Jaaaaquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe kan het dat ik de serie good omens helemaal gemist heb.. echt ik vind dat boek geweldig
Hoe tofquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
We zijn er! Ons huisdier stond klaar om ons te verwelkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
JaaaaSerie moet ik ook nog steeds kijken.
Balen @:Candaasje
Ik weetquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Michael Sheen en David Tennant als Aziraphale en Crowley zijn echt top.
Volgens mij kun je niet veel anders doen, dan gewoon hopen dat je één keer wel de idioot bent die het hoogste bod heeft gedaan. Als dit jullie maximale bod was voor het huis, dan had een aankoopmakelaar daar ook niets in kunnen betekenen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?
(Ja, aankoopmakelaar, I know. Schimmige klotemarkt ook. )
Wat kut zeg. Zal wel iemands droomhuis geweest zijn, tegen die mensen kan je gewoon niet op. Die bieden zo een ton over.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Candaasje het volgende:
Thnx luitjes![]()
Ik ben er wel goed zuur van. Vooral omdat je weet dat het echt een héél fatsoenlijk bod was. Met een grotere overbieding dan de vorige keer, en financiële check erbij... Dus wat gaan we dan een volgende keer anders doen?
(Ja, aankoopmakelaar, I know. Schimmige klotemarkt ook. )
Afijn. Mijn nachtdienst werd omgezet naar een avonddienst. Dus nog 3,5 uur werken en dan kan ik daarna thuis op bank mokken
Natuurhuisje.nl oa. En Erfgoedlogies.nlquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe zoeken jullie naar een B&B? Niet via Booking.com uiteraard.
Mooi! En een fijne maand!quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
We zijn er! Ons huisdier stond klaar om ons te verwelkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Saunaquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Booking is een leuk begin. En dan kijken of je hem ergens anders ook aantreft of rechtstreeks contact kunt opnemen. Beetje wat Anne zegt.
Over twee weken met familie in leuke villa met gameroom en hottub. Eneigen slaapkamer
Met en beetje geluk een van de kamers met privé sanitair.
Oeh! En sauna![]()
Airbnb staan ook veel leuke dingen op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Twee Finse én een infraroodquote:
Die broer van jou heeft ook iedere keer watquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Twee Finse én een infrarood![]()
En toen wilde broer eerst niet bijbetalen voor de hottubAan die dwaze gedachte heb ik heeeeeel snel een einde gemaakt
![]()
Volgens mij heb jij een goede werkweek
Lol, ja he, weet me telkens te verrassen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die broer van jou heeft ook iedere keer wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol, ja he, weet me telkens te verrassen.
Want hij is een nog groter luxebeestje dan ik
Dat is dan wel weer heel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een jonger broertje altijd een verrassing haha.I solemnly swear i'm up to no good
Ik vind zwemmen na een dag skiën echt zo’n verschil maken in hoe de spieren de volgende dag voelen. Ik ga altijd even zwemmen al is het maar 20 minuten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ons huisje als we DV op wintersport gaan, heeft ook een infraroodsaunazo fijn want gegarandeerde spierpijn natuurlijk. En er is een zwembad bij het complex.
Is het gezelliger? Handiger ingedeeld? Of gewoon zomaar omgegooid?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:29 schreef Isabeau het volgende:
zwembad, sauna en infrarood zijn echt geweldig na het skiën
Zo, eindelijk weer achter mijn pc. Hele woonkamer veranderd en het ziet er weer uit als een normale woonkamerJross' sportschool loonde vandaag enorm, want de massief houten plaat die we nu als gezamenlijk bureau hebben was loodzwaar
Veel gezelliger, véél meer ruimtequote:Op woensdag 16 februari 2022 20:33 schreef Blues het volgende:
Is het gezelliger? Handiger ingedeeld? Of gewoon zomaar omgegooid?
Zoeken begint bij Google. Dat is de makkelijkste weg om te zien wat er zoal in die omgeving is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, heb je toch je zin gekregen over hoe jullie zitten? Fijn hoor, dit klinkt veel gezelligerquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel gezelliger, véél meer ruimteEn we zaten met de bureau's met de rug naar elkaar toe in de woonkamer. Nu één heel lang bureau waar we naast elkaar zitten. Echt heel blij mee. De eettafel is nu wel 'gesneuveld', maar daar zaten we eigenlijk nooit aan. Daar lag altijd de schone was op, te wachten tot het zou worden opgevouwen en gestreken
Oh, dat wilde ik ook boven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel gezelliger, véél meer ruimteEn we zaten met de bureau's met de rug naar elkaar toe in de woonkamer. Nu één heel lang bureau waar we naast elkaar zitten. Echt heel blij mee. De eettafel is nu wel 'gesneuveld', maar daar zaten we eigenlijk nooit aan. Daar lag altijd de schone was op, te wachten tot het zou worden opgevouwen en gestreken
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, heb je toch je zin gekregen over hoe jullie zitten? Fijn hoor, dit klinkt veel gezelliger
Ja, ik zou ook liever aan een eettafel eten, maar ja, dat is na al die jaren nog steeds niet echt gelukt. Zal dus ook wel nooit gebeurenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:10 schreef AnneX het volgende:
Oh, dat wilde ik ook boven.
En @:Isabeau ooit had jij een lading foto’s van hóe mensen de avondmaaltijd eten.
Nu 2 jaar geleden met corona en alles zijn wij aan tafel gaan eten.
En…dat doen wij nog!
Gewoon gaan doen. Tafel dekken en de borden op tafel zetten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook liever aan een eettafel eten, maar ja, dat is na al die jaren nog steeds niet echt gelukt. Zal dus ook wel nooit gebeurenWe deden het wel met kerst en dergelijke, verder niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het begin vooral om de (zit) houdingen af te wisselen. En krant lezen aan tafel is ook veel prettiger.
Ik snap wel dat je nerveus wordt van storm. Het kan zo onheilspellend klinkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef AnneX het volgende:
Verdorie…die storm hè…daarvan word ik zó onrustig en schrikachtig.
Dan blijf ik maar beneden. Onder het dak in bed lijkt het erger.
En dan komt er nog eentje.
Het staat pal op de huizenrij.
Ellende hè. Ik slaap er ook altijd slecht van. Moet er zo nog uit met de hondquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef AnneX het volgende:
Verdorie…die storm hè…daarvan word ik zó onrustig en schrikachtig.
Dan blijf ik maar beneden. Onder het dak in bed lijkt het erger.
En dan komt er nog eentje.
Het staat pal op de huizenrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |