abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:51:52 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203680714
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
China heeft wel aan meer regels schijt. Daarom moeten we, als westen, het land gezamenlijk onder druk zetten.

De Chinezen hebben er juist baat bij als we verdeeld zijn (hetzelfde geldt voor de Russen). Daarom was China er als de kippen bij toen Griekenland helemaal klaar waren met de EU. Peking wilde die arme Grieken wel helpen, met een financiële injectie. Daar stond wel iets tegenover: meer invloed op de handel en wandel in de haven in Pireaus, met als doel het creëren van een nieuwe Zijde-route en het uit de markt drukken van Rotterdam (lees het nieuwste boek van Rob van Wijk, absolute aanrader).

Daarom is samenwerking zo belangrijk, zeker voor kleinere landen. Want China speelt ons tegen elkaar uit. Maar Trump gelooft daar niet in en gaat in z'n uppie het gevecht aan met Peking (waar hij dan een kutdeal aan overhoudt). Zijn ideeën over internationale samenwerking zijn fout en komen het westen niet ten goede.
Zelfde reden waarom Rusland niet wil dat Oekraïne zich bij de EU gaat voegen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203680722
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Snel van onderwerp veranderen! :)
Hoeveel heeft Mexico betaald voor de muur??
Hilarisch dit, dat mensen nog over de kosten van de muur en bij wie de kosten komen te liggen wilt spreken terwijl Psaki al meerdere malen hebt zitten liegen dat de megalomane plannen van Biden BBB zich zelf zouden terug betalen.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:55:08 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203680788
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hilarisch dit, dat mensen nog over de kosten van de muur en bij wie de kosten komen te liggen wilt spreken terwijl Psaki al meerdere malen hebt zitten liegen dat de megalomane plannen van Biden BBB zich zelf zouden terug betalen.
Snel van onderwerp veranderen! :)
Hoeveel heeft Mexico betaald voor de muur??
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203680858
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
- Stapte uit het klimaatakkoord, hief milieubeschermende maatregelen op en nam allerlei milieuvervuilende maatregelen
- Voerde een idiote belastingverlaging door voor de allerrijksten.
- Stapte uit de Iran-deal met alle gevolgen vandien.
- Hield een bipartisan Infrastutuur Bill tegen omdat er niet genoeg geld voor zijn muur in zat en gooide daarbij de regering maandenlang op slot wat miljarden kostte en hij niets mee bereikte
- Brak Obamacare af maar faalde in het beloofde afschaffen daarvan bij gebrek aan alternatief
- Ondermijnde het vertrouwen in de VS door al zijn bondgenoten af te vallen en juist dictaturen te steunen.
- Zijn handelsoorlog met China was een fiasco evenals zijn handelsakkoord waar hij op pochte

[ twitter ]
- Maakte een zooitje van de pandemie-aanpak
- Gaf zijn belastingaangifte niet vrij zoals beloofd
- Verhoogde de nationale schuld ipv zijn beloofde wegwerken ervan.
- Chanteerde Zelensky in het openen van een onderzoek naar Biden
- Sloot een waardeloze deal met de Taliban.
- Zaaide verdeeldheid op grond van leugens met als gevolg de aanval op het Capitool
- Zaagde aan de poten van de democratie door zijn poging de verkiezingsuitslag te veranderen.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan :P

Oh en niet te vergeten zijn falen mbt Noord-Korea waarbij hij zichzelf voor lul zette tav de gehele wereld (minus de Trump-fans natuurlijk).
Dat is een leuk lijstje vol cherry-picking. Het is eigenlijk wel apart dat na zo'n vermeend verschrikkelijk slechte president, de huidige president nu een bijna even lage approval rating heeft.
quote:
81s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het gaat niet alleen over mandaten he! Een deel daarvan is te wijten aan Trump's gebrek aan het doortastend nemen van maatregelen bij de uitbraak van de pandemie en zijn falen in het opzetten van een infrastructuur voor hulp aan getroffen ziekenhuizen.

Maar die discussie hebben we al tig keer gehad
Biden zei Covid aan banden te gaan leggen, dat is faliekant mislukt. Kun je wel naar Trump wijzen, maar degenen hebben hun beloften niet waar kunnen maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 15-02-2022 23:29:08 (Niet op de man) ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203680875
Wat een wanhoop weer van het Establishment, en dat in BNW of all places. Wederom een symptoom dat niet wordt geassocieerd met winnen. Voor winnen, daar moet je bij President Trump voor zijn. Dan zul je zo veel winnen dat je er wellicht genoeg van zult krijgen.
pi_203680915
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
China heeft wel aan meer regels schijt. Daarom moeten we, als westen, het land gezamenlijk onder druk zetten.

De Chinezen hebben er juist baat bij als we verdeeld zijn (hetzelfde geldt voor de Russen). Daarom was China er als de kippen bij toen Griekenland helemaal klaar waren met de EU. Peking wilde die arme Grieken wel helpen, met een financiële injectie. Daar stond wel iets tegenover: meer invloed op de handel en wandel in de haven in Pireaus, met als doel het creëren van een nieuwe Zijde-route en het uit de markt drukken van Rotterdam (lees het nieuwste boek van Rob van Wijk, absolute aanrader).

Daarom is samenwerking zo belangrijk, zeker voor kleinere landen. Want China speelt ons tegen elkaar uit. Maar Trump gelooft daar niet in en gaat in z'n uppie het gevecht aan met Peking (waar hij dan een kutdeal aan overhoudt). Zijn ideeën over internationale samenwerking zijn fout en komen het westen niet ten goede.
Ik ben het met je eens dat we samen tegen de Chinezen op moeten trekken. Maar wat ik vooral merk is dat er in Europa maar weinig animo is om de Chinezen aan te pakken.
Dankzij de Chinezen en hun leugens hebben we 2 jaar lang opgesloten gezeten en zijn we zoveel levens en welvaart kwijt geraakt.
En tot op de dag van vandaag hoor ik maar weinig politici in Europa oproepen om samen op te trekken tegen de Chinezen laat staan ze verantwoordelijk te houden voor het virus wat op ons losgelaten is.
Ik zou liever zien dat we net zoals Trump probeerde zoveel mogelijk productie weer terug te krijgen in de westerse wereld. De afhankelijkheid van China verklaard de apathische houding van ons hier in het westen.
Zie ook meteen het grote verschil met Rusland waar wij in Europa wel tegen Putin durven op te treden.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:03:52 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203680996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens dat we samen tegen de Chinezen op moeten trekken. Maar wat ik vooral merk is dat er in Europa maar weinig animo is om de Chinezen aan te pakken.
Dankzij de Chinezen en hun leugens hebben we 2 jaar lang opgesloten gezeten en zijn we zoveel levens en welvaart kwijt geraakt.
En tot op de dag van vandaag hoor ik maar weinig politici in Europa oproepen om samen op te trekken tegen de Chinezen laat staan ze verantwoordelijk te houden voor het virus wat op ons losgelaten is.
Ik zou liever zien dat we net zoals Trump probeerde zoveel mogelijk productie weer terug te krijgen in de westerse wereld. De afhankelijkheid van China verklaard de apathische houding van ons hier in het westen.
Zie ook meteen het grote verschil met Rusland waar wij in Europa wel tegen Putin durven op te treden.
Snel van onderwerp veranderen! :)
Hoeveel heeft Mexico betaald voor de muur??
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203681144
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens dat we samen tegen de Chinezen op moeten trekken. Maar wat ik vooral merk is dat er in Europa maar weinig animo is om de Chinezen aan te pakken.
Dankzij de Chinezen en hun leugens hebben we 2 jaar lang opgesloten gezeten en zijn we zoveel levens en welvaart kwijt geraakt.
En tot op de dag van vandaag hoor ik maar weinig politici in Europa oproepen om samen op te trekken tegen de Chinezen laat staan ze verantwoordelijk te houden voor het virus wat op ons losgelaten is.
Ik zou liever zien dat we net zoals Trump probeerde zoveel mogelijk productie weer terug te krijgen in de westerse wereld. De afhankelijkheid van China verklaard de apathische houding van ons hier in het westen.
Zie ook meteen het grote verschil met Rusland waar wij in Europa wel tegen Putin durven op te treden.
Gast, Trump startte een handelsoorlog met China en ging tegelijkertijd de strijd aan met de EU en Canada. Hoe is het westen daarbij gebaat? En hoe zetten we China daarmee klem?

En inderdaad, het Chinese gevaar wordt nog teveel onderschat in Europa. Maar gelukkig komt daar verandering in (nogmaals, lees het boek van Van Wijk).

Productie terughalen naar het westen is geen oplossing, het is een druppel op een gloeiende plaat. Je kunt de aanhoudende groei van China daar hooguit mee vertragen.

Nee, we moeten een blok vormen tegen China en laten merken dat fucken met de regels consequenties heeft. Samenwerking is daarbij de sleutel tot succes. Zo wonnen we de Koude Oorlog en zo krijgen we China eronder.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:17:35 #60
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203681337
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Miljoenen Amerikanen stemden Biden omdat de meeste normale mensen Trump een domme, onuitstaanbare lul vinden.

Zo simpel is het.
Maar dat wisten ze 4 jaar daarvoor ook al. Dat is het punt. En dat is de reden dat jij niet op de lijntjes invult die ik had uitgezet. Want dan kom je er achter dat het totaal geen argument is.
pi_203681412
Ik ben vooral benieuwd of Koos in deze 'normale mensen' kan definiëren. Dat zijn weer van die heerlijke nietszeggende labels. Zoiets van: iedereen die het niet zo bekijkt als ik, niet zo stemt als ik zou doen, die is niet normaal.
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat een wanhoop weer van het Establishment, en dat in BNW of all places. Wederom een symptoom dat niet wordt geassocieerd met winnen. Voor winnen, daar moet je bij President Trump voor zijn. Dan zul je zo veel winnen dat je er wellicht genoeg van zult krijgen.
Het is fascinerend om te zien. Men herkauwd bepaalde narratieven uit de MSM (immers dat is de Bijbel voor de adepten van het Establishment) en dat zijn dan zogenaamd goede argumenten. Je denkt bijna dat je in POL zit, maar dit is inderdaad toch echt BNW.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:25:51 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203681557
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Maar dat wisten ze 4 jaar daarvoor ook al. Dat is het punt. En dat is de reden dat jij niet op de lijntjes invult die ik had uitgezet. Want dan kom je er achter dat het totaal geen argument is.
Waren mijn voorbeelden van leugens niet goed genoeg voor je om op te reageren :'( ?
Huilen dan.
pi_203681569
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:20 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Koos in deze 'normale mensen' kan definiëren. Dat zijn weer van die heerlijke nietszeggende labels. Zoiets van: iedereen die het niet zo bekijkt als ik, niet zo stemt als ik zou doen, die is niet normaal.
[..]
Het is fascinerend om te zien. Men herkauwd bepaalde narratieven uit de MSM (immers dat is de Bijbel voor de adepten van het Establishment) en dat zijn dan zogenaamd goede argumenten. Je denkt bijna dat je in POL zit, maar dit is inderdaad toch echt BNW.
Het meest bijzondere is nog wel hoe ze geloven in de absolute waarheid van de beweringen die hun profeten in hun boeken schrijven. Neem bijvoorbeeld het "doorspoelen van documenten", van notoir propagandist Maggie Haberman. Dat was zo nieuwswaardig, dat het achter een XX-dollar paywall moet in plaats van in de krant.

Echt, de dingen die de supporters van het Establishment zichzelf wijs laten maken, en daar ook nog eens grof geld voor betalen, is clownesque van de buitencategorie. Ik vraag me af of ze ooit het punt bereiken waar ze beseffen dat ze in de maling zijn genomen.
pi_203681583
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Maar dat wisten ze 4 jaar daarvoor ook al. Dat is het punt. En dat is de reden dat jij niet op de lijntjes invult die ik had uitgezet. Want dan kom je er achter dat het totaal geen argument is.
Vier jaar eerder stemden veel van die mensen niet. Die liepen niet direct warm voor Clinton en gingen er bovendien vanuit dat ze toch wel zou winnen (vrijwel iedereen dacht dat).

Maar na vier jaar opgescheept te zitten met die godse imbeciel van een Trump, kozen al die miljoenen niet-stemmers ervoor om toch maar naar de stembus te gaan. Alles om van Trump af te komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203681605
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Doe je het weer. _O-

Noem eens zo'n belofte die niet uitkwam. Niet een link. Noem er eens 1 met uitleg waarom mensen die in 2016 niet stemden in 2020 op Biden stemmen.

Ik maak het je makkelijk. Vul eens in.

Trump maakte deze concrete belofte die niet uitkwam: _________
Doordat deze belofte niet uitkwam gingen mensen die in 2016 niet stemden in 2020 wel stemmen en wel om deze goede reden: _______
Kan je geen link volgen dan? Tussen die 30.000+ zit er vast wel iets naar je gading. :')

Voorbeeld, Mexicanen zouden de muur betalen.

Hebben ze niet gedaan.
pi_203681642
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:20 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Koos in deze 'normale mensen' kan definiëren. Dat zijn weer van die heerlijke nietszeggende labels. Zoiets van: iedereen die het niet zo bekijkt als ik, niet zo stemt als ik zou doen, die is niet normaal.
Briljant dat je dat zo dwarszit. Hoe noemen ze dat ook alweer? Triggered?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203681718
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is echt onzin. De gouverneurs die gevraagd hebben om hulp hebben ook hulp gekregen. De federale overheid kan slechts een ondersteunende rol hebben in het bestrijden van een pandemie.
De individuele staten gaan zelf over het beleid in hun eigen staat.
Idd die discussie hebben we tig keer gehad.
Je hebt echt wel een selectief geheugen he!

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:34:52 #68
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203681787
quote:
Vult theguyver in op de lijntjes die ik had uitgezet? Nee, dat doet hij niet.

Ik zal je proefondervindelijk uitleggen waarom theguyver dit niet doet, wat er gebeurd was als theguyver wèl op mijn lijntjes had geschreven en waarom het filmpje van hem geen argument is.

Vraag 1 Ixnay: Trump maakte deze concrete belofte die niet uitkwam:

Antwoord 1 van theguyver: Trump maakte een belofte dat hij een muur zou bouwen op de zuidgrens en dat hij de Mexicanen hiervoor zou laten betalen.

Vraag 2 Ixnay: Doordat deze belofte uit vraag 1 niet uitkwam gingen mensen die in 2016 niet stemden in 2020 wel stemmen en wel om deze goede reden:

Antwoord 2 van theguyver: De mensen die in 2016 niet stemden werden heel boos op Trump dat hij de belofte uit vraag 1 niet waarmaakte. Ondanks dat politiek ze blijkbaar niet bezighield in 2016 waren ze ineens heel teleurgesteld in Trump. Ze wilden dat de Mexicanen gingen betalen voor die muur en dat gebeurde niet. Dat was waar zij naar uitkeken in 2016, terwijl ze niet stemden. Hoe durfde Trump zoiets te beloven?! Mexicanen zouden gaan betalen toch?! De niet-stemmers van 2016 werden in de opvolgende jaren woedend, ziedend! Dit grote bedrog trok ze vervolgens over de streep om in 2020 wèl te gaan stemmen. En de kozen toen voor Joe Biden, want die laat Mexicanen teminste wel betalen voor die muur. Biden zal die belofte waarmaken die Trump niet is nagekomen in 2016-2020. Bij Biden moet je zijn voor muren en de bijbehorende facturen naar Mexico.

Snap je nu waarom theguyver net als illusions mijn vragen ontwijkt? Ze hebben gewoon 0 valide argumenten waarom iemand in 2016 geen flikker gaf om wie president werd, maar in 2020 moest en zal Brandon ze alles gaan geven dat Trump niet kon in de periode 2016-2020. Ondanks dat ze nog steeds niet kunnen zeggen wat dat "iets" is dat Trump wel/niet deed waarom ze in 2020 gingen stemmen en in 2016 niet. Dan krijg je dit soort redeneringen en die geven ze liever niet, want het slaat nergens op.
pi_203681841
@Ixnay denkt echt dat Trump niet compleet uitgekotst wordt door de meerderheid. :')

Wat een intens dom figuur is het toch ook.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:38:22 #70
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203681879
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:36 schreef illusions het volgende:
@:Ixnay denkt echt dat Trump niet compleet uitgekotst wordt door de meerderheid. :')

Wat een intens dom figuur is het toch ook.
In de media wel. Onder de Amerikanen niet.
pi_203681925
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203681950
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]
In de media wel. Onder de Amerikanen niet.
Maar natuurlijk. Ik ken geen Amerikaan die Trump niet uitkotst.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:41:44 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203681964
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Vult theguyver in op de lijntjes die ik had uitgezet? Nee, dat doet hij niet.

Ik zal je proefondervindelijk uitleggen waarom theguyver dit niet doet, wat er gebeurd was als theguyver wèl op mijn lijntjes had geschreven en waarom het filmpje van hem geen argument is.

Vraag 1 Ixnay: Trump maakte deze concrete belofte die niet uitkwam:

Antwoord 1 van theguyver: Trump maakte een belofte dat hij een muur zou bouwen op de zuidgrens en dat hij de Mexicanen hiervoor zou laten betalen.

Vraag 2 Ixnay: Doordat deze belofte uit vraag 1 niet uitkwam gingen mensen die in 2016 niet stemden in 2020 wel stemmen en wel om deze goede reden:

Antwoord 2 van theguyver: De mensen die in 2016 niet stemden werden heel boos op Trump dat hij de belofte uit vraag 1 niet waarmaakte. Ondanks dat politiek ze blijkbaar niet bezighield in 2016 waren ze ineens heel teleurgesteld in Trump. Ze wilden dat de Mexicanen gingen betalen voor die muur en dat gebeurde niet. Dat was waar zij naar uitkeken in 2016, terwijl ze niet stemden. Hoe durfde Trump zoiets te beloven?! Mexicanen zouden gaan betalen toch?! De niet-stemmers van 2016 werden in de opvolgende jaren woedend, ziedend! Dit grote bedrog trok ze vervolgens over de streep om in 2020 wèl te gaan stemmen. En de kozen toen voor Joe Biden, want die laat Mexicanen teminste wel betalen voor die muur. Biden zal die belofte waarmaken die Trump niet is nagekomen in 2016-2020. Bij Biden moet je zijn voor muren en de bijbehorende facturen naar Mexico.

Snap je nu waarom theguyver net als illusions mijn vragen ontwijkt? Ze hebben gewoon 0 valide argumenten waarom iemand in 2016 geen flikker gaf om wie president werd, maar in 2020 moest en zal Brandon ze alles gaan geven dat Trump niet kon in de periode 2016-2020. Ondanks dat ze nog steeds niet kunnen zeggen wat dat "iets" is dat Trump wel/niet deed waarom ze in 2020 gingen stemmen en in 2016 niet. Dan krijg je dit soort redeneringen en die geven ze liever niet, want het slaat nergens op.
Mooi man, maare hoeveel heeft Mexico nu betaald voor de muur?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:43:32 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203681999
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:34 schreef Ixnay het volgende:


Snap je nu waarom theguyver net als illusions mijn vragen ontwijkt? Ze hebben gewoon 0 valide argumenten
Hardop gelachen om de grootmeester ontwijken die anderen verwijt geen argumenten te hebben. Zo wacht ik bijvoorbeeld nog steeds op het antwoord op de vraag op welk noordelijk halfrond het nou zo afschuwelijk koud was afgelopen juli.
Huilen dan.
pi_203682004
Typisch:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')