Nee, denk ik niet, dan hadden ze het er wel bij gezegd toch? En ik vind het niet bepaald groot-nieuws-waardig.quote:
Oh leuk een supportact die me geblockt heeft op Twitter.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Marga Bult is de laatste bekendgemaakte support act.
Lijkt toch dat de grote verrassing dan gaat om één van de reguliere landen?
Mis je toch maar even tweets over ivermectine en het grootste complot ooit!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh leuk een supportact die me geblockt heeft op Twitter.Nouja, ga ik wel even plassen dan.
En de Great Reset, Bill Gates en de Deep State!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mis je toch maar even tweets over ivermectine en het grootste complot ooit!
Ons twee jaar lang gebombardeerd met fake news gepresenteerd als feiten over dat iedereen toch vooral ivermectine enzo moest nemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Oké, blijkbaar heb ik iets gemist. Wat heeft Marga Bult jullie aangedaan?
Hehe, heb je haar gewezen op nepnieuws dat ze verspreidde?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh leuk een supportact die me geblockt heeft op Twitter.Nouja, ga ik wel even plassen dan.
Ik ben van de partij in de rij!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:00 schreef NailQueen het volgende:
Oke, er komt dus een WC-meeting onder Marga Bult
Serieus?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, heb je haar gewezen op nepnieuws dat ze verspreidde?
Marga is nu de coronacrisis zo goed als voorbij is op de pro-Poetin bandwagon gesprongen.
.........quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, heb je haar gewezen op nepnieuws dat ze verspreidde?
Marga is nu de coronacrisis zo goed als voorbij is op de pro-Poetin bandwagon gesprongen.
Dat kondigt @Em31 over dertien dagen denk ik aanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:18 schreef Greys het volgende:
Waylon met Ilse?
Dat zou nog eens speciaal zijn.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kondigt @:Em31 over dertien dagen denk ik aan
Waarschijnlijk niet; want volgens EiC zijn alle support acts al bekend. Dat zijn de oud deelnemers. De rest is “hoofdact” en dat is het enige waar we nog niet alle namen van weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:59 schreef NailQueen het volgende:
https://wiwibloggs.com/20(...)nia-the-roop/271105/
The Roop treed op in Londen. Zouden ze Amsterdam ook aandoen?
Misschien maken ze nog een verschil tussen oude-oud deelnemers en deelnemers die de afgelopen twee jaar niet konden komen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet; want volgens EiC zijn alle support acts al bekend. Dat zijn de oud deelnemers. De rest is “hoofdact” en dat is het enige waar we nog niet alle namen van weten.
Ik hoop het, zou het zelf in elk geval erg leuk vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien maken ze nog een verschil tussen oude-oud deelnemers en deelnemers die de afgelopen twee jaar niet konden komen?
(Ik hou me vast aan strohalmen, zou het zo tof vinden als ze komen)
Ik sluit Duncan ook nog niet uitquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet; want volgens EiC zijn alle support acts al bekend. Dat zijn de oud deelnemers. De rest is “hoofdact” en dat is het enige waar we nog niet alle namen van weten.
Het zou me niets verbazen als Italie nog wordt aangekondigd. Die hebben hun videoclip ook deels in Nederland opgenomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:36 schreef Greys het volgende:
Denk dat het exciting nieuws iets is als dat ze op 1 dag bv de bevestiging van Italië en Zweden ofzo hebben gehad. In elk geval een aantal favorieten. Want dat maakt EIC wel nog toffer. En kan me voorstellen dat het voor de organisatoren exciting is en ook voor de bezoekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |