Dan ben je de enige. Ooit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:08 schreef hhh38 het volgende:
Zojuist een elektrische fiets van Amslod gekocht!
Ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al interesse in een alarm van Verisure of een traplift van Otolift allen?
Over 10 minutenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:09 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Hoe laat zijn de halve finales eigenlijk?
13:15.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:09 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Hoe laat zijn de halve finales eigenlijk?
Leuk dat Katja hier zichzelf speeltquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
Hoi buurman, ik ben een deler!
"Hanne stoot door"quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
"Je hebt een hele mooie brief geschreven"
IS HET DAN ZO'N DAG!?!?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:13 schreef Montov het volgende:
Vanwege de extra ronde is de nummer 4 ook door.
Nuquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:15 schreef Montov het volgende:
Ik hoor het via Eurosport. Ik ben benieuwd wanneer de NOS het door heeft.
Maar wel lekker klagen over DE KLOOFquote:
Nederland=Spanje.quote:
Van Thierry.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:17 schreef Nober het volgende:
Is Gwendoline Daudet familie van BMX'er Joris Daudet?
Met Katja de jacuzzi in genot.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat Katja hier zichzelf speelt
Duo-aanval!quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:18 schreef MichaelScott het volgende:
Velzeboer en De Vries in dezelfde heat
https://olympics.com/beij(...)men-s-1500m-sfnl.htmquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:18 schreef AllesKaputt het volgende:
Dus nu 3 halve finales met elk 6 deelnemers?
Dat die nog nooit een paar beuken heeft ontvangen is ontzettend JAMMER.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wel lekker klagen over DE KLOOF
klootzak
7-7-8 deelnemers in de halve finales.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:18 schreef AllesKaputt het volgende:
Dus nu 3 halve finales met elk 6 deelnemers?
Gezellig druk dan. Wat een 'sport'quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:19 schreef Montov het volgende:
[..]
https://olympics.com/beij(...)men-s-1500m-sfnl.htm
7, 7 en 8.
Volgens mij heeft ie nu na zijn lange verhaal zichzelf verloren en dat primeurtje nog altijd niet verteld.quote:
Kloptquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie nu na zijn lange verhaal zichzelf verloren en dat primeurtje nog altijd niet verteld.
Geen idee welke je bedoelt. Maar deze kun je kopen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:21 schreef Nober het volgende:
Heeft Fila die TeamNL Arsène Wenger jassen ook voor het gewone volk?
Die komt niet tot de enkels.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geen idee welke je bedoelt. Maar deze kun je kopen.
Volgens mij dat Knegt de afmaker is in de relay.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie nu na zijn lange verhaal zichzelf verloren en dat primeurtje nog altijd niet verteld.
Alles beter dan Shitzakquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij dat Knegt de afmaker is in de relay.
Primeur!
Oh was dat het? Daar sta ik van te kijken zeg! Boeiend! Boeiend! Interessant!quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij dat Knegt de afmaker is in de relay.
Primeur!
Jawel hoor, die beukt er ff twee de bocht uitquote:
Dank.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geen idee welke je bedoelt. Maar deze kun je kopen.
Dit kan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Dank.
Bedoelde deze. Otter heeft 'm aan.
[ afbeelding ]
Dat zei Joris ook maar volgens mij liet ze nu juist netjes het gaatje om Schulting voor te laten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:29 schreef TheVulture het volgende:
DeSmet rijdt het hele toernooi lekker op de bagagedrager van Schulting mee
Lekker warm man.quote:
Dit is geil @RamboDirkquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:30 schreef FundsAreSafu het volgende:
De seksuele spanning tussen Schulting en Desmet altijd
Dan ben ik wel benieuwd naar de reactie van Suzanne inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Nu hoop ik ontzettend dat Hanne wint.
Pepe Jeansquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Dank.
Bedoelde deze. Otter heeft 'm aan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit meer in het team!quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar de reactie van Suzanne inderdaad
Daar kan hij ook weinig aan doen.quote:
Dit kan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Nu hoop ik ontzettend dat Hanne wint.
Er is toch niemand advanced?quote:
Daar zijn ze goed in bij shorttrack. Elke keer een halve finale die veel zwaarder is dan de rest.quote:
Jawel. Sjinkie.quote:
Dat zou echt een schande zijn.quote:
Maar ze is Nederlandse he, en die kunnen gewoon meerdere ritten vlak achter elkaar rijdenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:42 schreef Marcoss het volgende:
Velzeboer oogde wel volledig gesloopt, maar dat kan een Bradbury'tje worden uiteraard!
Velzeboer heeft meer aan een trage race. Wie weet gaan ze naar elkaar loeren in finale maar normaliter zijn Schulting, Lee, Desmet en Choi te snelquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:42 schreef Marcoss het volgende:
Velzeboer oogde wel volledig gesloopt, maar dat kan een Bradbury'tje worden uiteraard!
IJs was op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:43 schreef raptorix het volgende:
Waarom is de finale maar 1000 meter?
Er moet nog voorbeschouwd worden op de finale 1500 meter bij de vrouwen!quote:
Velzeboer is normaal gewoon de zwakste van de zeven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Velzeboer heeft meer aan een trage race. Wie weet gaan ze naar elkaar loeren in finale maar normaliter zijn Schulting, Lee, Desmet en Choi te snel
Ze zeiden toch juist dat ze in één blok doorgingen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er moet nog voorbeschouwd worden op de finale 1500 meter bij de vrouwen!
Haar heat was dan ook de snelste.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:42 schreef Marcoss het volgende:
Die kan zich nu iets minder slecht voelen na deze finish van Knegt.quote:
Olympisch certificaat is ook erg mooiquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:47 schreef 4-elements het volgende:
6 penalties in de A-finale en we hebben een medaille
alleen maar druks met zijn acts.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die man ziet echt alles verkeerd. Hoe kan dat?
Die heb ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Olympisch certificaat is ook erg mooi
Klootzakje Knegt vernederen motiveert iedereenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:47 schreef Marcoss het volgende:
Die Liu die nog even volle bak richting Knegt gaat in een race die helemaal niks boeit voor ze
Anita heeft geen zielquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:48 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik begrijp hier zo weinig van.
Waarom zou je posten als je toch niets te vertellen hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je zonnebril opzetten als je niet het ijs op hoeft…
Gelukkig hebben we jou als expert!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou je posten als je toch niets te vertellen hebt.
Ik denk dat jij niet de enige bent.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Joris vd Berg hoort vraag ik me altijd af waarom het mij nooit gelukt is sportcommentator te worden bij de NOS
4 PEN's en brons voor Nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |