lekker dus word ik weer wakkerquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:30 schreef AnneX het volgende:
Van de laatste storm zag ik al heel wat plaatjes van doorgevlogen trampolines.
Er gaat al een tweet rond om voorbereid te zijn op water- en elektriciteit schade.
“Ga niet de weg op”. Dat soort zaken wordt gedeeld.
Het wordt hevig morgenmiddag.
Tuinmeubilair naar de schuur. Als de buren dat nou ook doen.![]()
Zelfs op het toilet beneden, midden in het huis, is het niet stil vanwege een afzuig naar buiten.
Edit: de noise cancelling koptelefoon! kan je daarmee in slaap vallen?
Eigenlijk begrijp ik het ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik val er wel mee in slaap. Maar dan probeer ik mij op mijn zij te draaien… en dat ligt niet lekker dus word ik weer wakker
Tja, UWV is vastigheid, organisatie waar je ook evt verder kunt. NL Training is een nieuw op te zetten locatie. De organisatie staat al maar niet in mijn woonplaats. Het inburgeringssysteem is op de schop gegaan en vernieuwd en daar moeten zij wat mee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:31 schreef AnneX het volgende:
Nou ja Kaatje…wat eerder werd gezegd: straks kun je kiezen!
Wat geeft de doorslag?
Dat is alleen maar erger want de tokkies weten het dan niet en laten de bak dan gewoon 6 dagen buiten staan tot het wel opgehaald wordt of het op een andere manier leeg is geraakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:25 schreef Myraela het volgende:
Is er nergens een 'er komt een storm aan dus we halen het afval later op'-plan?
En qua salaris/aantal dagen/thuis werken nog verschillen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tja, UWV is vastigheid, organisatie waar je ook evt verder kunt. NL Training is een nieuw op te zetten locatie. De organisatie staat al maar niet in mijn woonplaats. Het inburgeringssysteem is op de schop gegaan en vernieuwd en daar moeten zij wat mee.
Voor beiden is heel veel te zeggen.
Salaris bij UWV is waarschijnlijk wat hoger en deels thuiswerken. Van dat andere weet ik het niet. Daar zijn ze ook nog op zoek naar de locatie (laatste info). En UWV zou waarschijnlijk al op 1 maart in gaan. En een pensioenvoorziening is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En qua salaris/aantal dagen/thuis werken nog verschillen?
Dit is zo waarquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is alleen maar erger want de tokkies weten het dan niet en laten de bak dan gewoon 6 dagen buiten staan tot het wel opgehaald wordt of het op een andere manier leeg is geraakt.
Behalve dan dat de tokkies hier zelfs het begrip 'container' of 'bak niet eens kennen. Althans, niet anders dan 'flikker al je meuk maar náást de container'. Ook als het windkracht 27 is. Of als ze een 2pers. matras kwijt moeten.quote:
Ja, hier ook hoor. Soms ook niet bij de container maar "gewoon". Maar die grote plastic containers zijn hier echt dumpplekken. Sinds de invoering van Diftar is het ook 42304027x zo erg geworden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Behalve dan dat de tokkies hier zelfs het begrip 'container' of 'bak niet eens kennen. Althans, niet anders dan 'flikker al je meuk maar náást de container'. Ook als het windkracht 27 is. Of als ze een 2pers. matras kwijt moeten.
Je woont dus echt tussen een stelletje varkensquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:17 schreef Lonaa het volgende:
Also stond er vanmiddag op de wijkfeestboekpagina een foto van een zwijn, rondrennend door de straten met "Wie is z'n zwijn kwijt?". Not kidding.
Veel stress gehad? Dat kan op rare manieren uiten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp ik het ook niet.
De nervositeit en alles is iets van de afgelopen jaren.
Hoe tof en passend die vluchtelingenvacature ook is, UWV klinkt wel een stuk beter. En lekker dichtbij ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Salaris bij UWV is waarschijnlijk wat hoger en deels thuiswerken. Van dat andere weet ik het niet. Daar zijn ze ook nog op zoek naar de locatie (laatste info). En UWV zou waarschijnlijk al op 1 maart in gaan. En een pensioenvoorziening is ook niet verkeerd.
Pensioen is inderdaad ook wel echt fijn. Juist ook die 'laatste' jaren voor je pensioenquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Salaris bij UWV is waarschijnlijk wat hoger en deels thuiswerken. Van dat andere weet ik het niet. Daar zijn ze ook nog op zoek naar de locatie (laatste info). En UWV zou waarschijnlijk al op 1 maart in gaan. En een pensioenvoorziening is ook niet verkeerd.
Ik lees het netquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, krijg een pushberichtje. Morgen vanaf 14 uur rijden er geen treinen meer ivm de storm.
Dat dus. En (nog nooit gehad) een 13e maand, een einde jaarsuitkering en diverse opleidingsmogelijkheden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pensioen is inderdaad ook wel echt fijn. Juist ook die 'laatste' jaren voor je pensioen
Oh je. En als de treinen niet rijden vanwege storm, is fietsen ook geen optie. Wat nu?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees het netIk heb nachtdienst 33 km verderop en geen ander vervoer dan de trein
Lekker in de storm fietsenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh je. En als de treinen niet rijden vanwege storm, is fietsen ook geen optie. Wat nu?
mmm, in ieder geval is de horeca weer open, dus je hoeft niet op een bankje in een park te gaan zitten. Maar dit is echt niet leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker in de storm fietsen
Ja eh, in uiterste nood voor 14 uur naar mijn werk of zoEn dan lekker tot 23 ergens rondhangen, want ik ken ook niemand meer in Assen zelf
Pracktisch weer. En nu?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees het netIk heb nachtdienst 33 km verderop en geen ander vervoer dan de trein
Wandelen (hehquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
mmm, in ieder geval is de horeca weer open, dus je hoeft niet op een bankje in een park te gaan zitten. Maar dit is echt niet leuk.
Ja, je kunt niet veel anders. Maar je kunt dus niet vooraf gaan slapen, dus moet je veel langer wakker blijven. Ook niet goed/fijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wandelen (heh), Drents museum, uit eten en dan lekker op tijd op het werk verschijnen. Zoiets?
Nou! Er zijn bedden genoeg in zo'n ziekenhuisquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, je kunt niet veel anders. Maar je kunt dus niet vooraf gaan slapen, dus moet je veel langer wakker blijven. Ook niet goed/fijn
Fijn dat dat kan en mag. Maar hopelijk kan er geruild wordenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou! Er zijn bedden genoeg in zo'n ziekenhuisDus ik ga dan wel even voorslapen ja. Dat kort het 'wachten' ook in natuurlijk.
Ik wacht nu op antwoord van een collega op whatsapp. Die eventueel mijn dienst over gaat nemen. Fingers crossed.
F. had laatst ook al 3x een verkeerde pincode ingevoerdquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sinds je met dat contactloos betalen niet meer altijd je pincode hoeft te gebruiken ben ik hem al 2 keer vergeten![]()
Goed dat ik net contant bij had in de supermarkt
Alle stress en zorgen ergernis, heel heel heel veel dan, is allemaal achter de rug na verscheiden van sch.ouwechies.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Veel stress gehad? Dat kan op rare manieren uiten.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe tof en passend die vluchtelingenvacature ook is, UWV klinkt wel een stuk beter. En lekker dichtbij ook.
Ik voel mij zo’n eiquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
F. had laatst ook al 3x een verkeerde pincode ingevoerd
Hmm ja dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Alle stress en zorgen ergernis, heel heel heel veel dan, is allemaal achter de rug na verscheiden van sch.ouwechies.
Nu een leven in alle rust. Alleen de schuur hè![]()
#pensionada.
[..]
Wat zij zegt.
Bedankt voor het meedenken. Het was wel nieuw voor mij als verklaring.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik voel mij zo’n ei
[..]
Hmm ja dan weet ik het ook niet.
Ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen.quote:
Gohhhhquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:45 schreef Lonaa het volgende:
Het helpt wel denk ik dat de pincode op mijn telefoon mijn pinpaspascode is met een extra 0
Ja ik dacht het zou zo maar kunnen. Stress doet zoveel rare dingen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken. Het was wel nieuw voor mij als verklaring.
Ik heb een hele makkelijke pincode maar hij is ook zeer gemakkelijk door elkaar te halen met de nummertjes.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen.Heb F. ook wel uitgelachen
Mijn vorige was 8446, maar dan kon ik me ook ineens willekeurig in de winkel afvragen of het niet 8664 was. Of 6448.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een hele makkelijke pincode maar hij is ook zeer gemakkelijk door elkaar te halen met de nummertjes.
Wel in je niet-declaratieve geheugen, niet in je declaratieve geheugenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef Tele6 het volgende:
Mijn pincode zit wel in mijn motorisch geheugen maar niet in mijn hoe heet dat, nou ja, dat andere geheugen. Ik kan de code zo intoetsen maar ik kan niet de cijfers opnoemen
Bij mij gaat het dus ook mis als ik er over nadenk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef Tele6 het volgende:
Mijn pincode zit wel in mijn motorisch geheugen maar niet in mijn hoe heet dat, nou ja, dat andere geheugen. Ik kan de code zo intoetsen maar ik kan niet de cijfers opnoemen
Nou zo iets dus hahaquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn vorige was 8446, maar dan kon ik me ook ineens willekeurig in de winkel afvragen of het niet 8664 was. Of 6448.
Dan moet dat bod wel aankomen. Als er maar een paar k tussenzit, gaan ze heus wel voor de gunfactor (de makelaar, niet de huisverkoper)quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:45 schreef Myraela het volgende:
Als verkoper ga je gewoon voor het hoogste bod.
Voor nu moet ik nog in Londen een test doen voor ik mag terug reizen. Komt dus weer twee keer 35 pond bij en een hoop gedoe. Voor 4 dagen Londen is het me dat niet waard, dus als dat zo blijft ga ik toch echt omboeken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:42 schreef z80 het volgende:
En kleurcodes tbv reizen weer zoals het was voor corona. Top. Scheelt een boel gezeur met verzekeringen als er iets fout gaat. Niet dat ik me veel aantrek van de kleurtjes. Maar dat is een ander verhaal.
Blijft nog de voorwaarden van het land waar je naartoe gaat. PCR test, ophokplicht of zoals in Hongkong bij een positieve test opgeborgen worden tot ook de pcr testen negatief zijn. Ongeacht hoe lang dit duurt.
Nu is Velp sowieso al duurquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, als ik geld had en in een huis met trappen zou willen wonen. Er staat zo’n leuk huis in Velp te koop
https://www.funda.nl/koop/velp-ge/huis-42615852-koningstraat-15/
Fijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu is Velp sowieso al duur
En ik ga morgen met de auto naar mijn werk. Storm is hier op z'n hevigst tussen 16 uur en 20 uur en ik moet om 23 uur op mijn werk zijn.
Ik vlieg morgen vandaag pasquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit naar het nieuws te kijken over de storm morgen, is @:Barreltje al aangekomen?
Dit vind ik nou echt een @Candaasje huisje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, als ik geld had en in een huis met trappen zou willen wonen. Er staat zo’n leuk huis in Velp te koop
https://www.funda.nl/koop/velp-ge/huis-42615852-koningstraat-15/
Volgens mij willen ze de leeftijd nu ook gaan verhogen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:43 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.nu.nl/olympis(...)zijn.html?redirect=1
Eigenlijk vraag ik me af waarom we in vredesnaam kinderen naar de OS sturen
Dit is Velp Noord (de wat duurdere kant van Velp) maar voor daar een niet al te grote woning woning en voor Velp Noord ook vrij goedkoop. Daar zijn meerdere villa wijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit vind ik nou echt een @:candaasje huisje.Maarja, verkeerde locatie.
Ik heb geen idee wat de prijzen daar doen, maar ik vind het best meevallen voor hoe mooi het lijkt.
Ga weg met je enge plaatjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:58 schreef fietsie het volgende:
Voor de liefhebbers...
Eerst komt er straks een subtiel buienlijntje over
[ afbeelding ]
Gevolgd door een gezellig windveld..
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze de leeftijd nu ook gaan verhogen.
Vlucht gecanceld?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:05 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat maar iets anders plannen dit weekend
Is ook niet normaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terechtKinderarbeid is verboden, maar men mag wel flink onder druk komen voor de OS
Dat proberen ze al jaren. Maar blijkbaar hel erg moeilijk om er door te krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze de leeftijd nu ook gaan verhogen.
Sjah een groot deel van de bejubelde oefeningen is met een volgroeid lichaam amper meer uit te voeren he...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat proberen ze al jaren. Maar blijkbaar hel erg moeilijk om er door te krijgen.
Even afwachten hoe de wind op mijn huis en schutting komt te staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:58 schreef fietsie het volgende:
Voor de liefhebbers...
Eerst komt er straks een subtiel buienlijntje over
[ afbeelding ]
Gevolgd door een gezellig windveld..
[ afbeelding ]
Meer het probleem van geld. Wie kijkt er naar een oud vel dat over het ijs beweegt. Hoe vloeiend en lenig de bewegingen ook zijn. Veel meer kijkers voor een jong ding in badpak. Dus ook meer reclame inkomsten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah een groot deel van de bejubelde oefeningen is met een volgroeid lichaam amper meer uit te voeren he...
Ja. Hier ook. Ik heb de hele bestelling opnieuw ingediend voor morgenmiddagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:
First world problem: door de storm is mijn AH bestelling voor vanmiddag gecancelled...
Hier is alles van PostNL verplaatst naar morgen. Ook iets wat ik specifiek met 1-dag-bezorgen had besteld..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:
First world problem: door de storm is mijn AH bestelling voor vanmiddag gecancelled...
Ik vind het allemaal best maar wel boven de 18quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Meer het probleem van geld. Wie kijkt er naar een oud vel dat over het ijs beweegt. Hoe vloeiend en lenig de bewegingen ook zijn. Veel meer kijkers voor een jong ding in badpak. Dus ook meer reclame inkomsten.
Ze maken gebruik van de storm om extra snel je huis voorbij te rijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier is alles van PostNL verplaatst naar morgen. Ook iets wat ik specifiek met 1-dag-bezorgen had besteld..
DHL communiceert nog wel vanavond om 20:00 te bezorgen. Dat zou ik knap vinden.
Misschien moeten we ons afvragen of dit dan wel een OS-sport moet zijn. Als je als volwassene dit niet meer kunt.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:11 schreef Candaasje het volgende:
Het is inderdaad wel zo zoals fiets zegt, dat op je 15e voor het kunstrijden bepaalde figuren nog haalbaar(der) zijn. Maar of dat opweegt tegen de immense druk die zo'n tiener wordt opgelegd.... dat kun je je wel afvragen.
Ik ga hier de dingen die rondom aan het balkon hangen zo even eraf halen maar het meeste staat volgens mij wel stevig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat vandaag met de storm. Ik zal straks nog maar wat dingen binnen gaan zetten. Gisteren stonden alle nieuw geplante planten nog netjes op hun plaats, al stond er een hulst wat scheef.
We moeten allebei de deur uit vandaag. Ik ben om 14.45 alweer thuis. Maar J gaat gewoon de hele dag naar klanten rijden
Stuk beterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Benieuwd hoe het nu met @:Blues gaat?
Fijn, gelukkig maarquote:
Da's ook best een eng scenarioquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben vanmorgen alle losse zaken van het terras gehaald.
De meeste (irrationele) zorg die ik heb is de hijskraan die tegenover ons huis staat. Als die omgaat is ons huis plat.
Dakpannen negeer ik nog even in mijn rampenscenarioquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef fietsie het volgende:
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om regenende dakpannen dan om schuttingen enzo...
Als ik de auto uit de weg zet voor de dakpannen van de buren, komt ie binnen de valcirkel van de grootste bomen hier.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dakpannen negeer ik nog even in mijn rampenscenario
Vorig jaar met de storm vlak na sleuteloverdracht ging het deel van de schutting plat bij de linkerburen. We zagen gisterochtend dat de schutting rechts ook kapot isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan zo ook maar een rondje door de tuin doen.
Maarja aan de schutting en bomen valt weinig te doen.
Nog niet.. dus fingers crossedquote:
Bij mij zijn ze allemaal een soort van verrot en loshangendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef fietsie het volgende:
Wij wonen zodanig op de wind dat de schuttingen best euh, stevig zijn. Al is die aan de ene kant van de tuin van 2004 dus daar durf ik geen 100% garantie op te geven, al zijn de palen van 8x8cm hardhout...
Herkenbaar, hier staan ook allerlei spullen tegen de schutting op hoop van zege.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vorig jaar met de storm vlak na sleuteloverdracht ging het deel van de schutting plat bij de linkerburen. We zagen gisterochtend dat de schutting rechts ook kapot isNu maar even provisorisch vast met touw en een zware tafel ervoor om te voorkomen dat hij in ene bij de andere buren naar binnen vliegt
Wij hebben de schutting zelf gezetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef fietsie het volgende:
Wij wonen zodanig op de wind dat de schuttingen best euh, stevig zijn. Al is die aan de ene kant van de tuin van 2004 dus daar durf ik geen 100% garantie op te geven, al zijn de palen van 8x8cm hardhout...
Vliegen met slecht weer blijft apart. Tijdens de vlucht zelf heb ik er geen last van. Landen met valwind, crosswind of turbulentie hangt het van de kist en vliegveld af. Maar opstijgen met turbulentie, ik kan er niet aan wennen.quote:
Zwabberend over de landingsbaan in Johannesburg vond ik anders ook geen pretje. Leek wel een slalom, we gleden nog net niet van de baan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Vliegen met slecht weer blijft apart. Tijdens de vlucht zelf heb ik er geen last van. Landen met valwind, crosswind of turbulentie hangt het van de kist en vliegveld af. Maar opstijgen met turbulentie, ik kan er niet aan wennen.
Hier tegenover mijn woonkamer staat een grote plataan die bij stevige zw wind af en toe even aankloptquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga hier de dingen die rondom aan het balkon hangen zo even eraf halen maar het meeste staat volgens mij wel stevig.
En de grote boom hier tegenover, daar kan ik toch niets aan doen.
Oeh, ook niet heel fijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier tegenover mijn woonkamer staat een grote plataan die bij stevige zw wind af en toe even aanklopt
Ja, al die kinderen op scooters, dat is veel te gevaarlijk joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Wie eten wil bestellen moet dat nu doen en wel voor 14 uur want Thuisbezorgd stop dan
Ik zat me dat woensdagavond al af te vragen toen er zo'n fiets langskwam, waarom die niet gestopt waren. Maar nu dus gelukkig wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, al die kinderen op scooters, dat is veel te gevaarlijk joh.
😂quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog boodschappen halenMaar ik lees berichten over overvolle winkels.
Hier was de super gister akelig leeg. Dat wil zeggen de schappen. Geen idee hoe het nu is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog boodschappen halenMaar ik lees berichten over overvolle winkels.
quote:Tarot #98: Wordt storm 'Eunice' die eraan komt in Nederland o.l.v. Rutte echt 'levensgevaarlijk' nu Code Rood is afgegeven?
Ik krijg 2x een X-kaart, wat 'NEE!!' betekent. Ook krijg ik 2x een IV-kaart, wat 'nog 4 uur (dus rond 14.30u) kan betekenen voordat de storm (of groot nieuws?) komt.
Onze premier heeft een deal gesloten over een imitatie (nagespeelde Klimaatagenda-lockdown om meer mensen te ontwaken?).
Het wordt hooguit een storm in een glas water, uitgevoerd door een wanhopige gevloerde 5D-negatieve Elite die nog een laatste poging doet om via Angst mensen onder controle te houden.
Er is lang aan gewerkt, maar het officiële einde van de heersende onderdrukkende Elite licht nu in het verschiet.
Er komt een niet-oorlogszuchtige boodschapper (om 14:30u over Oekraïne?), waarna wereldwijd de zon weer gaat schijnen met verzekerd succes op materieel geluk, voorspoed, tevredenheid en rust.
De naam 'Eunice' zou zelfs 'EU = NICE' geworden -dus 5D-positief- kunnen betekenen... We gaan het zien!
Ik dacht eerst ook dat iemand een ander in de maling zat te nemen. Maar nee dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word hier stil vanZou deze dame dit nu echt menen?
Ik zocht de dame even op op Facebook: https://www.facebook.com/annemarie.vroomtenwolde
Ze meent het echt
[..]
Mijn hemel. Het zal maar familie zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn hemel, dan ben je ver weg![]()
[ afbeelding ]
Dan weet je dat je die moet ontlopen. Maar je zal toch op een "kringverjaardag" komen en daar naast komen te zitten zonder dat er nog ergens een stoel vrij is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn hemel. Het zal maar familie zijn
Fantastisch vermaeck toch? Beter dan de zoveelste nabeschouwing van de wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax ofzo....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan weet je dat je die moet ontlopen. Maar je zal toch op een "kringverjaardag" komen en daar naast komen te zitten zonder dat er nog ergens een stoel vrij is.
Tegen iemand die ik niet ken en amper banden mee heb, heb ik veel minder moeite om te zeggen dat ze volkomen gestoord zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan weet je dat je die moet ontlopen. Maar je zal toch op een "kringverjaardag" komen en daar naast komen te zitten zonder dat er nog ergens een stoel vrij is.
Broertje van goede vriend zat helemaal diep in het Niburu rabbitholequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Fantastisch vermaeck toch? Beter dan de zoveelste nabeschouwing van de wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax ofzo....![]()
(Ja, wel triest dat mensen hier in geloven natuurlijk. Maar goed, Niburu bestond 15 jaar geleden ook al, dus wappies gonnna wap. Altijd en overal)
Je hebt de Duitse supermarkten nog niet mee gemaakt als er een feestdag aan komt. Hamsteren, karren vol. Wat stel je voor dat na het dagje dicht ze voorlopig dicht blijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:09 schreef fietsie het volgende:
Ik deed even een ophaal ritje (school sloot om 12:30 de deuren zodat de kinderen voor 14:00 thuis konden zijn).
Complete gekte daar op de weg, mensen die het maar moeilijk vinden even te wachten tot de auto's voor hen zijn ingeladen en gaan rijden...
Maar wat ook opviel: enorme files bij de 2 MacDonaldsen waar we langs komen. Echt belachelijk lang. Alsof die morgen niet meer open gaan.
Düsseldorf is altijd feest. Maar gister helemaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik keek net even naar een livestream van iemand bij Heathrow. Kwam een 838 binnen, dat ging vrij soepeltjes, maar daarvoor kwam er een wat kleinere binnen maar bij het aanvliegen, man man man, wat zullen die piloten het druk gehad hebben. Dat was behoorlijk gewiebel in de lucht
En hoe lang staat het er?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Ons huis staat op de Facebook van de makelaar. Nu al 5 afspraken aangevraagd
Ik vond deze ook wel heftig... (zover ik las geen gewonden gevallen... maar kkkkoud en nat is het wel)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Düsseldorf is altijd feest. Maar gister helemaal.
Ja die bootquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel heftig... (zover ik las geen gewonden gevallen... maar kkkkoud en nat is het wel)
Jeetje! Ik dacht Funda. Je zou entreegeld moeten vragen, dan heb je alle kosten er zo uitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Half uurtje ofzo. Funda moet nog komen.
Gaat goed!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Ons huis staat op de Facebook van de makelaar. Nu al 5 afspraken aangevraagd
Nog steeds geen gecancelde vlucht hier..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet straks de weg op. Gelukkig moet ik iets voor 21 uur in Waalwijk zijn![]()
[ afbeelding ]
🎉 klinkt van wel…💐quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm... Net gebeld. Of ik een paar referenties wil doorgeven. Tuurlijk.
En volgende week bellen ze (als die referenties goed zijn neem ik aan) voor arbeidsvoorwaarden gesprek.
Eh...heb ik nu een nieuwe baan?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
En volgende week bellen ze (als die referenties goed zijn neem ik aan) voor arbeidsvoorwaarden gesprek.
Hij heeft wel meewind...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik wacht op F. Die is eerder dan gewild/gepland vertrokken uit Amsterdam om het echte zware weer voor te zijn. Beter is ie er gewoon zo.
Haha zo lijkt het wel!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik bedoelde het vooral bemoedigend; op de weg zijn is nu denk ik gewoon niet tof.quote:
Ja. Hij gaf het argument vanochtend, toen ie nog van plan was om om 16:00 te vertrekken. Aan de "last seen" op WA te zien is ie op de zaak (geweest). Dus hopelijk voor 16:00 thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het vooral bemoedigend; op de weg zijn is nu denk ik gewoon niet tof.
Vooral omdat het per definitie bijna anderen zijn die ellende veroorzaken..
UWVquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog nietPAs als je ja zegt tegen de arbeidsvoorwaarden
En bij welke toko is dit?
Dat is wel zuinig rijden.quote:
Toch voor de meest stabiele aanbieding gegaan? Want die andere was een start up he?quote:
Die ander was min of meer een start up. Ze zitten overal in Nederland, alleen nog niet in mijn woonplaats.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Toch voor de meest stabiele aanbieding gegaan? Want die andere was een start up he?
Felies
O ja, dan is het helemaal duidelijk. Misschien ook wel fijn. Als ze je in portefeuille houden en over een half jaar willen starten kun je nog eens kijken of het de overstap waard is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die ander was min of meer een start up. Ze zitten overal in Nederland, alleen nog niet in mijn woonplaats.
En die meneer belde gisteren dat zij, door ziekte, nog niet verder konden gaan.
Ik moet ook aan mezelf denken en UWV heeft best veel voordelen.
Zó ben ik eens het Kanaal overgestoken. Mèn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
In deze boot wil je niet zitten
https://twitter.com/i/status/1494435194962649094
huh? Haha ja? uwv ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja UWV. Ik heb ook mensen die ik vertrouw gevraagd om als referentie gebeld te worden. Oud collega nu goede vriendin. Andere oud collega die al een tijdje weg is maar toen ook echt mijn maatje en HR directeur van vorige bedrijf.quote:
Sta jij ook ingeschreven als zoeker bij een makelaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:52 schreef Candaasje het volgende:
Alvast gefeliciteerd @:Kaatje1 !![]()
![]()
Zo, makelaar over de vloer gehad. Die kwam een waardebepaling doen. Nu heeft 'ie er vooral belang bij dat wij de erfpacht afkopen en het dan via hem de vrije markt op gooien, dus ik rond zijn bedragen een beetje naar beneden af... maar... allejezus wat een geld voor deze hut
Krijg je natuurlijk, wanneer het huis op Funda staat, allemaal mensen die langs komen lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sta jij ook ingeschreven als zoeker bij een makelaar?
Wij hebben nu al bijna alle bezichtigingen vol zonder funda.
Nee, maar dat was tot nu toe niet echt nodig. We hebben eigenlijk alles mogen bezichtigen wat op Funda kwam en waar ik een mailtje voor stuurde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sta jij ook ingeschreven als zoeker bij een makelaar?
Wij hebben nu al bijna alle bezichtigingen vol zonder funda.
Heel fok dat even op digitale visite komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Krijg je natuurlijk, wanneer het huis op Funda staat, allemaal mensen die langs komen lopen
Dan moet je het op de "funda pagina" zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Heel fok dat even op digitale visite komt.
Oh dear. Is dat tussen buren en jullie of jullie en de straat?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Dat was de schutting![]()
En dakpannen bij de buren er af.....
Vaak kan je gewoon gratis inschrijven en krijg je zijn aanbod eerder.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, maar dat was tot nu toe niet echt nodig. We hebben eigenlijk alles mogen bezichtigen wat op Funda kwam en waar ik een mailtje voor stuurde.
Ik zat net te mijmeren... we hebben nu 3x een bod gedaan, waarvan de laatste 2 bij huisjes aangeboden door dezelfde makelaar. Kunnen we die makelaar niet op een of andere wijze als aankoopmakelaar strikken? Ik wil zíjn aanbod
Oh echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Dat was de schutting![]()
En dakpannen bij de buren er af.....
Tussen ons en de straat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh dear. Is dat tussen buren en jullie of jullie en de straat?
Yepquote:
Die oranje ovaal is het probleem hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:08 schreef fietsie het volgende:
Wij zitten hier nu tussen windkracht 9 en 10.. de pannen ratelen over het dak..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |